2) هتل های بوتیک بودجه

 

هتل های Budget Boutique به طیف وسیعی از هتل ها گفته می شود که قصد دارند راحت ترین راه گرفت اقامت اروپا با بودجه ای از طراحی شیک یک هتل بوتیک برای مسافر استفاده کنند. گاهی اوقات این هتل ها عناصر طراحی شیک را با امکانات پیشرفته ترکیب می کنند. جنبه ارزان هتل بوتیک چگونه حفظ می شود؟ معمولاً هزینه اقلام فوق العاده توسط عنصری از سلف سرویس که در امر نگهداری هتل دخیل است ، مانند یک سفره خانه سلف سرویس یا چک خودکار 24 ساعته ، یارانه می گیرد. بعضی اوقات هتل در حومه شهر ، نزدیک فرودگاه ها یا دور از مکان های مرکزی شهر واقع خواهد شد که ممکن است نیازهای نوع خاصی از مسافران را تأمین کند. از جمله اقامتگاه های بوتیک با بودجه قابل توجه می توان به هتل دانشجویی در آمستردام (با شروع هر شب 50 یورو) و Mama Shelter ، یک هتل بودجه بوتیک در پاریس (با شروع از 79 یورو برای هر شب) اشاره کرد.

 

3) اقامت در منزل

 

وقتی مسافر خانه های خود را باز می کنند و یک تجربه سفر واقعی را به شرایط اخذ اقامت گرفتن در کشورهای اروپایی شما ارائه می دهند ، خانه های مسافرتی فرصتی برای ارتباط مسافران با میزبانان محلی است. از مزایای این نوع اقامتگاه می توان به راهنمایی سفر محلی اشاره کرد که می تواند به شما کمک کند از تله های معمول گردشگری جلوگیری کرده و بلبرینگ های خود را پیدا کنید. شما به عنوان میهمان باید از طریق شبکه با یک میهمان محلی که انتخاب کرده اید ارتباط برقرار کنید ، هنگام رزرو آنلاین 15٪ از کل هزینه را پرداخت کنید و سپس باقیمانده را پس از ورود به خانه مهمان پرداخت کنید. قیمت ها برای هراتاق برای هر شب هستند. برخی از میزبان ها ممکن است نرخ های هفتگی و ماهانه تخفیف شده را ارائه دهند. لیست کردن به عنوان میزبان در Homestay.com رایگان است

 

 

این شبکه ای است که توسط علاقه مندان به دوچرخه سواری راه اندازی شده است تا مهمان نوازی را نسبت به سایر دوچرخه سواران فراهم کند. این یک شبکه مهمان نوازی رایگان در سراسر جهان است. اعضای انجمن باید  شرایط اقامت در کشور مجارستان موافقت کنند که در آینده مدتی یک دوچرخه سوار دیگر را میزبانی کنند. میزبان ها محلی برای اقامت فراهم می کنند که ممکن است یک اتاق ، کاناپه یا اردوگاه باشد. این یک روش شگفت انگیز برای دوچرخه سواران است که از اشتیاق خود پیروی می کنند و احساس بیشتری از اجتماع را ایجاد می کنند. جامعه Warmshowers با پذیرایی 100٪ متقابل ساخته شده است. گروه غیرانتفاعی کمک های مالی را قبول می کنند اما این موارد برای نگهداری و بهبود زیرساخت ها است.

 

5. قلاب زدن

آیا می خواهید هنگام اردو زدن در مورد "تمسخر در مورد" ماجراجو باشید اما هزینه اقامت در مجارستان  مشکوک باشید؟ نگران نباش Glamping ناجی شما است. Glamping ائتلافی از دو کلمه "کمپینگ پر زرق و برق" است و اخیراً به عنوان یک روش جایگزین برای اقامت در رسانه ها به طور گسترده نمایش داده شده است. Glamping یک عنصر لوکس را به کمپینگ در فضای باز می آورد. انواع مختلفی از گزینه های جذاب وجود دارد ، از تریلر ، چادر ، خانه درخت ، کلبه ، کلبه و ویلا گرفته تا حتی غلاف ، مکعب ، گنبد و یورت. مکان های درخشان اغلب عجیب و غریب ، از راه دور و نفس گیر زیبا هستند و می توانند جنبه ای از تجمل را در خود جای دهند. بسته به امکانات ارائه شده ، قیمت اقامت در یک سایت glamp می تواند بسیار متفاوت باشد. از تجملات روستایی Maasai Mara لذت ببرید یا در یک چادر با یک تخت دونفره و حمام مشترک در یک ذخیره گاه Biosphere در آرژانتین با 40 دلار شبانه لذت ببرید یا یک شب را در Finca Bellavista ، یک جامعه درختکاری بخوابید که دارای 2 اتاق خواب است - 2 حمام در کاستاریکا با شبی 100 دلار. صرف نظر از نوع انتخاب شما در اردو ، گلامپینگ وسیله ای برای فرار با سطح راحتی که با کمپینگ سنتی فراهم نمی شود فراهم می کند.


مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی شما برای مجارستان عبارتند از:

اثبات پرداخت شهریه
نامه پذیرش از دانشگاه در مورد پذیرش شما
گذرنامه حداقل 6 ماه بیشتر از تاریخ ورود شما معتبر است
کپی از صفحه عکس گذرنامه خود
عکس گذرنامه 6 ماه بیشتر ندارد
اثبات بیمه درمانی
اثبات آدرس یا مسکن در مجارستان
اثبات بودجه کافی برای تأمین هزینه های زندگی در قالب اطمینان / بیانیه بانکی
فرم درخواست ویزا
3 پاکت مهر دار خطاب به متقاضی
وقتی کنسولگری ها به قرار ملاقات احتیاج دارند ، ممکن است لازم باشد حدود شرایط تحصیل در مجارستان  4 تا 6 هفته قبل آن را تعیین کنید زیرا زمان قرار ملاقات محدود است. بعد از قرار ملاقات ، زمان پردازش ویزا معمولاً 1 تا 4 هفته بیشتر طول می کشد.

شما باید ظرف 15 روز پس از ورود به مجارستان برای اجازه اقامت خود اقدام کنید. این مربوط به شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا است که قصد دارند بیش از 90 روز در مجارستان بمانند.

برای درخواست مجوز اقامت ، شهروندان اتحادیه اروپا و EEA باید اسناد زیر را ارائه دهند:

اثبات پرداخت شهریه
سند تأیید دانشگاه میزبان در مجارستان
اثبات بیمه درمانی

درباره آموزش در مجارستان بیشتر بیاموزید:
مطالعه در Hungry - بررسی اجمالی
بیش از 33000 دانشجوی بین المللی هر ساله Hungry را به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. برای یادگیری دلیل اینجا کلیک کنید.

بیشتر بدانید

فرآیند برنامه
همه کشورها شرایط پذیرش خاصی را برای دانش آموزان برای مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل به دست آوردن پذیرش در دانشگاه دارند. با توجه به تابعیت خود ، در مورد مراحل ورود به برنامه در مجارستان و مواردی که باید اعمال کنید بیشتر بدانید.

اکثر وکلا به اتباع خارجی توصیه می کنند برای خرید ملک شرکتی روش های ثبت شرکت در اروپا  را که در مجارستان ثبت شده تاسیس کنند. در این حالت ، هیچ مجوزی لازم نیست. این یک روش نسبتاً سریع و آسان است (1-2 روز طول می کشد) ، و تمام هزینه ها قابل نوشتن است.

مراحل خرید عبارتند از:

پس از انتخاب یک ملک ، مذاکره کنید (نمایندگان معمولاً برای لیست خود ارزش بیش از حد قائل هستند).
این بسیار توصیه می شود که یک وکیل / وکیل برای حمل و نقل به کار گرفته شود. توجه داشته باشید که این وکیل فقط نماینده خریدار نیست بلکه فروشنده را نیز نمایندگی می کند ، هرچند شخص اول هزینه خدمات خود را پرداخت می کند. جستجوهای عنوان معمولاً در خدمات ارائه شده توسط وکلا وجود دارد ، بنابراین بررسی کنید. بررسی ساختاری و / یا معماری آپارتمان و ساختمان توصیه می شود.
هنگامی که توافقی بین خریدار و فروشنده حاصل شد ، وکیل فرایند تأیید خرید محلی توسط دولت محلی را شروع می کند (مگر اینکه خریدار شرکتی را تأسیس کند).
سپس جستجوی عنوان و ارزیابی املاک آغاز می شود.
هنگامی که عنوان از بارگذاری به وضوح مشخص شد ، قرارداد خرید روش های ثبت شرکت در مجارستان  توسط وکیل تنظیم می شود. این قرارداد کتبی که توسط وکیل امضا شده است ، برای تأیید اعتبار انتقال اموال لازم است.
سپس جلسه ای بین فروشنده ، خریدار و وکیل ترتیب داده می شود که در آن قرارداد با حضور طرفین و نماینده دفتر املاک منعقد می شود. حال انتظار می رود که خریدار 10٪ از قیمت توافق شده را به عنوان پیش پرداخت (سپرده) تحویل دهد.
پس از امضای قرارداد ، خریدار باید هزینه های وکیل و نماینده را پرداخت کند. قرارداد خرید باید ظرف 30 روز پس از امضا به اداره ثبت اسناد و املاک ثبت شود.
به دلیل مراحل مجوز ، بسته شدن معمولاً 60-90 روز پس از امضای قرارداد خرید انجام می شود. خریدار باید بلافاصله پس از دریافت اجازه خرید از دفتر مدیریت ، فروشنده را مطلع سازد. تعطیلی معمولاً طی یک هفته انجام می شود.ثبت شرکت مجارستان مهمترین مرحله این است که خریدار و فروشنده بیانیه اختتامیه را امضا می کنند ، این بیانیه ای است که قیمت خرید به طور کامل پرداخت شده و مالکیت آن منتقل شده است. سپس خریدار تصرف می کند. ثبت نهایی حقوق مالکیت حدود شش ماه طول می کشد.

هزینه تأسیس شرکت
مجارستان بوداپست خانه های تپه بودا
وکلا معمولاً تمام اسناد را تهیه می کنند و آنها را با پرداخت هزینه ای  در حدود 150،000 HUF (484 یورو) به دادگاه ثبت احوال تحویل می دهند. نمونه های امضا هرکدام 1500 HUF (5 یورو) است. چهار اصل لازم است.

یک حسابدار لازم است که از تشکیل گزارش سه ماهه و سالانه به مقامات مالیاتی مراقبت کند. هزینه های حسابداری تقریباً 75000 HUF (242 یورو) در سال است.

برای تشکیل شرکت چه مراحلی را باید برداشت؟
پس از تکمیل سند مقدماتی (نام شرکت ، آدرس ، دامنه فعالیت ها ، اساسنامه و غیره) ، مراحل زیر باید انجام شود:

اساسنامه را محضری بنویسید. این هویت و امضای مدیر عامل را تأیید می کند. نمونه های امضا در مقابل دفتر اسناد رسمی امضا می شود ، معمولاً در چهار نسخه.
حساب بانکی شرکت را باز کنید.
ثبت شرکت وکیل نمونه های امضا و قرارداد حساب بانکی را به دادگاه ثبت احوال می دهد. بلافاصله بیانیه ای صادر می شود که گواهی ثبت بودن شرکت را تأیید می کند و شماره مالیات توسط مقامات مالیاتی (APEH) تعیین می شود. شرکت جدید اکنون می تواند فعالیت کند ،راهنمای خرید املاک در مجارستان فاکتور صادر کند و هزینه های متقبلی را متحمل شود. چند ماه بعد ، اطلاع از ثبت نام کامل می رسد و جزئیات شرکت در یکپرونده   رسمی رسمی منتشر می شود.
در آخر اینکه باید بلافاصله کتاب های شرکت به یک حسابدار سپرده شود.

برای انجام چهار روش لازم برای ثبت ملک در مجارستان به طور متوسط ​​12 تا 63 روز طول می کشد.

دوشنبه 13 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :