تورکی یازوم

مزایای اخذ اقامت برای مهاجرت به مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌


دریافت مجوز اقامت و تابعیت کشور مجارستان برای مهاجران دارای مزیت هایی است که سبب شده بسیاری از افراد تمایل به اقامت در این کشور را داشته باشند.

  1. امکان رفت و آمد بدون ویزا در کشورهای حوزه شنگن
  2. پلی جهت دستیابی به اقامت  آلمان
  3. وجود شرایط آسان برای ثبت شرکت شهروندان خارجی
  4. هزینه زندگی پایین به نسبت سایر نقاط اروپا
  5. نرخ مالیات اندک
  6. وجود دانشگاه های با کیفیت و همچنین دوره های آموزش زبان در سطح کیفی مطلوب

به منظور اخذ مجوز اقامت مجارستان باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. در ابتدا اجازه اقامت موقت طی چند سال به فرد متقاضی داده می شود و بعد از گذشت سه سال پرداخت منظم مالیات، اقامت دائم به متقاضی داده می شود و بعد از آن متقاضی می تواند طی مراحل آزمون ادغام در جامعه مدنی و دانستن زبان مجاری تابعیت یا پاسپورت مجارستان را دریافت کند.



آردینی اوخو
دوشنبه 30 فروردین 1400
بؤلوملر :

شیرینی بی شیرینی

0 گؤروش
یازار:‌

با این سرخ کن کیک قنادی / شیرینی بی شیرینی Carnival King DFC1800 25 پوندی کیک های قیفی ، شیرینی و موارد دیگر را سرخ کنید!

این واحد 1800 وات ساخته شده برای کاربردهای سبک و غیر مداوم ، یکی از قدرتمندترین واحدی است که می توانید با یک پلاگین استاندارد خریداری کنید ، این قابلیت را به شما می دهد که تقریباً در هر جایی از کارناوالها و نمایشگاه ها گرفته تا رستوران ها و غرفه های امتیاز از آن استفاده کنید. این سرخ کن با داشتن فضای کافی برای پخت و پز و ساخت فولاد ضد زنگ با دوام ، مطمئناً دوام زیادی خواهد داشت. علاوه بر این ، طراحی قابل حمل آن باعث می شود که تنظیمات و خرابی آسان قبل و بعد از وقایع رخ دهد!

 

https://606977d3e4884.site123.me/

آردینی اوخو
یکشنبه 29 فروردین 1400
بؤلوملر :

اثبات اینکه بودجه کافی برای تأمین هزینه های زندگی در طول تحصیل دارید

0 گؤروش
یازار:‌

نامه پذیرش از دانشگاه پذیرفته شده شما
گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه پس از روز ورود معتبر باشد
اثبات محل اقامت در مجارستان
اثبات بیمه درمانی
اثبات اینکه بودجه کافی برای تأمین هزینه های زندگی در طول تحصیل دارید
فرم درخواست ویزا
وقتی به مجارستان رسیدید ، باید ظرف مدت 15 روز درخواست اجازه اقامت خود را بدهید. این حتی اگر مقیم اتحادیه اروپا / EEA باشید نیز لازم است.

7. وارد مجارستان شوید
بعد از اینکه در دانشگاه پذیرفته شدید و ویزای لازم را دریافت کردید ، وقت آن است که ماجراهای خود را در مجارستان آغاز کنید! به هزینه های زندگی در مجارستان و میزان بودجه شما فکر کنید. پس از داشتن آن می توانید به جستجوی محل اقامت بپردازید. سرانجام ، وقت آن است که حمل و نقل خود را به مجارستان خریداری کنید و وارد شهر جدید خود شوید! مهم نیست که در کجا اقامت داشته باشید ، جاذبه ها و جاذبه های زیادی برای لذت بردن وجود دارد.


آردینی اوخو
شنبه 28 فروردین 1400
بؤلوملر :

مبدل های حرارتی

0 گؤروش
یازار:‌

مبدل های حرارتی با توجه به آرایش جریان سه طبقه مبدل حرارتی چیست بندی اصلی دارند. در مبدل های حرارتی جریان موازی ، دو سیال از یک انتها وارد مبدل می شوند و به موازات یکدیگر به طرف دیگر می روند. در مبدل های حرارتی جریان جریان مایعات از انتهای مخالف وارد مبدل می شوند. با توجه به اینکه اختلاف میانگین دما در طول هر واحد بالاتر است ، طراحی جریان شمارنده کارآمدترین است زیرا می تواند بیشترین گرما را از محیط گرمایی مبدل حرارتی آلفالاوال (انتقال) در واحد جرم منتقل کند. به مبادله متقابل مراجعه کنید. در یک مبدل حرارتی جریان متقاطع ، مایعات تقریباً عمود بر یکدیگر از طریق مبدل عبور می کنند.

برای کارایی ، مبدل های حرارتی طوری طراحی شده اند که سطح دیواره بین دو سیال را به حداکثر برسانند ، در حالی که مقاومت در برابر جریان سیال از طریق مبدل را به حداقل می رسانند. عملکرد مبدل همچنین می تواند تحت مبدل حرارتی دانفوس تأثیر افزودن باله یا موج دار در یک یا هر دو جهت باشد ، که باعث افزایش سطح می شود و ممکن است جریان مایع را هدایت کند یا تلاطم ایجاد کند.

دمای رانندگی در سطح انتقال حرارت با موقعیت متفاوت است ، اما می توان دمای متوسط ​​مناسبی را تعریف کرد. در اکثر سیستم های ساده این "اختلاف میانگین دما" (LMTD) است. بعضی اوقات دانش مستقیم از LMTD در دسترس نیست و از روش NTU استفاده می شود.

آردینی اوخو
چهارشنبه 25 فروردین 1400
بؤلوملر :

سرخ کن کف مایعات پروپان

0 گؤروش
یازار:‌

این سرخ کن کف مایعات پروپان مایع Avantco FF300 دارای تمام ویژگی های آشپزخانه شما برای تهیه غذاهای کاملاً سرخ شده است!

این سرخ کن با قدرت کافی برای سرخ کردن انواع پیش غذا و غذاهای پرطرفدار مانند سیب زمینی سرخ کرده ، حلقه های پیاز ، و بال های داغ ، از فضای بیرونی و مخزن سرخ شده از جنس استنلس استیل مقاوم برخوردار است تا بتواند در برابر خواسته های روزانه آشپزخانه شلوغ شما مقاومت کند. ظرفیت 40 پوندی آن این واحد را به گزینه ای مناسب برای استفاده سبک در رستوران ها ، استندهای امتیاز یا پیتزا فروشی ها تبدیل کرده است.

آردینی اوخو
چهارشنبه 25 فروردین 1400
بؤلوملر :

درخواست های اجازه اقامت با استفاده از خدمات E-paper ارسال نمی شود.

0 گؤروش
یازار:‌

درخواست های اجازه اقامت با استفاده از خدمات E-paper ارسال نمی شود.

ارائه اطلاعات مورد نیاز برای بررسی برنامه در سیستم Enter مجارستان و همچنین بارگذاری پیوستهای لازم (تصویر صورت ، فرم ، اسناد سفر) و اسناد پشتیبانی (هدف اقامت ، معیشت ، مسکن ، بیمه درمانی ، به بعد یا سفر برگشت)

ورود به مجارستان همچنین به شما امکان پرداخت هزینه مدیریت را می دهد ، سایت به منظور تسویه حساب به OTP بانک هدایت می شود. هنگام ارائه درخواست خود برای اجازه اقامت ، لطفا همیشه بررسی کنید که آیا دلایلی شما را از پرداخت هزینه های اداری معاف کرده است. اگر هزینه مدیریت در سیستم Enter مجارستان پرداخت نشده باشد ، با این وجود ثابت شده است که مشتری از پرداخت معاف نیست ، NDGAP باید موارد معوقه را به اطلاع شما برساند.

لطفا توجه داشته باشید که در چندین مورد ظاهر شخصی طبق مقررات اجباری است و بنابراین استفاده از سیستم الکترونیکی از آن مستثنی نیست.

تقاضانامه های اجازه اقامت فقط درصورت بررسی ارسال می شود

الف) هزینه اداره توسط مشتری شخص حقیقی یا نماینده قانونی مجاز پرداخت شده است در صورتی که این روش مشمول هزینه باشد

ب) حداکثر 15 روز پس از ارسال تأیید توسط NDGAP در موارد مشخص شده توسط قانون ، تصویر چهره و اثر انگشت تبعه کشور سوم گرفته شده است.

لطفاً توجه داشته باشید که می توانید با انتخاب گزینه "رزرو قرار ملاقات" در صفحه اصلی وب سایت NDGAP www.bevandorlas.hu ، یک قرار ملاقات شخصی در دفتر خدمات مشتری رزرو کنید.

NDGAP درخواست های اجازه اقامت را از طریق Enter مجارستان می پذیرد ، با این وجود امکان دریافت اعلان اسناد یا داده های از دست رفته از NDGAP قبل از پردازش درخواست وجود دارد. پس از ثبت درخواست مجوز اقامت ، روند کار مطابق با قوانین عمومی انجام می شود.

اعلان ها به آدرس ایمیل ارائه شده در هنگام ثبت نام در Enter Hungary ارسال می شوند.


آردینی اوخو
چهارشنبه 25 فروردین 1400
بؤلوملر :

اگر از این برنامه استفاده می کنید

0 گؤروش
یازار:‌

اگر از این برنامه استفاده می کنید ، می توانید فرم را به صورت اقامت لکترونیکی پر کنید و بررسی کنید که آیا همه پاسخ های لازم توسط شما داده شده است. علاوه بر این ، فرم تکمیل شده را می توان در رایانه خود ذخیره و چاپ کرد. این عملکرد برای Word 2007 بهینه شده است. اگر این برنامه را در رایانه خود ندارید ، می توانید فرم ها را با فرمت pdf از صفحه اطلاعات منوی اصلی بارگیری کنید. در دست ساخت 


آردینی اوخو
چهارشنبه 25 فروردین 1400
بؤلوملر :

ویزای بدون سود اسپانیا

0 گؤروش
یازار:‌

ویزای بدون سود اسپانیا
برای واجد شرایط شدن برای ویزای غیر سودآور اسپانیا ، باید ثابت کنید که می توانید از زندگی خود در حالی که در اسپانیا زندگی می کنید حمایت کنید.

درآمدی که نشان می دهید باید از منابع منفعل درآمد مانند سرمایه گذاری ، درآمد اجاره یا حقوق بازنشستگی حاصل شود. اگر منبع درآمد دارید ، این نیز ویزای بازنشستگی آسان اتحادیه اروپا است.

شما برای این اجازه اقامت باید درآمدی چهار برابر IPREM ، Indicador Público de Renta de Efectos Múltiples را نشان دهید. در سال 2020 ، این مبلغ تقریباً 30،000 یورو برای متقاضی و حدود 6000 یورو دیگر برای هر فرد تحت تکفل است.

ما یک مقاله مفصل درباره ویزای بدون سود اسپانیا با تمام اطلاعاتی که باید بدانید نوشتیم. این شامل نحوه درخواست ، نیازهای دقیق مالی ، هزینه ها و موارد دیگر است.

همانطور که گفتیم ، اگر درآمد خود را از کار اعلام کنید ، نمی توانید از این برنامه اقامت استفاده کنید. با این حال ، برخی از عشایر دیجیتال ، کارگران از راه دور و فریلنسرها بدون اعلام درآمد خود از این برنامه برای زندگی در اسپانیا استفاده می کنند.

آردینی اوخو
چهارشنبه 25 فروردین 1400
بؤلوملر :

یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی

0 گؤروش
یازار:‌

 یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی برای دریافت اقامت است. کشور لیتوانی از جمله کشورهایی اروپایی است که می توان با خرید سهام شرکت های ثبت شده و یا سهام رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد، برگرکینگ، ساب وی، لیبرگر  به مبلغ ۵۰ هزار یورو در آن مجوز اقامت دریافت کرد. بعد از گذشت ۵ سال و دریافت اقامت دائم می توان با بازگرداندن سهام مبلغ ۵۰ هزار یورو را پس گرفت. همچنین چندین متقاضی می توانند بصورت شراکتی مبلغ ۵۰ هزار یورو جهت سرمایه گذاری و افتتاح شعبه ای از رستوران های زنجیره ای همکاری کنند. افراد پس از دریافت اقامت می توانند بدون محدودیت در سایر کشورهای اروپایی و حوزه شنگن سفر و زندگی کنند. 


آردینی اوخو
دوشنبه 23 فروردین 1400
بؤلوملر :

اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

0 گؤروش
یازار:‌

ج) اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

کشورهای پرتغال، اسپانیا و یونان و قبرس و مجارستان از جمله کشورهایی هستند که به متقاضیان از طریق خرید ملک ویزای طلایی و اقامت می دهند. برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پرتغال باید مبلغ ۲۸۰ هزار یورو در اختیار داشت تا بتوان اقامت اروپا را دریافت کرد. سود این مبلغ به حساب شخص متقاضی واریز می شود و پس از گذشت ۵ سال و دریافت اقامت دائم می تواند تمام مبلغ را بگیرد.

برای خرید ملک در کشور اسپانیا باید مبلغ ۵۰۰ هزار یورو هزینه کرد تا موفق به اخذ اقامت در اروپا شد. این مبلغ برای سرمایه گذاری و خرید املاک در کشور قبرس حدود ۲و نیم میلیون یورو می باشد.

به منظور خرید املاک در کشورهای اروپایی باید از وکلای کاربلد در این زمینه مشورت دریافت کرد و از در جایی از آن کشور ملک خریداری نمود که سالانه به ارزش ملک افزوده شود. موسسه لگال آر ای ال Legal REL در جهت خرید ملک در اروپا و چگونگی دریافت وام در جهت خرید ملک در ازوپا خدمات رایگان به مشتریان خود اعطا می نماید.

 


آردینی اوخو
دوشنبه 23 فروردین 1400
بؤلوملر :