کشور استرالیا سال ها مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت بوده است و شرایط به گونه ای شده است که دولت استرالیا مجبور شده است اخذ اقامت دائم را کمی دشوارتر کند. اما روش های مختلفی برای درخواست اقامت در استرالیا  اخذ اقامت دائم اروپا  وجود دارد. برجسته ترین آنها از طریق ویزای دانشجویی استرالیا ، ویزای کار استرالیا و ثبت نام اجازه اقامت در استرالیا بود.جهت  مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت متقاضیان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین تجارت و شرایط اقتصادی و تجاری در این کشور داشته باشند.

 

مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکتمهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت

لازم به ذکر است که شما شخصاً می توانید با ویزای توریستی استرالیا سفری کوتاه به استرالیا داشته باشید و در آنجا با افراد و سرمایه ملاقات کنید.

رهگذران با افرادی که تجارت جدیدی را شروع کرده اند صحبت کنند اخذ اقامت کشورهای اروپایی و یاد بگیرند که چگونه با استفاده از تجربه خود به موفقیت برسند.

متناوباً ، می توانید اطلاعات لازم برای ثبت شرکت در استرالیا را از طریق یک وکیل متخصص بدست آورید.

بسته به شرایط شما ، آنها می توانند بگویند که آیا این نوع کسب و کار در استرالیا موفق خواهد بود یا نوع کسب و کاری که می خواهید در استرالیا شروع کنید محبوب خواهد بود و مردم هزینه آن را پرداخت می کنند.

برای ثبت شرکت در استرالیا ، ابتدا باید ساختار کسب و کار خود را تعیین کنید.

ایجاد یک شرکت جدید در یک کشور خارجی همیشه با چالش های مختلفی برای سرمایه گذار مواجه است.

 

انواع ثبت شرکت در استرالیا

  • ثبت شرکت در استرالیا با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت در استرالیا به عنوان یک شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت در استرالیا به عنوان یک شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت در استرالیا از طریق تاسیس شعبه

رایج ترین نوع ساختار شرکت گزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در استرالیا برای مشاغل کوچک و بسیار محبوب در بین سرمایه گذاران خارجی است زیرا قوانین سختگیرانه ای ندارد و آسان ترین نوع ساختار موسسه شرکتی است.

مسئولیت شرکت ها محدود است ، اما اگر طبق قوانین تقلبی سهل انگاری صورت گیرد ، مسئولیت کامل آن به عهده مدیران است.

میزان مسئولیت هر سهام دار با توجه به میزان سهام آنها تعیین می شود.

خود را به کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری معرفی کنید ، این شرکتها اساساً برای مشاغل بزرگ هستند.

برای شرکتهای سهامی عام حداقل سه مدیر و یک بازرس باید وجود داشته باشد و تشکیل هیئت مدیره در این شرکتها یکی از الزامات در خصوص شرکت های سهامی است ، مدیر و بازرس کافی است.

توجه داشته باشید که در شرکت های سهامی عام ، دو مدیر و بازرس یکسان باید در استرالیا اقامت داشته باشند ، و این یکی از شرایط ثبت شرکت در استرالیا توسط شرکت سهامی عام است.

تأسیس شعبه یک شرکت خارجی در استرالیا به این صورت است که وقتی شخصی شرکتی را در کشور خود یا کشور دیگری ثبت کرده و قصد انحلال آن را ندارد ، اما می خواهد فعالیت های این شرکت را در کشوری مانند استرالیا توسعه دهد ، وی می تواند برای رسیدن به این امر یک شعبه تأسیس کند ، توجه داشته باشید که تأسیس یک شعبه قوانین خاص خود را دارد یکی از این قوانین این است که شرکت مادر کنترل کاملی بر شرکت شعبه دارد و شرکت شعبه در صورت قرارداد طرف اصلی شرکت مادر است می خواهد قرارداد ببندد.

یک شرکت شعبه نیست و در واقع شرکت شعبه مستقل از شرکت مادر نیست و اختیارات کاملی ندارد و همه کارهایی که انجام می دهد از جمله پیمانکاری ، خرید ، فروش محصولات و غیره باید تحت نظارت شرکت مادر باشد. برای ایجاد شعبه در استرالیا ، باید درخواست خود را به طور رسمی به ASIC ارسال کنید و در صورت تأیید ، نام شرکت باید به زبان لاتین تأیید شود و پس از تأیید ، تمام اسنادی که نشان می دهد شرکت اصلی یک شرکت ثبت شده است و نوع فعالیت نیز ارسال می شود.

 


شرایط ثبت شرکت در استرالیا:

برای ثبت شرکت در استرالیا باید یک سری شرایط داشته باشید تا در این امر موفق شوید.

یکی از شرایط بسیار مهم این است که شما باید یک تجارت موفق مجارستان اقامت در کشور خود داشته باشید و به راحتی می توان گفت که شما فقط می توانید کار خود را در استرالیا شروع کنید و ایجاد یک تجارت در استرالیا که در آن امکان پذیر نیست شما هیچ تجربه ای ندارید.

متقاضیان برای ثبت شرکت در استرالیا باید مدارک موفقیت در کشور خود را به اداره مهاجرت استرالیا ارائه دهند. این موارد شامل صورتهای مالی سال گذشته متقاضی ، پروانه کسب و پروانه تأسیس و تغییرات شرکت می باشد.

طرح توجیه اقتصادی باید به اداره مهاجرت استرالیا ارائه شود.

نکته مهم این است که شما نیازی به اثبات سودآوری شرکت و تجارت خود در ابتدا ندارید ، اما باید این کار را انجام دهید بتوانید از این سند برای درخواست به اداره مهاجرت استرالیا استفاده کنید. خود را متقاعد کنید که بازگشت نسبی به کار شما وجود دارد.

پس از انجام موارد فوق ، باید شغلی را که در آن تجربه و تجربه دارید به اداره مهاجرت گزارش دهید.

بر این اساس ، پس از ثبت شرکت در استرالیا ، آن شغل را در شرکت و تحت آن عنوان ، تجارت خود را ادامه می دهید.

 

مهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکتمهاجرت به استرالیا ازطریق ثبت شرکت

 ویزای ۴۵۷ استرالیا:

این نوع ویزا برای افرادی است که به مشاغل خاصی اشتغال دارند. اقامت در مجارستان مانند: مشاغل استرالیایی ، نمایندگان شرکت های خارجی ، مدیران و کارمندان مشاغل.

شرط اصلی دریافت این ویزا داشتن اسپانسر است.

با دریافت این ویزا می توانید به مدت ۴ سال اجازه اقامت در استرالیا را بدست آورید. این یکی از بهترین راه ها برای اخذ اقامت دائم استرالیا است.

توانایی متقاضی نکته دیگری است که از اهمیت برخوردار است.

متقاضی باید بیمه شود و سقف این بیمه متناسب با بیمه درمانی در استرالیا باشد.

حامی مالی که شما را به کار دعوت می کند باید تمام تلاش خود را برای استخدام یک استرالیایی از قبل انجام داده باشد و باید این را ثابت کند.

چه کسی قادر به استخدام و همکاری با استرالیایی ها برای دریافت مجوزهای لازم برای کار با خارجی ها نبوده است.

نکته مهم در مورد اخذ این ویزا این است که متقاضیان برای درخواست مجوز اقامت در این کشور باید مدرک زبان آیلتس داشته باشند. باید توجه داشته باشید که برخی از مشاغل ویزای شما را رد می کنند. مانند مشاغل خانوادگی و خویشاوندی که به عنوان مثال اقوام ساکن استرالیا که دارای مشاغلی هستند خویشان خود را به کار دعوت می کنند که این امر به هیچ وجه توسط اداره مهاجرت استرالیا پذیرفته نمی شود و ویزا برای این افراد صادر نمی شود.

 


مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

کشور استرالیا واقع در نیمکره جنوبی و در میان آب های آزاد است. سواحل بی نظیر، جنگل ها و طبیعت بی نظیر این کشور تنها بخشی کوچک از مزیت های آن است.این کشور درجه بالایی از رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی را دارا می باشد. تحصیل در مجارستان از نظر اقتصادی استرالیا بین اولین قدرت های اقتصادی جهان تثبیت شده است. و تمامی این مزایا دلایل محکمی برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری می باشند.

سرمایه گذاری در کشوری با اقتصاد پویا و سازنده مانند استرالیا برای هر سرمایه گذاری سود بخش خواهد بود. همراه با سود اقتصادی مناسب، دریافت اقامت کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور انگیزه بالایی برای اجرای آن فراهم می کند. چرا که کشوری با سطح رفاه خوب، امنیت بالا، سطح آموزشی عالی، میزان حقوق بالا و قدرت خرید مناسب در کنار طبیعتی زیبا و هیجان انگیز می تواند فضایی مناسب برای زندگی خانوادگی و رشد کودکان شما باشد.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

 

سرمایه گذاری در استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری یکی از مهم ترین اهداف سرمایه گذاری اخذ ویزای تحصیلی مجارستان در این کشور است. اما افراد با اهداف دیگری نیز اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند. از جمله این اهداف تثبیت سرمایه در اقتصاد پایای کشور استرالیا می باشد.

صاحبان سرمایه همواره به دنبال راهکار هایی جهت حفظ سرمایه خود و دریافت سود مناسب از آن می باشند. این امر یکی از مهم ترین چالش هایی است که افراد دارای سرمایه با آن مواجه اند. تصمیم نادرست در خصوص چگونگی به کار گرفتن این سرمایه می تواند موجب از دست رفتن زحمات چندین ساله این افراد شود. بنابراین یافتن راهی مطمئن و سود آور برای سرمایه گذاری مهم ترین هدف این افراد در زمینه حرفه ای می باشد.

 

فاکتور های مهم سرمایه گذاری در استرالیا

جهت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و یا حتی صنایع داخلی همواره فاکتور هایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در سرمایه گذاری خارجی رشد اقتصادی کشور مقصد، ریسک مصادره اموال، میزان فساد اداری و شاخص های اقتصادی از جمله فاکتور های مهم برای سرمایه گذاران به شمار می روند.

کشور استرالیا با قریب به ۳۰ سال پیاپی رشد اقتصادی قابل توجه می تواند بستری مناسب برای حفاظت از سرمایه متقاضیان و اختصاص سود مناسب به سرمایه آن ها باشد. شاخص ریسک مصادره اموال در این کشور عددی برابر با ۱ را نشان می دهد که حاکی از کمترین میزان ریسک و شرایط بسیار مساعد می باشد. فساد اداری در کشور استرالیا در سالهای اخیر افزایش یافته است. با این وجود کشور استرالیا همچنان در کنار کشورهایی که کمترین میزان فساد اداری را دارند قرار می گیرد.

شاخص های اقتصادی از جمله میزان مالیات بر درآمد، سود بانکی، نرخ تولید ناخالص، تورم و بیکاری نیز از عوامل موثر جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا می باشند. نرخ بیکاری و تورم بسیار کم در این کشور نشان دهنده بستر مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. نرخ سود بانکی در این کشور در سال های اخیر به طور چشم گیری کاهش یافته است. که این موضوع از امتیازات مثبت کشور استرالیا جهت سرمایه گذاری به شمار می رود. بررسی دیگر شاخص های اقتصادی نیز حاکی از شرایط مثبت سرمایه گذاری در استرالیا است؛

 



مالیات:

میزان مالیات های مختلف که دولت استرالیا از شرکت ها و افراد شاغل ثبت شرکت در اروپا در این کشور دریافت می کند نیز عاملی مهم جهت سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران همواره تمایل دارند که درصد مالیات پرداختی آنها در کمترین حد ممکن باشد. این امر موجب می شود که سود خالص بیشتری از سرمایه گذاری به دست آورند. آخرین نرخ مالیات های مختلف در کشور استرالیا به شرح زیر بوده است:

نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها: ۳۰ درصد

نرخ مالیات بر درآمد افراد: ۴۵ درصد

نرخ مالیات بر فروش: ۱۰ درصد

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

تولید ناخالص داخلی استرالیا:

این شاخصه تعیین کننده فعالیت های اقتصادی مفید صورت گرفته در استرالیا است. نرخ تولید ناخالص داخلی می تواند موفق بودن یا نبودن یک کشور در امور تجاری و اقتصادی را مشخص کند. در کشور استرالیا نرخ رو به رشد تولید ناخالص داخلی نشان می دهد که رشد اقتصادی و تجاری این کشور مثبت بوده و در سطح مناسبی از توسعه اقتصادی قرار دارد. این کشور با توسعه اقتصادی در تمامی زمینه های موجود سعی بر فراهم کردن احتیاجات و رفاه حال شهروندان دارد.

به طور کلی شرایط ثابت اقتصادی، امکان دریافت اقامت دائم پس از ۱ الی ۴ سال سرمایه گذاری، اعطای ویزای همراه و فراهم کردن زمینه آموزش رایگان برای فرزندان، عدم محدودیت در زمینه های سرمایه گذاری و کسب و کار، وجود نیروی کار ماهر بخشی از مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستند.

 

روش های سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در هر کشور خارجی دارای قوانین و شرایط خاصی می باشد که استرالیا نیز از این قائده مستثنی نیست. روش های مختلف سرمایه گذاری در کشور استرالیا موجب شده که متقاضیان با شرایط متفاوت قادر به سرمایه گذاری در این کشور باشند. برای هر روش قوانین متفاوتی وجود دارد و مدارک خاص به خود را می طلبد. بعضی روش های سرمایه گذاری می توانند منجر به اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا و دریافت مجوز اقامت در این کشور شود. این روش ها عبارت اند از:

  • سرمایه گذاری با انتقال سرمایه به استرالیا
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا
  • سرمایه گذاری به روش کار آفرینی در کشور استرالیا

سرمایه گذاری با انتقال سرمایه به استرالیا

سرمایه گذاری از طریق انتقال وجه نقد به استرالیا و اخذ ویزای سرمایه گذاری در این کشور ملزم به انتقال وجه نقد به مبلغ ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا به حساب بانکی خود می باشید. از این طریق شما می توانید اقامت موقت ۴ ساله کشور استرالیا را دریافت کنید. این مبلغ به مدت ۴ سال در حساب بانکی شما بلوکه خواهد شد و پس از این مدت شما می توانید آن را از حساب بانکی مذکور خارج کنید. در صورتی که طی این ۴ سال، شما مدت ۲ سال در کشور استرالیا اقامت داشته باشید، می توانید پس از اتمام این دوره جهت درخواست اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشور استرالیا بسیار دشوار است. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا بر خلاف بسیاری کشور های دیگر که خرید ملک در آن ها به آسانی صورت می گیرد، در کشور استرالیا خرید ملک با موانع بسیاری همراه است. با این حال به دلیل اینکه بازار املاک در این کشور در سال های اخیر رونق یافته و سود آوری خوبی می تواند داشته باشد، بسیاری تمایل به خرید ملک در این کشور دارند.

جهت خرید ملک در کشور استرالیا متقاضیان بایستی ابتدا با دریافت ویزای موقت به کشور استرالیا سفر کنند. در آنجا سرمایه گذاران می توانند درخواست خود مبنی بر خری



مهاجرت به استرالیا از طریق کار

زندگی در کشوری با شاخصه های رفاهی بالا، اقتصاد قوی و طبیعتی زیبا آرزوی هر انسانی است. از این رو کشور استرالیا یکی از پر مخاطب ترین کشور های جهان برای مهاجرت است. مهاجرت به استرالیا از طریق کار یکی از راه های اخذ اقامت این کشور است. متقاضیان با کار در کشور استرالیا می توانند پس از مدتی مجوز اقامت دائم خود در این کشور را دریافت کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی خوب و نرخ بیکاری بسیار پایین در کشور استرالیا،قوانین ثبت شرکت در مجارستان یافتن شغل در این کشور اصلا کار سختی نیست. تنها چیزی که برای اشتغال به کار در این کشور نیاز دارید مهارت و تجربه کافی است. اشتغال در کشور استرالیا با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، علاوه بر دریافت دستمزد مناسب، آینده شغلی مناسبی نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا و انواع روش های آن

دریافت ویزای کار کشور استرالیا

فرصت مهاجرت به استرالیا از طریق کار در پی اخذ ویزای کار کشور استرالیا ایجاد می شود. برای صدور ویزای کار استرالیا با توجه به امتیازی که شخص متقاضی کسب می کند تصمیم گیری می شود. حداقل امتیاز برای اینکه متقاضی واجد شرایط دریافت ویزا باشد ۶۵ امتیاز است. سیستم امتیاز دهی با توجه به نوع ویزای صادره متفاوت خواهد بود. جهت دریافت ویزای کار استرالیا دو روش مختلف وجود دارد؛

 

ویزای کاری استرالیا برای افراد ماهر و مستقل

این نوع ویزای کار استرالیا برای افرادی که از سوی کارفرما استخدام نشده اند ثبت شرکت در مجارستان و تمایل به کار مستقل در کشور استرالیا دارند صادر می شود. بدیهی است که متقاضیان بایستی دارای مهارتی خاص باشند و در زمینه مهارت خود به قدر کافی، سابقه کاری داشته باشند. متقاضیان قبل از ارسال درخواست ویزا ملزم اند که لیست مشاغل مورد نیاز در کشور استرالیا را چک کرده و مهارت خود را با آن ها بسنجند. این لیست هر ساله توسط دولت استرالیا منتشر می شود و طبق آن زمینه هایی که در کشور استرالیا کمبود نیروی کار وجود دارد را معرفی می کند.

برای متقاضیان این ویزا شرایطی در نظر گرفته شده است. آن ها بایستی کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشند. همچنین بیش از ۳ سال سابقه کار مرتبط با مهارت مورد نظر الزامی است. از متقاضیان آزمون مهارت در زمینه مورد نظر گرفته خواهد شد. و در نهایت امتیاز متقاضی تعیین کننده میزان صلاحیت وی برای دریافت ویزا است. همانطور که ذکر شد حداقل امتیاز متقاضی جهت اخذ ویزا ۶۵ امتیاز است.

 

ویزای کاری استرالیا برای افراد ماهر و متخصص

نوع دیگر ویزای کار استرالیا برای افراد متخصصی که توسط یک کارفرما در استرالیا استخدام می شوند صادر می شود. این نوع ویزا در پی ارسال دعوت نامه از سوی کارفرما برای متقاضیان صادر می شود. جهت دریافت این ویزا متقاضیان می توانند درخواست خود جهت استخدام را به یکی از ایالات یا قلمرو های کشور استرالیا ارسال کنند و در صورت یافتن شغل و دریافت دعوت نامه، جهت اخذ ویزا اقدام کنند.کارفرما قبل از اقدام متقاضی جهت اخذ ویزا ملزم به تکمیل مراحل حمایت مالی از وی می باشد. برای دریافت این نوع از ویزا نیز متقاضی باید کمتر از ۴۵ سال سن و حداقل ۳ سال سابقه کار داشته باشد. حداقل امتیاز دریافت این ویزا نیز ۶۵ امتیاز است. امتیاز دهی طبق شرایط متقاضی به صورت زیر خواهد بود:



مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در استرالیا

تاکنون شرایط اخذ ویزا جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار بررسی شد. اما مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کدام اند؟ جهت اخذ ویزای کار کشور استرالیا متقاضیان ملزم اند که مدارک لازم را به سفارت این کشور ارائه دهند. این مدارک در استحراز صلاحیت متقاضی جهت اخذ ویزا نیز نقش دارند. قبل از تکمیل و ارائه مدارک متقاضی بایستی مدارک لازم را بر اساس نوع ویزای درخواستی خود ارائه دهد. همچنین برآورد امتیاز متقاضی می تواند در بهبود شرایط وی قبل از تسلیم مدارک موثر باشد. مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار استرالیا عبارت اند از:

  • مدارک شناسایی
  • پاسپورت دارای اعتبار (حداقل ۶ ماه)
  • عکس پرسنلی
  • دعوت نامه کارفرما (در صورت نیاز)
  • اثبات حضور وابستگان در استرالیا (در صورت نیاز)
  • بودن بیمه درمانی و مسافرتی
  • فرم ۸۰ جهت اثبات سلامت رفتاری
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • مدارک ارزیابی مدارک تحصیلی در رشته مورد نظر
  • مدرک زبان معتبر
  • مدارک مربوط به سوابق کاری

 

زمینه های موجود برای اشتغال در استرالیا

همانطور که ذکر شد زمینه های کمبود نیرو در کشور استرالیا هر خرید خانه مجارستان ساله توسط دولت این کشور منتشر می شود. برای اینکه بدانید با مهارت خود قادر به یافتن کار در کشور استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق کار هستید یا خیر مناسب ترین راه این است که لیست مذکور را چک کنید. طبق آمار و اخبار موجود اشغال مربوط به حوزه های مددکاری اجتماعی و بهداشت و درمان در سال های اخیر رو به رشد است. اما اگر در رابطه با مشاغل مورد نیاز در چند سال اخیر کنجکاو هستید، به طور کلی می توان گفت رده های شغلی زیر جزء بیشترین تقاضا های نیروی کار در چند سال اخیر بوده اند:

  • برنامه نویس نرم افزار
  • پرستاران
  • رانندگان کامیون
  • پرستار کودک
  • پرستاران جهت مراقبت از سالمندان
  • پزشک عمومی
  • معلمان و معاونین
  • مدیران تبلیغات
  • منشی عمومی
  • مسئولان روابط عمومی
  • دستیاران فروش
  • توسعه دهندگان برنامه

 

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

 

میزان درآمد کار در استرالیا

اخذ اقامت کاری استرالیا گرچه امری مهم برای بسیاری است، اما مهم تر قیمت خرید ملک در مجارستان از آن شرایط مالی متقاضی در کشور استرالیا و میزان در آمد وی است. درآمد مهاجرین باید به گونه ای باشد که بتوانند هزینه های زندگی خود و خانواده خود را پرداخت کنند. بنابراین اطلاع از میزان حقوق دریافتی و مقایسه آن با مخارج زندگی امری مهم در تصمیم گیری جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار است.

حداقل حقوق دریافتی در کشور استرالیا بنا بر قوانین این کشور حدود ۱۹٫۴۹ دلار استرالیا در ساعت است. به این ترتیب میتوان محاسبه کرد که حداقل حقوق ماهیانه برای کار تمام وقت در این کشور حدود ۳۰۰۰ دلار استرالیا در ماه است. طبق قوانین تصویب شده افراد مختلف طبق سوابق کاری و میزان مهارت میتوانند میزان حقوق بیشتری دریافت کنند. اما استخدام افراد با حقوق کمتر از این مقدار قانونی نیست. این قانون موجب شده که کشور استرالیا از لحاظ دریافت حداقل حقوق رتبه اول را در جهان به خود اختصاص دهد.

مواردی که افزایش میزان حقوق دریافتی را تعیین می کنند بسیار اند. سن، جنسیت، سوابق کاری، درجه تحصیلی، میزان مهارت و سایر موارد می توانند در تعیین این مقدار موثر باشند. به عنوان مثال سابقه کاری بیشتر و درجه تحصیلی بالاتر می تواند موجب افزایش حقوق افراد شود. و یا بر اساس جنسیت میزان حقوق دریافتی برای زنان کمتر از مردانی با شرایط و میزان کار برابر است.

 


یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :