تورکی یازوم

تجهیزات آشپزخانه

0 گؤروش
یازار:‌

گاهی اوقات یک رستوران جدید دارای مکانی افسانه اما فضای آشپزخانه کوچک است که نوع تجهیزات آشپزخانه مورد نیاز را تعیین می کند. شاید شما واقعاً طیف گاز شش سوز را با اجاق گاز همرفت بخواهید ، اما در واقع ، آشپزخانه شما فقط در محدوده چهار سوز قرار دارد. مهم است که قبل از عقد قرارداد اجاره ، به خوبی در مورد آشپزخانه خود استراتژیک فکر کنید.


آردینی اوخو
چهارشنبه 29 بهمن 1399
بؤلوملر :

از یک هواپیمای بالون

0 گؤروش
یازار:‌

 از یک هواپیمای بالون نظامی که در طول جنگ جهانی اول استفاده شده است ، اطراف را بررسی کنید جنگ جهانی اول به خاطر ترکیب وحشتناک ابتکار فناوری و بلاتکلیفی استراتژیک به یادگار مانده است. رشد اندازه ارتش و معرفی سلاح های جدید مانند توپخانه سنگین دور و گاز شیمیایی ، جنگ را در مقیاسی بی سابقه به یک کشتار مکانیزه تبدیل کرد. همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد نیروها و سلاح های دشمن برای ارتش ضروری تر از هر زمان دیگر بود. بالن های ثابت برای مشاهده و ردیابی توپخانه از اوایل جنگ داخلی آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند اما در جنگ جهانی اول کاربرد گسترده ای یافتند. این فیلم نمای بالون از جبهه غربی را نشان می دهد. http://mde-asooweb.arzublog.com/post/95127

آردینی اوخو
یکشنبه 26 بهمن 1399
بؤلوملر :

برای برگزاری جشن تولد

0 گؤروش
یازار:‌

برای برگزاری جشن تولد انواع متنوعی از شمع ها وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه و جنسیت و سن یکی از مدل ها را انتخاب کرد. در ادامه ۶ مدل جذاب از شمع تولد را معرفی می کنیم.

  1. شمع عددی : امروزه از این مدل شمع بسیار استفاده می شود. زیرا این شمع سن فرد را نشان می دهد و در آینده با مشاهده عکس ها می توان متوجه شد که عکس برای چندسالگی فرد بوده است.
  2. شمع عروسکی: این شمع ها در بین کودکان بخصوص دختر بچه ها دارای محبوبیت خاصی است. طبق سلیقه و علاقه بچه ها می توان از این شمع های عروسکی برای روی کیک استفاده کرد.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر :

وام های تجاری

0 گؤروش
یازار:‌

مشاغل اغلب از وام های بالونی برای نیازهای مالی کوتاه مدت یا خریدهای املاک تجاری استفاده می کنند. برای مشاغلی که به سرمایه در گردش نیاز دارند و منتظر پرداخت هزینه های کلانی از مشتری هستند ، وام بالون می تواند راهی مقرون به صرفه برای تأمین اعتبار خالی باشد. وام های بالونی همچنین می توانند برای شرکت هایی که قصد دارند قبل از فروش دفتر کار قبلی خود به دفتر جدیدی نقل مکان کنند مفید باشد ، زیرا برنامه پرداخت معوق اجازه می دهد تا زمان فروش ملک قدیمی را بفروشید.

آردینی اوخو
پنجشنبه 16 بهمن 1399
بؤلوملر :

ایرانیان نخستین مردمان جهان بودند

0 گؤروش
یازار:‌

ایرانیان نخستین مردمان جهان بودند که زادروز را جشن می‌گرفتند. هرودوت مورخ یونانی هم‌دوره با هخامنشیان در کتاب تواریخ خود می‌نویسد: «در میان همهٔ روزهای سال، روزی که بیش از همه توسط ایرانیان جشن گرفته می‌شود، زادروز آنان است.»7


آردینی اوخو
چهارشنبه 15 بهمن 1399
بؤلوملر :

بادکنک های لاتکسی

0 گؤروش
یازار:‌

بادکنک ها امروز دارای تنوعی بیش از گذشته هستند، متفاوت بودن خرید بادکنک تولد ماده اولیه تشکیل دهنده بادکنک و اشکال گوناگون بادکنک ها عامل های اصلی تنوع هستند. بادکنک ها از لحاظ ماده اولیه عمدتا از جنس لاتکس که از صمغ درخت کائوچو به دست می آید و فویل های زر ورقی ساخته می شوند. در بازار نیز بادکنک هارا بر اساس این دو ماده اولیه با نام های بادکنک لاتکسی و بادکنک فویلی فویلی می نامند.

بادکنک های لاتکسی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم بادکنک های لاتکسی  بادکنک تولد از جنس لاتکس که خود از صمغ درخت کائوچو به دست می آید ساخته می شود. بادکنک های از جنس لاتکس شناخته شده ترین و پرفروش ترین نوع بادکنک ها هستند. این بادکنک ها از لحاظ شکل و ظاهر دارای دسته بندی های گوناگونی نظیر گرد یا گلابی شکل( در سایز ها مختلف)، ماری یا میله ای، قلب، کروی ، دونات، گل و ... هستند. شناخته شده ترین نوع بادکنک های لاتکس، سایز 12 اینچی این بادکنک های گرد یا گلابی شکل است.


بادکنک های فویلی

دسته دیگر بادکنک ها، باکنک های فویلی هستند که از فویل یا زرورق ساخته می شوند.بادکنک های حروف و اعداد از جنس بادکنک های فویلی هستند. برخلاف بادکنک های لاتکس که تعداد محدودی از اشکل را بوسیله آن می توان ایجاد نمود بادکنک های فویلی امکان به‌وجود آوردن اشکال متفاوت و طرح های اختصاصی نظیر حلقه ازدواج، لوگو شرکت ها و ... را فراهم آورده است.

بسته به نوع و کیفت ساخت بادکنک های فویلی قابلیت شناور شدن با گازهای سبک تر از هوا در این بادکنک ها وجود دارد.


https://ai-kala.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%86%DA%A9-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF/

آردینی اوخو
چهارشنبه 15 بهمن 1399
بؤلوملر :

تجهیزات آشپزخانه صنعتی موادی هستند

0 گؤروش
یازار:‌

تجهیزات آشپزخانه صنعتی موادی هستند که هتل ها ، رستوران ها ، کافه ها ، غذا ، مانند مشاغل مورد استفاده در آشپزخانه آنها. تجهیزات آشپزخانه که متناسب با نوع شغل ، فهرست و مقدار تولید قابل تنوع هستند باید به درستی تعیین و خریداری شوند.

موثرترین نقش در تعیین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی منوهای تولیدی است. چه نوع غذایی را به مشتری پیشنهاد می دهیم؟ میان وعده هایی که سرو می شود چه خواهد بود؟ ما می توانیم پاسخ چنین سوالاتی را تنظیم کنیم.

اگر به دنبال افتتاح یک رستوران à la carte هستید ، تنوع غذاهایی که می توانید سرو کنید تقریباً قطعی است. بسته به اندازه شرکت ، مشتری باید یک شبکه را بدست آورد. برای آشپزها ، اجاق های ترکیبی ضروری است. اجاق های ترکیبی از طیف وسیعی از مناطق پخت و پز برخوردار هستند زیرا هم بخارپز هستند و هم از طریق حرارت از بین می روند.

اگر می خواهید یک فروشگاه استیک باز کنید ، می توانید مقاله ما را در اینجا بخوانید ، تجهیرات آشپزخانه های صنعتی  شما باید کابینت خشک پیر بخرید که یکی از محصولات مورد پسند اخیر است. در حالی که این گوشت های خوشمزه را دارید ، اما یک وسیله نیز خواهید داشت که می تواند یک تزئین مهم برای رستوران شما باشد.

تجهیزات بر اساس نوع تجارت
عامل مهم دیگر در تعیین لوازم آشپزخانه صنعتی نوع تجارت است. یک هتل دارای لیست محصولات بسیار طولانی است زیرا انواع غذا را به میهمانان ارائه می دهد. بافرهای گرم در بالای تجهیزات هتل با بوفه آزاد قرار می گیرند. ظرف چفیه ، لامپهای نگهدارنده گرم و محصولات سمندر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکتهای کوچک فقط تجهیزات تولید خود را دارند. فر پیتزا مهمترین تجهیزات فروشگاه پیتزا فروشی است.

آردینی اوخو
دوشنبه 13 بهمن 1399
بؤلوملر :

اگر احساس کمبود الهام برای یک فرد ساکن آینده را دارید

0 گؤروش
یازار:‌

در اینجا هیچ سوالی وجود ندارد که یک موضوع خوب می تواند مهمانی را به طور متوسط ​​به خلاقانه ، سرگرم کننده و فک انداخته (البته اگر مایلید با تزئینات زیرک باشید). اگرچه یکی از سخت ترین قسمت ها در مورد برنامه ریزی یک مهمانی ، در وهله اول ارائه موضوع مناسب است - به همین دلیل ما به متخصصان مراجعه کردیم. StyleCaster از برنامه ریزان مهمانی خواست تا بهترین ایده های مربوط به مهمانی های خود را به ما ارائه دهند ، بنابراین تمام آنچه شما باید در آن تمرکز کنید این است که کاملاً خوب کار کنید. اگر احساس کمبود الهام برای یک فرد ساکن آینده را دارید ، ما به شما بازگشت خواهیم داد. بعضی اوقات ما نیاز به کمی فشار به سمت بزرگترین پتانسیل خود داریم - و این حتی در برنامه ریزی حزب مهم است. دوستان ، پخش های جریانی و یک کیک سفید آن را قطع نمی کنند. اکنون وقت آن است که شما واقعاً تمام ایستگاه ها را بیرون بکشید. مهمانان شما نمی دانند چه چیزی آنها را ضربه زده است.

1. پاپ آرت
برنامه ریز مهمانی: کری بیکر از رویدادهای کری بیکر

بیکر می گوید: "من یک دوش کودک با مضمون Pop Art انجام دادم و از تعداد زیادی قوطی سوپ کمپبل برای گل استفاده کردیم."

2 از 51

STYLECASTER | بهترین ایده های تم مهمانی که برنامه ریزان واقعی حزب می توانند فکر کنند
عکاسی جسیکا بوردنر / باش.

2. فلامینگو لوآو
برنامه ریز حزب: باش

Bash توصیه می کند از یک رقصنده آتش استفاده کنید تا فلامینگو لوآ شما خاص تر شود.

3 از 51

STYLECASTER | ایده های تم مهمانی | شب های عربی
شرکت چادر عربی.

3. شب های عرب
برنامه ریز مهمانی: کریستی لیندا ملوسو از رویدادهای KMA

4 از 51

STYLECASTER | ایده های تم مهمانی | حزب 1980
مهمانی در یک جعبه.

4. دهه 1980
برنامه ریز مهمانی: لین گلدبرگ

گلدبرگ برای ایجاد سرگرمی بیشتر در این زمینه ، پیشنهاد می کند: "دعوت نامه ای را که شامل یک جفت لنت شانه است به همراه دعوت نامه ارسال کنید و به آنها بگویید که باید آنها را در مهمانی بپوشند."

5 از 51

STYLECASTER | بهترین ایده های تم مهمانی که برنامه ریزان واقعی حزب می توانند فکر کنند
چمبر 237.

5. مرد سوخته با کواچلا ملاقات می کند
برنامه ریز مهمانی: برایان وورلی از B. Worley Productions

وورلی می گوید: "این فضای دکوراسیون بسیار بی دغدغه و آرامی دارد و با توجه به اینکه این دو رویداد این روزها از طریق رسانه های اجتماعی بسیار پوشش داده می شود و اینکه چقدر از نظر تصویری خلاق هستند ، واقعاً می تواند یک اتفاق سرگرم کننده باشد."

6 از 51

خانه رویایی باربی مالیبو
Airbnb

6. خانه رویایی باربی
برنامه ریز مهمانی: کریستی لیندا ملوسو از رویدادهای KMA

7 از 51

STYLECASTER | ایده های حزب مهمانی
STEVEN SAPHORE / EPA-EFE / Shutterstock.

7. ابرقهرمانان
برنامه ریز مهمانی: لوسی هریس از Hello Baby Bump

هریس پیشنهاد می کند: «از آهنگ های خبیث و قهرمانان به عنوان موسیقی استفاده کنید. غذا می تواند کلوچه هایی به شکل نشان ها ، رنگ های رایج در ابرقهرمانان و غیره باشد. "

از نکاتی در مورد چگونگی تبدیل مهمانی های موضوعی کلاسیک - مانند جیمز باند یا شب های بوهمیان - به نمایشگرهای واقعاً به یادماندنی گرفته تا برخی ایده های تم کاملاً خلاقانه - مانند طرح زمینه "به عنوان شخصیت SNL موردعلاقه خود بیایید" - مطمئناً حماسی ترین موضوع را پیدا خواهید کرد برای مهمانی بعدی شما در زیر 51 ایده مختلف حزب مختلف وجود دارد که تضمین می کنند هر بحث و تبادل نظر را در بحث شهر قرار می دهد. برخی از این مضامین مهمانی کمی انتزاعی هستند ، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما با این موارد بدرخشد. هیچ راهی اشتباه برای تفسیر یک موضوع مهمانی منحصر به فرد وجود ندارد - به شرطی که با آن کمی سرگرم شوید. بنابراین به پینترست خود وارد شوید ، دفترچه یادداشت مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و شروع به آماده سازی برای برگزاری باورنکردنی ترین مهمانی که کرده اید ، کنید.

 

https://webdesiger.farsiblog.com/1399/11/02/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%85%D8%B9-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C/

آردینی اوخو
دوشنبه 13 بهمن 1399
بؤلوملر :

بیشترین استفاده از لوازم تولد

0 گؤروش
یازار:‌

بیشترین استفاده از شمع تولد

از محبوب ترین شمع های تولد می توان به شمع های تولد عاشقانه یا لوازم تولد اصلی شمع های قلبی شکل و شمع های شماره ای اشاره کرد. شمع های تولد دیجیتال در اندازه ها و مواد مختلف مانند شمع های شماره ای مخملی با رنگ های بسیار زیبا در بازار موجود است که می توانید به دلخواه خود انتخاب کنید. شمع جادویی تولد مدلی از شمع های مخصوص تولد است که می تواند جذابیت بی نظیری به فضای جشن ببخشد.

انواع طرح های شمع دیجیتال دیجیتال برای هر جنس و سنی مناسب است. اشکال مختلف شمع های تولد به شما امکان می دهد حتی یک سال شمع های تولد را در الگوها و طرح های زیبا انتخاب کنید.

یک الگوی شمع تولد دیگری وجود دارد که می توانید براساس تم تولد خود انتخاب کنید. از جمله مدل های شمع با مضمون تولد می توان به شمع کارتونی با مضمون تولد یا شمع با مضمون فوتبال اشاره کرد که بسیار مورد پسند کودکان است.

اگر یک کیک تولد ساده دارید و می خواهید آن را تزئین کنید ، بهتر است از شمع های کوچک روی کیک استفاده کنید. برای تزئین کیک می توانید از شمع های موزیکال نیز استفاده کنید. اینها شمع های کوچک موسیقی با رنگ های زیبا هستند که می توانید کیک را به شکلی جذاب تزئین کنید.

شمع دیگری که امروزه به طور گسترده در جشن های مختلف استفاده می شود. شمع گرمتر است. این مدل شمع برای کارایی مانند تزیین شمع و تزیین مکان مهمانی بسیار مناسب است. شمع های گرم کننده در فروشگاه ها دو مدل شمع قلب یا شمع LED دارند و می توانید آنها را به صورت جداگانه یا بسته بندی خریداری کنید.

 انواع طرح های شمع
شمع ها از نظر کاربرد و شکل ظاهری به چند دسته تقسیم انواع لوازم تولد می شوند. از شمع می توان در مراسم ، جشن ها و مناسبت های مختلف استفاده کرد. شمع ها در روزهای مختلف کاربردهای متفاوتی دارند که به تقسیم بوی و شمع تزئینی ، شمع ستونی ، شمع قلم ، شمع نذری ، شمع گرم کننده ، شمع شناور و شمع مایع تقسیم می شوند. در ادامه شما را با چهار مدل کلی شمع و کاربردهای آنها آشنا خواهیم کرد.
لوازم جشن تولد برای هر سن و جنسیتی بطور کلی یکسان هستند؛ که شامل وسایل تزئینی مثل شمع، بادکنک و کاغذ رنگی و شرشره و کیک تولد و وسایل پذیرایی است. اما برای انتخاب تم جشن تولد( birth) باید به جنسیت ، سن ، خرد سال ، بزرگسال ، نوجوان و جوان توجه کرد. زیرا هر یک از سن ها و جنسیت دارای تم مخصوص به خود هستند.
در این مقاله می خواهیم بطور مفصل در مورد جشن تولد، لوازم جشن تولد را از کجا بخریم، انواع لوازم مورد نیاز جشن تولد و نکات مهمی که به هنگام برگزاری جشن تولد باید مدنظر قرار داد صحبت کنی م

1. شمع های مخروطی: از نظر ظاهری ، این مدل شمع ها بلند و نازک است و باید آنها را داخل نگهدارنده شمع قرار دهید. از این شمع های بزرگ در جشن ها یا عید استفاده می شود.

2. شمع های ستونی: این مدل شمع متوسطی دارد و می توان آن را روی ظرف قرار داد. شمع های متوسط ​​در اشکال استوانه ای ، مربع یا دایره ای موجود هستند.

3. شمع های ریخته شده: این مدل شمع درون ظرف شیشه ای شکل قرار می گیرد و ظرف را پر می کند. تفاوت این شمع با سایر مدل ها قابلیت شارژ مجدد آن است.

4. شمع های رأی دهنده: از نظر ظاهری ، استوانه ای شکل هستند و می توان آنها را در ظرف شیشه ای یا کریستال یا سفال قرار داد. مزیت شمع های votice نسبت به شمع های ریخته شده ، امکان قرار گرفتن در معرض بیشتر این مدل شمع است.

تزیین شمع جشن تولد
برای زیبایی و رمانتیک بودن جشن تولد می توان از شمع های مختلفی استفاده کرد. با تزئین مکان جشن تولد با یک جشن روشن و چشم نواز می توان آن را ایجاد کرد. با استفاده از شمع های متنوع و خاص می توان در جشن ها و مراسم مختلف تزئینات بی نظیری انجام داد. ایده ها و روش های مختلفی برای تزیین جشن تولد با شمع وجود دارد که با اجرای آنها می توانید فضای شیک و رویایی را برای مهمانان ایجاد کنید.

از جمله عواملی که می توانند در برگزاری هرچه باشکوه جشن های مختلف بسیار م effectiveثر و جذاب باشند ، سه عنصر شمع ، بادکنک و گل است. با استفاده از این سه دستگاه می توانید در انواع مختلفی از جشن ها مانند تولد ، روز ولنتاین ، سالگرد ازدواج و سایر جشن ها فضایی عاشقانه ایجاد کنید. برای خلاقیت ، باید یاد بگیرید که چگونه یک بالون تولد را تزئین کنید ، آن را با شمع یا گل های مختلف تزئین کنید. در یک مقاله جداگانه ، ما در مورد روش ها و ایده های تزئین بادکنک برای مهمانی های تولد صحبت کردیم.

یکی از زیباترین طرح هایی که می تواند فضای جشن را با شمع بسیار زیبا و عاشقانه کند. تزئینات جشن را با شمع های گرمتر یا شمع های گلبرگ ساده تزئین کنید. به این ترتیب میز تولد را می توان با طرح های جالب به شکل قلب یا هر طرح دلخواه دیگری تزیین کرد. همچنین می توان از این طرح ها برای تزئین فضا و محیط جشن و ایجاد یک طرح در فضای باز استفاده کرد.

خرید انلاین لوازم تولد :(https://ai-kala.ir/لوازم-جشن-تولد)

آردینی اوخو
سه شنبه 7 بهمن 1399
بؤلوملر :

تم تولد چیست

0 گؤروش
یازار:‌

من عاشق روز تولدم هستم ، اما همیشه درگیر برنامه ریزی مهمانی نیستم.

ولد 
کار زیادی است برای پیدا کردن چیزی که جالب باشد ، خیلی گران قیمت نباشد و تقریباً نزدیک به روز تولد من انجام شود. در حالی که من همیشه از داشتن بهانه ای برای درگیری دوستان و خانواده ام برای احترام به خودم با هم هیجان زده هستم ، همانطور تم تولد که بزرگتر شدم ، من شروع به جستجوی راه های مختلف برای این روز کردم ، خواه با گروهی از مردم باشد ، یا خودم

اگر می خواهید لحظه ای یا روزی را برای جشن گرفتن خود اختصاص دهید ، در اینجا چند ایده خلاقانه برای بررسی وجود دارد:
1. لیستی از بازی های موردعلاقه خود در همه زمان ها تهیه کنید و شب بازی را برگزار کنید.

تصاویر میمونی / گتی ایماژ
این بازی ها می توانند هر چیزی باشند - تم تولد دخترانه بازی های رومیزی ، بازی های نوشیدنی ، بازی های ویدیویی نینتندو قدیمی ، بازی های مهمانی منظم قدیمی یا حتی یک بازی رمز و راز قتل که در یک برنامه پیدا کرده اید. بله ، این شامل برخی از برنامه ریزی های مهمانی است ، اما آیا احساس نمی کند که پاداش بیشتری دارد اگر بدانید که اوقات خوبی را سپری می کنید

آردینی اوخو
یکشنبه 5 بهمن 1399
بؤلوملر :