ب) اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به منظور اخذ اقامت اروپا باید از قوانین ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور مورد نظر اطلاع کافی بدست آورد. همچنین باید بدانید که دریافت اقامت در کدام کشور راحت تر است .

برای گرفتن اقامت کشور های اروپایی باید یک طرح تجاری قوی داشت که برخی از کشورها قوانی سخت گیرانه ای در این زمینه اعمال می کنند. بطوری که ممکن است یک طرح اقتصادی براحتی از طرف کشور مقصد مورد پذیرش قرار نگیرد.

مجارستان از جمله کشورهایی است که سطح اقامت بالایی دارد و روش ثبت شرکت در آن از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد.  برای ثبت شرکت حداقل مبلغ ده هزار یورو باید به حساب شرکت واریز شود؛ که این مبلغ از دست نمی رود  و به عنوان سرمایه در حساب شرکت باقی می ماند. بعد از دریافت اقامت مزایایی چون بیمه درمان تمام اعضای خانواده و تحصیلات رایگان برای فرزندان و دریافت حقوق ماهیانه برای متقاضی ایجاد می شود. در نهایت پس از حدود سه سال متقاضی می توان اقامت دائم دریافت نماید. 

اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اتریش به اقامت قرمز سفید قرمز (رنگ پرچم اتریش) معروف می باشد.

 

ج) اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

کشورهای پرتغال، اسپانیا و یونان و قبرس و مجارستان از جمله کشورهایی هستند که به متقاضیان از طریق خرید ملک ویزای طلایی و اقامت می دهند. برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پرتغال باید مبلغ ۲۸۰ هزار یورو در اختیار داشت تا بتوان اقامت اروپا را دریافت کرد. سود این مبلغ به حساب شخص متقاضی واریز می شود و پس از گذشت ۵ سال و دریافت اقامت دائم می تواند تمام مبلغ را بگیرد.

برای خرید ملک در کشور اسپانیا باید مبلغ ۵۰۰ هزار یورو هزینه کرد تا موفق به اخذ اقامت در اروپا شد. این مبلغ برای سرمایه گذاری و خرید املاک در کشور قبرس حدود ۲و نیم میلیون یورو می باشد.

به منظور خرید املاک در کشورهای اروپایی باید از وکلای کاربلد در این زمینه مشورت دریافت کرد و از در جایی از آن کشور ملک خریداری نمود که سالانه به ارزش ملک افزوده شود. موسسه لگال آر ای ال Legal REL در جهت خرید ملک در اروپا و چگونگی دریافت وام در جهت خرید ملک در ازوپا خدمات رایگان به مشتریان خود اعطا می نماید.

 

 

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

قبل از اقدام به ثبت شرکت در کشور مجارستان و مراجعه به شرکت حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) مدارک لازم را به همراه داشته باشید. می توانید جهت آگاهی از مراحل ثبت شرکت و مدارک لازم از مشاوران این شرکت که به صورت رایگان مشاوره می دهند کمک بگیرید.

۱٫تهیه اسناد شرکتی توسط وکیل: بنیانگذاران شرکت باید سند اساسی شرکت را امضا کنند. این سند به همراه سایر اسناد نیز باید توسط وکیل شرکت امضا شود.

۲٫افتتاح حساب بانکی: باید مدیر عامل شرکت اقدام به افتتاح حساب به نام شرکت خودش کند و مبلغ سرمایه اولیه شرکت را در آن حساب بگذارد که حداقل سرمایه اولیه سه میلیون فورینت میباشد.

۳٫ثبت نام در اداره مالیات مجارستان، شهرداری، اتاق بازرگانی لازم است

۴٫ارائه اطلاعات مربوط به کارمندان به سازمان مالیاتی

مراحل اخذ اقامت در مجارستان از طریق ثبت شرکت چگونه است؟

برای دریافت اقامت باید مراحلی طی کنید که شامل موارد زیر می باشد.

  1. آدرس حقیقی ( دفتر کار )
  2. پرداخت تمام هزینه های بانکداری برای ۱ سال اول
  3. قبض تلفن یا یک قبض رسمی برای تأیید آدرس
  4. اسکن پاسپورت سهامداران و مدیران

آشنایی با انواع شرکت برای ثبت شرکت در مجارستان

برای ثبت شرکت در مجارستان باید با چهار نوع شرکت که در این کشور مجوز تاسیس دارند، آشنا باشید. آگاهی از قوانین ثبت این شرکت ها می تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب شرکت مناسب کمک کننده باشد.

۱٫شرکت تک مالکیتی: برای تاسیس این نوع شرکت نیازی به شراکت چند نفر نیست و افراد به صورت فردی می توانند تجارت و کسب و کار دلخواه خود را در مجارستان راه اندازی کنند.

۲٫شرکت تابعه: به شرکت های خارجی ای گفته می شود که تمایل دارند کسب و کار خود را توسعه داده و شعبه ای جدید در کشورهای دیگر تاسیس نمایند.

۳٫شرکت با مسئولیت محدود: این نوع شرکت ها بسته به اینکه در آن چه کاری انجام می گیرد، می توانند به شکل یا عمومی فالیت کنند.

۴٫شرکت های تضامنی و نسبی: برای تاسیس و ثبت این نوع شرکت ها در مرحله اول باید حداقل دو شریک وجود داشته باشد. ثبت این دو نوع شرکت در مجارستان از لحاظ قوانین و ویژگی ها شباهت زیادی با یکدیگر دارند.

۵٫یکی از شرکت هایی که برای ثبت در مجارستان بیشتر مورد توجه افراد سرمایه گذار قرار گرفته است، شرکت LLC یا Kft در مجارستان می باشد.


http://weddesiger.rozblog.com/post/127

شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :