هواکش زیلابگ

فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG سری FTP از نوع موتور فن زیلابگ با روتور بیرونی هستند ، این موتور ها دارای خصوصیاتی از قبیل : ساختار کوچک ، نصب آسان ، کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا هستند.
فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG  سری FTP در دو نوع موجود می باشند : موتور فن تک فاز ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز با خازن آسینکرون و موتور فن سه فاز ۳۸۰ ولت ۵۰ هرتز ، این نوع فن ها در سطح وسیعی در کندانسورها ، اواپراتورها ، خشک کن ها و دیگر تجهیزات خنک کننده (یخچالی) و مکان هایی که نیاز به تهویه هوا دارند مورد مصرف قرار می گیرند.
کلاس عایق بندی موتور فن های قیمت فن زیلابگ  (آکسیال) ZILABEG سری FTP از نوع B و F میباشد و کلاس حفاظتی آن ها نیز IP54 و (IP55 سفارشی) است.کلیه الکترو موتور ها دارای محافظ حرارتی می باشند.
حرارت محیطی موتور فن های محوری (آکسیال) ZILABEG سری FTP از ۳۰- درجه سانتیگراد تا ۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد.
فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG  توانایی جابجایی هوا را در جهت محور موتور دارا می باشند.
در مواقعی که فشار استاتیک سیستم خیلی کم (زیر ۱۰۰ پاسکال) باشد بهترین گزینه , انتخاب هواکش ‏های آکسیال می باشد.
هواکش های آکسیال زیلابگ را می توان به دو دسته هواکش های آکسیال خانگی و هواکش های آکسیال صنعتی تقسیم بندی نمود.
هواکش‏ های آکسیال زیلابگ صنعتی به هواکش‏ هایی  شرکت فن زیلابگ  میگویند که قطعات آنها از ورق آهن یا احتمالاً آلومینیوم درست شده و معمولاً در کارگاه ‏ها و کارخانجات صنعتی بزرگ از آنها استفاده می ‏گردد.
هواکش ‏های آکسیال صنعتی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی نمود :
هواکش‏ آکسیال صنعتی دیواری
هواکش ‏آکسیال صنعتی سقفی
به طور کلی مقدار تخلیه هوادر هواکش های آکسیال به موارد زیر بستگی دارد :
دور موتور
شکل پروانه (زاویه)
قطر پروانه
تعداد پره
به دلیل اینکه صدای موتورهای ۲۸۰۰ دور در دقیقه بسیار زیاد است معمولاً از موتور ۱۴۰۰ دور و در بعضی از مواقع از موتور ۹۰۰ دور استفاده می شود، چرا که از نظر مصرف برق و صدا بهترین انتخاب می باشند.
برای حصول اطمینان از کارکرد مطلوب فن آکسیال با قاب گرد ZILABEG ,توصیه می گردد به شرایط محل نصب که شامل موارد زیر می گردد توجه نمایید.
میزان صدای مجاز
ارتفاع از سطح دریا
رطوبت و محل نصب
رطوبت و دمای گازهای ورودی به فن
وجود غبار یا گازهای قلیایی یا اسیدی
زمان کار مداوم فن طی ۲۴ ساعت و یا شرایط ویژه دیگر توجه نمایید.
برای حرکت هوا در یک مجموعه یا حتی محیط، سیستم تهویه، در واقع به هواکش و انرژی آن احتیاج دارید. این انرژی گاهی به صورت جا به جایی یا شناور وجود دارد که برای انجام شدن این کار باید هواکش مناسبی را با توجه به مکان و ابعاد آن تهیه نمایید.
برای محیط های بزرگ و صنعتی باید از هواکش های مخصوص صنعتی استفاده نمایید. هواکش صنعتی و تهویه مناسب برای مراکز صنعتی یکی از ملزمات این گونه خرید فن زیلابگ محیط ها محسوب می شود. هوای پاک در محیط های صنعتی بسیار اهمیت دارد، هم برای سلامتی خود شما، کارگران و هم سلامت دستگاه ها و تولیداتی که انجام می دهید.
تولید ذرات مختلف در محیط های صنعتی، بخارات … محیط کاری را ناامن و غیر قابل تحمل می کنند که در این شرایط انتخاب هواکشی با سایز و کیفیتی مناسب بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و از این طریق بوهای نامطبوع، رطوبت و سایر شرایط محیطی محیط اطرفتان را کنترل نمایید

فن ebm چیست؟

فن ebm از لحاظ فنی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیشگام فن ebm سایر فن‌ها می‌باشد. این فن از جمله خنک کننده‌هایی است که به دلیل کوچک بدون جای کمی را اشغال می‌کنند، از کارایی بالایی برخوردارند، دارای برنامه‌های کم مصرف هستند. همچنین از جمله فن‌های کم مصرف‌ صنعتی به شمار می‌رود؛ فن  ebm-papst در تولید فن و موتور در جهان پیشگام سایر تولید کننده‌های فن می‌باشد.

عملکرد فن محوری ebm چیست؟

 اگر بخواهیم عملکرد فن  ebmpapst را توضیح دهیم باید بگوییم که فن ebm یک فن محوری است که عملکردی شبیه پروانه دارد.

این فن، هوا را به شکل محوری و به موازات شافت موتور چرخان به حرکت در می‌آورد. یک فن محوری فشرده با پکپارچه شدن مستقیم موتور روتور خارجی  ebm-papst در پروانه محوری تشکیل می‌شود. فن‌های ebm-papst امکان کنترل مستقیم دما را داشته و دارای خروجی تاکو، ورودی خطی یا PWM می‌باشند. کاربرد آن‌ها در نازل‌های کوتاه یا بلند است که با حلقه‌های دیواری نصب می‌شوند.

فن ای بی ام پاپست نسبت به سایر فن‌ها چه قابلیت‌هایی دارد؟

فن‌ ebm کم مصرف بوده و در انواع دستگاه‌ها و سیستم‌ها برای تبادل هوای سرد و گرم کاربرد دارد. همچنین به دلیل داشتن عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازدهی عالی، برای انتقال هوا از طریق مبدل‌های حرارتی مناسب هستند.
این فن به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند ترکیبی از فناوری ebm-papst GreenTech EC ، سنسورهای هوشمند و الکترونیک کنترل سبب شده به عنوان راه‌حلی هوشمند برای همه اهداف تبدیل شود. این هواکش خرید فن ebm همه چیز را از یک منبع واحد برای راه حل های سفارشی تامین می‌کند؛ و می‌تواند برشرایط ، تعمیر و نگهداری از راه دور اقتصادی یا تنظیم سرعت خودکار با افزایش آلودگی نظارت داشته باشد.

موارد مصرف فن ای بی ام در کجاست؟

فن ebm در بسیاری از صنایع از جمله موارد زیر به طور گسترده برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • فناوری اطلاعات / ارتباطات از راه دور
  • گرمایش
  • تهویه
  • تهویه مطبوع
  • یخچال
  • لوازم خانگی
  • مهندسی صنایع و خودرو

تاثیر فن  ebm-papstبر محیط زیست

این فن محوری با داشتن برنامه GreenIntelligence ebm-papst نشان می‌دهد دوستدار محیط زیست است.  همچنین شرکت ebm-papst با قرار دادن این برنامه در تولیدات خود در مورد حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت بر تعهد خود در این زمینه تاکید دارد. همچنین استفاده از فناوری EC بسیار کم مصرف ebm-papst در مرکز GreenIntelligence قرار دارد. استفاده از این فناوری در این نوع فن‌ها سبب شده به دلیل وجود برنامه مربوط به پایین آوردن مصرف انرژی تهدیدی برای محیط زیست و طبیعت نباشد.

شعار شرکت تولید کننده فن  ebmآلمان این است که؛ هر محصول جدیدی که تولید می کنیم از نظر اقتصادی و بوم شناختی باید از محصول قبلی بهتر باشد.




شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :