چگونه می توان در مجارستان اقامت گرفت


خدمات جابجایی برای مجارستان
خدمات جابجایی برای مجارستانExpat-Center خدمات جابجایی اقامت در مجارستان و مقصد را ارائه می دهد: از مدیریت مدیریت از طریق مجوزهای کار و اقامت گرفته تا ترتیبات بازگشت به خانه. بیشتر


مجارستان - ویزا و مجوزها
مقالات انجمن ها را راهنمایی کنید
اقامت و ثبت نام
اگر مایل به اقامت در مجارستان هستید ، باید قبل از انقضا ویزای خود (شهروندان غیر اتحادیه اروپا) و یا مجبور به درخواست کارت ثبت نام (شهروندان اتحادیه اروپا) شوید ، در اداره مهاجرت محلی درخواست مجوز اقامت کنید. اثبات توانایی شما در امرار معاش در مجارستان و وضعیت فعلی اقامت قانونی برای اخذ مجوز لازم است.

اجازه اقامت یا کارت ثبت نام به یک شهروند خارجی این حق را می دهد که هزینه اقامت در مجارستان هم در آنجا اقامت داشته باشد و هم از آنجا به مجارستان سفر کند. همراه با کارت ثبت آدرس ، به عنوان اسناد شما برای اقامت قانونی در طول اقامت شما در مجارستان عمل می کند. اگر با خانواده به مجارستان نقل مکان می کنید ، شما و همسرتان ، به علاوه هر فرزندی که با شما نقل مکان می کند ، باید مجوز اقامت را درخواست کنید.

معمولاً اجازه اقامت فقط برای یک سال معتبر است. این امر به نیاز به گرفتن مجوز کار برای مجارستان بستگی دارد. به عنوان مثال ، استثناهایی برای برخی از اتباع اتحادیه اروپا وجود دارد (به زیر مراجعه کنید). پس از داشتن کارت اقامت و آدرس کارت معتبر ، می توانید برای کارت مالیات و کارت تأمین اجتماعی اقدام کنید.

معمولاً اجازه اقامت تا زمانی که مجوز کار معتبر نباشد معتبر است. پس اخذ اقامت در مجارستان از داشتن کارت اقامت و آدرس کارت معتبر ، می توانید برای کارت مالیات و کارت تأمین اجتماعی اقدام کنید.

سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :