پیغام بالا را یکی از مشتریان اهواز ما که برای شرکت خود موکت تایل Tecsom را استفاده کرده‌بود موکت تایل برای ما فرستاد. این مشتری قبل از نصب شک داشت که آیا در حجم بالای فضای او زیبا خواهد شد یا نه!

اما بعد از نصب فورا برای ما پیغام فرستاد و به جمع مشتریان راضی ما پیوست که هر روز در تلاش هستیم آن را بیشتر کنیم.

موکت تایلی چیست ؟

انواع موکت در 2 نوع رول و تایل تولید می شوند. در گذشته اغلب محصولات موکتی به صورت رول در بازار عرضه می شد. این کفپوش ها به صورت متری و در رول های با عرض متنوع به فروش می رسند.

اما چند صباحی است که محصولات موکت از سبک و سیاق سنتی خارج شده و علاوه بر انواع رول های موکت، تولیدات تایل های موکتی نیز مورد توجه قرار گرفته اشت. این محصول به صورت قطعات هم اندازه و عموما مربع یا چهارگوش تهیه می شود. با خرید موکت تایل یک کفپوش مدرن را برای پوشش کف ساختمان خریداری کرده اید.

موکت تایل در همین مدت کوتاه توانسته مورد توجه بسیاری از دکوراتیوها قرار بگیرد موکت تایل آرتا  . مزایای فوق العاده و ویژگی های منحصر به فرد این محصول، حتی مشکل پسندترین خریداران را نیز راضی کرده است. بدون تردید با هر سبک و سلیقه ای که داشته باشید یکی از انواع محصولات تایل ایرانی یا خارجی را می پسندید.

تا به حال در شرکت هایی مثل : همراه اول، یک و یک، کارگزاری فارابی، بانک ملی، بانک ایران زمین، صندوق بازنشستگی و ده ها شرکت
دیگر امتحان خود را به خوبی پس داده است. طول و عرض 50 در 50 به هنگام نصب، برش های محدود تری می خورد و تقریبا می توان گفت اصلا پرتی ندارد. همین موضوع موجب صرفه جویی زیادی در هزینه های نصب و اجرای کفپوش تایل می شود. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم نصاب حرفه ای را مشاهده می کنید:

 موکت تایل خارجی و ایرانی

کفپوش تایل هم اکنون توسط تولید کنندگان داخلی نیز، تولید می شود.خرید موکت تایل  این محصول با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فناوری های روز دنیا، بافت شده و قابل رقابت با محصولات خارجی است.

علاوه بر تایل های وطنی، انواع محصولات تولیدی دیگر کشورها نیز در بازار موجود است. موقع خرید دقت داشته باشید که تنها به صرف خارجی بودن، یک محصول بی کیفیت را خریداری نکنید. همه موکت های خارجی، با کیفیت و مناسب نیستند حتما قبل از خرید در مورد کشور تولید کننده و ویژگی های محصول، اطلاعات کسب کنید.

اگر به دنبال موکت ای هستید که مناسب فضای پر رفت و آمد شما باشد و کثیف نشود و کفپوش اداری شما بعد از مدتی از بین نرود تا مجبور شوید دوباره هزینه کنید حتما موکت تایل اداری های ما را ببینید. انواع محصولات ایرانی و خارجی مرغوب، هم اکنون در فروشگاه موجود است.



خرید انواع موکت در دکوراسیون داخلی


خرید موکت

انواع موکت | امروزه کفپوش های بسیاری در انواع و مدل‌های گوناگون دیده می‌شوند،خرید موکت  اما در میان انواع گوناگونی که وجود دارد، هنوز موکت‌ها از جمله کفپوش های محبوب محسوب می‌شوند که اکنون در محیط‌هایی چون اتاق خواب، دفتر کار منزل، روی راه‌پله‌های منزل و یا اتاق‌های بازی از انواع آن استفاده می‌شود؛ البته توجه داشته باشید که موکت‌ها تنها مصرف مسکونی ندارند و امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌ها دیگری چون دفتر کار، هتل‌ها، میهمان‌خانه‌ها و … نیز وجود دارد. در ادامه در رابطه با انواع موکت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید بهترین موکت را برای محیط مورد نظر خود تهیه کنید.

معرفی و بررسی انواع موکت ها

همانطور که گفته شد، این مدل از کفپوش در انواع گوناگونی وجود دارد و خرید آنلاین موکت هر یک از این انواع از مزیت و کاربردهای ویژه‌ای برخوردار هستند و اگر شما از این ویژگی اطلاعات نداشته باشید، نمی‌توانید انتخاب درستی در زمان خرید موکت داشته باشید؛ از همین جهت اگر تصمیم به خرید موکت از موکت فروشی را دارید در ادامه با ما با همراه باشید تا با انواع موکت و ویژگی‌هایی که دارند به خوبی آشنا شوید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

موکت ها مناسب ترین کفپوش برای پوشاندن کف اتاق هستند. انواع موکت با رنگ بندی شاد و فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک به کار گرفته می شود که زیبایی و جلوه خاصی دارد. چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب با انواع موکت های نرم و راحت، گرمای محیط  را چند برابر می کند. در چیدمان فضای اداری و پوشاندن کف، اغلب از موکت استفاده می شود موکت ها در رنج قیمتی متفاوتی عرضه می شوند و با هر بودجه ای هم خوانی دارند. در این مطلب به بررسی نحوه انتخاب و خرید موکت و نقش آن در طراحی دکوراسیون داخلی می پردازیم.

انواع موکت های کبریتی یا نمدی

 

خرید انواع موکت نمدی یا کبریتی

از قدیمی ترین انواع موکت می‌توان به مدل کبریتی یا نمدی اشاره کرد. تولید انواع موکت این موکت ها از زمان های گذشته تا به امروز ادامه دارد. از نظر طرح و ظاهر نسبت به انواع موکت های دیگر ساده تر هستند و بیشتر برای افرادی که به این سادگی علاقه مند هستند، مناسب خواهند بود. همچنین این مدل در میان انواع موکت از قیمت کمتری برخوردار است و شما می‌توانید با هزینه‌ی کمتر برای محیط بیشتری موکت تهیه کنید. موکت نمدی یا کبریتی از بافت سخت و زبر تری در مقایسه با دیگر انواع موکت برخوردار است، چرا که برای این نوع از موکت ضخامت کمی در نظر گرفته شده و همین موضوع می‌تواند منجر به زبری آن شود.

قیمت ارزان موکت کبریتی موجب شده تا انتخاب مناسبی برای پوشانده کف سالن های ورزشی و اماکن عمومی  یا اداری باشد. چون موکت کبریتی یا نمدی زبر و نازک است بنابراین برای پوشاندن اتاق کودک مناسب نیست. فروشگاه های تزئینات داخلی انواع موکت کبریتی در رنگ های متنوع را به فروش می رسانند. موکت کبریتی کفپوش مناسبی برای بودجه های محدود تر است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع موکت روی دکمه زیر کلیک کنید
موکت نمدی


شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :