تورکی یازوم

اکسپنشن برقی

0 گؤروش
یازار:‌

گسترش از طریق تمرکز
تعریف: توسعه از طریق تمرکز اولین سطح  اکسپنشن ولو از استراتژی Expansion Grand است که شامل سرمایه گذاری منابع در خط تولید ، تأمین نیازهای بازار شناسایی شده با کمک فناوری اثبات شده و آزمایش شده است.

به سادگی ، استراتژی دنبال شده هنگامی که سازمانی منابع خود را در یک یا چند مورد از مشاغل خود در متناسب با نیازهای مشتری ، کارکردها و گزینه های فناوری ، چه به صورت جداگانه و چه به صورت جمعی ، همزمان می کند ، گسترش از طریق تمرکز نامیده می شود.

این سازمان ممکن است هر یک از راههای تمرین گسترش از طریق تمرکز را دنبال کند:

xpansion از طریق تمرکز

استراتژی نفوذ در بازار: شرکت با محصول فعلی خود به شدت بر بازار موجود تمرکز دارد.
نوع تمرکز توسعه بازار: جذب مشتریان جدید برای محصول موجود.
نوع توسعه محصول غلظت: معرفی محصولات جدید در بازار موجود.
شرکت ها گسترش از طریق تمرکز را ترجیح می دهند زیرا آنها ملزم اکسپنشن برقی به انجام کارهایی هستند که قبلاً انجام داده اند. به دلیل آشنایی با صنعت ، شرکت دوست دارد به جای تجارت جدید ، در مشاغل شناخته شده سرمایه گذاری کند. همچنین ، از طریق استراتژی تمرکز ، هیچ تغییر عمده ای در ساختار سازمانی ایجاد نمی شود و به دلیل دانش عمیق در مورد یک یا چند کسب و کار ، تخصص کسب می شود.

با این حال ، گسترش از طریق تمرکز خطرناک است زیرا این استراتژی ها به شدت به صنعت وابسته هستند ، بنابراین هرگونه شرایط نامطلوب در صنعت می تواند به شدت بر تجارت تأثیر بگذارد. همچنین ، سرمایه گذاری های کلان انجام شده در یک تجارت خاص ممکن است به دلیل اختراع فن آوری جدید ، نابسامانی بازار و کهنه شدن محصول ، متحمل ضرر شود.

شرایط مرتبط:
استراتژی توسعه
گسترش از طریق تنوع
گسترش از طریق همکاری
گسترش از طریق ادغام
گسترش از طریق بین المللی شدن
تعاملات خواننده
پاسخ دهید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای خرید اکسپنشن برقی مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اظهار نظر

نام *

پست الکترونیک *

https://businessjargons.com/expansion-through-concentration.html

 

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 خرداد 1400
بؤلوملر :

خرید گیج روغنی

0 گؤروش
یازار:‌

چقدر در مورد روغن موتور ماشین خود می دانید؟ شاید شما قبلاً از تفاوت روغن خرید گیج روغنی مصنوعی با روغن معمولی و اینکه چرا انجام تغییرات منظم روغن مهم است ، اطلاع داشته باشید ، اما فشار سنج روغن خود را چطور؟ فشار سنج روغن یکی از مهمترین ابزارهای اتومبیل شماست. این به عنوان یک سیستم هشدار سریع برای انواع مشکلات بالقوه گران قیمت عمل می کند - اگر فقط شما می دانید چگونه آن را بخوانید.

فشار سنج روغن 101
دو نوع سنج وجود دارد: الکتریکی و مکانیکی.

سنجش فشار روغن برق
اکثر اتومبیل های مدرن دارای فشار سنج برقی روغن هستند. برق سنجهای برق از یکی از سیمهای متصل شده در پشت داشبورد وسیله نقلیه شما تأمین می شود. جریان از طریق سیم پیچ عبور می کند و مقاومت در سیم برگشت دستگاه را اندازه گیری می کند. این مقاومت با فشار روغن مطابقت دارد. ادغام سنجهای برقی به طور معمول در مدارهای مدرن آسان تر است ، این یکی از دلایل نصب آنها در اکثر اتومبیل های جدید است.

معیارهای فشار روغن مکانیکی
گیج های مکانیکی از لوله ها به جای سیم استفاده می کنند. این باعث گیج گاز فریونی  می شود آنچه برخی از تکنسین ها می خوانند قابل اعتمادتر است ، اما همچنین خطر بیشتری را تهدید می کند. به جای اندازه گیری مقاومت با جریان های الکتریکی ، سنج مکانیکی روغن را با فشار مشابهی که در موتور جریان دارد به لوله های کوچک قیف می کند. اگر هر چیزی لوله روغن را سوراخ کند ، می تواند روغن را با فشار موتور شروع کند! به همین دلیل ، سنجهای مکانیکی بیشتر از سنجهای برقی نیاز به توجه و نگهداری دارند.

چگونه می توان یک روغن روغن بخوانید
سنسورهای روغن مانند بیشترین شاخص ها در داشبورد شما به نظر می رسند. یک برچسب (به طور معمول "OIL") ، اعداد (بین 1-80 یا 1-100) و شماره گیری با سوزن نشانگر وجود دارد. به جای اعداد ، بعضی از وسایل نقلیه از "L" و "H" برای نشان دادن فشار زیاد یا پایین استفاده می کنند. برای مطالعه اولیه ، کتابچه راهنمای مالک خود را از نظر توصیه سازنده بررسی کنید.

psst! در حالی که تقریباً در هر خودرو سیستمی برای کنترل لیست قیمت گیج روغنی وجود دارد ، همه وسایل نقلیه دارای فشار سنج روغن بر روی داشبورد نیستند. این به ساخت و مدل بستگی دارد. بعضی از وسایل نقلیه قرائت دیجیتال را ارائه می دهند و برخی دیگر چراغ داشبورد دارند که با تغییر فشار روغن چشمک می زند. برای صحبت آخر در مورد محل قرار گرفتن فشار سنج روغن و نحوه خواندن آن ، به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید.

خواندن صفر
این فقط در شرایطی است که وسیله نقلیه در دور کار است. اگر این میزان با سرعت بالاتر اتفاق بیفتد ، این می تواند به معنای یکی از سه چیز باشد: 1) گیج معیوب است ، 2) سطح روغن کم است ، یا 3) پمپ روغن (یا درایو آن) خراب است. در هر صورت ، موتور را خاموش کرده و موتور خود را در اسرع وقت بررسی کنید. اگر روغن شما واقعاً خالی است ، قبل از آوردن اتومبیل خود به نزدیکترین مراقبت خودکار Firestone ، آنرا پر کنید.

خواندن کم
اگر فشار سنج روغن شما در حین کارکردن خودرو به طور مداوم تعداد کمتری را می خواند (معمولاً زیر 20 یا در ربع پایین گیج) ، آن را بررسی کنید. این می تواند نشان دهنده وجود مشکلی در سنج باشد (مانند نشتی در سنج مکانیکی) ، اما به احتمال زیاد به این معنی است که یک قطعه موتور فرسوده شده و باعث ایجاد فشار روغن شده است. با تعمیر یا تعویض سریع قطعه ، می توانید از آسیب شدید - و گران - موتور در خط جلوگیری کنید.

خواندن بالا
سوزن فشارسنج باید پس از حدود 20 دقیقه کارکردن ماشین در نقطه میانی قرار گیرد. اگر به سمت بالای سنج بنشیند ، می تواند نشان دهنده فشار زیاد روغن باشد. شیر تسکین دهنده فشار ممکن است گیر کرده یا معیوب باشد ، یا در خطوط انتقال روغن انسداد وجود داشته باشد. از آنجا که فشار زیاد می تواند باعث ترکیدن فیلتر روغن شما شود ، به محض مشاهده قرائت ، موتور خود را خاموش کنید.

نشانگرها ، چراغ ها و چراغ های ماشین شما برای کمک به شما ساخته شده اند! آنها شما را درگیر موضوعاتی می کنند که ممکن است به راحتی مشخص نباشد قبل از اینکه هزینه و زمان قابل توجهی برای شما تمام شود. اگر چراغ هشدار روغن شما روشن است یا در مورد فشار سنج روغن خود که نگران کننده شما است ، دریافت می کنید ، اجازه دهید تکنسین های حرفه ای ما با تعویض روغن کامل ، نظر شما را راحت کنند. این سرویس شامل بازرسی 19 نقطه ای است که می تواند به تشخیص مشکلات فشار روغن خودرو کمک کند. قرار ملاقات تعویض روغن را با نزدیکترین مراقبت خودکار Firestone خود امروز تنظیم کنید و ببینید که چگونه می توانید با کوپن های تماشایی تعویض روغن نیز پس انداز کنید!

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 خرداد 1400
بؤلوملر :

خرید شیر برقی کستل

0 گؤروش
یازار:‌

شیرهای برقی
جستجو کردن ...

قیمت شیر برقی کستل می توانند در مصارف صنعتی ، هوا ، آب و سایر مایعات مورد استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع ، مبردهای حاوی فلورین (HCFC ، HFC و HFO) و مبردهای طبیعی (HC و CO2) استفاده شوند.
شیرهای برقی در طیف وسیعی از خروجی ها ، فشارهای کار / دما ، اتصالات ، کوپلینگ ها و انواع مختلف سیم پیچ ، با خروجی های متنوع و با استفاده از ولتاژهای متداول در دسترس هستند.

 شیر برقی PDF
شیرهای برقی
سیم پیچ و اتصالات
سیم پیچ و اتصالات دارای گواهینامه ATEX برای شیرهای برقی
ابزار مغناطیسی
دریچه های برقی بسته شده به طور معمول
سوپاپ های برقی بسته شده ، GO GREEN
دریچه های برقی بسته فشار بالا ، GO GREEN
دریچه های برقی بسته شده به طور معمول ، خط CLASSIC
دریچه های برقی معمولاً بسته شده برای اهداف صنعتی ، خط CLASSIC
دریچه های برقی بسته شده به طور معمول  خرید شیر برقی کستل   ، خط POLYHEDRA
ATEX دارای شیرهای برقی بسته شده به طور معمول ، خط POLYHEDRA
سوپاپ های برقی بسته ، خط POLYHEDRA
دریچه های برقی معمولی بسته (برای R744 انتقادی)
شیرهای برقی شیر باز
دریچه های برقی معمولاً باز ، خط POLYHEDRA


https://www.castel.it/en/product-category/solenoid-valves-en/

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 خرداد 1400
بؤلوملر :

راههای تشخیص عفونت گوش میانی

0 گؤروش
یازار:‌

عفونت گوش (که گاهی اوتیت میانی حاد نامیده می شود) راههای تشخیص عفونت گوش میانی ، فضای پر از هوا در پشت پرده گوش است که حاوی استخوان های ریز ارتعاشی گوش است. کودکان بیشتر از بزرگسالان به عفونت گوش مبتلا می شوند.

از آنجا که عفونت گوش اغلب به خودی خود برطرف می شود ، درمان ممکن است با کنترل درد و کنترل مشکل آغاز شود. گاهی از آنتی بیوتیک ها برای رفع عفونت استفاده می شود. برخی افراد مستعد ابتلا به عفونت های متعدد گوش هستند. این می تواند باعث مشکلات شنوایی و سایر عوارض جدی شود.

محصولات و خدمات
کتاب: کلینیک مایو در مورد شنوایی و تعادل بهتر
علائم
شروع علائم و نشانه های عفونت گوش معمولاً سریع است.

فرزندان
علائم و نشانه های شایع در کودکان عبارتند از:

درد گوش ، به خصوص هنگام خوابیدن
کشیدن یا کشیدن گوش
قطره برای عفونت گوش
گریه بیش از حد معمول
سر و صدا
مشکل در شنیدن یا پاسخ دادن به صداها
از دست دادن تعادل
تب 100 F (38 درجه سانتیگراد) یا بالاتر
تخلیه مایعات از گوش
سردرد
از دست دادن اشتها
بزرگسالان
علائم و نشانه های شایع در بزرگسالان عبارتند از:

گوش درد
تخلیه مایعات از گوش
مشکل در شنیدن
چه موقع به پزشک مراجعه کنیم
علائم و نشانه های عفونت گوش می تواند تعدادی از شرایط را نشان دهد. مهم است که یک تشخیص دقیق و درمان سریع داشته باشید. اگر:

علائم بیش از یک روز ادامه دارد
علائم در کودک کمتر از 6 ماه وجود دارد
درد گوش شدید است
نوزاد یا کودک نوپای بهترین چرک خشک کن برای عفونت گوش  شما پس از سرماخوردگی یا سایر عفونت های دستگاه تنفس فوقانی بی خواب یا تحریک پذیر است
شما ترشح مایعات ، چرک یا مایعات خونی را از گوش مشاهده می کنید
درخواست وقت قبلی در کلینیک مایو
علل
داخل گوش شما
گوش میانی جعبه گفتگوی بازشو را باز کنید
عفونت گوش در اثر باکتری یا ویروس در گوش میانی ایجاد می شود. این عفونت اغلب به دلیل بیماری دیگری - سرماخوردگی ، آنفولانزا یا آلرژی - ایجاد می شود که باعث گرفتگی و تورم مجاری بینی ، گلو و لوله های استاش می شود.

نقش لوله های استاش
لوله های استاش یک جفت لوله باریک است که از هر گوش میانی به بالا در پشت گلو ، پشت مجاری بینی کشیده می شود. انتهای گلو لوله ها باز و نزدیک به:

فشار هوا را در گوش میانی تنظیم کنید
هوا را در گوش تازه کنید
ترشحات طبیعی را از گوش میانی تخلیه کنید
ممکن است لوله های متورم استاش مسدود شده و باعث جمع شدن مایعات در گوش میانی شوند. این مایعات می تواند آلوده شده و علائم عفونت گوش را ایجاد کند.

در کودکان ، لوله های استاش باریک تر و افقی ترند ، که تخلیه آنها را دشوارتر می کند و احتمال گرفتگی آنها بیشتر می شود.

نقش آدنوئیدها
آدنوئیدها دو پد کوچک از بافت در قسمت بالای بینی هستند که به نظر می رسد در فعالیت سیستم ایمنی بدن نقش دارند.

از آنجا که آدنوئیدها نزدیک دهانه لوله های استاش هستند ، تورم آدنوئیدها ممکن است لوله ها را مسدود کند. این می تواند منجر به عفونت گوش میانی شود. تورم و تحریک آدنوئیدها به احتمال زیاد در عفونت گوش در کودکان نقش دارد زیرا کودکان نسبت به بزرگسالان دارای آدنوئید نسبتاً بزرگتری هستند.

شرایط مرتبط
شرایط گوش میانی که ممکن است مربوط به عفونت گوش باشد یا منجر به مشکلات مشابه گوش میانی شود:

اوتیت میانی همراه با افیوژن ، یا تورم و تجمع مایعات (افیوژن) در گوش میانی بدون عفونت باکتریایی یا ویروسی. این ممکن است رخ دهد زیرا تجمع مایع پس از بهبود عفونت گوش ادامه می یابد. همچنین ممکن است به دلیل برخی از اختلالات عملکردی یا انسداد غیر عفونی لوله های استاش رخ دهد.
اوتیت میانی مزمن همراه با افیوژن ، هنگامی اتفاق می افتد که مایعات در گوش میانی باقی مانده و بدون عفونت باکتریایی یا ویروسی به بازگشت خود ادامه دهد. این باعث می شود کودکان در معرض عفونت گوش جدید قرار بگیرند و ممکن است بر شنوایی تأثیر بگذارد.
اوتیت میانی مزمن چرکی ، یک عفونت گوش است که با درمان های معمول از بین نمی رود. این می تواند منجر به ایجاد سوراخ در لاله گوش شود.

آردینی اوخو
سه شنبه 4 خرداد 1400
بؤلوملر :

قیمت شیر بال ولو

0 گؤروش
یازار:‌

شیر توپی دریچه ای خاموش است که جریان مایع یا گاز را با استفاده از یک بال ولو  دارای سوراخ کنترل می کند. با چرخاندن توپ یک چهارم دور (90 درجه) به دور محور خود ، محیط می تواند از طریق آن جریان یابد یا مسدود شود. عمر آنها طولانی است و مهر و موم قابل اطمینان در طول عمر ارائه می دهند ، حتی در صورت عدم استفاده از شیر برای مدت طولانی. در نتیجه از محبوبیت بیشتری به عنوان شیر خاموش و سپس شیر گیت برخوردار هستند. برای مقایسه کامل ، مقاله شیر دروازه ما در مقابل شیر توپی را بخوانید. بعلاوه ، آنها در برابر محیطهای آلوده از بیشتر انواع شیرها مقاوم ترند. در نسخه های ویژه ، از شیرهای توپی نیز به عنوان شیر کنترل استفاده می شود. این کاربرد به دلیل دقت نسبتاً محدود کنترل میزان دبی در مقایسه با انواع دیگر شیر کنترل کمتر معمول است. با این حال ، شیر توپی در اینجا مزایایی نیز دارد. به عنوان مثال ، سوپاپ حتی در مورد رسانه های کثیف ، هنوز یک آب بندی قابل اطمینان را تضمین می کند. شکل 1 نمای مقطعی یک شیر توپی را نشان می دهد.

انتخاب آنلاین شیرهای توپی ما را مشاهده کنید!
کتابچه راهنمای
سوپاپ توپی دستی
برقی
شیرهای توپی برقی
پنوماتیک
دریچه های توپی پنوماتیک

فهرست مطالب
انواع شیرهای توپی متداول
اصل کار دریچه توپی
مواد مسکن
تائیدیه
سالات متداول
انواع شیرهای توپی متداول
استاندارد (رشته ای)
شیرهای توپی استاندارد از محفظه ، صندلی ها ، توپ و اهرم چرخش توپی انواع بال ولو تشکیل شده است. آنها شامل دریچه های توپی با دو ، سه و چهار پورت هستند که می توانند از نوع نخ زن یا مرد یا ترکیبی از آن باشند. دریچه های رزوه ای متداول هستند و در انواع مختلفی وجود دارند: شیرهای توپی با تأیید برای رسانه ها یا برنامه های خاص ، شیرهای کوچک توپی ، شیرهای توپی زاویه دار ، شیرهای توپی ISO-top ، شیرهای توپی با صافی یکپارچه یا یک نقطه خونریزی و لیست ادامه دارد . آنها طیف وسیعی از گزینه ها و دامنه عملیاتی زیادی برای فشار و دما دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصال رزوه ای ، مقاله انواع اتصال شیر توپی را بخوانید.

هیدرولیک
شیرهای توپی هیدرولیک به دلیل درجه فشار فشار بالا و مقاومت در برابر روغن هیدرولیک و گرمایشی مخصوص سیستم های هیدرولیکی و گرمایشی طراحی شده اند. این شیرآلات از فولاد یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. علاوه قیمت شیر بال ولو بر این مواد ، صندلی های شیر توپی نیز دریچه های هیدرولیکی را برای فشار کاری بالا مناسب می کند. صندلی های این شیرآلات از پلی اکسی متیلن (POM) ساخته شده اند که برای کاربردهای فشار بالا و دمای پایین مناسب است. حداکثر فشار کاری شیرهای توپی هیدرولیکی از 500 بار بالاتر می رود در حالیکه حداکثر دما تا 80 درجه سانتیگراد می رود.

https://salamsarma.ir/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%D9%84%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/



آردینی اوخو
دوشنبه 3 خرداد 1400
بؤلوملر :

فروش گیج ویکا

0 گؤروش
یازار:‌

اگر با یک لاستیک تقریباً پهن شده به یک پمپ بنزین لنگ بزنید ، وقتی فروش گیج ویکا شروع به پر کردن می کنید ، متوجه می شوید که اندازه گیری تایر روی خط هوایی تقریباً صفر است. در حقیقت ، اگر سوراخ شکافی در لاستیک شما ایجاد شود ، اندازه گیری صفر خواهد شد ، حتی اگر فشار جو در تایر وجود داشته باشد. چرا گیج صفر خوانده می شود؟ در اینجا هیچ رمز و راز وجود ندارد. سنجهای تایر به سادگی برای خواندن صفر در فشار جو و مثبت در صورت فشار بیشتر از اتمسفر طراحی شده اند.

به همین ترتیب ، فشار جوی بر فشار خون در هر قسمت از سیستم گردش خون می افزاید. (همانطور که در اصل پاسکال ذکر شده است ، فشار کل موجود در یک مایع مجموع فشارهای حاصل از منابع مختلف است - در اینجا قلب و جو است.) اما فشار اتمسفر اثر خالصی بر جریان خون ندارد زیرا بر فشار خارج شده اضافه می کند از قلب و بازگشت به آن ، بیش از حد. آنچه مهم است این است که میزان فشار خون بیشتر از فشار جوی است. اندازه گیری فشار خون ، مانند فشار لاستیک ، نسبت به فشار جو انجام می شود.

به طور خلاصه ، بسیار معمول است که فشارسنج ها فشار اتمسفر را نادیده می گیرند - یعنی صفر را در فشار اتمسفر می خوانند. بنابراین فشار گیج را فشار نسبت به فشار جو می دانیم. فشار گیج برای فشارهای بالاتر از فشار اتمسفر مثبت و برای فشارهای زیر آن منفی است.

فشار سنج
فشار گیج فشار نسبت به فشار جو است. فشار گیج برای فشارهای فروش گیج ویکا از فشار اتمسفر مثبت و برای فشارهای زیر آن منفی است.
در حقیقت ، فشار جو به هر سیالی که در یک ظرف سفت و محکم محصور نشده باشد ، به فشار اضافه می کند. این به دلیل اصل پاسکال اتفاق می افتد. فشار کل یا فشار مطلق در نتیجه مجموع فشار سنج و فشار جوی است: Pabs = Pg + Patm که در آن Pabs فشار مطلق است ، Pg فشار سنج و Patm فشار جو است. به عنوان مثال ، اگر سنسور تایر شما 34 psi (پوند بر اینچ مربع) باشد ، فشار مطلق 34 psi بعلاوه 14.7 psi (Patm in psi) یا 48.7 psi (معادل 336 kPa) است.

فشار مطلق
فشار مطلق مجموع فشار گیج و فشار جوی است.
به دلایلی که بعداً بررسی خواهیم کرد ، در بیشتر موارد فشار مطلق گیج فشار wika مایعات نمی تواند منفی باشد. مایعات به جای کشیدن فشار می آورند ، بنابراین کمترین فشار مطلق صفر است. (فشار مطلق منفی کشش است.) بنابراین کمترین فشار سنج ممکن Pg = −Patm است (این باعث می شود Pabs صفر شود). برای اندازه گیری فشار اندازه گیری محدودیتی نظری وجود ندارد.

آردینی اوخو
یکشنبه 2 خرداد 1400
بؤلوملر :

سایت گلاس مخصوص آمونیاک

0 گؤروش
یازار:‌

ابزارهای موضوع
نمایش دادن
14-04-2008، 10:24 PM # 1Krzysztof's AvatarKrzysztof Krzysztof آنلاین نیست
کاربر ثبت نام شده
سلام ، من تازه وارد: RE هستم

تاریخ عضویت
آوریل 2008
محل
لهستان ، وروسلاو
سن
37
نوشته ها
9
Rep Power
0
عینک بینایی آمونیاک


سلام بر همه این اولین ارسال من در این بخش است.

من یک سوال دارم اگر در تبرید آمونیاک از سایت گلاس امونیکی  دید استفاده می کنیم تا بررسی کنیم آیا مایعی که به دریچه انبساط جریان می یابد بخار ندارد.

اگر ما از عینک بینایی استفاده کنیم ، آیا به من کمک می کنید تا وب سایت های برخی از شرکت ها را که عینک دید تولید می کنند ، پیدا کنم.

ممنون از پاسختون

PS اگر مرتکب اشتباهات زبانی شده ام ، ببخشید. من انگلیسی را خیلی خوب بلد نیستم


14-04-2008، 10:52 PM # 2 آواتار TychoTycho Tycho اکنون آنلاین است
پوستر VIP
        
تاریخ عضویت
ژانویه 2006
محل
نروژ
سن
43
نوشته ها
958
مطالب وبلاگ
4
Rep Power
27
پاسخ: عینک بینایی آمونیاک
شرکت من عینک های دیدنی تولید می کند که می توانید  سایت گلاس رو لوله  در آمونیاک استفاده کنید.

آنها در DN25 برای جوشکاری یا 10 میلی متر با کوپل های ارمتی موجود هستند (می توان آنها را قطع کرد و شیشه دید را می توان در محل جوش داد. اما من در صورت نیاز به تعویض یا تمیز کردن ، همیشه از کوپل های ermeto استفاده می کنم.

می توانید جزئیات تماس را در http://www.mmctendos.no/cgi-bin/weba...id=2104&c=1104 جستجو کنید
آخرین ویرایش توسط Tycho؛ 14-04-2008 ساعت 10:55 PM.
-به سلامتی-

تایکو
«موضوع قبلی | موضوع بعدی »
موضوعات مشابه
نمای عجیب و غریب در شیشه دید
توسط dkemper در انجمن مشکل تیراندازی
پاسخ ها: 16
آخرین ارسال: 16-06-2010 ، 12:10 PM
خط مایع رمز و راز شیشه ای
توسط austech در انجمن بحث های فنی
پاسخ ها: 19
آخرین ارسال: 18-07-2006 ، 08:16 PM
شیشه بینایی ، چشمک زن؟
توسط kfjoe در انجمن مبانی
پاسخ ها: 15
آخرین ارسال: 14-02-2004 ، 04:41 صبح
عینک دید
توسط angryk در Forum Fundamentals
پاسخ ها: 3
آخرین ارسال: 20-07-2002 ، 11:29 ب.ظ.
شیشه دید واقع شده است
توسط آبه سایت گلاس رسیور در انجمن مشکل تیراندازی
پاسخ ها: 3
آخرین ارسال: 22-01-2002 ، 01:22 صبح
مجوزهای ارسال
شما نمی توانید موضوعات جدید ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما اجازه ارسال پیوست ها را ندارید
ممکن است پستهای خود را ویرایش نکنید
 
کد BB روشن است
شکلک ها روشن هستند
کد [IMG] روشن است
[ویدئو] کد روشن است
کد HTML خاموش است
قوانین انجمن

گوگل
RE - 4


RE -2



- RE - 2011
تماس با ما مهندس تبرید.com بایگانی بالا
ساعت جهانی GMT ​​+1. ساعت هم اکنون 09:12 AM.
صفحه vBulletin®

آردینی اوخو
یکشنبه 2 خرداد 1400
بؤلوملر :

فن اکسیال زیلابگ آلمان

0 گؤروش
یازار:‌

محوری در مقابل فن های گریز از مرکز
ارسال شده توسط SAM PELONIS / 4 نوامبر 2015 ، 11:00:00 صبح

فن های محوری و سانتریفیوژ
دو نوع اصلی فن ، فن های محوری و فن های گریز از مرکز وجود فن اکسیال زیلابگ آلمان  دارد. Pelonis Technologies، Inc. (PTI) ، بیش از 25 سال یک رهبر جهانی در فن فن ، هر دو فن محوری و سانتریفیوژ تولید می کند.

برای کمک به رفع این سردرگمی ، در اینجا تجزیه و تحلیل انواع فن ها ، مزایا و کاربردهای آنها آورده شده است.

طراحی و عملکرد فن گریز از مرکز بسیار متفاوت از فن محوری است. تفاوت های آنها باعث می شود که هر کدام برای کاربردهای مختلف مناسب باشند و مشتریان در مورد اینکه کدام نوع فن مناسب ترین نیاز آنها باشد ، گاهی اوقات مشخص نیست.

طرفداران محوری
قدمت طرفداران محوری به آسیاب های بادی افقی پیکربندی شده اروپا در فن کندانسور زیلابگ باز می گردد. اولین فن های الکتریکی که در دهه 1880 معرفی شدند ، فن های محوری بودند.

فنهای محوری برای جهت جریان هوایی که ایجاد می کنند نامگذاری شده اند. تیغه هایی که به دور یک محور می چرخند ، هوا را به موازات آن محور می کشند و هوا را در همان جهت خارج می کنند.

فن های محوری جریان هوا را با دبی زیاد ایجاد می کنند ، به این معنی که فن اکسیال زیلابگ آلمان حجم زیادی جریان هوا ایجاد می کنند. با این وجود جریان هوایی که ایجاد می کنند کم فشار است. آنها برای کار به ورودی کم انرژی نیاز دارند.

فن های گریز از مرکز
فن گریز از مرکز در سال 1832 توسط مهندس نظامی ژنرال الکساندر سابلوکوف از ارتش امپراتوری روسیه امپراتوری روسیه اختراع شد.

فن های گریز از مرکز که اغلب دمنده نامیده می شوند ، متفاوت از فن های محوری هستند. فشار جریان هوایی ورودی با چرخ فن افزایش می یابد ، مجموعه ای از تیغه ها که روی یک توپی دایره ای سوار شده اند. فن های گریز از مرکز هوا را به صورت شعاعی حرکت می دهند - جهت هوای جریان یافته به خارج ، معمولاً با 90 درجه از جهت هوای ورودی تغییر می کند.

جریان هوا ایجاد شده توسط فن های گریز از مرکز از طریق سیستم مجاری یا لوله ها هدایت می شود. این کمک می کند تا جریان هوای فشار بالاتری نسبت به فن های محوری ایجاد شود. با وجود سرعت جریان پایین ، فن های گریز از مرکز جریان ثابت تری نسبت به فن های محوری ایجاد می کنند. فن های گریز از مرکز نیز به ورودی برق بیشتری احتیاج دارند.

برنامه های فن
محوری
به دلیل جریانهای هوای فشار بالا با فشار کم که ایجاد می کنند ، فنهای محوری بهترین کاربرد را برای کاربردهای عمومی دارند. به عنوان مثال ، آنها در انتقال هوا از یک مکان به مکان دیگر ، خنک کردن فضاهای محدود مانند رایانه ها و خنک کردن فضاهای بزرگتر مانند فضاهای کاری ، سرآمد هستند.

یک مدل متناوب متناوب با صرفه جویی در مصرف انرژی ، بیش از 100 وات را با سرعت بالا مصرف نمی کند. فن های AC را می توان مستقیماً به یک منبع تغذیه DC مانند پنل های خورشیدی یا باتری متصل کرد. از آنجایی که هدف نهایی  فن اواپراتور زیلابگ  در واحدهایی مانند دستگاه های فروش ، یکنواخت جریان خنک کننده است ، یک فن AC کاملاً واضح است.

در حال حاضر ، رهبران صنعت فروش و تازه سازی در تلاشند تا نسل جدید را از خدمات خود هیجان زده کنند. با افزایش جمعیت جدید ران ، متصل به فناوری خود ، صنعت در حال یافتن روشهای جدید و جالب برای جلب توجه آنها است.

گزینه های پرداخت بدون نقد ، صفحه های لمسی و گزینه های پرداخت تلفن همراه همه در حال تبدیل شدن به بخشی از طراحی ماشین فروش هستند. شرکت هایی مانند Intel® و Cisco Systems® درگیر می شوند ، این بدان معناست که دستگاه فروش در حال حاضر اشتراکات بیشتری با رایانه دارد.

و دقیقاً مانند هر رایانه ای که ممکن است در دفتر کار خود داشته باشید ، گرم شدن بیش از حد نیز با توجه به این که این فناوری در طراحی های جدید گنجانده شده است ، یک نگرانی بزرگتر می شود.

با داشتن ویژگی های فن آوری خواستار ، می توانید عملکرد در اثر گرما را مشاهده کنید. فن های AC یک انتخاب عالی برای نگهداری دقیق میزان خنک کننده مناسب برای این قطعات هستند.

به همین دلایل ، ما فن محوری AC سری PM1225-7 را ایجاد کردیم. از فن های محوری AC به طور گسترده ای در ماشین های فروش استفاده می شود تا در مواردی که فضای محفظه محدود است ، خنک کنندگی ایجاد کنند.

آردینی اوخو
شنبه 1 خرداد 1400
بؤلوملر :