تورکی یازوم

س از 5 سال اقامت مداوم در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

اجازه اقامت 3 سال اعتبار دارد ، 3 سال دیگر قابل تمدید است ، به شرطی که ساکن هنوز یک فعالیت اقتصادی داشته باشد. اعضای خانواده را می توان شامل (همسر ، فرزند ، والدین).
پس از اخذ مجوز اقامت ، شما می توانید برای کارت آبی EU درخواست کنید ، که به شما اجازه می دهد بدون ویزا به اتحادیه اروپا سفر کنید.

پس از 5 سال اقامت مداوم در مجارستان ، شما می توانید برای کارت اقامت دائم EC ، با اعتبار 5 سال ، قابل تمدید درخواست کنید. پس از 8 سال اقامت (موقت یا دائم) ، ممکن است واجد شرایط درخواست تابعیت مجارستان باشید. در دوره مقدماتی قانون اساسی به زبان مجارستانی باید از شما امتحان پذیرفته شود.

اگر شما در مجارستان به دنیا بیایید (5 سال) ، با یک تبعه مجارستان یا پدر و مادر شهروند مجارستان ازدواج کرده باشید (3 سال) ، اجداد مجارستانی داشته باشید (بلافاصله پس از گرفتن کارت اقامت خود) یا با تصمیم رئیس جمهور مجارستان

اتباع EEA می توانند مستقیماً برای کارت اقامت دائم موقت (با رعایت شرایط فوق) که دارای اعتبار 5 ساله است ، قابل تمدید باشند. بعد از 5 سال ، ممکن است آنها درخواست کارت اقامت دائم کنند که اعتبار آن به مدت نامحدود است.
الزامات
اسنادی برای اثبات وسایل زندگی در مجارستان:
- بیانیه ای از یک موسسه مالی مجارستانی یا خارجی در مورد حساب بانکی متقاضی ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط سازمان مالیاتی برای سال قبل ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط کارفرما ، یا
- گواهی صادر شده توسط کارفرما و / یا مقام مالیاتی به عنوان اثبات درآمد منظم دریافت شده از خارج از کشور ، یا
- سایر ابزارهای قابل اعتماد

اسناد مربوط به محل اقامت مجارستان:
- قرارداد اجاره مسکونی در اثبات اجاره محل اقامت ، یا
- سندی در مورد محل اقامت با مجوز ، یا
- مدارک مستند برای تأیید رزرو محل اقامت و پرداخت.
- بیانیه ای درباره خدمات شبانه روزی (خوابگاهی) ، یا
- سندی برای اثبات مالکیت یک خانه ، به صورت چکیده عنوان صادر شده ظرف 30 روز تا به امروز ، یا
- قرارداد فروش املاک و مستغلات و یک نسخه از تصمیم صلاحیتدار بوداپست یا آژانس دولتی شهرستان در زمینه اعطای مجوز برای تملک املاک و مستغلات یا
- اسناد دیگر

 

آردینی اوخو
شنبه 30 اسفند 1399
بؤلوملر :

شهرهای این کشور

0 گؤروش
یازار:‌

آشنایی کلی با موقعیت مجارستان پایتخت مجارستان بوداپست بوده که از مهم ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. این کشور در اتحادیه اروپا واقع شده و عضو ناحیه شینگن می باشد. واحد پولی در مجارستان فورینت بوده و علاوه براین می توان به صورت رسمی هر گونه معامله را با وجه یورو در این کشور انجام داد. بنابراین دریافت اقامت مجارستان می تواند یک فرصت سرمایه گذاری و کسب درآمد بالا برای سرمایه گذاران خارجی باشد. مجارستان کشوری نسبتا کوچک و دارای حدود ۹۳ هزار کیلومتر مربع مساحت است که از شمال با اسلواکی از جنوب با صربستان از شرق بارمانی و از غرب با کرواسی و از جنوب غربی با اتریش هم مرز است. مجارستان در اروپای مرکزی قرار دارد و از آب هوای متفاوت و چهار فصل برخوردار است که می تواند در جهت جذب اتباع خارجی بسیار موثر باشد.‌ این کشور با حدود ۱۰ میلیون جمعیت یک کشور متوسط اتحادیه اروپا به شمار می رود.  


آردینی اوخو
دوشنبه 25 اسفند 1399
بؤلوملر :

مدل های مختلف بادکنک تولد

0 گؤروش
یازار:‌

مدل های مختلف بادکنک تولد

در حال حاضر مدل های متنوعی از بادکنک های ساده و هلیومی در طرح ها و مدل های زیبای پولکی، آویز دار، عروسکی، قلبی، فانتزی و در شکل های گوناگون در فروشگاه های لوازم جشن تولد وجود دارند. بنابراین براحتی می توانید از بین انواع مدل های جذاب طبق سلیقه خود مدل مورد پسند را انتخاب کنید و در بادکنک آرایی جشن تولد استفاده کنید.

تزئین بادکنک با روش های مختلف

برای بادکنک آرایی مکان برگزاری جشن روش های ساده و فوق العاده جذابی وجود دارد. با کمی دقت و سلیقه به خرج دادن می توانید جشن تولد را به بهترین شکل با بادکنک های متنوع تزئین کنید تا برای مهمانان فضای چشم نوازی تداعی شود.

استفاده از بادکنک برای تزئین جشن تولد می تواند در کاهش هزینه های جشن تاثیر زیادی داشته باشد. با کمترین هزینه می توانید دکورسیون بسیار منحصربفرد و چشم نواز  ایجاد کنید.


آردینی اوخو
دوشنبه 25 اسفند 1399
بؤلوملر :

دوره های تحصیلی

0 گؤروش
یازار:‌

کشورهایی چون هلند و دانمارک و بعضی از کشورهای اروپایی دوره های تحصیلی کوتاه مدت (اینترشیپ) را ارائه می دهند. این دوره ها برای دانشجویان فارغ التحصیل یک فرصت کاریابی فراهم می کند تا بعد از دوره های یک یا دوساله، دانشجو بتواند شغلی مرتبط با آموزش دیده شده پیدا کند. در نتیجه متقاضی می تواند با حفظ شرایط و موقعیت شغلی خود اقدام به اخذ اقامت اروپا نماید.

نکته مهمی که باید در مورد تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی متذکر شد این است که در این کشورها پس از پایان تحصیل به افراد بین 6 ماه تا 18 ماه فرصت داده می شود تا در کشور مقصد بمانند و شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابند.

 


آردینی اوخو
شنبه 23 اسفند 1399
بؤلوملر :

اتحادیه اروپا

0 گؤروش
یازار:‌

سطح کلی مهارت های دیجیتال در اتحادیه اروپا در چند سال گذشته اندکی گرفتن اقامت اروپا افزایش یافته است. در شهرها ، این سهم از 60٪ در 2015 به 62٪ در 2019 ، در مناطق روستایی از 46٪ در 2015 به 48٪ در 2019 رسیده است ، در حالی که در شهرها و حومه شهر از 54٪ در 2015 به 55٪ در سال کمی افزایش یافته است 2019. با این حال ، روندها در کشورهای عضو اتحادیه اروپا متفاوت است.

 

این خبر دهمین نشست مجمع جهانی شهری ، اولین کنفرانس جهان درباره مسائل شهری است که از 8 تا 13 فوریه 2020 در ابوظبی ، امارات متحده عربی برگزار شد.

 

یادداشت روش شناختی: مهارت های دیجیتالی کلی عمومی پایه  اقامت اروپا یا بالاتر نشان دهنده دو بالاترین سطح شاخص کلی مهارت های دیجیتالی است که یک شاخص ترکیبی است که بر اساس فعالیت های انتخاب شده توسط افراد 16-74 ساله در اینترنت در چهار زمینه خاص انجام شده است (اطلاعات ، ارتباط ، حل مسئله ، نرم افزار). فرض بر این است که افرادی که فعالیت های خاصی را انجام داده اند مهارت های مربوطه را دارند. بنابراین شاخص می تواند به عنوان یک پروکسی از توانایی ها و مهارت های دیجیتال افراد در نظر گرفته شود.

 

توجه: اتحادیه اروپا (EU) شامل 27 کشور عضو اتحادیه اروپا است. انگلستان در 31 ژانویه 2020 اتحادیه اروپا را ترک کرد. اطلاعات بیشتر در اینجا منتشر می شود.


https://legalrel.com/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/


آردینی اوخو
شنبه 23 اسفند 1399
بؤلوملر :

از کجا باید لوازم جشن تولد را تهیه کنیم؟

0 گؤروش
یازار:‌

از کجا باید لوازم جشن تولد را تهیه کنیم؟

برای خرید لوازم جشن تولد می توانید به فروشگاه هایی که مخصوص فروش وسایل جشن تولد است مراجعه کنید. همچنین برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید و کمتر خسته شوید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر که در حوزه لوازم جشن تولد فعالیت می کنند سر بزنید.
مطمئنا خرید به صورت اینترنتی در این روزهای کرونایی گزینه بهتری است و بطور کلی وقت کمتری را می گیرد و می توانید به سایر کارها در منزل رسیدگی کنید.


برای خرید لوازم جشن تولد می توانید به فروشگاه هایی که مخصوص فروش وسایل جشن تولد است مراجعه کنید. همچنین برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید و کمتر خسته شوید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر که در حوزه لوازم جشن تولد فعالیت می کنند سر بزنید.
مطمئنا خرید به صورت اینترنتی در این روزهای کرونایی گزینه بهتری است و بطور کلی وقت کمتری را می گیرد و می توانید به سایر کارها در منزل رسیدگی کنید.


آردینی اوخو
شنبه 23 اسفند 1399
بؤلوملر :

ثبت شرکت در اروپا چگونه است

0 گؤروش
یازار:‌

ثبت شرکت در اروپا دارای چه مراحلی است؟ بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت کدامند؟ شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت چیست؟ آیا می توان با ثبت شرکت در اروپا اقامت گرفت؟  ارزانترین ثبت شرکت در اروپا کدام است؟ ارزانترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت کدام است؟ ثبت شرکت مجازی در اروپا به چه شکل است؟ از جمله سوالاتی هستند که در این مقاله به تمامی آن ها پاسخ داده خواهد شد.

همچنین مخاطبان محترم می توانند از طریق سایت موسسه حقوقی و مهاجرتی  لگال آر ای ال Legal REL به مطالعه مقالات برتر در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف بپردازند. همچنین  در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاورین مجرب و کاردان Legal REL تماس حاصل نموده و از آنان مشاوره رایگان دریافت نمایید.


آردینی اوخو
چهارشنبه 20 اسفند 1399
بؤلوملر :

خرید ملک در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

وقتی تصمیم به خرید ملک می گیرید ، می خواهید همه چیز به خرید ملک در مجارستان طور کامل اداره شود. ما در زمینه رسیدگی به خرید ملک شما راهنمایی کاملی ارائه می دهیم. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا شما را در این روش راهنمایی کنیم. همه امور توسط مجارستان (و بیشتر انگلیسی زبان) املاک و یا واسطه و البته وکلا اداره می شوند. این یک مزیت برای شما به عنوان خریدار محسوب می شود زیرا آنها شما را از طریق عقد قرارداد و همچنین انتقال برق ، اتصال آب و غیره راهنمایی می کنند. آنها راه را می دانند ، این وظیفه آنها است و خوشحال هستند که در خدمت شما هستند. همه با نام توضیح داده شده است. "Magyar Ház" به معنای مجارستانی "خانه مجارستانی" است.

به غیر از "خدمات آژانس کامل املاک" ما در هر منطقه دیگری به دنبال کمک هستید؟ ممکن است بتوانیم در جستجوی آن خانه خاص به شما کمک کنیم یا در صورتی که خانه خود را پیدا کرده اید به شما کمک کنیم. آرزوی شروع کار به یک وکیل نیاز دارید مایل به نوسازی یا نوسازی هستید ؟؟ برای خدمات به صفحه نگاه کنید ، یا برای ما نامه ارسال کنید تا بتوانیم کمک کنیم.

حساب در Forints مجارستان.
به دلیل ویروس کرونا ، در حال حاضر غیرممکن است که به مجارستان بیایید قیمت ملک در مجارستان  تا خانه مجارستانی خود را پیدا کرده و در نهایت خریداری کنید. بسیار تأسف آور است زیرا دوره Forint در حال حاضر بد نیست. هیچ کس نمی داند که قیمت بهتر خواهد شد یا خیر و هنگامی که برای خرید خانه رویایی خود به Forints نیاز دارید دوباره کاهش می یابد. خوشبختانه ، امکاناتی وجود دارد که اکنون GBP خود را به Forints تبدیل کرده و بعداً از آنها استفاده کنید. بیشتر بدانید؟ برای ما نامه یا تماس بگیرید ، یا از گپ استفاده کنید.

آیا می توانید در مجارستان خرید کنید؟
لطفاً مراحل خرید را بررسی کنید تا ببینید آیا مجوز خرید در مجارستان برای شما وجود دارد یا خیر. همه مجاز به خرید نیستند. همچنین خوب است بدانید که خانه مجارستان اقامت دائمی یا موارد دیگر را به شما نمی دهد. همچنین حق VISA نیست.

آردینی اوخو
سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :

ثبت شرکت در اروپا لگال آر ای ال

0 گؤروش
یازار:‌

به وب سایت رجیستری Guernsey خوش آمدید.
این سایت اطلاعاتی راجع به ثبت های مختلفی که ثبت شرکت در اروپا طبق قوانین گورنسی توسط اداره ثبت احداث می شود ، ارائه می دهد.

علاوه بر این ، این سایت مطابق با قانون شرکت ها (گرنزی) 2008 اعلامیه ها را منتشر می کند و یادداشت های راهنمای مربوط به اداره شرکت های محدود و مشارکت محدود ، بنیادها ، مشارکت با مسئولیت محدود ، ارسال مالی بودجه گرنزی ، ثبت نام حسابرس شناخته شده و استفاده از خدمات آنلاین را ارائه می دهد پورتال.

دفتر ثبت احوال گرنزی بسته است و شماره تلفن های ما بدون سرنشین باقی مانده است. در حال حاضر سرویس جمع آوری یا افت تحصیلی وجود نخواهد داشت.

کلیه اسناد باید از طریق ایمیل یا با استفاده از خدمات پستی ارسال شوند.

برای کسب اطلاعات ، مشتریان باید راهنمای آنلاین را در www.guernseyregistry.com بررسی کنند. هرگونه سeriesالی که با استفاده از وب سایت پاسخ داده نمی شود باید از طریق پست الکترونیکی به آدرس enquiries@guernseyregistry.com ارسال شود.

بروزرسانی GUERNSEY LOCKDOWN - ژانویه 2021
لطفاً توجه داشته باشید که با اثر فوری ، دفتر ثبت احوال گورنسی بسته ثبت شرکت در اروپا لگال آر ای ال است و همه کارمندان از راه دور کار می کنند. این بدان معناست که ممکن است تأخیر در پاسخگویی به شما و کاهش برخی از خدمات وجود داشته باشد.
در حال حاضر خط تلفن ما بدون سرنشین باقی مانده است. ما در حال تلاش برای یافتن راه حلی برای این مسئله هستیم اما در همین حال لطفاً به ایمیل enquiries@guernseyregistry.com ایمیل بزنید و در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

تمدید فعالیت های خیریه و NPO - لطفاً به بهترین شکل ممکن فرم ها را تکمیل کنید. اگر قادر به تکمیل بخش 3 (اطلاعات مالی) نیستید ، لطفاً این قسمت را خالی بگذارید. اگر می توانید برخی از اطلاعات بخش 3 را تکمیل کنید اما با پایان سال متفاوت تا 31 دسامبر 2020 لطفا این کار را انجام دهید و در فرم تاریخ های مربوطه یادداشت کنید.

از آنجا که دفتر ما بسته است ، تمام پست های ثبت نامی که در اداره پست برگزار می شود ، بنابراین اگر می توانید فرم های تمدید شده خیریه / NPO را برای ما ایمیل کنید ، لطفاً این کار را انجام دهید اگر نمی توانید از طریق ایمیل ارسال کنید ، لطفا فرم های تمدید شده را برای ما ارسال کنید و ما به محض دسترسی ثبت ها را پردازش و به روز می کنیم.

ما به دنبال رسما مهلت ثبت نام برای موسسات خیریه و تجدید فعالیت های NPO را به بیش از 31 ژانویه 2021 تمدید می کنیم ، بنابراین اگر نمی توانید این مهلت را تعیین کنید ، نگران نباشید زیرا سازمان ثبت احوال در این دوره قفل با همه فعالانه کار خواهد کرد.

آردینی اوخو
سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :

گرفتن اقامت مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

به هر حال ، این کشور 26 کشور را شامل می شود و اقامت مجارستان بازدید از بسیاری از مقصدها در 90 روز می تواند کمی عجولانه باشد (شما به طور متوسط ​​3.4 روز در هر کشور خواهید داشت).

اگر می خواهید برای مسافرت ، زندگی ، یادگیری یک زبان یا عاشق شدن بیشتر بمانید ، گزینه "حرکت در اطراف" که در بالا پیشنهاد شد ، به درد شما نمی خورد. شما به چیز دیگری احتیاج دارید. خوشبختانه ، چند روش برای این کار وجود دارد - و من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت کلمه "چند" تأکید کنم.

اقامت بیش از 90 روز در منطقه شینگن آسان نیست.

اول ، بیایید قانون را درک کنیم ...

قانون شینگن می گوید شما نمی توانید بیش از 90 روز در گرفتن اقامت مجارستان  بمانید. اگر این کار را انجام دهید ، مشمول جریمه نقدی و اخراج می شوید. نحوه اجرای این قانون اما از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. اگر چند روز یا حتی یک هفته بیش از حد اقامت کنید ، احتمالاً خوب خواهید بود. اگر بیش از این بیشتر طول بکشید ، ممکن است با مشکل روبرو شوید.

بعضی از کشورها با زیاد ماندن بازدیدکنندگان درگیر کار نمی شوند. به عنوان مثال ، آلمان ، هلند ، لهستان ، سوئیس و کشورهای اسکاندیناوی همه در ورود و خروج بسیار سختگیرانه عمل می کنند. اگر بیش از یک هفته از بازدید توریستی خود بگذرد ، احتمال زیادی وجود دارد که شما را کنار بکشد. دو استرالیایی که من می دانم به دلیل بیش از حد دو هفته در ویزای خود در خارج از سوئیس بازداشت شدند. آنها فقط با یک اخطار مجاز به رفتن بودند اما پروازهای خود را از دست داده و مجبور به رزرو پروازهای جدید شدند.

آردینی اوخو
دوشنبه 18 اسفند 1399
بؤلوملر :