تورکی یازوم

ویژگی های موکت The best:

0 گؤروش
یازار:‌

ویژگی های موکت The best:

  • مقاومت ۳۳ (بیشترین مقاومت موکت در فضای پرتردد)
  • قابلیت تمیز شدن راحت و پاک شدن ساده آشغال ها و مواد ریخته شده روی آن
  • قابلیت ضد اشتعال این کفپوش ها(شاخص آن BFL بالاترین شاخص اشتعال)
  • پشت آن PVC بوده و از بین نمی رود
  • صدا را از خود عبور نمیدهد
  • دارای تمامی استانداردهای بین المللی و محیط زیست
  • قابلیت ضد الکتریسیته ساکن در موکت تایل آرتا ما(برای فضاهایی با سیستم های الکترونیکی بالا باید تایل های مخصوص و به سفارش مخصوص تولید شوده لذا حتما مورد خود را در تماس با شرکت مطرح کنید)
  • نوع نخ آن صد در صد پلی آمید است در صورتی که بسیاری از تایل ها نخ پلی پروپیلن استفاده می کنند که اصلا مناسب فضای اداری و پرتردد نیست.

اگر به دنبال موکت با دوام هستید لازم است که ویژگی های بالا را داشته باشد و حتما روی جعبه و کاتالوگ آن مشخصات کامل + آدرس سایت شرکت اصلی نیز خورده باشد.
می توانید نمونه رنگ های موکت موجود را ببینید و با ما در تماس باشید.

این موکت تایل برای چه مواردی مناسب است؟

  • مناسب نصب در فروشگاه های بزرگ پر رفت و آمد
  • مناسب نصب در اداره ها
  • مناسب نصب در آمفی تاتر ها با قابلیت نصب روی پله ها
  • مناسب نصب در فرودگاه ها( در بسیاری از فرودگاه ها نصب شده است)
  • مناسب نصب در مغازه ها
  • مناسب نصب در منازلی که رفت و آمد با کفش دارند
  • مناسب نصب در فضاهای کامپیوتری و با امکانات برقی بسیار زیاد
  • مناسب نصب در کارخانه ها و مناطق صنعتی
  • و بطور کل در تمامی فضاهایی که رفت و آمد آن ها با کفش است مناسب است

پس اگر جزو این دسته‌ها نیستید به هیچ وجه به شما آن را پیشنهاد نمی‌کنیم

مشاهده ویدیو دیگر پروژه های اجرا شده


همانطور که در پروژه ها مشاهده کردید در تمام فضاها قابل نصب بوده و به راحتی قابل تعویض است.
تفاوت بسیار عمده آن با موکت رول این است که در صورت اینکه قیمت موکت تایل آسیب ببیند برای تعویض موکت لازم است کل آن را تعویض کنید ولی اگر Tecsom تایلی از آن بعد از سال ها آسیب دید می توانید هر تایل آسیب دیده را به راحتی با تایل دیگر تعویض کنید
 
 برای دیدن دیگر ویدیو های مربوط به Tecsom و The best قبل از خرید می توانید به آدرس آپارات شرکت گامان تزئین جاوید مراجعه کنید و سایر ویدیو ها مربوط به نصب و کندن و … را ببینید

رنگ بندی های موکت تایل

ممنونم که تا اینجا با ما همراه بودین خب در ویدیو زیر میخواهیم خرید موکت تایل رنگ بندی های موجود The best را بررسی کنیم.
تقریبا هر طرحی مد نظر شما باشد در این رنگ ها موجود است.( اگر سفارش متراژ بالا دارید حتما با ما مطرح کنید تا اختصاصی برای شما طرح بزنیم)

تنوع رنگ این محصول بسیار زیاد است و بدون محدودیت می توانید هر رنگی را انتخاب کنید. از رنگ های شاد و پر انرژی گرفته تا رنگ های آرامش بخش، در طیف رنگی موکت تایل پیدا می شود. رنگ های تیره و روشن خنثی از پر فروش ترین محصولات فروشگاه هستند.

به شما پیشنهاد میکنم ویدیوی کوتاه زیر را از دست ندهید


https://gamantj.com/carpet-tile/

آردینی اوخو
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

اطلاعات مربوط به تصفیه آب برای مشاغل استرالیایی

0 گؤروش
یازار:‌

جدا کننده آب روغن چیست؟
جداکننده آب روغن قطعه ای است که برای تصفیه فاضلاب استفاده اویل سپراتور کستل  می شود و باعث می شود تا در یک نقطه تخلیه مصوب مانند فاضلاب تخلیه شود. این روغن ، چربی و هیدروکربن ها را از بین می برد و فقط آب غیر خطرناک باقی می ماند. پساب فاضلاب می تواند در زهکشی با خیال راحت دفع شود.

چند نوع مختلف جدا کننده آب روغن وجود دارد. هر کدام منبع روغن قابلیت های مختلفی دارند و از آنها برای کاربردهای تجاری و صنعتی مختلف استفاده می شود. آنها برای درمان انواع آلودگی های موجود در آب از جمله روغن شناور آزاد ، روغن امولسیون شده ، روغن محلول و مواد جامد معلق استفاده می شوند.
 
ما در Cleanawater دهه ها تجربه و تخصص در زمینه تصفیه فاضلاب داریم.  روغن جداکن  در مورد انطباق فاضلاب و جداکننده های آب روغن برای تجارت خود مشاوره تخصصی بگیرید.

چه زمانی به جداکننده آب روغن نیاز دارید؟
برای بسیاری از مشاغل استرالیایی ، استفاده از جداکننده آب روغن بخشی اساسی در دستیابی به انطباق با مقررات محلی اداره آب خواهد بود. اگر تجارت شما مطابقت نداشته باشد ، ممکن است مجبور شوید جریمه های زیادی بپردازید یا عملکرد شما تا زمانی که مطابقت نداشته باشید به حالت تعلیق درآید.

در صورت نیاز به جدا کننده آب روغن نیاز دارید:

فاضلاب را به عنوان بخشی از عملکرد طبیعی تولید کنید
پساب فاضلاب را در مجاری تخلیه عمومی تخلیه کنید
باید به انطباق مرجع آب برسد

آردینی اوخو
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

انواع مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال

0 گؤروش
یازار:‌


مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاول در دو مدل گسکتی (واشردار) و جوشی تولید می شوند.

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال جوشی


مبدل حرارتی آلفالاوال  مدل جوشی ساخته شده از صفحات نازک استنلس استیل 316 که دارای شیارهای موزون جهت هدایت و انتقال سیال ما بین صفحات و انتقال حرارت ساخته شده اند. مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال جوشی در 5 مدل با طراحی و کارایی متفاوت تولید می شوند. 
مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال جوشی با جوشکاری مس و صفحات استنلس استیل مدل CB

مبدل حرارتی صفحه ای جوش آلفالاوال از صفحات بسیار نازک استیل 50 میلیمتر که توسط جوش مس در کوره بدون هوا (خلاء) جوشکاری می شوند که قابلیت تحمل فشار و دماهای بالا را دارا می باشند. مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال جوشی بنا به کاربرد و نیاز پروژه می تواند بصورت تک گذر، دو گذر و یا چند گذر باشد. از مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاول جوشی مدل CB  در کاربردهای گرمایشی (حرارت مرکزی، تولد آبگرم مبدل حرارتی صفحه ای پلیت آلفالاوال  مصرفی، استخر، ذوب برف و ... ) سرمایشی و برخی موارد بعنوان اویل کولر استفاده می شود. مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال مدل CB از ظرفیت 800 لیتر بر ساعت تا ظرفیت 18500 لیتر بر ساعت از ظرفیت حرارتی 40,000 تا 800,000 کیلوکالری بر ساعت تولید می شود.


https://salamsarma.ir/product-category/%d9%85%d8%a8%d8%af%d9%84-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/%d9%85%d8%a8%d8%af%d9%84-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%84%d9%81%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%88%d8%a7%d9%84/

آردینی اوخو
چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

اقامت و ثبت نام در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

چگونه می توان در مجارستان اقامت گرفت


خدمات جابجایی برای مجارستان
خدمات جابجایی برای مجارستانExpat-Center خدمات جابجایی اقامت در مجارستان و مقصد را ارائه می دهد: از مدیریت مدیریت از طریق مجوزهای کار و اقامت گرفته تا ترتیبات بازگشت به خانه. بیشتر


مجارستان - ویزا و مجوزها
مقالات انجمن ها را راهنمایی کنید
اقامت و ثبت نام
اگر مایل به اقامت در مجارستان هستید ، باید قبل از انقضا ویزای خود (شهروندان غیر اتحادیه اروپا) و یا مجبور به درخواست کارت ثبت نام (شهروندان اتحادیه اروپا) شوید ، در اداره مهاجرت محلی درخواست مجوز اقامت کنید. اثبات توانایی شما در امرار معاش در مجارستان و وضعیت فعلی اقامت قانونی برای اخذ مجوز لازم است.

اجازه اقامت یا کارت ثبت نام به یک شهروند خارجی این حق را می دهد که هزینه اقامت در مجارستان هم در آنجا اقامت داشته باشد و هم از آنجا به مجارستان سفر کند. همراه با کارت ثبت آدرس ، به عنوان اسناد شما برای اقامت قانونی در طول اقامت شما در مجارستان عمل می کند. اگر با خانواده به مجارستان نقل مکان می کنید ، شما و همسرتان ، به علاوه هر فرزندی که با شما نقل مکان می کند ، باید مجوز اقامت را درخواست کنید.

معمولاً اجازه اقامت فقط برای یک سال معتبر است. این امر به نیاز به گرفتن مجوز کار برای مجارستان بستگی دارد. به عنوان مثال ، استثناهایی برای برخی از اتباع اتحادیه اروپا وجود دارد (به زیر مراجعه کنید). پس از داشتن کارت اقامت و آدرس کارت معتبر ، می توانید برای کارت مالیات و کارت تأمین اجتماعی اقدام کنید.

معمولاً اجازه اقامت تا زمانی که مجوز کار معتبر نباشد معتبر است. پس اخذ اقامت در مجارستان از داشتن کارت اقامت و آدرس کارت معتبر ، می توانید برای کارت مالیات و کارت تأمین اجتماعی اقدام کنید.

آردینی اوخو
سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

میزان درآمد کار در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

کشور استرالیا سال ها مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت بوده است و شرایط به گونه ای شده است که دولت استرالیا مجبور شده است اخذ اقامت دائم را کمی دشوارتر کند. اما روش های مختلفی برای درخواست اقامت در استرالیا  اخذ اقامت دائم اروپا  وجود دارد. برجسته ترین آنها از طریق ویزای دانشجویی استرالیا ، ویزای کار استرالیا و ثبت نام اجازه اقامت در استرالیا بود.جهت  مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت متقاضیان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین تجارت و شرایط اقتصادی و تجاری در این کشور داشته باشند.

 

مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکتمهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت

لازم به ذکر است که شما شخصاً می توانید با ویزای توریستی استرالیا سفری کوتاه به استرالیا داشته باشید و در آنجا با افراد و سرمایه ملاقات کنید.

رهگذران با افرادی که تجارت جدیدی را شروع کرده اند صحبت کنند اخذ اقامت کشورهای اروپایی و یاد بگیرند که چگونه با استفاده از تجربه خود به موفقیت برسند.

متناوباً ، می توانید اطلاعات لازم برای ثبت شرکت در استرالیا را از طریق یک وکیل متخصص بدست آورید.

بسته به شرایط شما ، آنها می توانند بگویند که آیا این نوع کسب و کار در استرالیا موفق خواهد بود یا نوع کسب و کاری که می خواهید در استرالیا شروع کنید محبوب خواهد بود و مردم هزینه آن را پرداخت می کنند.

برای ثبت شرکت در استرالیا ، ابتدا باید ساختار کسب و کار خود را تعیین کنید.

ایجاد یک شرکت جدید در یک کشور خارجی همیشه با چالش های مختلفی برای سرمایه گذار مواجه است.

 

انواع ثبت شرکت در استرالیا

  • ثبت شرکت در استرالیا با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت در استرالیا به عنوان یک شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت در استرالیا به عنوان یک شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت در استرالیا از طریق تاسیس شعبه

رایج ترین نوع ساختار شرکت گزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در استرالیا برای مشاغل کوچک و بسیار محبوب در بین سرمایه گذاران خارجی است زیرا قوانین سختگیرانه ای ندارد و آسان ترین نوع ساختار موسسه شرکتی است.

مسئولیت شرکت ها محدود است ، اما اگر طبق قوانین تقلبی سهل انگاری صورت گیرد ، مسئولیت کامل آن به عهده مدیران است.

میزان مسئولیت هر سهام دار با توجه به میزان سهام آنها تعیین می شود.

خود را به کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری معرفی کنید ، این شرکتها اساساً برای مشاغل بزرگ هستند.

برای شرکتهای سهامی عام حداقل سه مدیر و یک بازرس باید وجود داشته باشد و تشکیل هیئت مدیره در این شرکتها یکی از الزامات در خصوص شرکت های سهامی است ، مدیر و بازرس کافی است.

توجه داشته باشید که در شرکت های سهامی عام ، دو مدیر و بازرس یکسان باید در استرالیا اقامت داشته باشند ، و این یکی از شرایط ثبت شرکت در استرالیا توسط شرکت سهامی عام است.

تأسیس شعبه یک شرکت خارجی در استرالیا به این صورت است که وقتی شخصی شرکتی را در کشور خود یا کشور دیگری ثبت کرده و قصد انحلال آن را ندارد ، اما می خواهد فعالیت های این شرکت را در کشوری مانند استرالیا توسعه دهد ، وی می تواند برای رسیدن به این امر یک شعبه تأسیس کند ، توجه داشته باشید که تأسیس یک شعبه قوانین خاص خود را دارد یکی از این قوانین این است که شرکت مادر کنترل کاملی بر شرکت شعبه دارد و شرکت شعبه در صورت قرارداد طرف اصلی شرکت مادر است می خواهد قرارداد ببندد.

یک شرکت شعبه نیست و در واقع شرکت شعبه مستقل از شرکت مادر نیست و اختیارات کاملی ندارد و همه کارهایی که انجام می دهد از جمله پیمانکاری ، خرید ، فروش محصولات و غیره باید تحت نظارت شرکت مادر باشد. برای ایجاد شعبه در استرالیا ، باید درخواست خود را به طور رسمی به ASIC ارسال کنید و در صورت تأیید ، نام شرکت باید به زبان لاتین تأیید شود و پس از تأیید ، تمام اسنادی که نشان می دهد شرکت اصلی یک شرکت ثبت شده است و نوع فعالیت نیز ارسال می شود.

 


شرایط ثبت شرکت در استرالیا:

برای ثبت شرکت در استرالیا باید یک سری شرایط داشته باشید تا در این امر موفق شوید.

یکی از شرایط بسیار مهم این است که شما باید یک تجارت موفق مجارستان اقامت در کشور خود داشته باشید و به راحتی می توان گفت که شما فقط می توانید کار خود را در استرالیا شروع کنید و ایجاد یک تجارت در استرالیا که در آن امکان پذیر نیست شما هیچ تجربه ای ندارید.

متقاضیان برای ثبت شرکت در استرالیا باید مدارک موفقیت در کشور خود را به اداره مهاجرت استرالیا ارائه دهند. این موارد شامل صورتهای مالی سال گذشته متقاضی ، پروانه کسب و پروانه تأسیس و تغییرات شرکت می باشد.

طرح توجیه اقتصادی باید به اداره مهاجرت استرالیا ارائه شود.

نکته مهم این است که شما نیازی به اثبات سودآوری شرکت و تجارت خود در ابتدا ندارید ، اما باید این کار را انجام دهید بتوانید از این سند برای درخواست به اداره مهاجرت استرالیا استفاده کنید. خود را متقاعد کنید که بازگشت نسبی به کار شما وجود دارد.

پس از انجام موارد فوق ، باید شغلی را که در آن تجربه و تجربه دارید به اداره مهاجرت گزارش دهید.

بر این اساس ، پس از ثبت شرکت در استرالیا ، آن شغل را در شرکت و تحت آن عنوان ، تجارت خود را ادامه می دهید.

 

مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکتمهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت

 ویزای ۴۵۷ استرالیا:

این نوع ویزا برای افرادی است که به مشاغل خاصی اشتغال دارند. اقامت در مجارستان مانند: مشاغل استرالیایی ، نمایندگان شرکت های خارجی ، مدیران و کارمندان مشاغل.

شرط اصلی دریافت این ویزا داشتن اسپانسر است.

با دریافت این ویزا می توانید به مدت ۴ سال اجازه اقامت در استرالیا را بدست آورید. این یکی از بهترین راه ها برای اخذ اقامت دائم استرالیا است.

توانایی متقاضی نکته دیگری است که از اهمیت برخوردار است.

متقاضی باید بیمه شود و سقف این بیمه متناسب با بیمه درمانی در استرالیا باشد.

حامی مالی که شما را به کار دعوت می کند باید تمام تلاش خود را برای استخدام یک استرالیایی از قبل انجام داده باشد و باید این را ثابت کند.

چه کسی قادر به استخدام و همکاری با استرالیایی ها برای دریافت مجوزهای لازم برای کار با خارجی ها نبوده است.

نکته مهم در مورد اخذ این ویزا این است که متقاضیان برای درخواست مجوز اقامت در این کشور باید مدرک زبان آیلتس داشته باشند. باید توجه داشته باشید که برخی از مشاغل ویزای شما را رد می کنند. مانند مشاغل خانوادگی و خویشاوندی که به عنوان مثال اقوام ساکن استرالیا که دارای مشاغلی هستند خویشان خود را به کار دعوت می کنند که این امر به هیچ وجه توسط اداره مهاجرت استرالیا پذیرفته نمی شود و ویزا برای این افراد صادر نمی شود.

 


مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

کشور استرالیا واقع در نیمکره جنوبی و در میان آب های آزاد است. سواحل بی نظیر، جنگل ها و طبیعت بی نظیر این کشور تنها بخشی کوچک از مزیت های آن است.این کشور درجه بالایی از رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی را دارا می باشد. تحصیل در مجارستان از نظر اقتصادی استرالیا بین اولین قدرت های اقتصادی جهان تثبیت شده است. و تمامی این مزایا دلایل محکمی برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری می باشند.

سرمایه گذاری در کشوری با اقتصاد پویا و سازنده مانند استرالیا برای هر سرمایه گذاری سود بخش خواهد بود. همراه با سود اقتصادی مناسب، دریافت اقامت کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور انگیزه بالایی برای اجرای آن فراهم می کند. چرا که کشوری با سطح رفاه خوب، امنیت بالا، سطح آموزشی عالی، میزان حقوق بالا و قدرت خرید مناسب در کنار طبیعتی زیبا و هیجان انگیز می تواند فضایی مناسب برای زندگی خانوادگی و رشد کودکان شما باشد.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

 

سرمایه گذاری در استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری یکی از مهم ترین اهداف سرمایه گذاری اخذ ویزای تحصیلی مجارستان در این کشور است. اما افراد با اهداف دیگری نیز اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند. از جمله این اهداف تثبیت سرمایه در اقتصاد پایای کشور استرالیا می باشد.

صاحبان سرمایه همواره به دنبال راهکار هایی جهت حفظ سرمایه خود و دریافت سود مناسب از آن می باشند. این امر یکی از مهم ترین چالش هایی است که افراد دارای سرمایه با آن مواجه اند. تصمیم نادرست در خصوص چگونگی به کار گرفتن این سرمایه می تواند موجب از دست رفتن زحمات چندین ساله این افراد شود. بنابراین یافتن راهی مطمئن و سود آور برای سرمایه گذاری مهم ترین هدف این افراد در زمینه حرفه ای می باشد.

 

فاکتور های مهم سرمایه گذاری در استرالیا

جهت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و یا حتی صنایع داخلی همواره فاکتور هایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در سرمایه گذاری خارجی رشد اقتصادی کشور مقصد، ریسک مصادره اموال، میزان فساد اداری و شاخص های اقتصادی از جمله فاکتور های مهم برای سرمایه گذاران به شمار می روند.

کشور استرالیا با قریب به ۳۰ سال پیاپی رشد اقتصادی قابل توجه می تواند بستری مناسب برای حفاظت از سرمایه متقاضیان و اختصاص سود مناسب به سرمایه آن ها باشد. شاخص ریسک مصادره اموال در این کشور عددی برابر با ۱ را نشان می دهد که حاکی از کمترین میزان ریسک و شرایط بسیار مساعد می باشد. فساد اداری در کشور استرالیا در سالهای اخیر افزایش یافته است. با این وجود کشور استرالیا همچنان در کنار کشورهایی که کمترین میزان فساد اداری را دارند قرار می گیرد.

شاخص های اقتصادی از جمله میزان مالیات بر درآمد، سود بانکی، نرخ تولید ناخالص، تورم و بیکاری نیز از عوامل موثر جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا می باشند. نرخ بیکاری و تورم بسیار کم در این کشور نشان دهنده بستر مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. نرخ سود بانکی در این کشور در سال های اخیر به طور چشم گیری کاهش یافته است. که این موضوع از امتیازات مثبت کشور استرالیا جهت سرمایه گذاری به شمار می رود. بررسی دیگر شاخص های اقتصادی نیز حاکی از شرایط مثبت سرمایه گذاری در استرالیا است؛

 



مالیات:

میزان مالیات های مختلف که دولت استرالیا از شرکت ها و افراد شاغل ثبت شرکت در اروپا در این کشور دریافت می کند نیز عاملی مهم جهت سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران همواره تمایل دارند که درصد مالیات پرداختی آنها در کمترین حد ممکن باشد. این امر موجب می شود که سود خالص بیشتری از سرمایه گذاری به دست آورند. آخرین نرخ مالیات های مختلف در کشور استرالیا به شرح زیر بوده است:

نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها: ۳۰ درصد

نرخ مالیات بر درآمد افراد: ۴۵ درصد

نرخ مالیات بر فروش: ۱۰ درصد

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

تولید ناخالص داخلی استرالیا:

این شاخصه تعیین کننده فعالیت های اقتصادی مفید صورت گرفته در استرالیا است. نرخ تولید ناخالص داخلی می تواند موفق بودن یا نبودن یک کشور در امور تجاری و اقتصادی را مشخص کند. در کشور استرالیا نرخ رو به رشد تولید ناخالص داخلی نشان می دهد که رشد اقتصادی و تجاری این کشور مثبت بوده و در سطح مناسبی از توسعه اقتصادی قرار دارد. این کشور با توسعه اقتصادی در تمامی زمینه های موجود سعی بر فراهم کردن احتیاجات و رفاه حال شهروندان دارد.

به طور کلی شرایط ثابت اقتصادی، امکان دریافت اقامت دائم پس از ۱ الی ۴ سال سرمایه گذاری، اعطای ویزای همراه و فراهم کردن زمینه آموزش رایگان برای فرزندان، عدم محدودیت در زمینه های سرمایه گذاری و کسب و کار، وجود نیروی کار ماهر بخشی از مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستند.

 

روش های سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در هر کشور خارجی دارای قوانین و شرایط خاصی می باشد که استرالیا نیز از این قائده مستثنی نیست. روش های مختلف سرمایه گذاری در کشور استرالیا موجب شده که متقاضیان با شرایط متفاوت قادر به سرمایه گذاری در این کشور باشند. برای هر روش قوانین متفاوتی وجود دارد و مدارک خاص به خود را می طلبد. بعضی روش های سرمایه گذاری می توانند منجر به اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا و دریافت مجوز اقامت در این کشور شود. این روش ها عبارت اند از:

  • سرمایه گذاری با انتقال سرمایه به استرالیا
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا
  • سرمایه گذاری به روش کار آفرینی در کشور استرالیا

سرمایه گذاری با انتقال سرمایه به استرالیا

سرمایه گذاری از طریق انتقال وجه نقد به استرالیا و اخذ ویزای سرمایه گذاری در این کشور ملزم به انتقال وجه نقد به مبلغ ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا به حساب بانکی خود می باشید. از این طریق شما می توانید اقامت موقت ۴ ساله کشور استرالیا را دریافت کنید. این مبلغ به مدت ۴ سال در حساب بانکی شما بلوکه خواهد شد و پس از این مدت شما می توانید آن را از حساب بانکی مذکور خارج کنید. در صورتی که طی این ۴ سال، شما مدت ۲ سال در کشور استرالیا اقامت داشته باشید، می توانید پس از اتمام این دوره جهت درخواست اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشور استرالیا بسیار دشوار است. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا بر خلاف بسیاری کشور های دیگر که خرید ملک در آن ها به آسانی صورت می گیرد، در کشور استرالیا خرید ملک با موانع بسیاری همراه است. با این حال به دلیل اینکه بازار املاک در این کشور در سال های اخیر رونق یافته و سود آوری خوبی می تواند داشته باشد، بسیاری تمایل به خرید ملک در این کشور دارند.

جهت خرید ملک در کشور استرالیا متقاضیان بایستی ابتدا با دریافت ویزای موقت به کشور استرالیا سفر کنند. در آنجا سرمایه گذاران می توانند درخواست خود مبنی بر خری



مهاجرت به استرالیا از طریق کار

زندگی در کشوری با شاخصه های رفاهی بالا، اقتصاد قوی و طبیعتی زیبا آرزوی هر انسانی است. از این رو کشور استرالیا یکی از پر مخاطب ترین کشور های جهان برای مهاجرت است. مهاجرت به استرالیا از طریق کار یکی از راه های اخذ اقامت این کشور است. متقاضیان با کار در کشور استرالیا می توانند پس از مدتی مجوز اقامت دائم خود در این کشور را دریافت کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی خوب و نرخ بیکاری بسیار پایین در کشور استرالیا،قوانین ثبت شرکت در مجارستان یافتن شغل در این کشور اصلا کار سختی نیست. تنها چیزی که برای اشتغال به کار در این کشور نیاز دارید مهارت و تجربه کافی است. اشتغال در کشور استرالیا با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، علاوه بر دریافت دستمزد مناسب، آینده شغلی مناسبی نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا و انواع روش های آن

دریافت ویزای کار کشور استرالیا

فرصت مهاجرت به استرالیا از طریق کار در پی اخذ ویزای کار کشور استرالیا ایجاد می شود. برای صدور ویزای کار استرالیا با توجه به امتیازی که شخص متقاضی کسب می کند تصمیم گیری می شود. حداقل امتیاز برای اینکه متقاضی واجد شرایط دریافت ویزا باشد ۶۵ امتیاز است. سیستم امتیاز دهی با توجه به نوع ویزای صادره متفاوت خواهد بود. جهت دریافت ویزای کار استرالیا دو روش مختلف وجود دارد؛

 

ویزای کاری استرالیا برای افراد ماهر و مستقل

این نوع ویزای کار استرالیا برای افرادی که از سوی کارفرما استخدام نشده اند ثبت شرکت در مجارستان و تمایل به کار مستقل در کشور استرالیا دارند صادر می شود. بدیهی است که متقاضیان بایستی دارای مهارتی خاص باشند و در زمینه مهارت خود به قدر کافی، سابقه کاری داشته باشند. متقاضیان قبل از ارسال درخواست ویزا ملزم اند که لیست مشاغل مورد نیاز در کشور استرالیا را چک کرده و مهارت خود را با آن ها بسنجند. این لیست هر ساله توسط دولت استرالیا منتشر می شود و طبق آن زمینه هایی که در کشور استرالیا کمبود نیروی کار وجود دارد را معرفی می کند.

برای متقاضیان این ویزا شرایطی در نظر گرفته شده است. آن ها بایستی کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشند. همچنین بیش از ۳ سال سابقه کار مرتبط با مهارت مورد نظر الزامی است. از متقاضیان آزمون مهارت در زمینه مورد نظر گرفته خواهد شد. و در نهایت امتیاز متقاضی تعیین کننده میزان صلاحیت وی برای دریافت ویزا است. همانطور که ذکر شد حداقل امتیاز متقاضی جهت اخذ ویزا ۶۵ امتیاز است.

 

ویزای کاری استرالیا برای افراد ماهر و متخصص

نوع دیگر ویزای کار استرالیا برای افراد متخصصی که توسط یک کارفرما در استرالیا استخدام می شوند صادر می شود. این نوع ویزا در پی ارسال دعوت نامه از سوی کارفرما برای متقاضیان صادر می شود. جهت دریافت این ویزا متقاضیان می توانند درخواست خود جهت استخدام را به یکی از ایالات یا قلمرو های کشور استرالیا ارسال کنند و در صورت یافتن شغل و دریافت دعوت نامه، جهت اخذ ویزا اقدام کنند.کارفرما قبل از اقدام متقاضی جهت اخذ ویزا ملزم به تکمیل مراحل حمایت مالی از وی می باشد. برای دریافت این نوع از ویزا نیز متقاضی باید کمتر از ۴۵ سال سن و حداقل ۳ سال سابقه کار داشته باشد. حداقل امتیاز دریافت این ویزا نیز ۶۵ امتیاز است. امتیاز دهی طبق شرایط متقاضی به صورت زیر خواهد بود:



مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در استرالیا

تاکنون شرایط اخذ ویزا جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار بررسی شد. اما مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کدام اند؟ جهت اخذ ویزای کار کشور استرالیا متقاضیان ملزم اند که مدارک لازم را به سفارت این کشور ارائه دهند. این مدارک در استحراز صلاحیت متقاضی جهت اخذ ویزا نیز نقش دارند. قبل از تکمیل و ارائه مدارک متقاضی بایستی مدارک لازم را بر اساس نوع ویزای درخواستی خود ارائه دهد. همچنین برآورد امتیاز متقاضی می تواند در بهبود شرایط وی قبل از تسلیم مدارک موثر باشد. مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار استرالیا عبارت اند از:

  • مدارک شناسایی
  • پاسپورت دارای اعتبار (حداقل ۶ ماه)
  • عکس پرسنلی
  • دعوت نامه کارفرما (در صورت نیاز)
  • اثبات حضور وابستگان در استرالیا (در صورت نیاز)
  • بودن بیمه درمانی و مسافرتی
  • فرم ۸۰ جهت اثبات سلامت رفتاری
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • مدارک ارزیابی مدارک تحصیلی در رشته مورد نظر
  • مدرک زبان معتبر
  • مدارک مربوط به سوابق کاری

 

زمینه های موجود برای اشتغال در استرالیا

همانطور که ذکر شد زمینه های کمبود نیرو در کشور استرالیا هر خرید خانه مجارستان ساله توسط دولت این کشور منتشر می شود. برای اینکه بدانید با مهارت خود قادر به یافتن کار در کشور استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق کار هستید یا خیر مناسب ترین راه این است که لیست مذکور را چک کنید. طبق آمار و اخبار موجود اشغال مربوط به حوزه های مددکاری اجتماعی و بهداشت و درمان در سال های اخیر رو به رشد است. اما اگر در رابطه با مشاغل مورد نیاز در چند سال اخیر کنجکاو هستید، به طور کلی می توان گفت رده های شغلی زیر جزء بیشترین تقاضا های نیروی کار در چند سال اخیر بوده اند:

  • برنامه نویس نرم افزار
  • پرستاران
  • رانندگان کامیون
  • پرستار کودک
  • پرستاران جهت مراقبت از سالمندان
  • پزشک عمومی
  • معلمان و معاونین
  • مدیران تبلیغات
  • منشی عمومی
  • مسئولان روابط عمومی
  • دستیاران فروش
  • توسعه دهندگان برنامه

 

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

 

میزان درآمد کار در استرالیا

اخذ اقامت کاری استرالیا گرچه امری مهم برای بسیاری است، اما مهم تر قیمت خرید ملک در مجارستان از آن شرایط مالی متقاضی در کشور استرالیا و میزان در آمد وی است. درآمد مهاجرین باید به گونه ای باشد که بتوانند هزینه های زندگی خود و خانواده خود را پرداخت کنند. بنابراین اطلاع از میزان حقوق دریافتی و مقایسه آن با مخارج زندگی امری مهم در تصمیم گیری جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار است.

حداقل حقوق دریافتی در کشور استرالیا بنا بر قوانین این کشور حدود ۱۹٫۴۹ دلار استرالیا در ساعت است. به این ترتیب میتوان محاسبه کرد که حداقل حقوق ماهیانه برای کار تمام وقت در این کشور حدود ۳۰۰۰ دلار استرالیا در ماه است. طبق قوانین تصویب شده افراد مختلف طبق سوابق کاری و میزان مهارت میتوانند میزان حقوق بیشتری دریافت کنند. اما استخدام افراد با حقوق کمتر از این مقدار قانونی نیست. این قانون موجب شده که کشور استرالیا از لحاظ دریافت حداقل حقوق رتبه اول را در جهان به خود اختصاص دهد.

مواردی که افزایش میزان حقوق دریافتی را تعیین می کنند بسیار اند. سن، جنسیت، سوابق کاری، درجه تحصیلی، میزان مهارت و سایر موارد می توانند در تعیین این مقدار موثر باشند. به عنوان مثال سابقه کاری بیشتر و درجه تحصیلی بالاتر می تواند موجب افزایش حقوق افراد شود. و یا بر اساس جنسیت میزان حقوق دریافتی برای زنان کمتر از مردانی با شرایط و میزان کار برابر است.

 


آردینی اوخو
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

سمعک نامرئی چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

سمعک نامرئی چیست؟
سمعک از اولین مدل های بزرگ پشت گوش از دهه 1960 تاکنون مسیری  طولانی بهترین نوع سمعک را طی کرده است. سمعک های کوچک امروزی راحت و محرمانه هستند و از نظر اندازه ، رنگ ، ویژگی های خاص و نحوه قرارگیری در گوش شما متفاوت هستند. سمعک ها قبلاً از طریق فناوری آنالوگ تأمین می شدند ، اما دقیقاً مانند بقیه دنیا دیجیتالی شده اند. سمعک های نامرئی جدیدترین نسل اکنون باهوش تر و کوچکتر از همیشه هستند و به شما امکان می دهند بیشتر صداهای اطراف خود را بشنوید ، زیرا دستگاه در گوش یا اطراف گوش شما به سختی قابل مشاهده است. سمعک های نامرئی توسط دیگران به سختی قابل تشخیص هستند ، اما مطمئناً تفاوت را متوجه خواهید شد.

آیا تفاوتی بین سمعک های Invisible-in-Canal (IIC) و سمعک های نامرئی وجود دارد؟
سمعک های Invisible-in-Canal (IIC) همان چیزی است که مردم هنگام گفتن سمعک نامرئی به آن مراجعه می کنند. در ReSound ، ما در مورد دو نوع سمعک صحبت می کنیم: مدل های خارج از گوش و داخل گوش. هر دو نوع سمعک کوچک هستند که برای محرمانه ترین شکل ممکن طراحی شده اند. با پیشرفت فن آوری های شنوایی ، دستگاه ها نیز پیشرفت می کنند و حتی اگر سمعک های کوچکی را که در خارج از گوش قرار می گیرند ، متوجه نشوید که نمی دانید آنها در آنجا هستند ، وجود دارد.

 

سمعک های گیرنده در گوش (RIE) یکی از محبوب ترین انواع سمعک ها است که به دلیل کوچک بودن در خارج از گوش قرار می گیرد. سمعک RIE از یک پوشش کوچک تشکیل شده است که در پشت گوش قرار می گیرد ، تمام اجزای الکترونیکی سمعک را به جز گیرنده در خود جای داده است. یک لوله صدا را به گیرنده منتقل می کند که در مجرای گوش قرار دارد.

 

پشت گوش (BTE) سمعک های کوچکی وجود دارد که در خارج از گوش خود استفاده  می کنید.  سمعک زیمنس آلمان سپس یک لوله کوچک صدا را به داخل مجرای گوش شما هدایت می کند. سمعک BTE بیشترین تقویت را ایجاد می کند ، و آن را به راه حل ترجیحی برای کاربران با کم شنوایی شدید تا عمیق تبدیل می کند. سمعک های BTE گوش را نمی بندند و این امکان را برای شما فراهم می کند که تجربه صدای طبیعی تری داشته باشید. آنها در اندازه های مختلف و گزینه های رنگی موجود هستند.

 

انتخاب بد؟
برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن سمعک های زیمنس ، از جوانب مثبت ، منفی و همه جزئیات آن مطلع شوید
تیم بارکلی ، دکتری
توسط: تیم بارکلی ، دکترا
آخرین به روزرسانی: 8 فوریه 2021
بررسی سمعک های زیمنس

زیمنس یکی از مشهورترین نام ها در زمینه الکترونیک است. این آشنایی و اعتماد به نفس مارک تجاری ، زیمنس را برای بسیاری از افراد ، از جمله کسانی که برای اولین بار به دنبال سمعک می روند ، به گزینه بسیار جذابی تبدیل می کند.

زیمنس با سمعک های خود ، شهرت خود را با ارائه محصولات با گزینه های پیچیده نرم افزاری بیشتر بر روی تنظیمات خودکار و افزایش وضوح گفتار ایجاد کرد. با این حال ، بخش سمعک های زیمنس در سال 2015 به Sivantos سنگاپور فروخته شد و سپس سال بعد به عنوان Signia تغییر نام یافت.

هنوز می توانید برخی از مدل های اصلی زیمنس را در کنار خلاقیت  های جدید  Signia پیدا کنید. آیا آنها می توانند انتخاب درستی برای شما باشند؟ این سمعک ها سرمایه گذاری بزرگی است ، بنابراین ما آزمایشات را انجام داده ایم و ده ها سایت را مورد بررسی قرار داده ایم تا بفهمیم چه چیزی هنوز در دسترس است ، چه قیمت هایی را می توانید انتظار داشته باشید و سایر جزئیات مربوطه برای تصمیم گیری به شما کمک می کند.

 

یادگیری شنیداری نوعی یادگیری است که در آن فرد از طریق گوش  شنوایی سنجی دادن یاد می گیرد. یک یادگیرنده شنیداری به عنوان راه اصلی یادگیری به گوش دادن و صحبت کردن بستگی دارد. [1] فراگیران شنیداری باید بتوانند آنچه را که گفته می شود بفهمند و ممکن است در دستورالعمل هایی که ترسیم می شوند مشکل داشته باشند اما اگر نوشتار به ترتیب منطقی باشد ، درک آن آسان تر خواهد بود. آنها همچنین از مهارت گوش دادن و تکرار خود برای طبقه بندی اطلاعاتی که برای آنها ارسال می شود استفاده می کنند. آنها هنگام صحبت مردم شنوندگان خوبی هستند. [2]

مدل Fleming VAK / VARK ، یکی از رایج ترین و پرکاربردترین طبقه بندی انواع مختلف سبک های یادگیری ، [3] انواع مختلف سبک های یادگیری را به شرح زیر دسته بندی می کند: یادگیرندگان بصری ، یادگیرندگان شنیداری ، یادگیرندگان ترجیحی خواندن / نوشتن ، و فراگیران حرکتی (همچنین به عنوان "یادگیرندگان لمسی" نیز شناخته می شوند). [4] 

 

کلاه باعث وزوز گوش من است؟
برای تعیین اینکه چه بیماری زمینه ای ممکن است باعث وزوز گوش شما شود ، درمان شگفت انگیز وزوز گوش پزشک یک معاینه عمومی بدنی از جمله معاینه دقیق گوش های شما را انجام می دهد. حتماً تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید ، زیرا وزوز گوش می تواند از عوارض جانبی برخی داروها باشد.

اگر منبع مشکل همچنان نامشخص باشد ، ممکن است برای آزمایش شنوایی و عصبی به یک متخصص گوش یا حلق و بینی (متخصص گوش) یا شنوایی شناس (متخصص شنوایی) اعزام شوید. به عنوان بخشی از معاینه ، ممکن است به شما تست شنوایی داده شود که اسم آن را ادیوگرام می گذارند. یک روش تصویربرداری ، مانند MRI یا سی تی اسکن ، نیز ممکن است برای آشکار کردن هر گونه مشکل ساختاری توصیه شود. درباره وزوز گوش و کاهش شنوایی بیشتر بدانید.

درمان وزوز گوش چیست؟
اگر وزوز گوش شما علامت یک بیماری زمینه ای است ، اولین قدم درمان آن درمان عفونت گوش با سیر بیماری است. اما اگر وزوز گوش پس از درمان باقی مانده است ، یا اگر نتیجه آن قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد است ، متخصصان بهد اشت گزینه های مختلف غیر پزشکی را توصیه می کنند که ممکن است به کاهش یا پنهان کردن صدای ناخواسته کمک کند (به دستگاه های ماسک گذاری در زیر مراجعه کنید) گاهی اوقات ، وزوز گوش خودبخود و بدون هیچ گونه مداخله ای از بین می رود. با این حال ، باید درک کرد که همه وزوز گوش ها بدون توجه به علت ، از بین نمی روند یا کاهش می یابند.

 

تشخیص
پزشک شما معمولاً می تواند عفونت گوش یا بیماری دیگری را براساس علائمی که توصیف می کنید و معاینه تشخیص دهد. پزشک به احتمال زیاد از یک وسیله روشن (اتوسکوپ) برای دیدن گوش ، گلو و مجرای بینی استفاده خواهد کرد. او همچنین احتمالاً به تنفس فرزند شما با استتوسکوپ گوش خواهد داد.

اتوسکوپ پنوماتیک
ابزاری به نام اتوسکوپ پنوماتیک غالباً تنها ابزاری تخصصی است که پزشک برای تشخیص عفونت گوش به آن نیاز دارد. این ابزار پزشک را قادر می سازد تا به گوش خود نگاه کند و در مورد وجود مایعات در پشت لاله گوش قضاوت کند. با اتوسکوپ پنوماتیک ، پزشک به آرامی هوا را در لاله گوش پف می کند. به طور معمول ، این نفس کشیدن هوا باعث حرکت لاله گوش می شود. اگر گوش میانی از مایع پر شود ، پزشک حرکت لاله گوش را کم مشاهده می کند.


http://allweb-desing.allblog.ir/post/1


آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

آشنایی با انواع شرکت برای ثبت شرکت در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

ب) اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به منظور اخذ اقامت اروپا باید از قوانین ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور مورد نظر اطلاع کافی بدست آورد. همچنین باید بدانید که دریافت اقامت در کدام کشور راحت تر است .

برای گرفتن اقامت کشور های اروپایی باید یک طرح تجاری قوی داشت که برخی از کشورها قوانی سخت گیرانه ای در این زمینه اعمال می کنند. بطوری که ممکن است یک طرح اقتصادی براحتی از طرف کشور مقصد مورد پذیرش قرار نگیرد.

مجارستان از جمله کشورهایی است که سطح اقامت بالایی دارد و روش ثبت شرکت در آن از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد.  برای ثبت شرکت حداقل مبلغ ده هزار یورو باید به حساب شرکت واریز شود؛ که این مبلغ از دست نمی رود  و به عنوان سرمایه در حساب شرکت باقی می ماند. بعد از دریافت اقامت مزایایی چون بیمه درمان تمام اعضای خانواده و تحصیلات رایگان برای فرزندان و دریافت حقوق ماهیانه برای متقاضی ایجاد می شود. در نهایت پس از حدود سه سال متقاضی می توان اقامت دائم دریافت نماید. 

اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اتریش به اقامت قرمز سفید قرمز (رنگ پرچم اتریش) معروف می باشد.

 

ج) اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

کشورهای پرتغال، اسپانیا و یونان و قبرس و مجارستان از جمله کشورهایی هستند که به متقاضیان از طریق خرید ملک ویزای طلایی و اقامت می دهند. برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پرتغال باید مبلغ ۲۸۰ هزار یورو در اختیار داشت تا بتوان اقامت اروپا را دریافت کرد. سود این مبلغ به حساب شخص متقاضی واریز می شود و پس از گذشت ۵ سال و دریافت اقامت دائم می تواند تمام مبلغ را بگیرد.

برای خرید ملک در کشور اسپانیا باید مبلغ ۵۰۰ هزار یورو هزینه کرد تا موفق به اخذ اقامت در اروپا شد. این مبلغ برای سرمایه گذاری و خرید املاک در کشور قبرس حدود ۲و نیم میلیون یورو می باشد.

به منظور خرید املاک در کشورهای اروپایی باید از وکلای کاربلد در این زمینه مشورت دریافت کرد و از در جایی از آن کشور ملک خریداری نمود که سالانه به ارزش ملک افزوده شود. موسسه لگال آر ای ال Legal REL در جهت خرید ملک در اروپا و چگونگی دریافت وام در جهت خرید ملک در ازوپا خدمات رایگان به مشتریان خود اعطا می نماید.

 

 

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

قبل از اقدام به ثبت شرکت در کشور مجارستان و مراجعه به شرکت حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) مدارک لازم را به همراه داشته باشید. می توانید جهت آگاهی از مراحل ثبت شرکت و مدارک لازم از مشاوران این شرکت که به صورت رایگان مشاوره می دهند کمک بگیرید.

۱٫تهیه اسناد شرکتی توسط وکیل: بنیانگذاران شرکت باید سند اساسی شرکت را امضا کنند. این سند به همراه سایر اسناد نیز باید توسط وکیل شرکت امضا شود.

۲٫افتتاح حساب بانکی: باید مدیر عامل شرکت اقدام به افتتاح حساب به نام شرکت خودش کند و مبلغ سرمایه اولیه شرکت را در آن حساب بگذارد که حداقل سرمایه اولیه سه میلیون فورینت میباشد.

۳٫ثبت نام در اداره مالیات مجارستان، شهرداری، اتاق بازرگانی لازم است

۴٫ارائه اطلاعات مربوط به کارمندان به سازمان مالیاتی

مراحل اخذ اقامت در مجارستان از طریق ثبت شرکت چگونه است؟

برای دریافت اقامت باید مراحلی طی کنید که شامل موارد زیر می باشد.

  1. آدرس حقیقی ( دفتر کار )
  2. پرداخت تمام هزینه های بانکداری برای ۱ سال اول
  3. قبض تلفن یا یک قبض رسمی برای تأیید آدرس
  4. اسکن پاسپورت سهامداران و مدیران

آشنایی با انواع شرکت برای ثبت شرکت در مجارستان

برای ثبت شرکت در مجارستان باید با چهار نوع شرکت که در این کشور مجوز تاسیس دارند، آشنا باشید. آگاهی از قوانین ثبت این شرکت ها می تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب شرکت مناسب کمک کننده باشد.

۱٫شرکت تک مالکیتی: برای تاسیس این نوع شرکت نیازی به شراکت چند نفر نیست و افراد به صورت فردی می توانند تجارت و کسب و کار دلخواه خود را در مجارستان راه اندازی کنند.

۲٫شرکت تابعه: به شرکت های خارجی ای گفته می شود که تمایل دارند کسب و کار خود را توسعه داده و شعبه ای جدید در کشورهای دیگر تاسیس نمایند.

۳٫شرکت با مسئولیت محدود: این نوع شرکت ها بسته به اینکه در آن چه کاری انجام می گیرد، می توانند به شکل یا عمومی فالیت کنند.

۴٫شرکت های تضامنی و نسبی: برای تاسیس و ثبت این نوع شرکت ها در مرحله اول باید حداقل دو شریک وجود داشته باشد. ثبت این دو نوع شرکت در مجارستان از لحاظ قوانین و ویژگی ها شباهت زیادی با یکدیگر دارند.

۵٫یکی از شرکت هایی که برای ثبت در مجارستان بیشتر مورد توجه افراد سرمایه گذار قرار گرفته است، شرکت LLC یا Kft در مجارستان می باشد.


http://weddesiger.rozblog.com/post/127

آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

موکت تایلی چیست ؟ انواع موکت

0 گؤروش
یازار:‌

پیغام بالا را یکی از مشتریان اهواز ما که برای شرکت خود موکت تایل Tecsom را استفاده کرده‌بود موکت تایل برای ما فرستاد. این مشتری قبل از نصب شک داشت که آیا در حجم بالای فضای او زیبا خواهد شد یا نه!

اما بعد از نصب فورا برای ما پیغام فرستاد و به جمع مشتریان راضی ما پیوست که هر روز در تلاش هستیم آن را بیشتر کنیم.

موکت تایلی چیست ؟

انواع موکت در 2 نوع رول و تایل تولید می شوند. در گذشته اغلب محصولات موکتی به صورت رول در بازار عرضه می شد. این کفپوش ها به صورت متری و در رول های با عرض متنوع به فروش می رسند.

اما چند صباحی است که محصولات موکت از سبک و سیاق سنتی خارج شده و علاوه بر انواع رول های موکت، تولیدات تایل های موکتی نیز مورد توجه قرار گرفته اشت. این محصول به صورت قطعات هم اندازه و عموما مربع یا چهارگوش تهیه می شود. با خرید موکت تایل یک کفپوش مدرن را برای پوشش کف ساختمان خریداری کرده اید.

موکت تایل در همین مدت کوتاه توانسته مورد توجه بسیاری از دکوراتیوها قرار بگیرد موکت تایل آرتا  . مزایای فوق العاده و ویژگی های منحصر به فرد این محصول، حتی مشکل پسندترین خریداران را نیز راضی کرده است. بدون تردید با هر سبک و سلیقه ای که داشته باشید یکی از انواع محصولات تایل ایرانی یا خارجی را می پسندید.

تا به حال در شرکت هایی مثل : همراه اول، یک و یک، کارگزاری فارابی، بانک ملی، بانک ایران زمین، صندوق بازنشستگی و ده ها شرکت
دیگر امتحان خود را به خوبی پس داده است. طول و عرض 50 در 50 به هنگام نصب، برش های محدود تری می خورد و تقریبا می توان گفت اصلا پرتی ندارد. همین موضوع موجب صرفه جویی زیادی در هزینه های نصب و اجرای کفپوش تایل می شود. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم نصاب حرفه ای را مشاهده می کنید:

 موکت تایل خارجی و ایرانی

کفپوش تایل هم اکنون توسط تولید کنندگان داخلی نیز، تولید می شود.خرید موکت تایل  این محصول با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فناوری های روز دنیا، بافت شده و قابل رقابت با محصولات خارجی است.

علاوه بر تایل های وطنی، انواع محصولات تولیدی دیگر کشورها نیز در بازار موجود است. موقع خرید دقت داشته باشید که تنها به صرف خارجی بودن، یک محصول بی کیفیت را خریداری نکنید. همه موکت های خارجی، با کیفیت و مناسب نیستند حتما قبل از خرید در مورد کشور تولید کننده و ویژگی های محصول، اطلاعات کسب کنید.

اگر به دنبال موکت ای هستید که مناسب فضای پر رفت و آمد شما باشد و کثیف نشود و کفپوش اداری شما بعد از مدتی از بین نرود تا مجبور شوید دوباره هزینه کنید حتما موکت تایل اداری های ما را ببینید. انواع محصولات ایرانی و خارجی مرغوب، هم اکنون در فروشگاه موجود است.



خرید انواع موکت در دکوراسیون داخلی


خرید موکت

انواع موکت | امروزه کفپوش های بسیاری در انواع و مدل‌های گوناگون دیده می‌شوند،خرید موکت  اما در میان انواع گوناگونی که وجود دارد، هنوز موکت‌ها از جمله کفپوش های محبوب محسوب می‌شوند که اکنون در محیط‌هایی چون اتاق خواب، دفتر کار منزل، روی راه‌پله‌های منزل و یا اتاق‌های بازی از انواع آن استفاده می‌شود؛ البته توجه داشته باشید که موکت‌ها تنها مصرف مسکونی ندارند و امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌ها دیگری چون دفتر کار، هتل‌ها، میهمان‌خانه‌ها و … نیز وجود دارد. در ادامه در رابطه با انواع موکت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید بهترین موکت را برای محیط مورد نظر خود تهیه کنید.

معرفی و بررسی انواع موکت ها

همانطور که گفته شد، این مدل از کفپوش در انواع گوناگونی وجود دارد و خرید آنلاین موکت هر یک از این انواع از مزیت و کاربردهای ویژه‌ای برخوردار هستند و اگر شما از این ویژگی اطلاعات نداشته باشید، نمی‌توانید انتخاب درستی در زمان خرید موکت داشته باشید؛ از همین جهت اگر تصمیم به خرید موکت از موکت فروشی را دارید در ادامه با ما با همراه باشید تا با انواع موکت و ویژگی‌هایی که دارند به خوبی آشنا شوید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

موکت ها مناسب ترین کفپوش برای پوشاندن کف اتاق هستند. انواع موکت با رنگ بندی شاد و فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک به کار گرفته می شود که زیبایی و جلوه خاصی دارد. چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب با انواع موکت های نرم و راحت، گرمای محیط  را چند برابر می کند. در چیدمان فضای اداری و پوشاندن کف، اغلب از موکت استفاده می شود موکت ها در رنج قیمتی متفاوتی عرضه می شوند و با هر بودجه ای هم خوانی دارند. در این مطلب به بررسی نحوه انتخاب و خرید موکت و نقش آن در طراحی دکوراسیون داخلی می پردازیم.

انواع موکت های کبریتی یا نمدی

 

خرید انواع موکت نمدی یا کبریتی

از قدیمی ترین انواع موکت می‌توان به مدل کبریتی یا نمدی اشاره کرد. تولید انواع موکت این موکت ها از زمان های گذشته تا به امروز ادامه دارد. از نظر طرح و ظاهر نسبت به انواع موکت های دیگر ساده تر هستند و بیشتر برای افرادی که به این سادگی علاقه مند هستند، مناسب خواهند بود. همچنین این مدل در میان انواع موکت از قیمت کمتری برخوردار است و شما می‌توانید با هزینه‌ی کمتر برای محیط بیشتری موکت تهیه کنید. موکت نمدی یا کبریتی از بافت سخت و زبر تری در مقایسه با دیگر انواع موکت برخوردار است، چرا که برای این نوع از موکت ضخامت کمی در نظر گرفته شده و همین موضوع می‌تواند منجر به زبری آن شود.

قیمت ارزان موکت کبریتی موجب شده تا انتخاب مناسبی برای پوشانده کف سالن های ورزشی و اماکن عمومی  یا اداری باشد. چون موکت کبریتی یا نمدی زبر و نازک است بنابراین برای پوشاندن اتاق کودک مناسب نیست. فروشگاه های تزئینات داخلی انواع موکت کبریتی در رنگ های متنوع را به فروش می رسانند. موکت کبریتی کفپوش مناسبی برای بودجه های محدود تر است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع موکت روی دکمه زیر کلیک کنید
موکت نمدی


آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

هواکش زیلابگ فن ای بی ام

0 گؤروش
یازار:‌

هواکش زیلابگ

فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG سری FTP از نوع موتور فن زیلابگ با روتور بیرونی هستند ، این موتور ها دارای خصوصیاتی از قبیل : ساختار کوچک ، نصب آسان ، کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا هستند.
فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG  سری FTP در دو نوع موجود می باشند : موتور فن تک فاز ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز با خازن آسینکرون و موتور فن سه فاز ۳۸۰ ولت ۵۰ هرتز ، این نوع فن ها در سطح وسیعی در کندانسورها ، اواپراتورها ، خشک کن ها و دیگر تجهیزات خنک کننده (یخچالی) و مکان هایی که نیاز به تهویه هوا دارند مورد مصرف قرار می گیرند.
کلاس عایق بندی موتور فن های قیمت فن زیلابگ  (آکسیال) ZILABEG سری FTP از نوع B و F میباشد و کلاس حفاظتی آن ها نیز IP54 و (IP55 سفارشی) است.کلیه الکترو موتور ها دارای محافظ حرارتی می باشند.
حرارت محیطی موتور فن های محوری (آکسیال) ZILABEG سری FTP از ۳۰- درجه سانتیگراد تا ۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد.
فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG  توانایی جابجایی هوا را در جهت محور موتور دارا می باشند.
در مواقعی که فشار استاتیک سیستم خیلی کم (زیر ۱۰۰ پاسکال) باشد بهترین گزینه , انتخاب هواکش ‏های آکسیال می باشد.
هواکش های آکسیال زیلابگ را می توان به دو دسته هواکش های آکسیال خانگی و هواکش های آکسیال صنعتی تقسیم بندی نمود.
هواکش‏ های آکسیال زیلابگ صنعتی به هواکش‏ هایی  شرکت فن زیلابگ  میگویند که قطعات آنها از ورق آهن یا احتمالاً آلومینیوم درست شده و معمولاً در کارگاه ‏ها و کارخانجات صنعتی بزرگ از آنها استفاده می ‏گردد.
هواکش ‏های آکسیال صنعتی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی نمود :
هواکش‏ آکسیال صنعتی دیواری
هواکش ‏آکسیال صنعتی سقفی
به طور کلی مقدار تخلیه هوادر هواکش های آکسیال به موارد زیر بستگی دارد :
دور موتور
شکل پروانه (زاویه)
قطر پروانه
تعداد پره
به دلیل اینکه صدای موتورهای ۲۸۰۰ دور در دقیقه بسیار زیاد است معمولاً از موتور ۱۴۰۰ دور و در بعضی از مواقع از موتور ۹۰۰ دور استفاده می شود، چرا که از نظر مصرف برق و صدا بهترین انتخاب می باشند.
برای حصول اطمینان از کارکرد مطلوب فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG ,توصیه می گردد به شرایط محل نصب که شامل موارد زیر می گردد توجه نمایید.
میزان صدای مجاز
ارتفاع از سطح دریا
رطوبت و محل نصب
رطوبت و دمای گازهای ورودی به فن
وجود غبار یا گازهای قلیایی یا اسیدی
زمان کار مداوم فن طی ۲۴ ساعت و یا شرایط ویژه دیگر توجه نمایید.
برای حرکت هوا در یک مجموعه یا حتی محیط، سیستم تهویه، در واقع به هواکش و انرژی آن احتیاج دارید. این انرژی گاهی به صورت جا به جایی یا شناور وجود دارد که برای انجام شدن این کار باید هواکش مناسبی را با توجه به مکان و ابعاد آن تهیه نمایید.
برای محیط های بزرگ و صنعتی باید از هواکش های مخصوص صنعتی استفاده نمایید. هواکش صنعتی و تهویه مناسب برای مراکز صنعتی یکی از ملزمات این گونه خرید فن زیلابگ محیط ها محسوب می شود. هوای پاک در محیط های صنعتی بسیار اهمیت دارد، هم برای سلامتی خود شما، کارگران و هم سلامت دستگاه ها و تولیداتی که انجام می دهید.
تولید ذرات مختلف در محیط های صنعتی، بخارات … محیط کاری را ناامن و غیر قابل تحمل می کنند که در این شرایط انتخاب هواکشی با سایز و کیفیتی مناسب بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و از این طریق بوهای نامطبوع، رطوبت و سایر شرایط محیطی محیط اطرفتان را کنترل نمایید

فن ebm چیست؟

فن ebm از لحاظ فنی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیشگام فن ebm سایر فن‌ها می‌باشد. این فن از جمله خنک کننده‌هایی است که به دلیل کوچک بدون جای کمی را اشغال می‌کنند، از کارایی بالایی برخوردارند، دارای برنامه‌های کم مصرف هستند. همچنین از جمله فن‌های کم مصرف‌ صنعتی به شمار می‌رود؛ فن  ebm-papst در تولید فن و موتور در جهان پیشگام سایر تولید کننده‌های فن می‌باشد.

عملکرد فن محوری ebm چیست؟

 اگر بخواهیم عملکرد فن  ebmpapst را توضیح دهیم باید بگوییم که فن ebm یک فن محوری است که عملکردی شبیه پروانه دارد.

این فن، هوا را به شکل محوری و به موازات شافت موتور چرخان به حرکت در می‌آورد. یک فن محوری فشرده با پکپارچه شدن مستقیم موتور روتور خارجی  ebm-papst در پروانه محوری تشکیل می‌شود. فن‌های ebm-papst امکان کنترل مستقیم دما را داشته و دارای خروجی تاکو، ورودی خطی یا PWM می‌باشند. کاربرد آن‌ها در نازل‌های کوتاه یا بلند است که با حلقه‌های دیواری نصب می‌شوند.

فن ای بی ام پاپست نسبت به سایر فن‌ها چه قابلیت‌هایی دارد؟

فن‌ ebm کم مصرف بوده و در انواع دستگاه‌ها و سیستم‌ها برای تبادل هوای سرد و گرم کاربرد دارد. همچنین به دلیل داشتن عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازدهی عالی، برای انتقال هوا از طریق مبدل‌های حرارتی مناسب هستند.
این فن به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند ترکیبی از فناوری ebm-papst GreenTech EC ، سنسورهای هوشمند و الکترونیک کنترل سبب شده به عنوان راه‌حلی هوشمند برای همه اهداف تبدیل شود. این هواکش خرید فن ebm همه چیز را از یک منبع واحد برای راه حل های سفارشی تامین می‌کند؛ و می‌تواند برشرایط ، تعمیر و نگهداری از راه دور اقتصادی یا تنظیم سرعت خودکار با افزایش آلودگی نظارت داشته باشد.

موارد مصرف فن ای بی ام در کجاست؟

فن ebm در بسیاری از صنایع از جمله موارد زیر به طور گسترده برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • فناوری اطلاعات / ارتباطات از راه دور
  • گرمایش
  • تهویه
  • تهویه مطبوع
  • یخچال
  • لوازم خانگی
  • مهندسی صنایع و خودرو

تاثیر فن  ebm-papstبر محیط زیست

این فن محوری با داشتن برنامه GreenIntelligence ebm-papst نشان می‌دهد دوستدار محیط زیست است.  همچنین شرکت ebm-papst با قرار دادن این برنامه در تولیدات خود در مورد حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت بر تعهد خود در این زمینه تاکید دارد. همچنین استفاده از فناوری EC بسیار کم مصرف ebm-papst در مرکز GreenIntelligence قرار دارد. استفاده از این فناوری در این نوع فن‌ها سبب شده به دلیل وجود برنامه مربوط به پایین آوردن مصرف انرژی تهدیدی برای محیط زیست و طبیعت نباشد.

شعار شرکت تولید کننده فن  ebmآلمان این است که؛ هر محصول جدیدی که تولید می کنیم از نظر اقتصادی و بوم شناختی باید از محصول قبلی بهتر باشد.




آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

راحت ترین راه گرفت اقامت اروپا

0 گؤروش
یازار:‌

2) هتل های بوتیک بودجه

 

هتل های Budget Boutique به طیف وسیعی از هتل ها گفته می شود که قصد دارند راحت ترین راه گرفت اقامت اروپا با بودجه ای از طراحی شیک یک هتل بوتیک برای مسافر استفاده کنند. گاهی اوقات این هتل ها عناصر طراحی شیک را با امکانات پیشرفته ترکیب می کنند. جنبه ارزان هتل بوتیک چگونه حفظ می شود؟ معمولاً هزینه اقلام فوق العاده توسط عنصری از سلف سرویس که در امر نگهداری هتل دخیل است ، مانند یک سفره خانه سلف سرویس یا چک خودکار 24 ساعته ، یارانه می گیرد. بعضی اوقات هتل در حومه شهر ، نزدیک فرودگاه ها یا دور از مکان های مرکزی شهر واقع خواهد شد که ممکن است نیازهای نوع خاصی از مسافران را تأمین کند. از جمله اقامتگاه های بوتیک با بودجه قابل توجه می توان به هتل دانشجویی در آمستردام (با شروع هر شب 50 یورو) و Mama Shelter ، یک هتل بودجه بوتیک در پاریس (با شروع از 79 یورو برای هر شب) اشاره کرد.

 

3) اقامت در منزل

 

وقتی مسافر خانه های خود را باز می کنند و یک تجربه سفر واقعی را به شرایط اخذ اقامت گرفتن در کشورهای اروپایی شما ارائه می دهند ، خانه های مسافرتی فرصتی برای ارتباط مسافران با میزبانان محلی است. از مزایای این نوع اقامتگاه می توان به راهنمایی سفر محلی اشاره کرد که می تواند به شما کمک کند از تله های معمول گردشگری جلوگیری کرده و بلبرینگ های خود را پیدا کنید. شما به عنوان میهمان باید از طریق شبکه با یک میهمان محلی که انتخاب کرده اید ارتباط برقرار کنید ، هنگام رزرو آنلاین 15٪ از کل هزینه را پرداخت کنید و سپس باقیمانده را پس از ورود به خانه مهمان پرداخت کنید. قیمت ها برای هراتاق برای هر شب هستند. برخی از میزبان ها ممکن است نرخ های هفتگی و ماهانه تخفیف شده را ارائه دهند. لیست کردن به عنوان میزبان در Homestay.com رایگان است

 

 

این شبکه ای است که توسط علاقه مندان به دوچرخه سواری راه اندازی شده است تا مهمان نوازی را نسبت به سایر دوچرخه سواران فراهم کند. این یک شبکه مهمان نوازی رایگان در سراسر جهان است. اعضای انجمن باید  شرایط اقامت در کشور مجارستان موافقت کنند که در آینده مدتی یک دوچرخه سوار دیگر را میزبانی کنند. میزبان ها محلی برای اقامت فراهم می کنند که ممکن است یک اتاق ، کاناپه یا اردوگاه باشد. این یک روش شگفت انگیز برای دوچرخه سواران است که از اشتیاق خود پیروی می کنند و احساس بیشتری از اجتماع را ایجاد می کنند. جامعه Warmshowers با پذیرایی 100٪ متقابل ساخته شده است. گروه غیرانتفاعی کمک های مالی را قبول می کنند اما این موارد برای نگهداری و بهبود زیرساخت ها است.

 

5. قلاب زدن

آیا می خواهید هنگام اردو زدن در مورد "تمسخر در مورد" ماجراجو باشید اما هزینه اقامت در مجارستان  مشکوک باشید؟ نگران نباش Glamping ناجی شما است. Glamping ائتلافی از دو کلمه "کمپینگ پر زرق و برق" است و اخیراً به عنوان یک روش جایگزین برای اقامت در رسانه ها به طور گسترده نمایش داده شده است. Glamping یک عنصر لوکس را به کمپینگ در فضای باز می آورد. انواع مختلفی از گزینه های جذاب وجود دارد ، از تریلر ، چادر ، خانه درخت ، کلبه ، کلبه و ویلا گرفته تا حتی غلاف ، مکعب ، گنبد و یورت. مکان های درخشان اغلب عجیب و غریب ، از راه دور و نفس گیر زیبا هستند و می توانند جنبه ای از تجمل را در خود جای دهند. بسته به امکانات ارائه شده ، قیمت اقامت در یک سایت glamp می تواند بسیار متفاوت باشد. از تجملات روستایی Maasai Mara لذت ببرید یا در یک چادر با یک تخت دونفره و حمام مشترک در یک ذخیره گاه Biosphere در آرژانتین با 40 دلار شبانه لذت ببرید یا یک شب را در Finca Bellavista ، یک جامعه درختکاری بخوابید که دارای 2 اتاق خواب است - 2 حمام در کاستاریکا با شبی 100 دلار. صرف نظر از نوع انتخاب شما در اردو ، گلامپینگ وسیله ای برای فرار با سطح راحتی که با کمپینگ سنتی فراهم نمی شود فراهم می کند.


مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی شما برای مجارستان عبارتند از:

اثبات پرداخت شهریه
نامه پذیرش از دانشگاه در مورد پذیرش شما
گذرنامه حداقل 6 ماه بیشتر از تاریخ ورود شما معتبر است
کپی از صفحه عکس گذرنامه خود
عکس گذرنامه 6 ماه بیشتر ندارد
اثبات بیمه درمانی
اثبات آدرس یا مسکن در مجارستان
اثبات بودجه کافی برای تأمین هزینه های زندگی در قالب اطمینان / بیانیه بانکی
فرم درخواست ویزا
3 پاکت مهر دار خطاب به متقاضی
وقتی کنسولگری ها به قرار ملاقات احتیاج دارند ، ممکن است لازم باشد حدود شرایط تحصیل در مجارستان  4 تا 6 هفته قبل آن را تعیین کنید زیرا زمان قرار ملاقات محدود است. بعد از قرار ملاقات ، زمان پردازش ویزا معمولاً 1 تا 4 هفته بیشتر طول می کشد.

شما باید ظرف 15 روز پس از ورود به مجارستان برای اجازه اقامت خود اقدام کنید. این مربوط به شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا است که قصد دارند بیش از 90 روز در مجارستان بمانند.

برای درخواست مجوز اقامت ، شهروندان اتحادیه اروپا و EEA باید اسناد زیر را ارائه دهند:

اثبات پرداخت شهریه
سند تأیید دانشگاه میزبان در مجارستان
اثبات بیمه درمانی

درباره آموزش در مجارستان بیشتر بیاموزید:
مطالعه در Hungry - بررسی اجمالی
بیش از 33000 دانشجوی بین المللی هر ساله Hungry را به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. برای یادگیری دلیل اینجا کلیک کنید.

بیشتر بدانید

فرآیند برنامه
همه کشورها شرایط پذیرش خاصی را برای دانش آموزان برای مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل به دست آوردن پذیرش در دانشگاه دارند. با توجه به تابعیت خود ، در مورد مراحل ورود به برنامه در مجارستان و مواردی که باید اعمال کنید بیشتر بدانید.

اکثر وکلا به اتباع خارجی توصیه می کنند برای خرید ملک شرکتی روش های ثبت شرکت در اروپا  را که در مجارستان ثبت شده تاسیس کنند. در این حالت ، هیچ مجوزی لازم نیست. این یک روش نسبتاً سریع و آسان است (1-2 روز طول می کشد) ، و تمام هزینه ها قابل نوشتن است.

مراحل خرید عبارتند از:

پس از انتخاب یک ملک ، مذاکره کنید (نمایندگان معمولاً برای لیست خود ارزش بیش از حد قائل هستند).
این بسیار توصیه می شود که یک وکیل / وکیل برای حمل و نقل به کار گرفته شود. توجه داشته باشید که این وکیل فقط نماینده خریدار نیست بلکه فروشنده را نیز نمایندگی می کند ، هرچند شخص اول هزینه خدمات خود را پرداخت می کند. جستجوهای عنوان معمولاً در خدمات ارائه شده توسط وکلا وجود دارد ، بنابراین بررسی کنید. بررسی ساختاری و / یا معماری آپارتمان و ساختمان توصیه می شود.
هنگامی که توافقی بین خریدار و فروشنده حاصل شد ، وکیل فرایند تأیید خرید محلی توسط دولت محلی را شروع می کند (مگر اینکه خریدار شرکتی را تأسیس کند).
سپس جستجوی عنوان و ارزیابی املاک آغاز می شود.
هنگامی که عنوان از بارگذاری به وضوح مشخص شد ، قرارداد خرید روش های ثبت شرکت در مجارستان  توسط وکیل تنظیم می شود. این قرارداد کتبی که توسط وکیل امضا شده است ، برای تأیید اعتبار انتقال اموال لازم است.
سپس جلسه ای بین فروشنده ، خریدار و وکیل ترتیب داده می شود که در آن قرارداد با حضور طرفین و نماینده دفتر املاک منعقد می شود. حال انتظار می رود که خریدار 10٪ از قیمت توافق شده را به عنوان پیش پرداخت (سپرده) تحویل دهد.
پس از امضای قرارداد ، خریدار باید هزینه های وکیل و نماینده را پرداخت کند. قرارداد خرید باید ظرف 30 روز پس از امضا به اداره ثبت اسناد و املاک ثبت شود.
به دلیل مراحل مجوز ، بسته شدن معمولاً 60-90 روز پس از امضای قرارداد خرید انجام می شود. خریدار باید بلافاصله پس از دریافت اجازه خرید از دفتر مدیریت ، فروشنده را مطلع سازد. تعطیلی معمولاً طی یک هفته انجام می شود.ثبت شرکت مجارستان مهمترین مرحله این است که خریدار و فروشنده بیانیه اختتامیه را امضا می کنند ، این بیانیه ای است که قیمت خرید به طور کامل پرداخت شده و مالکیت آن منتقل شده است. سپس خریدار تصرف می کند. ثبت نهایی حقوق مالکیت حدود شش ماه طول می کشد.

هزینه تأسیس شرکت
مجارستان بوداپست خانه های تپه بودا
وکلا معمولاً تمام اسناد را تهیه می کنند و آنها را با پرداخت هزینه ای  در حدود 150،000 HUF (484 یورو) به دادگاه ثبت احوال تحویل می دهند. نمونه های امضا هرکدام 1500 HUF (5 یورو) است. چهار اصل لازم است.

یک حسابدار لازم است که از تشکیل گزارش سه ماهه و سالانه به مقامات مالیاتی مراقبت کند. هزینه های حسابداری تقریباً 75000 HUF (242 یورو) در سال است.

برای تشکیل شرکت چه مراحلی را باید برداشت؟
پس از تکمیل سند مقدماتی (نام شرکت ، آدرس ، دامنه فعالیت ها ، اساسنامه و غیره) ، مراحل زیر باید انجام شود:

اساسنامه را محضری بنویسید. این هویت و امضای مدیر عامل را تأیید می کند. نمونه های امضا در مقابل دفتر اسناد رسمی امضا می شود ، معمولاً در چهار نسخه.
حساب بانکی شرکت را باز کنید.
ثبت شرکت وکیل نمونه های امضا و قرارداد حساب بانکی را به دادگاه ثبت احوال می دهد. بلافاصله بیانیه ای صادر می شود که گواهی ثبت بودن شرکت را تأیید می کند و شماره مالیات توسط مقامات مالیاتی (APEH) تعیین می شود. شرکت جدید اکنون می تواند فعالیت کند ،راهنمای خرید املاک در مجارستان فاکتور صادر کند و هزینه های متقبلی را متحمل شود. چند ماه بعد ، اطلاع از ثبت نام کامل می رسد و جزئیات شرکت در یکپرونده   رسمی رسمی منتشر می شود.
در آخر اینکه باید بلافاصله کتاب های شرکت به یک حسابدار سپرده شود.

برای انجام چهار روش لازم برای ثبت ملک در مجارستان به طور متوسط ​​12 تا 63 روز طول می کشد.

آردینی اوخو
دوشنبه 13 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :