تورکی یازوم

خرید کمپرسور 24 هزار ال جی

0 گؤروش
یازار:‌

لطفا توجه داشته باشید: پرونده های دعوی طبقاتی علیه LG برای خرابی های کمپرسور کولر گازی ال جی خطی که از سال 2018 آغاز شده اند ، منجر به واکنش های منفی نسبت به LG و کمپرسور خطی شده است که در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد.

LG چیزی منحصر به فرد برای ارائه به خریداران یخچال و فریزر دارد: کمپرسور خطی. کمپرسور قطعه مهمی برای سیستم است که هوای گرم را از یخچال شما خارج می کند. این کم و بیش یک "پمپ" است که برای بخار طراحی شده است تا آب ، بخار مبرد گرم را به سیم پیچ های پشت یخچال شما هل می دهد تا بخار بتواند خنک شود و دوباره از طریق یخچال شما دور بزند. شما می توانید این را به این فکر کنید که یخچال و فریزر شما هوای گرم را از بین می برد تا "باعث خنک شدن هوا" شود.

کمپرسور خطی ال جی نوعی کمپرسور اینورتر دیجیتال است. یخچال معمولی شما دارای "کمپرسور تک سرعته" است که در صورت لزوم روشن و خاموش می شود. کمپرسورهای دیجیتال اینورتر بیشتر شبیه شتاب دهنده های اتومبیل عمل می کنند: آنها موتورهای متغیری دارند و به جای اینکه به 100٪ برق برسند ، دائماً در سطح قدرت پایین تر کار می کنند و دوباره خاموش می شوند. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ساییدگی کمپرسور می شود.

 

 

دادخواستها - چه خبر است؟

شما ممکن است با تعجب یا قبلاً در مورد پرونده های دعوی طبقاتی علیه LG برای کمپرسور خطی خود به این پست رسیده باشید. در این پرونده های قضایی ادعا می شود که کمپرسورها دارای طراحی معیوبی هستند که منجر به خرابی می شود و همچنین در تعمیرات از همان طراحی معیوب استفاده شده است ، بنابراین برخی از افراد چندین مورد از خرابی کمپرسور را تجربه کرده اند.

اول از همه ، این یک دست و پا زدن است. مقابله با هر نوع مسئله یا تعمیرات گارانتی کمپرسور 24 هزار ال جی لوازم خانگی بسیار دشوار است - و این روند بخشی از عصبانیت برخی از LG است (به نظرات خوانندگان در زیر مراجعه کنید). این مسئله اضافه می شود این واقعیت است که در برخی مناطق تعداد زیادی از تکنسین های مجاز تعمیرات ال جی وجود ندارد و قطعات موجود در پشت سفارش می تواند باعث تاخیر شود. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم یک خرده فروش لوازم خانگی را با یک تیم خدمات داخلی انتخاب کنید تا مجبور نشوید برچسب تلفن را پخش کنید یا روزها یا هفته ها بین تشخیص اولیه و تعمیر صبر کنید.

در این مرحله ، ما اطلاعات خوبی در مورد میزان خرابی کمپرسور نداریم ، اما مسئله برخی از تعمیرات زودرس کمپرسور نیز پس از چند سال از کار افتاده است ، موضوعی است که شاهد آن بوده ایم. مشکل تعویض کمپرسور از آن زمان حل شده است و تعمیرات جدید باید ادامه داشته باشد. متأسفانه ، ما از نقطه قطع تعویض های زودبازده مستعد و جایگزین های بهبود یافته نمی دانیم.

در اینجا آنچه LG برای رفع این مشکل انجام می دهد:

ضمانت اولیه آنها در مورد کمپرسور 10 سال فقط در قطعه بود. با این حال ، هزینه های نیروی کار با این نوع تعمیرات هنوز هم می تواند قابل توجه باشد (تکنسین های منطقه ما حدود 300 دلار برای کارگر دریافت می کنند). آنها اکنون پنج سال قطعات و پوشش کار را در سیستم خنک کننده یخچال های خریداری شده پس از 1/1/2018 ارائه می دهند.

این ضمانت نامه در مورد یخچالهای خریداری شده قبل از 1/1/2018 نیز اعمال می شود و از تاریخ خرید شروع می شود.

(توجه داشته باشید که متأسفانه این ضمانت نامه ها در مورد یخچال های مارک Kenmore اعمال نمی شوند ، همانطور که مشاهده کردیم.)

در سطح کلان ، آنها تلاش زیادی برای جایگزینی این کمپرسورها کرده اند. از ساخت و توزیع قطعه گرفته تا تکنسین های اعزامی ، اتفاقات زیادی در پشت صحنه وجود دارد.

اطلاعات عمومی در مورد این موضوع بسیار کم است. طبق تجربه بخش خدمات ما ، یخچال های ال جی تا اواخر سال 2018 / اوایل سال 2019 میزان تعمیر کمپرسور طبیعی داشتند. اگرچه امروز در اواخر سال 2020 شاهد کاهش کلی تماس ها در مورد این مشکل هستیم ، اما آنها هنوز هم بالاتر از حد معمول هستند.

یک دادخواست اخیر علیه ال جی در سپتامبر سال 2020 توافق شد. مدل های خاصی که بین 1 ژانویه 2014 و 31 دسامبر 2017 تولید شده اند تحت پوشش قرار می گیرند. آخرین مهلت برای طرح ادعا برای یک مسئله خنک کننده گذشته 11 ژانویه 2021 است. گزارش Consumer Reports را اینجا بخوانید ، یا مستقیماً به وب سایت تسویه حساب مراجعه کنید.

از نظر ما ، یکی از مهمترین کارهایی که تولیدکننده لوازم خانگی می تواند در مواردی از این دست انجام دهد ، برداشتن گامهای مثبت برای مقابله با مشکل است نه چشم بستن و انتظار طولانی برای واکنش. اقداماتی که ال جی در رابطه با به روزرسانی ضمانت بازگشتی مدل های کمپرسور خطی انجام داد ، از نظر ما گامی بزرگ است و نشان می دهد که ال جی متعهد به رفع مشکلات و یافتن راه حل در هنگام بروز آن است. در گذشته ، ما شاهد بوده ایم که شرکتها به مشکلات از این قبیل خیلی پاسخ نمی دهند یا اصلاً پاسخ نمی دهند. اگرچه ممکن است واکنش ال جی ناقص باشد ، اما نشان می دهد که آنها به مشتریان خود اهمیت می دهند.

ما همچنان بر بازخورد مشتریان در مورد این پست نظارت خواهیم کرد و با در دسترس کمپرسور 12 هزار ال جی قرار گرفتن اطلاعات جدید ، آنها را به روز می کنیم.

 

 

کمپرسور LG Linear که قرار است چه کاری انجام دهد؟

اگرچه پرونده های قضایی این سوال را زیر سوال می برند ، اما در اینجا نحوه استفاده کمپرسور خطی LG برای شما آورده شده است:

صرفه جویی در مصرف انرژی: کمپرسور مسئول اکثر مصرف انرژی یخچال شماست ، بنابراین ایجاد یک کمپرسور کارآمدتر می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی زیاد در مصرف انرژی شود.


https://blog.bellinghamelectric.com/blog/lg-linear-compressor-refrigerators-what-makes-them-different

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :

اکسپنشن الکترونیکی ets 50

0 گؤروش
یازار:‌

چکیده
شیر انبساط جریان مایع فشار بالا را به اواپراتور فشار کم کنترل می کند. اکسپنشن الکترونیکی ets 100 در مدارهای انبساط مستقیم دو نوع اصلی ترموستاتیک و الکترونیکی هستند. عملکرد ترموستاتیک هر دو برابری داخلی و یکسان سازی خارجی با اشاره به نمودارها توصیف شده است. انواع الکترونیکی به دسته های مدولاسیون عرض پالس و مدولاسیون مداوم تقسیم می شوند. انواع دیگری که از دهانه ثابت استفاده می کنند در سیستم های کوچک یافت می شوند و یا لوله های مویرگی یا محدود کننده هستند. جریان مایع به داخل اواپراتور سیل شده توسط شیر شناور قابل کنترل است. این ممکن است از نوع فشار بالا یا پایین باشد. انواع کم فشار در مدارهای گیرنده فشار کم استفاده می شود. سایر کنترل کننده های سطح به طور خلاصه شرح داده می شوند.

سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی سیستم های فرآیند (PSE 2018)
رودریگو لوئیز شیل پلگرینی ، ... Míriam Tvrzská de Gouvêa ، در مهندسی شیمی با کمک رایانه ، 2018

2 شرح ساختمان و مدل سازی ریاضی
نامگذاری
ائف
باز شدن EEV

آگ
ناحیه هندسی گلو از EEV

cp
ظرفیت گرما در فشار ثابت

رزومه
ظرفیت گرما در حجم ثابت

fbpr
کسر بای پس

ساعت
آنتالپی

متر
جرم

جریان جرم

پ
فشار

س
سرعت گرما

تی
درجه حرارت

اوا
نسبت رطوبت

UR
رطوبت نسبی

دبی حجمی

VU
حجم مشخص

Wcp
shat کار کمپرسور

γ
نسبت ظرفیت گرما

ηi
بازده ایزنتروپیک

ηv
کارایی حجمی

ω
سرعت شافت


زیرنویس
ج
چیلر

سی دی
کندانسور

cp
کمپرسور

دا
هوای خشک

ه
ورود

EV
اواپراتور

داخلی
هوای خارجی

پنکه
سیم پیچ فن

fc
از چیلر

که در
هوای باد شده

lw
آب مایع

بازگرداندن
بازگشت هوا

RF
مبرد

s
خارج شدن

تی سی
به چیلر

vw
آب بخار

w
اب

z
منطقه


ساختمانی که در این مقاله در نظر گرفته شده است در شهر بلو هوریزونته در برزیل واقع شده  اکسپنشن الکترونیکی ets 50 است و مساحت آن با سیستم تهویه مطبوع 19193/40 مترمربع انجام می شود که به 73 منطقه با 73 فن کوئل تقسیم شده است. ظرفیت اسمی هر یک از 3 چیلر مورد نیاز برای یخچال ساختمان در نقطه کار 1064،4 کیلووات است. مبرد R-410A است. در طراحی ، دمای هوای خشک و لامپ به ترتیب 32 درجه سانتی گراد و 24 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شد. شرایط محیطی همه مناطق باید در دمای 24 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 50٪ کنترل شود. دمای اشباع اواپراتور و کندانسور به ترتیب -5 درجه سانتیگراد و 50 درجه سانتیگراد در نقطه اسمی هستند. بیش از حد طراحی 10 درجه سانتیگراد است و خنک کننده خنک کننده (ΔTsub) 5 درجه سانتیگراد طراحی شده است.

خصوصیات هوا و آب مایع مانند ASHRAE (2017) مدل شده است. حجم ویژه R-410A توسط معادله حالت مارتین-هو مدل شده است (DuPont ، 2004). آنتالپی ، انرژی داخلی و آنتروپی بخار فوق گرم در شرایط فشار کم با توجه به یک رفتار ایده آل گاز مدل سازی شد. ظرفیت حرارتی گاز ایده آل همانند Dupont (2004) در نظر گرفته شد. تمام خصوصیات دیگر از داده های ارائه شده در Çengel and Boles (2011) بدست آمده است.

تمرکز مدل سازی ارائه شده در اینجا بر روی رفتار حرارتی سیستم HVAC است. از دست دادن اصطکاک در لوله کشی و مبدل های حرارتی غفلت می شود. ترازهای انرژی هر منطقه و فن کوئل مربوطه آن ، همچنین هر اواپراتور و کندانسور با فرض یک محفظه مخلوط ، همانطور که معمولاً در مدل سازی HVAC انجام می شود ، مدل می شوند (افرام و جنابی شریفی ، 2014). معادله (1) تا معادله (4) به عنوان مثال روش. توجه داشته باشید که اگرچه این معادلات واقعیت فیزیکی را ساده می کنند ، اما می توانند به اندازه کافی پیش سرد شدن و گرم شدن بیش از حد مبرد در چیلرها را پیش بینی کنند. همچنین ، تأثیر وضعیت هوای خارجی بر عملکرد سیستم به طور صریح مورد توجه قرار گرفته است. آب جریان یافته از اواپراتور هر چیلر دارای دبی ثابت است. میزان گرما برای هر دستگاه تبادل گرما مربوط به میانگین دمای لگاریتمی است. در این مقاله ، هر ضریب تبادل گرمایی جهانی ثابت فرض می شود. ایده این است که این مقادیر را می توان از طریق همسان سازی داده ها به صورت آنلاین بدست آورد (Özyurt and Pike، 2004). بار حرارتی به منطقه ممکن است متناسب با مشخصات حرارتی طراحی یا شبیه سازی شرایط غیر طبیعی محیط تغییر کند.

(1)
(2)
(3)
(4)
تمام جریان های آب از همه فن کوئل ها به یک جریان مخلوط می شوند که به 3 جریان اکسپنشن الکترونیکی ets 25 تقسیم می شوند ، هر کدام به یک چیلر وارد می شوند. به همین ترتیب ، تمام جریان های آب از 3 چیلر مخلوط شده و سپس به 73 جریان تقسیم می شوند که فن کوئل ها را تغذیه می کنند. در این کار ، ما از مدل پیشنهادی لی (2013) برای شبیه سازی EEV استفاده می کنیم. تحت شرایط مبهوت ، معادله (5) می تواند برای مدل سازی جریان جرم R-410A استفاده شود. پارامترهای a1 تا a4 را می توان از Li (2013) بازیابی کرد ، ΔTsub زیر خنک کننده در کندانسور است و دمای بحرانی Tc 345.28K است (Dupont، 2004).

(5)
در این مقاله ، با فرض اینکه دینامیک آن بسیار سریع است ، کمپرسور با جابجایی مثبت در حالت پایدار مدل سازی می شود. دبی حجمی به طور معمول در مقالات توسط Eq انجام می شود. (6) و بازده حجمی توسط معادله مدلسازی می شود. (7) کار شافت توسط Eq داده شده است. (8) Roskosch و همکاران (2017) وابستگی راندمان ایزنتروپیک به نسبت فشار کمپرسور را نشان می دهد. این هست



https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/expansion-valve

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :

شیرهای انبساط الکترونیکی

0 گؤروش
یازار:‌

مدل ترمودینامیکی سیستم A / C خودروی الکتریکی با اواپراتور منفرد
P. Deutsch ، A. Harris ، در مجموعه مقالات کنفرانس سیستم های مدیریت حرارتی خودرو (VTMS11) ، 2013

2.4 مدل شیر انبساط
مدل دریچه انبساط تلفات گرما را نادیده می گیرد ، یعنی آنتالپی ثابت در کل اکسپنشن ولو دریچه انبساط فرض می شود. این فرض ، شیر انبساط را کنترل کننده جریان جرم مبرد ساده می کند. جریان جرم مبرد از طریق دریچه انبساط را می توان با استفاده از یک معادله روزنه محاسبه کرد ، که می تواند همانطور که در [5] ارائه شده است بیان شود:

(21)
جایی که Atx ناحیه روزنه موثر است ، تراکم مبرد در ورودی دریچه انبساط است و فشارهای مبرد  دریچه انبساط در ورودی و خروجی دریچه انبساط است. پارامتر Cv ضریب جریان جرمی دریچه انبساط است که تابعی از خصوصیات ترمودینامیکی شیر انبساط است.

مهندسی فرآیند برودتی
Klaus D. Timmerhaus ، در دائرlopالمعارف علوم و فنون فیزیکی (چاپ سوم) ، 2003

شیر انبساط V.D
شیر انبساط یا شیر ژول - تامسون ، همانطور که اغلب نامیده می شود ، یک جز an مهم در هر سیستم مایع سازی است ، اگرچه به اندازه سایر اجزای ذکر شده در این بخش ، جز critical مهمی نیست. به ساده ترین حالت دریچه انبساط به شیر طبیعی شبیه است که برای کنترل جریان مایعات برودتی اصلاح شده است. این تغییرات شامل قرار دادن جریان فشار زیاد در قسمت پایین نشیمن سوپاپ برای کاهش مشکلات آب بندی ، یک ساقه سوپاپ است که برای کاهش انتقال حرارت از یک لوله دیواره نازک طولانی شده و ساخته شده است ، و یک مهر و موم ساقه است که در انجام می شود دمای محیط

انتخاب و متعادل سازی ملفه ها
G.F. هندی ، ... T.C. Welch ، در تبرید ، تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی (چاپ پنجم) ، 2016

10.7 شیر انبساط
شیر انبساط یک روزنه منفعل است که از طریق آن مبرد مایع توسط اختلاف فشار بین شرایط چگالشی اکسپنشن الکترونیکی  و تبخیر مجبور می شود. اگر یک سیستم بتواند همیشه در شرایط ثابت کار کند ، به درستی شارژ شده باشد ، یک محدودیت ساده این نیاز را برآورده می کند. در عمل هرگز چنین نیست و کنترل لازم است. دستگاه های انبساط به طور کلی موارد زیر است:

1
لوله های مویرگی ، برای سیستم های کوچک هرمتیک. اینها کارخانه انتخاب شده و قابل تنظیم نیستند.

2
شیرهای برقی با سنسورهای سطح مایع یا شیرهای سطح مایع برای اواپراتورهای غرقابی.

3
دریچه های شناور فشار بالا به همراه شیرهای دریچه گاز گوشی برای برخی مدارهای گیرنده تحت فشار و کم فشار.

4
شیرهای انبساط ترموستاتیک یا شیرهای انبساط الکترونیکی برای مدارهای انبساط مستقیم.

رتبه بندی ظرفیت در کاتالوگ تولید کنندگان و تامین کنندگان آورده شده است. با انتخاب شیرهای انبساط ترموستاتیک از نوع معمولاً مورد استفاده در سیستمهای سفارشی ، مشکلاتی بوجود می آید. معمولاً انتخاب شیر انبساط ترموستاتیک برای حداکثر کار و در شرایط چگالش تابستانی ، با در نظر گرفتن افت فشار از طریق توزیع کننده مایع در مورد سیم پیچ چند تغذیه ای است. درجه بندی شیرها برای طیف وسیعی از اختلاف فشار ، یعنی برای طیف وسیعی از شرایط چگالشی برای یک مبرد خاص و شرایط تبخیر ، مانند جدول 10.3 آورده شده است. ممکن است تصور شود که وظیفه با توجه به اختلاف فشار بر اساس قوانین جریان سیال متفاوت است ، اما این مورد وجود اکسپنشن برقی نخواهد داشت زیرا تغییر فاز با افت فشار رخ می دهد. این به این معنی است که شیر ممکن است در فشارهای کم چگالش بتواند مایعات بیشتری را عبور دهد. برعکس ، اگر شیر با اختلاف فشار کمتری انتخاب شود (احتمالاً مربوط به شرایط متراکم در 25-25 درجه سانتیگراد در پادشاهی متحده است) ، شیر در حداکثر شرایط تابستانی خیلی بزرگ نخواهد شد. اگرچه هیچ استانداردی برای شرایط درجه بندی شیر وجود ندارد ، معمولاً بیان ظرفیت اسمی در خازن 38 درجه سانتیگراد ، تبخیر 4 درجه سانتیگراد با خنک کننده فرعی 1 کیلوگرم و بیش از حد 3-4 کیلوگرم سانتیگراد است. بعضی اوقات داده ها به شکل ظرفیت اسمی و فاکتورهای تصحیحی جدول بندی شده در می آیند.


sciencedirect.com/topics/engineering/expansion-valve

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :

نمایندگی گیج ویکار در ایران

0 گؤروش
یازار:‌



ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا
دایرcالمعارف ویراستاران بریتانیکا بر موضوعاتی که دانش گسترده ای در آنها دارند ، گیج ویکا خواه از طریق سالها تجربه کار بر روی آنها یا از طریق آموزش پیشرفته ، نظارت می کنند ....
به تاریخچه مقاله مراجعه کنید
نیروهای بالقوه انرژی ، انرژی جنبشی و اصطکاک را در پشت آونگ ساعت پدربزرگ کشف کنید
نیروهای بالقوه انرژی ، انرژی جنبشی و اصطکاک را در پشت آونگ ساعت پدربزرگ کشف کنید
تغییرات در انرژی پتانسیل و جنبشی به صورت آونگ تغییر می کند.
دائرlopالمعارف Britannica، Inc.
تمام فیلم های این مقاله را مشاهده کنید
پاندول بدنی است که از یک نقطه ثابت معلق است تا بتواند تحت تأثیر جاذبه به عقب و جلو حرکت کند. از آونگها برای تنظیم حرکت ساعتها استفاده می شود زیرا فاصله بین هر نوسان کامل را دوره می نامند. فرمول دوره T یک آونگ است T = 2π ریشه مربع L / g است ، جایی که L طول آونگ است و g شتاب ناشی از جاذبه است.

پاندول
پاندول
پاندول
دائرlopالمعارف Britannica، Inc.
ریاضیات برداری
اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع
مکانیک: حرکت آونگ
طبق افسانه ها ، گالیله هنگام حضور در یک مراسم دسته جمعی در Duomo (کلیسای جامع)  گیج ویکا نمایندگی در میدان Piazza ، آونگ را کشف کرد ...
دانشمند ایتالیایی گالیله با مقایسه حرکت لامپ در کلیسای جامع پیزا و نبض ، دوره آونگ (حدود سال 1583) را مشاهده کرد. کریستین هویگنس ریاضیدان و دانشمند هلندی ساعتی را اختراع کرد که با حرکت آونگ کنترل می شود. اولویت اختراع ساعت آونگ توسط برخی مقامات به گالیله و توسط برخی دیگر به هویگنس نسبت داده شده است ، اما هویگنس با طرح محوری که بدنه معلق یا جک را در امتداد قوس سیکلوئید چرخانده است ، مشکل اساسی ایجاد دوره آونگ را حل کرد. از یک دایره

یک آونگ ساده از یک حباب تشکیل شده است که در انتهای یک نخ آویزان است و آنقدر سبک است که بدون جرم در نظر گرفته می شود. مدت زمان چنین دستگاهی را می توان با افزایش طول آن ، همانطور که از نقطه تعلیق تا وسط باب اندازه گیری می شود ، افزایش داد. با این حال ، تغییر در جرم باب بر دوره تأثیر نمی گذارد ، تا زمانی که طول تحت تأثیر قرار نگیرد. از طرف دیگر ، دوره تحت تأثیر موقعیت آونگ نسبت به زمین است. از آنجا که نیروی میدان گرانشی زمین در همه جا یکنواخت نیست ، یک آونگ معین سریعتر تغییر می کند ، بنابراین در ارتفاعات کوتاه تر و در قطب ها در فواصل کمتر از ارتفاعات بالاتر.

 


آونگ انواع مختلفی دارد. یک آونگ کامپوزیت دارای یک جرم منبسط شده ، مانند یک میله تاب است و در یک محور افقی آزاد است. یک آونگ ترکیبی برگشت پذیر ویژه به نام آونگ Kater برای اندازه گیری مقدار g ، شتاب گرانش طراحی شده است.

اشتراک Britannica Premium را دریافت کنید و به محتوای اختصاصی دسترسی پیدا کنید.
اشتراک در
نوع دیگر آونگ شولر است. وقتی آونگ شولر به صورت عمودی معلق می شود ، با عمودی موضعی همسو می شود ، حتی اگر نقطه ای که از آن معلق است به موازات زمین شتاب بگیرد. این اصل نوسان پاندول برای برخی از سیستمهای هدایت اینرسی اعمال می شود تا یک مرجع داخلی صحیح را حفظ کند ، حتی در صورت شتاب سریع.

آونگهای کروی آویزهایی هستند که از محل نصب محوری آویزان شده و به شما امکان می دهند تعداد بی نهایت صفحه عمودی را از طریق سیستم تعلیق بچرخانید. در واقع ، آونگ آزادانه چرخش می کند. یک نسخه ساده از آونگ کروی ، آونگ فوکو ، برای نشان دادن چرخش زمین در محور خود استفاده می شود. همچنین به آونگ بالستیک مراجعه کنید.

ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا
این مقاله اخیراً توسط اریک گرگرسون ، سردبیر ، ویرایش و اصلاح شده است.
در این مقالات مرتبط با بریتانیکا بیشتر بیاموزید:
ریاضیات برداری
مکانیک: حرکت آونگ
طبق افسانه ها ، گالیله هنگام حضور در یک مراسم دسته جمعی در Duomo  قیمت گیج ویکا (کلیسای جامع) در Piazza del Duomo ، پیزا ، ایتالیا ، این آونگ را کشف کرد. یک لامپ از طریق کابل از سقف آویزان بود و فقط روشن بود ، به عقب حرکت می کرد و ...
شکل 1: داده ها در جدول آزمون گالیله. مماس منحنی در t = 0.6 رسم شده است.
اصول فیزیک: نمونه هایی از روش های علمی
… باب یک آونگ ساده است. برای آزمایش اینکه این دوره از دامنه مستقل است ، ممکن است دو آونگ تا حد امکان تقریباً یکسان ساخته شوند ، به طوری که هنگام چرخش با دامنه یکسان ، آنها به صورت فاز حرکت کنند. سپس با شیب های مختلف چرخانده می شوند. برای تشخیص نیاز به مراقبت قابل توجهی دارد
عدسی گرانشی
جاذبه: اندازه گیری مطلق
… راه ، تقریباً همیشه به صورت آونگ. در سال 1817 ، هانری کاتر فیزیکدان انگلیسی اولین کسی بود که از آونگ برگشت پذیر برای کار بر روی کار ستاره شناس آلمانی فریدریش ویلهلم بسل استفاده کرد.

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :

فروش گیج ویکا

0 گؤروش
یازار:‌

فشار سنج ، ابزاری برای اندازه گیری وضعیت سیال (مایع یا گاز) است که با نیرویی خرید گیج ویکا که سیال در حالت استراحت به یک واحد واحد مانند پوند بر اینچ مربع یا نیوتن بر سانتی متر مربع وارد می کند ، مشخص می شود.

فشار
فشار
فشارسنج عطارد U شکل برای اندازه گیری فشار.
هانس گروب
قرائت روی گیج ، که تفاوت بین دو فشار است ، به فشار سنج معروف است. اگر فشارهای پایین فشار اتمسفر ، کل یا مطلق باشد ، فشار مجموع فشار سنج و جو است.

ساده ترین دستگاه برای اندازه گیری فشارهای ساکن تا حدود 90 پوند بر اینچ مربع (62 نیوتن بر سانتی متر مربع) یک مانومتر لوله U است (در شکل نشان داده شده است) ، که در آن یک ستون مایع در لوله به یک منطقه باز است فشار بالا و ستون دیگر به منطقه ای با فشار کم. فشار دیفرانسیل با اختلاف سطح بین دو ستون مایع نشان داده می شود و به عنوان اختلاف سطح ضرب در چگالی مایع محاسبه می شود. مایعات منومتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند: جیوه ، روغن ، الکل و آب.

دو نوع فشار سنج (چپ) یک فشار سنج لوله U ، که در آن فشار دیفرانسیل به عنوان اختلاف گیج فشار wika ساعت بین قرائت فشار بالا و فشار کم اندازه گیری می شود ، در تراکم مایع در لوله ضرب می شود. (راست) یک سنج لوله بوردون ، که در آن یک لوله کویل ، به مقطع مسطح نشان داده شده و به یک بلوک ثابت متصل است ، به یک مایع تحت فشار باز است. لوله تحت فشار تا حدی که با اشاره گر اندازه گیری می شود صاف می شود.
دو نوع فشار سنج (چپ) یک فشار سنج لوله U ، که در آن فشار دیفرانسیل به عنوان اختلاف ساعت بین قرائت فشار بالا و فشار کم اندازه گیری می شود ، در تراکم مایع در لوله ضرب می شود. (راست) یک سنج لوله بوردون ، که در آن یک لوله کویل ، به مقطع مسطح نشان داده شده و به یک بلوک ثابت متصل است ، به یک مایع تحت فشار باز است. لوله تحت فشار تا حدی که با اشاره گر اندازه گیری می شود صاف می شود.
دائرæالمعارف بریتانیکا ، شرکت



سنج لوله بوردون که در حدود سال 1850 اختراع شد ، هنوز هم یکی از پرکاربردترین ابزار برای اندازه گیری فشار مایعات و گازها از انواع مختلفی از جمله بخار ، آب و هوا تا فشارهای 100000 پوند بر اینچ مربع (70،000 نیوتن) است. در هر سانتی متر مربع). این دستگاه (در شکل نیز نشان داده شده است) از یک لوله دایره ای صاف و پیچیده به قوس دایره ای تشکیل شده است. یک انتهای آن به یک بلوک مرکزی لحیم می شود و به سیالی که فشار آن باید اندازه گیری شود باز است. انتهای دیگر آن مهر و موم شده و به اسپیندل نشانگر متصل می شود. وقتی فشار داخل لوله بیشتر از فشار خارجی باشد ، لوله تمایل به صاف شدن دارد ، بنابراین نشانگر را چرخانده است. فشار در مقیاس دایره ای خوانده می شود.

اشتراک Britannica Premium را دریافت کرده و به محتوای اختصاصی دسترسی پیدا کنید.
مشترک شوید
دم و دیافراگم های فلزی نیز به عنوان عناصر سنجش فشار استفاده می شوند. به دلیل انحراف زیاد برای تغییرات فشار کوچک ، ابزارهای دمنده مخصوصاً برای فشارهای کمتر از جو مناسب هستند. از دو دیافراگم موج دار که در لبه های آنها مهر و موم شده و کپسولی تشکیل شده است که تخلیه می شود ، در فشارسنج های آنروئیدی برای اندازه گیری فشار جو استفاده می شود (ارتفاع سنج را ببینید).

این ابزارها از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند و بنابراین در درجه اول برای اندازه گیری فشارهای استاتیک یا فشارهایی که به آرامی تغییر می کنند ، مفید هستند. برای تغییر سریع فشارها ، مبدلهای فشار الکتریکی که فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند مناسب ترند. این  قیمت گیج فشار wika شامل فشار سنجها است. حرکت عناصر مقاومت در برابر تماس ؛ و دستگاه های القایی ، اکراه ، خازنی و پیزوالکتریک. مبدل های الکترومکانیکی ، که در کنترل کننده های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، جایی که سرعت و قدرت مورد نیاز است ، تغییرات فشار سیال را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند.

این مقاله اخیراً توسط ریچارد پالاردی ، سردبیر تحقیق ، اصلاح و به روز شده است.
در این مقالات مرتبط با بریتانیکا بیشتر بیاموزید:
ارتفاع سنج فشار.
ارتفاع سنج
ارتفاع سنج ، ابزاری برای اندازه گیری ارتفاع سطح زمین یا هر شی مانند هواپیما. دو نوع اصلی عبارتند از ارتفاع سنج فشار ، یا فشارسنج بی هوازی ، که با اندازه گیری فشار اتمسفر ارتفاع از سطح دریا را تقریبی می گیرد و ارتفاع سنج رادیویی ، که ارتفاع مطلق را اندازه می گیرد (فاصله بالاتر از زمین یا ...
فشار
فشار
فشار ، در علوم فیزیکی ، نیروی عمود بر واحد سطح ، یا تنش در یک نقطه از یک مایع محدود. فشار وارد شده به یک طبقه توسط جعبه 42 پوندی که کف آن 84 اینچ مربع مساحت دارد برابر با نیروی تقسیم بر ناحیه ای است که روی آن اعمال می شود ؛
جیمز وات
جیمز وات
جیمز وات ، سازنده و مخترع ساز اسکاتلندی که موتور بخار آن کمک قابل توجهی به انقلاب صنعتی کرد. وات همچنین به دلیل ثبت اختراع موتور دو عملکرده و یک لوکوموتیو بخار اولیه نیز مشهور بود. او به عنوان عضو انجمن سلطنتی انتخاب شد



https://www.britannica.com/technology/pressure-gauge

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :

عفونت گوش

0 گؤروش
یازار:‌

عفونت گوش
اسپایول: عفونت آفدو
پیشگیری و درمان عفونت گوش نماد pdf [PDF - 2 صفحه]

آیا گوش کودک شما درد می کند؟ می تواند چرک کردگی گوش باشد. کودکان بیشتر از بزرگسالان به عفونت گوش مبتلا می شوند. با پزشک کودک خود در مورد بهترین روش درمانی صحبت کنید.

برخی از عفونت های گوش ، مانند عفونت گوش میانی ، نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارند ، اما بسیاری از آنها بدون آنتی بیوتیک بهبود می یابند.

عفونت گوش چیست؟
انواع مختلفی از عفونت گوش وجود دارد. عفونت گوش میانی (اوتیت میانی حاد) نوعی عفونت در گوش میانی است.

بیماری دیگری که بر گوش میانی تأثیر می گذارد ، اوتیت میانی همراه با افیوژن نامیده می شود. این حالت زمانی اتفاق می افتد که مایعات در گوش میانی تجمع یابد بدون اینکه آلوده شود و باعث ایجاد تب ، درد گوش یا تجمع چرک در گوش میانی نشود.

هنگامی که مجرای گوش خارجی آلوده باشد ، این وضعیت گوش شناگر نامیده می شود ، که متفاوت از عفونت گوش میانی است. برای اطلاعات بیشتر ، به "گوش شناگر" (Otitis Externa) مراجعه کنید.

علل
عفونت گوش میانی ممکن است به دلیل موارد زیر ایجاد شود:

باکتری ها ، مانند استرپتوکوک پنومونیه و Haemophilus آنفلوانزا (غیرقابل نمونه) قطره برای عفونت گوش - دو علت شایع باکتریایی
ویروس ها ، مانند ویروس هایی که باعث سرماخوردگی یا آنفولانزا می شوند
علائم
علائم رایج عفونت گوش میانی در کودکان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

گوش درد
تب
سر و صدا یا تحریک پذیری
مالیدن یا کشیدن گوش
مشکل خوابیدن
چه موقع به دنبال مراقبت های پزشکی باشید
اگر فرزند شما این موارد را دارد به پزشک مراجعه کنید:

تب 102.2 درجه فارنهایت (39 درجه سانتیگراد) یا بالاتر
چرک ، ترشح یا مایعی که از گوش می آید
علائم بدتر
علائم عفونت گوش میانی که بیش از 2-3 روز ادامه دارد
از دست دادن شنوایی
این لیست شامل همه چیز نیست. لطفاً برای هر علامتی که شدید یا نگران کننده باشد به پزشک مراجعه کنید.

در این صفحه
عفونت گوش چیست؟
علل
علائم
چه موقع به دنبال مراقبت های پزشکی باشید
رفتار
چگونه احساس بهتری داشته باشیم
داروهای بدون نسخه و کودکان
جلوگیری
گوش سالم / عفونت گوش میانی
آناتومی گوش نشان می دهد که مایع در گوش میانی چطور جمع شده و باعث فشار یا فشار روی گوش می شود.
یک گوش سالم و یک گوش آلوده ، از جمله گوش خارجی ، میانی و داخلی ، التهاب و مایع در گوش را نشان می دهد.

تغییر اندازه آیکون مشاهده بزرگتر
آنتی بیوتیک ها چه چیزی را درمان و درمان نمی کنند

آنتی بیوتیک ها نماد تصویری را درمان می کنند و نمی کنند

نماد رونوشت txt [TXT - 294 B]

icon کودک اگر کودک شما کمتر از 3 ماه دارد و تب 100.4 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) یا بالاتر دارد ، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

رفتار
پزشک با پرسیدن علائم و معاینه بدنی ، کودک شما را در نوعی بیماری آنتی بیوتیک برای عفونت گوش و حلق تشخیص می دهد. پزشک شما می تواند با بررسی داخل گوش کودک شما برای تشخیص لاله گوش و تشخیص وجود چرک در گوش میانی ، تشخیص عفونت گوش میانی را تشخیص دهد.

آنتی بیوتیک ها اغلب برای عفونت گوش میانی مورد نیاز نیستند زیرا سیستم ایمنی بدن می تواند به تنهایی از عفونت جلوگیری کند. با این حال ، گاهی اوقات آنتی بیوتیک ها ، مانند آموکسی سیلین ، برای درمان فوری موارد شدید یا مواردی که بیش از 2-3 روز طول می کشند ، مورد نیاز است.

در موارد خفیف عفونت گوش میانی ، پزشک ممکن است انتظار مراقب یا تجویز تاخیر آنتی بیوتیک را توصیه کند.

انتظار هوشیارانه: پزشک کودک شما ممکن است به شما پیشنهاد کند که تماشا کنید و منتظر بمانید تا ببینید فرزند شما به آنتی بیوتیک نیاز دارد یا خیر. این به سیستم ایمنی بدن فرصت می دهد تا با عفونت مقابله کند. اگر کودک شما بعد از 2-3 روز استراحت ، مایعات اضافی و مسکن درد احساس بهتری نداشته باشد ، پزشک ممکن است نسخه ای برای آنتی بیوتیک بنویسد.
تأخیر در تجویز: پزشک کودک شما ممکن است یک نسخه آنتی بیوتیک تجویز کند اما پیشنهاد می کند 2-3 روز صبر کنید تا ببینید کودک شما هنوز بیمار است قبل از پر کردن آن.
بالای صفحه
چگونه احساس بهتری داشته باشیم
برخی از روش ها برای احساس بهتر - خواه آنتی بیوتیک برای عفونت گوش لازم است یا نه:

باقی مانده.
آب اضافی یا مایعات دیگر بنوشید.
برای تسکین درد یا تب ، از استامینوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. از پزشک یا داروساز خود در مورد داروهای بدون نسخه که می توانند به شما کمک کنند احساس بهتری داشته باشید ، بپرسید. همیشه طبق دستورالعمل از داروهای بدون نسخه استفاده کنید.
بالای صفحه
داروهای بدون نسخه و کودکان
در مصرف داروهای بدون نسخه به کودکان دقت کنید. همه داروهای بدون نسخه برای کودکان در سنین خاص توصیه نمی شود.

مسکن ها:
کودکان زیر 6 ماه: فقط استامینوفن مصرف کنید.
کودکان 6 ماه به بالا: دادن استامینوفن یا ایبوپروفن مناسب نیست.
هرگز به کودکان آسپرین ندهید زیرا می تواند باعث سندرم Reye’s شود ، یک بیماری نادر اما بسیار جدی که به کبد و مغز آسیب می رساند.
داروهای سرفه و سرماخوردگی:
کودکان کمتر از 4 سال: از آن استفاده نکنید ، مگر اینکه پزشک به طور خاص به شما گفته باشد. استفاده از داروهای بدون سرفه و سرماخوردگی در کودکان خردسال می تواند منجر به عوارض جانبی جدی و بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
کودکان 4 ساله یا بیشتر: اگر داروهای بدون نسخه و سرفه و سرماخوردگی برای تسکین موقتی علائم به کودک شما می رسد ، با پزشک کودک خود مشورت کنید.
در مورد دوز مناسب داروهای بدون نسخه برای سن و اندازه فرزندتان حتما از پزشک یا داروساز خود س toال کنید. همچنین ، همه پزشکان و داروساز کودک خود را در جریان بگذارید

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :

درمان کم شنوایی با یک تزریق

0 گؤروش
یازار:‌

شنوایی سنجی (از لاتین: audīre ، "برای شنیدن" و metria ، "برای اندازه گیری") درمان کم شنوایی با یک تزریق  شاخه ای از شنوایی شناسی و علم اندازه گیری حدت شنوایی برای تغییرات در شدت صدا و گام و خلوص تن ، شامل آستانه ها و فرکانس های مختلف است. [1] به طور معمول ، تست های شنوایی سنجی میزان شنوایی فرد را با کمک دستگاه شنوایی سنج تعیین می کنند ، اما همچنین ممکن است توانایی تمایز بین شدت صدای مختلف ، تشخیص صدا یا تشخیص گفتار از صدای پس زمینه را اندازه گیری کنند. بازتاب صوتی و انتشار otoacoustic نیز ممکن است اندازه گیری شود. نتایج آزمایش های شنوایی سنجی برای تشخیص کم شنوایی یا بیماری های گوش استفاده می شود و اغلب از دستگاه شنوایی سنجی استفاده می شود. [2]


فهرست
1 تاریخچه
1.1 "حدت سنج" مکانیکی و چنگال تنظیم
1.2 شنوایی سنجی و صدای شنوایی با صدای خالص
1.3 شنوایی سنجی الکتروفیزیولوژیک
1.4 شنوایی سنجی اتوکوستیک
2 سیستم شنوایی
2.2 فرایند شنیدن
3 حسی و روان پویایی شنوایی انسان
3.1 جلوه مهمانی کوکتل
3.2 درک گفتار
3.3 غیر خطی بودن
3.4 هماهنگ سازی زمانی - محلی سازی صدا و مکان اکو
4 پارامتر شنوایی انسان
4.1 دامنه فرکانس
4.2 حساسیت دامنه
5 تست شنوایی سنجی
5.1 استانداردهای هنجاری
6 انواع شنوایی سنجی
6.1 شنوایی سنجی ذهنی
6.2 شنوایی سنجی عینی
7 شنوایی سنج
8 ارزیابی شنوایی
8.1 طبقه بندی کاهش شنوایی
9 عمل بالینی
9.1 مدرسه
9.2 آزمایش شغلی
9.3 کاهش شنوایی ناشی از صدا
10 تحقیق
11 همچنین مراجعه کنید
12 منبع
تاریخ
الزامات اساسی این زمینه این بود که بتوانید یک صدای تکرار شونده ، روشی  درجات کم شنوایی  برای کاهش دامنه ، راهی برای انتقال صدا به موضوع و وسیله ای برای ضبط و تفسیر پاسخ های آزمودنی ایجاد کنید.

"متر حدت" مکانیکی و چنگال تنظیم
برای سالهای متمادی از دستگاههای مختلفی که قادر به تولید صداهایی با شدت کنترل شده بودند استفاده مخفیانه داشت. انواع اول شبیه ساعت بودند و صدای منتقل شده از هوا را به لوله های استتوسکوپ منتقل می کردند. سر توزیع کننده صدا دریچه ای داشت که می توانست به تدریج بسته شود. مدل دیگر از چکش قطع شده برای ضربه زدن به یک میله فلزی و تولید صدای آزمایش استفاده کرد. در دیگری ، یک چنگال تنظیم شد. اولین دستگاه اندازه گیری برای آزمایش شنوایی توسط Wolke (1802) توصیف شد. [3]

شنوایی سنجی و شنوایی سنجی با لحن خالص
به دنبال توسعه سیم پیچ القایی در سال 1849 و مبدل های صوتی (تلفن) در سال 1876 ، انواع سنج صوتی در ایالات متحده و خارج از کشور اختراع شد. این شنوایی سنج های اولیه به دلیل شنوایی سنج های شنوایی القایی-سیم پیچ شناخته می شدند.

هیوز 1879
هارتمن 1878
در سال 1885 ، آرتور هارتمن "نمودار شنوایی" را طراحی کرد که شامل نمای چنگال تنظیم گوش چپ و راست در محور x و درصد شنوایی در محور y بود.

در سال 1899 ، کارل ای. ساحور ، استاد روانشناسی در U. Iowa ، ایالات متحده ، دستگاه شنوایی سنج را به عنوان ابزاری برای سنجش "شدت شنوایی" اعم از آزمایشگاه ، مدرسه یا مطب روانشناس یا متخصص مغز و اعصاب معرفی کرد. این ساز باتری کار می کرد و یک لحن یا یک کلیک را ارائه می داد. یک میرایی کننده در مقیاس 40 پله ای داشت. دستگاه او پایه شنوایی سنجهایی شد که بعداً در وسترن الکتریک تولید شد.

Cordia C. Bunch 1919
مفهوم نمودار شنوایی فرکانس در مقابل حساسیت (دامنه) حساسیت شنوایی انسان توسط فیزیکدان آلمانی ماکس وین در سال 1903 تصور شد. اولین اجرای لوله های خلاuum ، نوامبر 1919 ، دو گروه از محققان - K.L. شفر و جی. گروشکه ، بی. گریسمان و اچ شوارتزکوف - پیش از انجمن اتو-منطقی برلین ، دو ابزار طراحی شده برای تست دقت شنوایی را به نمایش گذاشتند. هر دو با لوله های خلا ساخته شده اند. طراحی آنها مشخصه دو نوع اصلی مدارهای الکترونیکی مورد استفاده در اکثر دستگاههای صوتی الکترونیکی طی دو دهه آینده بود. هیچ یک از این دو دستگاه برای مدتی به صورت تجاری توسعه نیافته بود ، اگرچه دستگاه دوم با نام "Otaudion" ساخته می شد. Western Electric 1A ، ساخته شده توسط شفای کم شنوایی <who> در سال 1922 در ایالات متحده ساخته شد. فقط در سال 1922 بود که متخصص گوش و حلق و بینی ، دکتر ادموند پی. فاولر ، و فیزیکدانان دکتر هاروی فلچر و رابرت وگل از شرکت وسترن الکتریک برای اولین بار فرکانس هایی را در فواصل اکتاو طراحی شده در امتداد محور x و شدت آن به سمت پایین در امتداد محور y به عنوان درجه استفاده کردند. کم شنوایی فلچر و همکاران همچنین اصطلاح "شنوایی سنجی" را در آن زمان ابداع کرد.

با پیشرفت های بیشتر فن آوری ، قابلیت های آزمایش هدایت استخوان تا سال 1928 به یک جز all استاندارد در تمام شنوایی سنج های وسترن الکتریک تبدیل شد.

شنوایی سنجی الکتروفیزیولوژیک
در سال 1967 ، Sohmer و Feinmesser اولین کسانی بودند که پاسخ های شنوایی ساقه مغز (ABR) را که با الکترودهای سطحی در انسان ضبط شده بود منتشر کردند که نشان می داد پتانسیل حلزون گوش را می توان به صورت غیرتهاجمی بدست آورد.

شنوایی سنجی اتوکوستیک
در سال 1978 ، دیوید کمپ گزارش داد که می توان انرژی صوتی تولید شده توسط گوش را در مجرای گوش تشخیص داد - انتشارات otoacoustic. اولین سیستم تجاری برای شناسایی و اندازه گیری میزان انتشار otoacoustic در سال 1988 تولید شد.

سیستم شنوایی

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :

درمان جدید وزوز گوش زنگ

0 گؤروش
یازار:‌

درمان جدید وزوز گوش زنگ آزار دهنده گوش را کاهش می دهد
یک دستگاه غیرتهاجمی طراحی شده برای سیم کشی مجدد مدارهای مغزی ، درمان وزوز گوش در یک آزمایش بالینی بزرگ و اکتشافی علائم وزوز گوش را کاهش داد

توسط دیانا کوون در 7 اکتبر 2020
درمان جدید وزوز گوش زنگ آزار دهنده گوش را کاهش می دهد
اعتبار: گتی ایماژ
وزوز گوش ، درک صداهای فانتوم در غیاب صدای واقعی ، میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. طبق یکی از ارزیابی های اخیر ، تقریباً از هر 10 بزرگسال در ایالات متحده یکی از وزوز گوش را تجربه می کند - و تقریباً در یک چهارم این افراد ، علائم بیش از 15 سال طول می کشد. کسانی که وزوز گوش دارند نیز می توانند عوارضی مانند مشکل در تمرکز ، خستگی ، اضطراب و کاهش کلی کیفیت زندگی را تجربه کنند.

مداخلات روانشناختی مانند درمان رفتاری شناختی می تواند به کاهش پریشانی کمک کند ، اما تاکنون اثبات نشده است که هیچ دارو یا وسیله پزشکی بتواند به طور قابل اعتماد این شرایط را بهبود بخشد. اکنون محققان به واقعیت ترمیم درمان وزوز گوش نزدیک شده اند. بر اساس مطالعه جدیدی که امروز در Science Translational Medicine منتشر شده است ، دستگاهی غیرتهاجمی که از روشی درمان شگفت انگیز وزوز گوش معروف به مدولاسیون عصبی دوقلوی استفاده می کند ، ترکیبی از اصوات با زخم های زبان است ، ممکن است یک روش موثر برای تسکین بیماران وزوز گوش باشد.

طبق گفته های همکار مطالعه ، هوبرت لیم ، دانشیار مهندسی پزشکی و گوش و حلق و بینی در دانشگاه مینه سوتا ، این روش درمانی زیرمجموعه ای از سلول های مغز را هدف قرار می دهد که به طور غیر طبیعی شلیک می شوند. از طریق مطالعات انجام شده بر روی انسان و حیوانات ، تیم Lim و دیگران قبلا گزارش دادند که نورونهای حساس به لمس در زبان یا صورت تحریک الکتریکی می توانند سلولهای عصبی را در سیستم شنوایی فعال کنند. به نظر می رسد جفت شدن این زپ ها با صداها باعث چرخش مجدد مدارهای مغزی مرتبط با وزوز گوش می شود.

تبلیغات

دستگاه نورومدولاسیون برای کاهش وزوز در حالی که یک آرایه الکترود زبان را تحریک می کند ، صداها را تحویل می دهد. اعتبار: از "Byrodal Neuromodulation ترکیبی از تحریک صدا و زبان باعث کاهش علائم وزوز گوش در یک مطالعه کلینیکی تصادفی بزرگ" ، توسط Brendan Conlon و همکاران ، در علوم ترجمه پزشکی. منتشر شده بصورت آنلاین در 7 اکتبر 2020
این تکنیک توسط لیم و همکارانش طراحی شده است تا فعال سازی مدارهای مغزی را در پاسخ به صداهای مختلف برای غرق شدن صدای فانتوم تقویت کند. لیم توضیح می دهد: "ایده این است که در نهایت مغز شما نسبت به چیزهای مختلف حساس می شود." "به نوعی ، شما نورون های وزوز گوش را سرکوب کرده اید اما فقط با بالا بردن سایر نورون ها." گروه دیگری به رهبری سوزان شور ، استاد گوش و حلق و بینی در دانشگاه میشیگان ، دستگاهی مشابه با رویکردی متفاوت تولید کردند: به جای افزایش حساسیت به طیف گسترده ای از صداها ، روش pend صدایی را جفت می کند که با فانتوم شنیده شده مطابقت داشته باشد بیماران با نبض الکتریکی مشخص شده به سر یا گردن. در یک مطالعه 2018 که شامل 20 فرد مبتلا به وزوز گوش بود ، تیم Shore اعلام کرد که این روش در کاهش صدا و نفوذ وزوز گوش افراد موثر است. لیم می گوید: "شما می توانید آن را به عنوان دو روش برای درمان وزوز گوش تصور کنید." "یکی این است که شما می توانید سلولهای وزوز گوش را پیدا کرده و آنها را خاموش کنید. رویکرد ما این است که همه چیز را در سیستم شنوایی بسیار پرتحرک تر از همه به جز وزوز گوش کنیم. "

لیم و همکارانش برای بررسی کارایی و ایمنی دستگاه خود ، یک مطالعه اکتشافی تصادفی دوسوکور با 326 بزرگسال که وزوز گوش مزمن داشتند در دو سایت انجام دادند: بیمارستان جیمز در ایرلند و مرکز وزوز گوش در دانشگاه رگنسبورگ آلمان. به شرکت کنندگان آموزش داده شد که به مدت 12 هفته روزانه 60 دقیقه از این دستگاه استفاده کنند. آنها به سه گروه تقسیم شدند - هر یک از آنها درمانهای کمی متفاوتی را دریافت کردند که با توجه به نوع صدای مورد استفاده ، زمان پالسهای الکتریکی و تأخیر بین صدا و تحریک متفاوت بود. این مطالعه توسط Neuromod Devices ، یک شرکت مستقر در دوبلین ، جایی که لیم مدیر ارشد علمی است ، در حال توسعه و فروش دستگاه مدولاسیون عصبی دوقلوی است.

نتایج نشان داد که 84 درصد از شرکت کنندگان رژیم 12 هفته ای را کامل کردند. قطره درمان وزوز گوش پس از آن ، تقریباً 81 درصد از شرکت کنندگان سازگار با درمان ، در متغیرهای روانی - اجتماعی مانند توانایی تمرکز یا خواب ، همراه با سطح اضطراب و ناامیدی و کیفیت بهتر زندگی ، بهبود یافتند. در حدود 77 درصد از گروه ، این پیشرفت یک سال بعد ادامه داشت. همچنین ، 66 درصد از شرکت کنندگان احساس کردند که از دستگاه بهره مند شده اند. تفاوت قابل توجهی در این اقدامات در بین سه گروه وجود ندارد.

ریچارد تایلر ، شنوایی سنجی از دانشگاه آیووا که در مطالعه جدید نقش نداشت ، می گوید: "این مطالعه بسیار جامع و جامع است." "با توجه به اینکه در این مرحله ، هیچ قرص یا جراحی برای وزوز گوش وجود ندارد ، این کار بسیار مهم است." وی اضافه می کند که تحقیقات برخی کاستی های قابل توجه داشت. نگران کننده ترین مسئله کمبود بود

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :

خرید خانه مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

همه /
سفارتخانه ها و کنسولگری ها
سفارت ایالات متحده وین
Boltzmanngasse 16
1090 وین ، اتریش
تلفن: + 43- (0) 1-313-390
ایمیل: embassy@usembassy.at

بخش کنسولی
پارکینگ 12A
1010 وین ، اتریش
تلفن: + 43- (0) 1-31339-7535
تلفن بعد از ساعت اضطراری: + 43- (0) 1-31339
نمابر: + 43- (0) 1-5125835
ایمیل: ConsulateVienna@state.gov

 
شرح مقصد
برای اطلاعات در مورد روابط ایالات متحده و اتریش به خرید ملک مجارستان صفحه واقعیت وزارت امور خارجه در مورد اتریش مراجعه کنید.

 
شرایط ورود ، خروج و ویزا
ساکنان احتمالی یا هر کسی که قصد اقامت بیش از 90 روز را دارد باید ویزای مناسب را دریافت کند. برای آگاهی از آخرین اطلاعات ویزا یا وب سایت دولت اتریش در مورد مهاجرت به وب سایت سفارت اتریش مراجعه کنید. اتریش اثر انگشت کلیه متقاضیان ویزای ایالات متحده را جمع آوری می کند.
دانشجویان و دانشجویان احتمالی باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ویزای دانشجویی به صفحه وب تحصیل در اتریش مراجعه کنند. دانشجویان و دانش آموزان فولبرایت با س questions ال باید با مسئول برنامه مربوطه خود تماس بگیرند.
سفر از طریق اروپا: اگر قصد سفر یا سفر به کشورهای اروپایی را دارید ، باید با الزامات توافق نامه شینگن آشنا باشید.

اگر قصد دارید از کشور شینگن عبور کنید ، صفحه مسافران ایالات متحده در اروپا را بررسی کنید ، گذرنامه شما باید حداقل سه ماه بیشتر از مدت اقامت معتبر باشد.
شما به مدارک کافی وجه و بلیط هواپیما برگشت نیاز خواهید داشت.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای منطقه شینگن ، به صفحه ویزای شینگن مراجعه کنید.
وزارت امور خارجه ایالات متحده از هرگونه محدودیت ورود HIV / AIDS برای بازدیدکنندگان یا ساکنان خارجی اتریش بی اطلاع است.

اطلاعات مربوط به دو ملیت ، جلوگیری از کودک ربایی بین المللی و مقررات گمرکی را در وب سایت های ما بیابید.

 
ایمنی و امنیت
تروریسم: گروه های تروریستی و کسانی که از چنین سازمان هایی خرید خانه مجارستان الهام گرفته شده قصد حمله به شهروندان ایالات متحده در خارج از کشور را دارند. تروریست ها به طور فزاینده ای از روش های پیچیده تر حمله - از جمله چاقو ، سلاح گرم و وسایل نقلیه - برای هدف قرار دادن موثرتر جمعیت استفاده می کنند. غالباً ، هدف آنها اهداف محافظت نشده یا آسیب پذیر است ، مانند:

رویدادهای عمومی با اهمیت (مسابقات ورزشی ، تجمعات سیاسی ، تظاهرات ، تعطیلات ، اجتماعات جشن و غیره)
هتل ها ، کلوپ ها و رستوران هایی که گردشگران در آن رفت و آمد می کنند
عبادتگاه ها
مدارس
پارک ها
مراکز خرید و بازارها
سیستم های حمل و نقل عمومی (شامل مترو ، اتوبوس ، قطار و پروازهای تجاری برنامه ریزی شده)
جرم و جنایت: اتریش دارای کمترین میزان جرم در اروپا است و جرایم خشن نادر است. جرائم مربوط به سرقت اموال شخصی اتفاق می افتد. این جنایات بیشتر در مناطق توریستی گزارش می شود که شامل میدان اطراف کلیسای جامع سنت استفان و مناطق خرید عابر پیاده در نزدیکی منطقه اول وین است.

مراقب جیب برهای حمل و نقل عمومی ، قطارها و ایستگاه های قطار باشید. حمل و نقل به مرکز شهر و قطارهایی که بین وین و بوداپست ، پراگ و رم حرکت می کنند بسیار خطرناک است.
کیف ها را بدون مراقبت رها نکنید.
مراقب طرح های جنایی در مکان های عمومی مانند کافه ها و مناطق توریستی باشید.
کالاهای تقلبی و غیرقانونی را خریداری نکنید ، حتی اگر به طور گسترده در دسترس باشد. بازگرداندن کالاهای چرمی به ایالات متحده غیرقانونی است و ممکن است شما قوانین محلی را نقض کنید.
تظاهرات مرتباً اتفاق می افتد. آنها ممکن است در پاسخ به مسائل سیاسی یا اقتصادی ، در تعطیلات مهم سیاسی و در طی رویدادهای بین المللی اتفاق بیفتند.

حتی تظاهرات مسالمت آمیز می تواند به تقابل تبدیل شود و احتمالاً به خشونت تبدیل شود.
از مناطق پیرامون اعتراضات و تظاهرات خودداری کنید.
رسانه محلی را برای به روزرسانی و مشاوره راهنمایی در مورد ترافیک بررسی کنید
کلاهبرداری مالی بین المللی: برای کسب اطلاعات به وزارت امور خارجه و صفحات FBI مراجعه کنید.

قربانیان جرم: شهروندان ایالات متحده قربانیان حمله جنسی خرید ملک در مجارستان تشویق می شوند تا برای کمک با سفارت ایالات متحده تماس بگیرند. در 133 جنایات را به پلیس محلی گزارش دهید و با شماره تلفن 43- (0) 1-313-390 با سفارت ایالات متحده تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که مقامات محلی مسئول تحقیق و تعقیب جرم هستند.

به صفحه ما در زمینه کمک به قربانیان جرائم ایالات متحده در خارج از کشور مراجعه کنید.

ما میتوانیم:

به شما کمک می کند مراقبت های پزشکی مناسب را پیدا کنید
در گزارش جرم به پلیس به شما کمک کند
با رضایت کتبی خود با اقوام یا دوستان خود تماس بگیرید
اطلاعات کلی در مورد نقش قربانی را در تحقیقات محلی و به دنبال نتیجه گیری ارائه دهید
لیستی از وکلای محلی ارائه دهید
اطلاعات ما را در مورد برنامه های جبران خسارت قربانیان در ایالات متحده ارائه دهید.
یک وام اضطراری برای بازگشت به ایالات متحده و / یا حمایت پزشکی محدود در موارد فقر ارائه دهید
به شما در یافتن محل اقامت و ترتیب پروازهای خانه کمک می کند
گذرنامه سرقتی یا گمشده را جایگزین کنید
خشونت خانگی: شهروندان ایالات متحده قربانی خشونت خانگی تشویق می شوند تا برای کمک با سفارت تماس بگیرند.

گردشگری: صنعت گردشگری به طور کلی تنظیم می شود و قوانین به طور منظم اعمال می شوند. مناطق / فعالیت های خطرناک با علامت گذاری مناسب مشخص می شوند و کارکنان متخصص از نوع خاص هستند

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :

ثبت شرکت در مجارستان هزینه

0 گؤروش
یازار:‌

نقاط ضعف
نقاط ضعف اقتصادی اتریش نقاط قوت این کشور را نشان می دهد.ثبت شرکت در مجارستان اگرچه ثروتمند است ، با 8.8 میلیون نفر جمعیت ، محدودیت طبیعی در بازار وجود دارد. شرکت های آمریکایی در این بازار کاملاً باز ، هم از طرف شرکت های چند ملیتی و هم از شرکت های اتریشی ، از جمله بیش از 400 شرکت که به عنوان "قهرمانان پنهان" شناخته می شوند ، در زمینه های تجاری خاص خود با رقابت سختی روبرو هستند. ملاحظات در سطح اتحادیه اروپا از جمله استانداردها و گواهینامه های مورد نیاز و همچنین تغییر نرخ ارز باید در برنامه ریزی کسب و کار در نظر گرفته شود.

شرکت های آمریکایی که قصد تأسیس فعالیت خود در اتریش را دارند باید به خاطر داشته باشند که گرچه قابلیت زیست پذیری زیاد است ، هزینه های کار نیز زیاد است. با 40 دلار در ساعت در سال 2018 ، هزینه های ساعتی کارگری اتریش در بالاترین رتبه 8 در اتحادیه اروپا قرار دارد. در حالی که بانک های اتریشی با فعالیت های جهانی به طور منظم با شرکت های بزرگتر ایالات متحده کار می کنند ، نهادها و افراد کوچکتر ایالات متحده اغلب در انجام فعالیت های بانکی مشکل دارند ، زیرا بسیاری از بانک های محلی در ارائه خدمات به مشتریان از ایالات متحده مردد هستند ، زیرا دولت ایالات متحده الزامات سختگیرانه گزارش را گزارش می دهد.

تجارت
اقتصاد اتریش بسیار بین المللی است. کل واردات اتریش در سال 2018 با صادرات 177 میلیارد دلار به 184 میلیارد دلار رسیده است.

مهمترین شرکای تجاری دو طرفه اتریش آلمان و پس از آن ایتالیا ، ایالات متحده و سوئیس هستند. اتحادیه اروپا 70 درصد تجارت خارجی اتریش را تشکیل می دهد که آلمان حدود 30 درصد از این ارزش را تشکیل ثبت شرکت در مجارستان هزینه می دهد.

ایالات متحده دومین بازار صادراتی اتریش پس از آلمان و سومین شریک تجاری بزرگ در سراسر جهان است. تجارت دوجانبه ایالات متحده و اتریش به دلیل روابط تجاری و تجاری نزدیک از روند صعودی برخوردار است. بر اساس داده های سرشماری ایالات متحده ، صادرات کالاهای ایالات متحده به اتریش در سال 2018 بالغ بر 3.6 میلیارد دلار بوده است. بر خلاف داده های ایالات متحده که تجارت مستقیم را ردیابی می کند ، داده های دولت اتریش همچنین تجارت با اتریش را از طریق انتقال باند و از طریق توزیع کنندگان در سایر نقاط اروپا انجام می دهد. با توجه به این روش متفاوت ، دولت اتریش ارزش بسیار بیشتری از صادرات ایالات متحده به اتریش را گزارش می کند که مجموع آن 6.7 میلیارد دلار برای سال 2018 است.

برای سال 2018 ، اطلاعات سرشماری ایالات متحده گزارش داد که صادرات ایالات متحده به اتریش توسط: داروها (25٪ افزایش) ، ماشین آلات (7٪ افزایش) ، هواپیماها و قطعات (21٪ پایین) ، مواد شیمیایی (72٪ پایین برای همه گروه ها) ، پزشکی و ابزار اندازه گیری (3٪ افزایش) ، و ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی (9٪ افزایش).

تهیه شده توسط سفارتخانه های ایالات متحده در خارج از کشور. وزارت بازرگانی ایالات متحده با شبکه 108 دفتری خود در سراسر ایالات متحده و در بیش از 75 کشور ، از حضور جهانی و تخصص بازاریابی بین المللی ثبت شرکت و اقامت مجارستان خود برای کمک به شرکت های آمریکایی در فروش محصولات و خدمات خود در سراسر جهان استفاده می کند. با مراجعه به http://export.gov/usoffices ، متخصص تجارت خدمات ایالات متحده در نزدیکترین کشور ایالات متحده را پیدا کنید.


https://globaledge.msu.edu/countries/austria

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :