سمعک نامرئی چیست؟
سمعک از اولین مدل های بزرگ پشت گوش از دهه 1960 تاکنون مسیری  طولانی بهترین نوع سمعک را طی کرده است. سمعک های کوچک امروزی راحت و محرمانه هستند و از نظر اندازه ، رنگ ، ویژگی های خاص و نحوه قرارگیری در گوش شما متفاوت هستند. سمعک ها قبلاً از طریق فناوری آنالوگ تأمین می شدند ، اما دقیقاً مانند بقیه دنیا دیجیتالی شده اند. سمعک های نامرئی جدیدترین نسل اکنون باهوش تر و کوچکتر از همیشه هستند و به شما امکان می دهند بیشتر صداهای اطراف خود را بشنوید ، زیرا دستگاه در گوش یا اطراف گوش شما به سختی قابل مشاهده است. سمعک های نامرئی توسط دیگران به سختی قابل تشخیص هستند ، اما مطمئناً تفاوت را متوجه خواهید شد.

آیا تفاوتی بین سمعک های Invisible-in-Canal (IIC) و سمعک های نامرئی وجود دارد؟
سمعک های Invisible-in-Canal (IIC) همان چیزی است که مردم هنگام گفتن سمعک نامرئی به آن مراجعه می کنند. در ReSound ، ما در مورد دو نوع سمعک صحبت می کنیم: مدل های خارج از گوش و داخل گوش. هر دو نوع سمعک کوچک هستند که برای محرمانه ترین شکل ممکن طراحی شده اند. با پیشرفت فن آوری های شنوایی ، دستگاه ها نیز پیشرفت می کنند و حتی اگر سمعک های کوچکی را که در خارج از گوش قرار می گیرند ، متوجه نشوید که نمی دانید آنها در آنجا هستند ، وجود دارد.

 

سمعک های گیرنده در گوش (RIE) یکی از محبوب ترین انواع سمعک ها است که به دلیل کوچک بودن در خارج از گوش قرار می گیرد. سمعک RIE از یک پوشش کوچک تشکیل شده است که در پشت گوش قرار می گیرد ، تمام اجزای الکترونیکی سمعک را به جز گیرنده در خود جای داده است. یک لوله صدا را به گیرنده منتقل می کند که در مجرای گوش قرار دارد.

 

پشت گوش (BTE) سمعک های کوچکی وجود دارد که در خارج از گوش خود استفاده  می کنید.  سمعک زیمنس آلمان سپس یک لوله کوچک صدا را به داخل مجرای گوش شما هدایت می کند. سمعک BTE بیشترین تقویت را ایجاد می کند ، و آن را به راه حل ترجیحی برای کاربران با کم شنوایی شدید تا عمیق تبدیل می کند. سمعک های BTE گوش را نمی بندند و این امکان را برای شما فراهم می کند که تجربه صدای طبیعی تری داشته باشید. آنها در اندازه های مختلف و گزینه های رنگی موجود هستند.

 

انتخاب بد؟
برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن سمعک های زیمنس ، از جوانب مثبت ، منفی و همه جزئیات آن مطلع شوید
تیم بارکلی ، دکتری
توسط: تیم بارکلی ، دکترا
آخرین به روزرسانی: 8 فوریه 2021
بررسی سمعک های زیمنس

زیمنس یکی از مشهورترین نام ها در زمینه الکترونیک است. این آشنایی و اعتماد به نفس مارک تجاری ، زیمنس را برای بسیاری از افراد ، از جمله کسانی که برای اولین بار به دنبال سمعک می روند ، به گزینه بسیار جذابی تبدیل می کند.

زیمنس با سمعک های خود ، شهرت خود را با ارائه محصولات با گزینه های پیچیده نرم افزاری بیشتر بر روی تنظیمات خودکار و افزایش وضوح گفتار ایجاد کرد. با این حال ، بخش سمعک های زیمنس در سال 2015 به Sivantos سنگاپور فروخته شد و سپس سال بعد به عنوان Signia تغییر نام یافت.

هنوز می توانید برخی از مدل های اصلی زیمنس را در کنار خلاقیت  های جدید  Signia پیدا کنید. آیا آنها می توانند انتخاب درستی برای شما باشند؟ این سمعک ها سرمایه گذاری بزرگی است ، بنابراین ما آزمایشات را انجام داده ایم و ده ها سایت را مورد بررسی قرار داده ایم تا بفهمیم چه چیزی هنوز در دسترس است ، چه قیمت هایی را می توانید انتظار داشته باشید و سایر جزئیات مربوطه برای تصمیم گیری به شما کمک می کند.

 

یادگیری شنیداری نوعی یادگیری است که در آن فرد از طریق گوش  شنوایی سنجی دادن یاد می گیرد. یک یادگیرنده شنیداری به عنوان راه اصلی یادگیری به گوش دادن و صحبت کردن بستگی دارد. [1] فراگیران شنیداری باید بتوانند آنچه را که گفته می شود بفهمند و ممکن است در دستورالعمل هایی که ترسیم می شوند مشکل داشته باشند اما اگر نوشتار به ترتیب منطقی باشد ، درک آن آسان تر خواهد بود. آنها همچنین از مهارت گوش دادن و تکرار خود برای طبقه بندی اطلاعاتی که برای آنها ارسال می شود استفاده می کنند. آنها هنگام صحبت مردم شنوندگان خوبی هستند. [2]

مدل Fleming VAK / VARK ، یکی از رایج ترین و پرکاربردترین طبقه بندی انواع مختلف سبک های یادگیری ، [3] انواع مختلف سبک های یادگیری را به شرح زیر دسته بندی می کند: یادگیرندگان بصری ، یادگیرندگان شنیداری ، یادگیرندگان ترجیحی خواندن / نوشتن ، و فراگیران حرکتی (همچنین به عنوان "یادگیرندگان لمسی" نیز شناخته می شوند). [4] 

 

کلاه باعث وزوز گوش من است؟
برای تعیین اینکه چه بیماری زمینه ای ممکن است باعث وزوز گوش شما شود ، درمان شگفت انگیز وزوز گوش پزشک یک معاینه عمومی بدنی از جمله معاینه دقیق گوش های شما را انجام می دهد. حتماً تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید ، زیرا وزوز گوش می تواند از عوارض جانبی برخی داروها باشد.

اگر منبع مشکل همچنان نامشخص باشد ، ممکن است برای آزمایش شنوایی و عصبی به یک متخصص گوش یا حلق و بینی (متخصص گوش) یا شنوایی شناس (متخصص شنوایی) اعزام شوید. به عنوان بخشی از معاینه ، ممکن است به شما تست شنوایی داده شود که اسم آن را ادیوگرام می گذارند. یک روش تصویربرداری ، مانند MRI یا سی تی اسکن ، نیز ممکن است برای آشکار کردن هر گونه مشکل ساختاری توصیه شود. درباره وزوز گوش و کاهش شنوایی بیشتر بدانید.

درمان وزوز گوش چیست؟
اگر وزوز گوش شما علامت یک بیماری زمینه ای است ، اولین قدم درمان آن درمان عفونت گوش با سیر بیماری است. اما اگر وزوز گوش پس از درمان باقی مانده است ، یا اگر نتیجه آن قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد است ، متخصصان بهد اشت گزینه های مختلف غیر پزشکی را توصیه می کنند که ممکن است به کاهش یا پنهان کردن صدای ناخواسته کمک کند (به دستگاه های ماسک گذاری در زیر مراجعه کنید) گاهی اوقات ، وزوز گوش خودبخود و بدون هیچ گونه مداخله ای از بین می رود. با این حال ، باید درک کرد که همه وزوز گوش ها بدون توجه به علت ، از بین نمی روند یا کاهش می یابند.

 

تشخیص
پزشک شما معمولاً می تواند عفونت گوش یا بیماری دیگری را براساس علائمی که توصیف می کنید و معاینه تشخیص دهد. پزشک به احتمال زیاد از یک وسیله روشن (اتوسکوپ) برای دیدن گوش ، گلو و مجرای بینی استفاده خواهد کرد. او همچنین احتمالاً به تنفس فرزند شما با استتوسکوپ گوش خواهد داد.

اتوسکوپ پنوماتیک
ابزاری به نام اتوسکوپ پنوماتیک غالباً تنها ابزاری تخصصی است که پزشک برای تشخیص عفونت گوش به آن نیاز دارد. این ابزار پزشک را قادر می سازد تا به گوش خود نگاه کند و در مورد وجود مایعات در پشت لاله گوش قضاوت کند. با اتوسکوپ پنوماتیک ، پزشک به آرامی هوا را در لاله گوش پف می کند. به طور معمول ، این نفس کشیدن هوا باعث حرکت لاله گوش می شود. اگر گوش میانی از مایع پر شود ، پزشک حرکت لاله گوش را کم مشاهده می کند.


http://allweb-desing.allblog.ir/post/1


شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :