نقاط ضعف
نقاط ضعف اقتصادی اتریش نقاط قوت این کشور را نشان می دهد.ثبت شرکت در مجارستان اگرچه ثروتمند است ، با 8.8 میلیون نفر جمعیت ، محدودیت طبیعی در بازار وجود دارد. شرکت های آمریکایی در این بازار کاملاً باز ، هم از طرف شرکت های چند ملیتی و هم از شرکت های اتریشی ، از جمله بیش از 400 شرکت که به عنوان "قهرمانان پنهان" شناخته می شوند ، در زمینه های تجاری خاص خود با رقابت سختی روبرو هستند. ملاحظات در سطح اتحادیه اروپا از جمله استانداردها و گواهینامه های مورد نیاز و همچنین تغییر نرخ ارز باید در برنامه ریزی کسب و کار در نظر گرفته شود.

شرکت های آمریکایی که قصد تأسیس فعالیت خود در اتریش را دارند باید به خاطر داشته باشند که گرچه قابلیت زیست پذیری زیاد است ، هزینه های کار نیز زیاد است. با 40 دلار در ساعت در سال 2018 ، هزینه های ساعتی کارگری اتریش در بالاترین رتبه 8 در اتحادیه اروپا قرار دارد. در حالی که بانک های اتریشی با فعالیت های جهانی به طور منظم با شرکت های بزرگتر ایالات متحده کار می کنند ، نهادها و افراد کوچکتر ایالات متحده اغلب در انجام فعالیت های بانکی مشکل دارند ، زیرا بسیاری از بانک های محلی در ارائه خدمات به مشتریان از ایالات متحده مردد هستند ، زیرا دولت ایالات متحده الزامات سختگیرانه گزارش را گزارش می دهد.

تجارت
اقتصاد اتریش بسیار بین المللی است. کل واردات اتریش در سال 2018 با صادرات 177 میلیارد دلار به 184 میلیارد دلار رسیده است.

مهمترین شرکای تجاری دو طرفه اتریش آلمان و پس از آن ایتالیا ، ایالات متحده و سوئیس هستند. اتحادیه اروپا 70 درصد تجارت خارجی اتریش را تشکیل می دهد که آلمان حدود 30 درصد از این ارزش را تشکیل ثبت شرکت در مجارستان هزینه می دهد.

ایالات متحده دومین بازار صادراتی اتریش پس از آلمان و سومین شریک تجاری بزرگ در سراسر جهان است. تجارت دوجانبه ایالات متحده و اتریش به دلیل روابط تجاری و تجاری نزدیک از روند صعودی برخوردار است. بر اساس داده های سرشماری ایالات متحده ، صادرات کالاهای ایالات متحده به اتریش در سال 2018 بالغ بر 3.6 میلیارد دلار بوده است. بر خلاف داده های ایالات متحده که تجارت مستقیم را ردیابی می کند ، داده های دولت اتریش همچنین تجارت با اتریش را از طریق انتقال باند و از طریق توزیع کنندگان در سایر نقاط اروپا انجام می دهد. با توجه به این روش متفاوت ، دولت اتریش ارزش بسیار بیشتری از صادرات ایالات متحده به اتریش را گزارش می کند که مجموع آن 6.7 میلیارد دلار برای سال 2018 است.

برای سال 2018 ، اطلاعات سرشماری ایالات متحده گزارش داد که صادرات ایالات متحده به اتریش توسط: داروها (25٪ افزایش) ، ماشین آلات (7٪ افزایش) ، هواپیماها و قطعات (21٪ پایین) ، مواد شیمیایی (72٪ پایین برای همه گروه ها) ، پزشکی و ابزار اندازه گیری (3٪ افزایش) ، و ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی (9٪ افزایش).

تهیه شده توسط سفارتخانه های ایالات متحده در خارج از کشور. وزارت بازرگانی ایالات متحده با شبکه 108 دفتری خود در سراسر ایالات متحده و در بیش از 75 کشور ، از حضور جهانی و تخصص بازاریابی بین المللی ثبت شرکت و اقامت مجارستان خود برای کمک به شرکت های آمریکایی در فروش محصولات و خدمات خود در سراسر جهان استفاده می کند. با مراجعه به http://export.gov/usoffices ، متخصص تجارت خدمات ایالات متحده در نزدیکترین کشور ایالات متحده را پیدا کنید.


https://globaledge.msu.edu/countries/austria

شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :