تورکی یازوم

کاربرد شاتکریت کاربردی در ساخت؟

0 گؤروش
یازار:‌

Shotcrete  کاربرد شاتکریت یک ملات یا بتن با کارایی بالا است که از طریق یک شلنگ منتقل می شود و با سرعت زیادی به صورت پنوماتیک بر روی سطح پشتی قرار می گیرد. نیروی این عمل پاشش است که منجر به تراکم بتن یا ملات می شود و سپس لایه های بتونی را به ضخامت مورد نیاز تشکیل می دهد.

ثابت شده است که شات ریزی بهترین روش برای ساخت سطوح منحنی است. با ظهور فن آوری شاتکریت اکنون می توان آسترها و گنبدهای تونل را ساخت.

شاتکرت روشی کاملاً پذیرفته شده و مورد استفاده برای قرار دادن موادی است که ماهیت سیمانی آن برای کاربردهای بسیار متنوعی دارد.

از سال 1900 ، سالی که توسط کارل آکلی تاکسیدرمیست آمریکایی اختراع شد ، پیشرفت های زیادی را شاهد بوده است ، چه در تجهیزات و چه در تکنیک های تخصصی مورد نیاز برای استفاده پنوماتیک از ملات یا بتن.

امروزه این ماده به دلیل کاربردهای متنوع ، استحکام بالا ، دوام ، قابلیت چسبندگی خوب ، به یک ماده حیاتی تبدیل شده است و در مناطقی که دسترسی سختی دارند می توان آن را به راحتی بر روی سطحی با سرعت زیاد پاشید ، که برای کار مفید است.

کاربردهای آن از شیب و سطح محافظت تا بازسازی سازه های موجود را شامل می شود.

شاتکرت به یک سطح شکاف خورده اعمال می شود ، معمولاً به دلایلی مانند حفاظت از سطحی که اگر درمان نشود ، فرسایش می یابد یا به دلیل شکستگی و نقص ناپایدار است.

در بخش معدن ، تقاضای شاتکریت برای پشتیبانی زیرزمینی در سالهای اخیر به شدت افزایش یافته است. کار همزمان چندین عنوان ، شرایط غیرمعمول پر کردن و دشواری دسترسی برخی از مشکلاتی است که برای استخراج زیرزمینی متمایز است و نیاز به کاربردهای جدید و ابتکاری فناوری شاتکریت دارد. پمپ شاتکریت

برنامه های کاربردی
انتخاب شاتکریت برای یک کاربرد خاص باید براساس دانش ، تجربه و مطالعه دقیق عملکرد مواد مورد نیاز و قابل دستیابی باشد. موفقیت شاتکریت برای آن کاربرد منوط به برنامه ریزی و نظارت مناسب ، به علاوه مهارت و توجه مداوم توسط اپلیکاتور شاتکریت است.

تعمیر
از شاتکریت می توان برای ترمیم سطح آسیب دیده بتن ، الوار ، یا سازه های فلزی استفاده کرد به شرط وجود دسترسی به سطح مورد نیاز برای تعمیر. مثالهای زیر چند روش استفاده از شاتکریت در تعمیرات را نشان می دهد:

پل ها
از ترمیم شاتکریت می توان برای بازسازی عرشه پل استفاده کرد ، اما به طور کلی برای تعمیرات اساسی با ضخامت کامل غیر اقتصادی است. از نظر تکنیک و هزینه ، برای ترمیم تیرهای عمق متغیر ، درپوش ها ، ستون ها ، تکیه گاه ها ، دیواره های بال و زیر عرشه بسیار مفید است.

ساختمانها طرح اختلاط شاتکریت
در تعمیرات ساختمان ، از شاتکریت به طور معمول برای ترمیم آسیب و خرابی آتش سوزی و زلزله ، استحکام بخشیدن به دیوارها و محصور سازی فولاد سازه ای برای ضد حریق استفاده می شود. تعمیر اعضای سازه ای مانند تیرها ، ستون ها و اتصالات برای سازه های آسیب دیده در اثر زلزله معمول است.

ساختار دریایی
آسیب به سازه های دریایی می تواند در اثر خراب شدن بتن و تقویت کننده باشد. شرایط صدمه عبارتند از خوردگی فولاد ، عمل انجماد و ذوب ، بارگذاری ضربه ، پریشانی ساختاری ، سایش فیزیکی از اثر امواج ، شن ، شن و یخ شناور و حمله شیمیایی در اثر سولفات ها.

این مشکلات می تواند در بیشتر سازه های دریایی مانند عرشه پل ها ، شمع ها ، کلاهک های شمع ، تیرها ، اسکله ها ، قفل های ناوبری ، دیوارهای راهنما ، سدها ، نیروگاه ها و تونل های تخلیه رخ دهد. در بسیاری از موارد ، می توان از شاتکریت برای ترمیم سطوح خراب این ساختارها استفاده کرد.

سطوح سرریز
سطوح تحت جریان زیاد سرعت ممکن است در اثر فرسایش کاویتاسیون یا فرسایش سایشی آسیب ببینند. تعمیرات شاتکریت به دلیل قطع نسبتاً کوتاه برای تکمیل تعمیرات سودمند است

حفاری زیرزمینی
در بیشتر موارد ، شاتکریت در حفاری های زیرزمینی در سنگ استفاده می شود. اما بعضاً با موفقیت در پیشرفت تونلها از طریق خاکهای تغییر یافته ، بدون انسجام و سست استفاده شده است.

کاربردهای معمولی شاتکریت زیرزمینی شامل تکمیل یا جایگزینی مواد پشتیبانی متداول مانند مجموعه های فولادی عقب افتاده ، آب بندی سطوح سنگ ، هدایت جریان های آب و نصب تکیه گاه موقت و پوشش های دائمی است.

حفاظت از شیب و سطح
شاتکرت اغلب برای محافظت موقتی از سطوح سنگی که در معرض هوا قرار دارند خراب می شود.

شاتکریت همچنین برای پوشاندن دائمی دامنه ها یا بریدگی هایی استفاده می شود که ممکن است به موقع فرسایش پیدا کنند یا در غیر این صورت خراب شوند. حفاظت از شیب باید به درستی تخلیه شود تا از آسیب ناشی از فشار بالارفتن بیش از حد جلوگیری شود.

استفاده از شاتکریت در سطح محل های دفن زباله و سایر مناطق زباله برای جلوگیری از نفوذ آب سطحی مفید است. عیار بتن شاتکریت

ساختارهای جدید
شاتکریت لزوما سریعترین روش برای قرار دادن بتن در همه مشاغل نیست ، اما در مواردی که مقاطع نازک و مناطق وسیعی درگیر باشد می توان از شاتکریت به طور موثر استفاده کرد تا در وقت صرفه جویی کند. پاراگراف های زیر برخی از برنامه های کاربردی را توصیف می کند.


https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Shotcrete_technology

آردینی اوخو
پنجشنبه 17 تیر 1400
بؤلوملر :

درباره ی دستگاه سیمانکاری؟

0 گؤروش
یازار:‌

اجرای سیمانکاری با دستگاه دستگاه هایی که با یقه های لولایی و فنرهای کمان دار مجهز شده اند به نگه داشتن پوشش یا آستر در مرکز چاه کمک می کنند تا از قرارگیری کارآمد غلاف سیمان در اطراف رشته پوشش اطمینان حاصل کنند. اگر رشته های پوشش خارج از مرکز سیمان شوند ، خطر زیادی وجود دارد که یک کانال مایع حفاری یا سیمان آلوده در جایی که پوشش با سازه تماس می گیرد ، باقی بماند و یک مهر و موم ناقص ایجاد کند. [1]

توربولایزرها برای "هم زدن" مایع حفاری و سیمان برای حفظ جریان آشفته ، پره هایی اضافه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که سیمان در اطراف پوسته جریان دارد تا از ایجاد کانال جلوگیری کند.

خراشنده ها برای کمک به بدست آوردن یک ستون سیمان جامد از سیم های فلزی برای تراشیدن کیک گل و لای از مناطق نفوذ پذیر استفاده می کنند.

چهار نوع مرکز دهنده وجود دارد: فنر تعظیم ، سخت ، نیمه سخت و قالب. متمرکز کننده های فنر کمان از سهولت عبور از بخشهای سوراخ باریک با گسترش در مکانهای هدف تشکیل شده اند. متمرکز کننده سفت و سخت از میله های فولادی جامد یا چدن با ارتفاع ثابت تیغه ساخته شده اند که اندازه آنها متناسب با اندازه های خاص پوشش یا سوراخ است. نیمه متمرکز متمرکز از کمانهای دو تاجی تشکیل شده است ، و نیروهای بازیابی بیش از استانداردهای تعیین شده در مشخصات API را فراهم می کند. سانترالیزورهای قالب می توانند مستقیماً بر روی سطح پوشش اعمال شوند. طول تیغه ، زاویه و فاصله آن می تواند متناسب با کاربردهای خاص چاه ، به ویژه برای حلقه تحمل نزدیک طراحی شود.

کفش شناور [2]
یک کفش شناور پروفیل گرد با یک سوپاپ چک انتگرال که به پایین یک رشته پوشش متصل شده است از جریان معکوس یا لوله U از دوغاب سیمان از حلقه به داخل محفظه یا جریان مایعات چاه در رشته پوشش در هنگام اجرا جلوگیری می کند. کفش شناور همچنین پوشش را به سمت مرکز سوراخ هدایت می کند تا هنگام برخورد به داخل چاه چاه ، به لبه های سنگی یا شستشوها برخورد کند. با پوشش "شناور" در داخل ، وزن قلاب کاهش می یابد. با پر کردن کنترل شده یا جزئی هنگام اجرای رشته ، رشته پوشش را می توان در موقعیت شناور قرار داد و این امر باعث می شود که دکل نیازی به حمل کل وزن رشته پوشش نداشته باشد. قسمتهای بیرونی کفش شناور از فولاد ساخته شده اند و به طور کلی با اندازه و نخ های پوشش مطابقت دارند ، هرچند لزوما درجه پوشش نیستند. قسمت داخلی (از جمله مخروطی خارجی) معمولاً از سیمان یا ترموپلاستیک ساخته می شود ، زیرا در صورت تعمیق چاه فراتر از نقطه پوشش ، این ماده باید حفر شود. [3]

کفش های راهنما نوع کفش شناور بدون سوپاپ چک هستند.

یقه شناور [2]
یقه شناور در نزدیکی پایین رشته پوشش نصب شده است. شاخه های سیمان در حین عملیات سیمانکاری اولیه روی آن قرار می گیرند ، بنابراین قسمت کوچکی از دوغاب سیمان را که ممکن است آلوده شود ، در حالی که پلاگین داخلی قسمت داخلی را آلوده می کند ، در داخل محفظه نگه داشته می شود. این شبیه کفش شناور است. اغلب هر دو برای افزونگی استفاده می شوند. شیرهای کنترل داخلی ممکن است از نوع فلپر یا توپی های فنری باشند.

مجموعه سوپاپ چک که در یقه شناور ثابت شده است از توقف جریان دوغاب سیمان در هنگام توقف پمپاژ جلوگیری می کند. بدون یقه شناور یا کفش شناور ، دوغاب سیمان قرار داده شده در آنالوس می تواند لوله U باشد ، یا جریان معکوس به داخل پوشش جریان یابد. تراکم بیشتر دوغابهای سیمان نسبت به گل جابجایی داخل پوشش باعث اثر لوله U می شود. [4]

یقه صحنه
قلاده های مرحله ای ابزاری را فراهم می کنند تا دوغاب سیمان بلافاصله پس از کار اولیه سیمان در قسمت حلقوی بالاتر جابجا شود. یک سری شاخه های لاستیکی با اندازه های مختلف در داخل محفظه باز می شوند و بعدا شیرهای کشویی را می بندند.

پلاگین سیمان دستگاه سیمانکاری بادی
یک پلاگین لاستیکی برای جدا کردن دوغاب سیمان از سایر مایعات ، کاهش آلودگی و حفظ عملکرد دوغاب قابل پیش بینی استفاده می شود. به طور معمول در عملیات سیمان سازی از دو نوع پلاگین سیمان استفاده می شود. شاخه زیرین قبل از دوغاب سیمان راه اندازی می شود تا آلودگی مایعات داخل پوشش قبل از سیمانکاری به حداقل برسد. دیافراگم در بدنه پلاگین پاره می شود تا پس از رسیدن پلاگین به یقه فرود ، دوغاب سیمان از آن عبور کند. شاخه بالایی دارای بدنه ای محکم است که از طریق افزایش فشار پمپ ، نشانگر مثبت تماس با یقه فرود و پلاگین پایین است. [5] [2]
دستگاه هایی که با یقه های لولایی و فنرهای کمان دار مجهز شده اند به نگه داشتن پوشش یا آستر در مرکز چاه کمک می کنند تا از قرارگیری کارآمد غلاف سیمان در اطراف رشته پوشش اطمینان حاصل کنند. اگر رشته های پوشش خارج از مرکز سیمان شوند ، خطر زیادی وجود دارد که یک کانال مایع حفاری یا سیمان آلوده در جایی که پوشش با سازه تماس می گیرد ، باقی بماند و یک مهر و موم ناقص ایجاد کند. [1]

توربولایزرها برای "هم زدن" مایع حفاری و سیمان برای حفظ جریان آشفته ، پره هایی اضافه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که سیمان در اطراف پوسته جریان دارد تا از ایجاد کانال جلوگیری کند.

خراشنده ها برای کمک به بدست آوردن یک ستون سیمان جامد از سیم های فلزی برای تراشیدن کیک گل و لای از مناطق نفوذ پذیر استفاده می کنند. قیمت دستگاه سیمان پاش ماردونی

چهار نوع مرکز دهنده وجود دارد: فنر تعظیم ، سخت ، نیمه سخت و قالب. متمرکز کننده های تعظیم فنر از سهولت p

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Cementing_equipment

آردینی اوخو
پنجشنبه 17 تیر 1400
بؤلوملر :

درباره ی ملات پاش؟

0 گؤروش
یازار:‌


ملات پاش خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی دستگاه ملات پاش
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود!
سمپاش ها و پمپ های ملاطی ملات پاش بادی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. پمپ های ما با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری و بلندمرتبه پشتیبانی کنند. و چون Graco است ، تجهیزات ملات جدید شما برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود! سمپاش ها و پمپ های ملاطی
خط سمپاش و پمپ های ملات Graco به منظور صرفه جویی در هزینه های کار و سهولت کار شما طراحی شده اند. مواد سیمانی ماله کشی دستی زمان بر است ، اما سمپاش و خمپاره انداز Graco (استاتور پیستون و روتور) می تواند بهره وری شما را دو برابر کند. با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها ، پمپ های ما می توانند از مشاغل مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تجاری


https://www.graco.com/gb/en/contractor/products/mortar/mortar-pumps-sprayers.html

آردینی اوخو
پنجشنبه 17 تیر 1400
بؤلوملر :

تفاوت فرش و فرش توسط nazmiyal

0 گؤروش
یازار:‌

انگلیسی زبانان ابتدا از اواسط قرن 15 استفاده از کلمه فرش را به معنای کفپوش پلاستیکی طرح پارکت پارچه درشت آغاز کردند. زبانشناسی ریشه کلمه فرش را به کلمه نورس قدیم "rogg" (که به صورت توف شگی تعریف می شود) و از کلمه پیش از آلمانی "rawwa" و در اوایل قرن نوزدهم می دانند ، کلمه "فرش" به معنای تشک کف است.

برخی از کلمه فرش به معنای دویدن از دیوار به دیوار استفاده می کنند. این احتمالاً در مورد موکت های ساخته شده از دیوار به دیوار است که هم می تواند به سرعت ساخته شود و هم نصب شود تا کل اتاق را تقریباً از هر اندازه پوشش دهد.

فرش دیوار به دیوار / فرش توسط nazmiyal
موکت / موکت دیوار به دیوار

فرشهای منطقه و فرشهای منطقه به راحتی می توانند در هر مکانی از زمین چیده شده و به راحتی جا به جا شوند ، در حالی که فرش های دیواری به دیوار برای همیشه روی زمین چسبانده می شوند.

فرش منطقه ناهار خوری توسط Nazmiyal
فرش منطقه ناهار خوری (داخلی توسط کوکو آرنسن و کیت دراپر)

یکی از تعاریف رسمی تر کلمات فرش و فرش مربوط به اندازه است. کلمه فرش به معنای مورد کوچکتر است (مانند فرش منطقه ای که حدود 4 فوت در 6 فوت یا کمتر است) در حالی که کلمه فرش موارد بزرگتری را منعکس می کند (مانند فرش منطقه ای که عرض آن بیش از 4 فوت و طول آن 6 فوت است ) فرشها و فرشها هم اساساً کفپوش هستند و تنها تفاوت آنها در اندازه آنهاست.

تفاوت فرش و فرش توسط nazmiyal
تفاوت فرش و فرش

بنابراین در حالی که ما می خواهیم فکر کنیم که گل رز با هر نام دیگری. قیمت پارکت پلاستیکی همانطور که در بالا ذکر شد ، در واقع بین فرش و فرش تفاوت وجود دارد.

این وبلاگ فرش که تفاوت فرش و فرش را توضیح می دهد توسط فرشهای عتیقه نازمیال در شهر نیویورک منتشر شده است.


https://nazmiyalantiquerugs.com/blog/what-is-the-difference-between-a-rug-and-a-carpet/

آردینی اوخو
پنجشنبه 10 تیر 1400
بؤلوملر :

توضیح تفاوت فرش و موکت

0 گؤروش
یازار:‌

چه چیزی چیزی را فرش بودن تعریف می کند؟
بعضی اوقات ، همه چیز را مسلم می دانیم. روز دیگر شخصی از ما قیمت موکت خواست که برای آنها توضیح دهیم که فرش چیست. بنابراین متوجه شدیم که این اطلاعات اساسی را با شما به اشتراک می گذاریم.

در ابتدایی ترین تعریف ، فرش پارچه ای بافته شده است که برای پوشاندن منطقه خاصی از کف استفاده می شود. این واژه متمایز از اصطلاح "فرش" است که معمولاً در مورد فرشهایی که از دیوار به دیوار گسترش می یابند یا روی کف ثابت هستند استفاده نمی شود. تفاوت بین فرش و فرش در زیر توضیح داده شده است. خاستگاه فرشها و فرشها متنوع است ، اما روش بافت فرشها عمدتاً بین فرهنگی است. در بیشتر موارد و به طور کلی ، فرش ها روی قاب هایی ساخته می شوند که بنام قالیچه های فرش ساخته می شوند.

فرش چیست - Nazmiyal
فرش چیست؟

بنابراین واقعاً تفاوت بین فرش و فرش چیست؟
حتی از طریق ما تمایل داریم که از اصطلاحات فرش و موکت استفاده کنیم مانند معنی آنها ، از لحاظ فنی ، در واقع یک دنیا تفاوت بین این دو وجود دارد. از فرش و فرش برای اشاره به یک تکه پارچه ضخیم استفاده می شود که به طور معمول با استفاده از الیاف ارگانیک مانند پنبه ، جوت (یک الیاف گیاهی که می توان آن را به یک نخ محکم و درشت تبدیل کرد) ، ابریشم یا پشم بافته می شود. یک فرش یا فرش همچنین می تواند از مواد مصنوعی ساخته شود و هر دو اغلب برای تزئین خانه ها و دفاتر در سراسر جهان استفاده می شوند.

فرش در مقابل فرش توسط نازمیال
فرش در مقابل قالیچه

تقریباً روشهای نامحدودی برای ایجاد یک فرش یا فرش وجود دارد و  قیمت انواع موکت نحوه شکل گیری آنها اغلب به بخشی از جهان که از آنجا آمده اند و همچنین بافته شده آنها بستگی دارد.

اصطلاح فرش در واقع سابقه زبانی طولانی دارد. آن را اغلب در دنیای فرانسه قدیم می بینند "کارپیت" (پارچه ای بسیار تزئین شده) ، که از "کارپیتا" (پارچه ضخیم ساخته شده از پشم) ایتالیای قدیمی گرفته شده است ، که به عنوان "چیدن" نیز تعریف می شود.

طبق فرهنگ آنلاین واژگانی ، واژه فرش در اواخر سال 1200 ، زمانی که برای توصیف پارچه درشت استفاده می شد ، در انگلیسی استفاده می شد.

در اصطلاح فرش در دهه 1300 به معنای سفره یا روتختی نیز بود.

واژه ایتالیایی قدیمی "carpita" بیش از حد احتمالاً از کلمه لاتین قدیمی "carpere" (برای چیدن یا ورق زدن) رشد کرده است.

تا سال 1400 کلمه فرش به عنوان کلمه ای برای پوشش کف انواع موکت استفاده می شد. از "فرش" برای اشاره به پوشش های میز ، تخت و دیوار نیز استفاده می شد زیرا پوشش کف تا سالهای 1400 و 1500 در اروپا مورد استفاده گسترده قرار نگرفت.


https://nazmiyalantiquerugs.com/blog/what-is-the-difference-between-a-rug-and-a-carpet/

آردینی اوخو
پنجشنبه 10 تیر 1400
بؤلوملر :

سیستم های واحد فن کوئل

0 گؤروش
یازار:‌

سیستم های واحد
راجر لگ ، در طراحی سیستم تهویه مطبوع ، 2017

سیستم های واحد فن کوئل
از بسیاری جهات ، سیستم فن کوئل مشابه سیستم القایی است که از خرید فن ebm سیستم های تغییر ، عدم تغییر و چهار لوله استفاده می شود. واحدهای ترمینال معمولاً یا در زیر پنجره یا در یک سقف خالی نصب می شوند که می توان از آن تعداد زیادی از محل های عرضه را تأمین کرد. در حالت دوم ، از فضای خالی سقف می توان برای هوای برگشت استفاده کرد.

واحدهای اتاق متشکل از یک فن ، سیم پیچ ، شبکه های تأمین کننده و برگشتی هوا و فیلتر است (شکل 7.7). با سیستم چهار لوله ، سیم پیچ با آب سرد و گرم تامین می شود. دمای اتاق یا از طریق ترموستات یا با کنترل سرعت فن یا با شیر دو پورت روی سیم پیچ واحد اتاق حفظ می شود.


برای بارگیری تصویر در اندازه کامل وارد سیستم شوید
شکل 7.7 دستگاه فن کویل.

در جایی که هوای تهویه از طریق یک مشبک در دیواره خارجی کشیده شود ، تراکم روی سیم پیچ واحد ایجاد می شود ، که برای آن سینی تخلیه و لوله مورد نیاز است. همچنین ممکن است در اثر آلودگی خاک و سر و صدا از محیط خارجی مشکلاتی وجود داشته باشد.

یک کارخانه تهویه مطبوع مرکزی برای تأمین هوای تازه (در فضای باز) راه حل رضایت بخش تری برای نیازهای تهویه است. این اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری در موقعیت واحد و در همان زمان ، همانطور که با سیستم القایی ، برخی از کنترل رطوبت اتاق. هوای تازه را می توان به واحد ترمینال کانال زد یا از یک خروجی ، که مستقل از واحد اتاق است ، تأمین کرد. اگر دو جریان هوای تأمین کننده از نقاط جداگانه اتاق تخلیه شوند ، می توان یک چرخه روان سنجی ترسیم کرد ، همانطور که برای  فن آلمانی  سیستم واحد القایی در شکل 7.4 و 7.6.

روشهای رد گرما در تولید برق زمین گرمایی
A. Chiasson ، در تولید زمین گرمایی ، 2016

15.5.3 پیکربندی کندانسور
اجزای اصلی یک کندانسور تبخیری شامل سیم پیچ کندانس ، فن (های) ، پمپ گردش آب ، سیستم توزیع آب ، مخزن آب سرد ، حذف کننده های دریفت و مجموعه آرایش آب است.

در کندانسورهای تبخیری معمولاً از سیم پیچ های متراکم ساخته شده از لوله لخت یا لوله بدون باله استفاده می شود. سرعت نسبتاً زیاد انتقال انرژی از سطح خارجی مرطوب به هوا ، نیاز به سطح گسترده را برطرف می کند. سیم پیچ های برهنه نیز کمتر در معرض رسوب قرار می گیرند و به راحتی تمیز می شوند. سرعت بالای انتقال انرژی از سطح خارجی مرطوب به هوا باعث می شود که سیم پیچ های پره ای صرفاً برای کار مرطوب استفاده نشوند. با این حال ، گاهی اوقات برای کاهش یا از بین بردن توده ها و / یا برای کاهش مصرف آب با خشک کردن کندانسور در مواقعی که دمای لامپ خشک مناسب است ، از کویل های جزئی یا کاملاً پره ای استفاده می شود. سیم پیچ ها معمولاً از لوله های فولادی ، لوله های مسی ، لوله های آهنی یا لوله های فولادی ضد زنگ ساخته می شوند.

پمپ گردش آب آب را از مخزن آب سرد به سیستم توزیع واقع در بالای سیم پیچ می رساند. آب از طریق هوای گردش یافته توسط فن (ها) ، روی سطح سیم پیچ پایین می آید و در نهایت به مخزن برمی گردد. سیستم توزیع برای مرطوب سازی کامل و مداوم سطح کامل سیم پیچ طراحی شده است زیرا خیس شدن کامل سرعت بالای انتقال حرارت ناشی از تبخیر را تضمین می کند. یک سطح مرطوب مداوم همچنین از پوسته پوسته شدن بیش از حد جلوگیری می کند ، که احتمالاً در سطوح متناوب یا فن 80 تهویه نیمه مرطوب رخ می دهد. پوسته پوسته شدن بدیهی است که نامطلوب است زیرا باعث کاهش بازده انتقال حرارت می شود. آب از طریق تبخیر ، رانش و دمیدن از مخزن آب سرد از دست می رود از طریق سیستم آرایش آب جایگزین می شود.

کندانسورهای تبخیری ، پیش نویس مکانیکی هستند. یعنی فن ها جریان کنترل شده هوا را از طریق واحد حرکت می دهند. این فن ها ممکن است در سمت ورودی هوا (پیشگیری اجباری) یا سمت تخلیه هوا (پیش نویس القایی) باشند. نوع فن انتخاب شده ، گریز از مرکز یا محوری ، به نیاز فشار خارجی ، نیازهای انرژی و میزان صدای مجاز بستگی دارد


https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/fan-coil

آردینی اوخو
چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :

فن 80 چیلر چیست و از کجا بخریم؟

0 گؤروش
یازار:‌

چیلر
فناوری برودتی و تهویه مطبوع از ZIEHL-ABEGG - برای خرید فن ebm دمای پایدار برای هر زمان از روز ، در کل سال
هنگامی که در تابستان بیرون هوا بسیار گرم می شود ، شما هنوز هم باید دمای پایین لازم را در اتاق های ذخیره سازی و خنک سازی حفظ کنید. برای کمک به شما در دستیابی به این موفقیت ، از مبدلهای حرارتی آب سرد در بخش ساختمان استفاده می شود که در آن آب به عنوان مایع خنک کننده در یک سیستم مدار بسته خنک می شود و سپس در دمای پایین به فن آوری تبرید وارد می شود.


این نوع چیلرهای آبی یا واحدهای آب سرد معمولاً بر روی سقف ساختمان نصب می شوند و به میزان کافی جریان هوا برای خنک سازی مایع خنک کننده تا دمای مورد نیاز نیاز دارند. برای این منظور ، عمدتا از فنهای محوری با کنترل سرعت استفاده می شود. با این حال ، بدون بهینه سازی مربوطه در حین کار ، اینها انتشار قابل توجهی از صدا را ایجاد می کنند.

ZIEHL-ABEGG با فن محوری ZAplus جریان هوای مدرن را ایجاد و بهینه کرده است که برای کولرهای آبی و سیستم های چیلر نیز مناسب است. محفظه ZAplus جریان بهینه هوا را تضمین می کند و با پیشرفته ترین شبیه سازی جریان موسوم به CFD (دینامیک سیالات محاسباتی) ساخته شده است.

انعطاف پذیر ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست: فن محوری ZAplus
این محفظه با استفاده از فرایندهای قالب گیری تزریق پلاستیک  فن آلمانی  تولید می شود که اطمینان از تولید دقیق آن را تضمین می کند. از طرف مکش ، تأمین هوا برای عملکرد بهینه فن بسیار مهم است. این امر با تعامل کامل بین طراحی تیغه FE2owlet اثبات شده و نازل ZAplus حاصل می شود. از طرف فشار ، جریان هوا یک فن محوری به طور کلی شامل اجزای جریان چرخان زیاد است ، که تأثیر منفی بر عملکرد کارآمد و کم صدا دارد. به همین دلیل است که ZIEHL-ABEGG از پره های راهنما و یک دیفیوزر کوتاه در ZAplus استفاده می کند که بهبود قابل توجهی در داده های عملکرد و صوت ایجاد می کند. در صورت نیاز ، می توان با پخش کننده سطح بالا ، + ZAplus ، سرعت جریان هوا را بیشتر کرد.

ZAplus انعطاف پذیر و قدرتمند برای طیف وسیعی از برنامه ها ، از سیستم های چیلر گرفته تا تهویه انبار مناسب است. حداکثر پایداری را ارائه می دهد زیرا نازل و سیستم تعلیق به صورت یک تکه ساخته می شوند و می توانند به صورت انعطاف پذیر نصب شوند - در بالا و همچنین به صورت نیمه تخت ، تخت یا صفحه Q علاوه بر این ، ZAplus 100٪ سرعت قابل کنترل است.

با استفاده از فناوری AC ، ZAplus از قبل آماده مرحله بعدی ErP است و همچنین می تواند به عنوان RETRO-FIT برای مقاوم سازی ساده (به عنوان مثال سیستم چیلر موجود) مورد استفاده قرار گیرد.

این اضافات تقریباً مطمئناً ارزش آن را خواهد داشت. اگر کل هزینه های یک کارخانه از زمان تملک تا بهره برداری از آن در نظر گرفته شود ، عمدتاً هزینه های انجام شده در حین بهره برداری است که تأثیرگذار است. این می تواند بیش از 90٪ هزینه های محصول در طول عمر آن را تأمین کند. اگر به عنوان مثال فن های استاندارد یک چیلر آبی با فن های ZAplus در همان اندازه جایگزین شوند ، این امر منجر به کاهش قابل توجه و دائمی در مصرف برق می شود و بنابراین باعث کاهش دائمی انرژی و هزینه های عملیاتی می شود. علاوه بر این ، همه محصولات ما با موفقیت یک فرآیند تأیید و آزمایش گسترده را پشت سر گذاشته اند و بنابراین نه تنها با مقادیر عملکرد خود ، بلکه از نظر دوام و طول عمر نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.


ZAplus همچنین بهترین راه حل برای نوسازی های مرتبط با انرژی است
با تبدیل یا مقاوم سازی ، می توان سرعت جریان هوا را با همان فضای کف افزایش داد یا همان سرعت جریان هوا را مانند قبل بدست آورد ، اما می توان مصرف برق و انتشار صدا را به میزان قابل توجهی کاهش داد. در هر صورت ، به لطف RETRO-FIT فقط در چند مرحله می توان یک سیستم مانند کولر آبی را با ZAplu مقاوم سازی کرد. از آنجا که فن محوری در هر دو طرف دارای یک فلنج است ، می توان از آن برای هر دو جهت جریان هوا استفاده کرد و برای طیف وسیعی از دستگاه های انتهایی مختلف مناسب است.

برای نصب ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فن قدیمی را از بین ببرید و دایره سوراخ مورد نیاز را برش دهید. اگر برای از بین بردن واحد قدیمی مجبورید کل محفظه قدیمی را بردارید ، می توانید ZAplus را با یک صفحه حلقه ای دیواری مربع شکل بپوشانید تا نصب آسان تر شود. سپس ، فقط ZAplus را به محفظه پیچ کنید ، کابل های اتصال لازم را از  فن 80 تهویه طریق کانال کابل بکشید و آنها را به موتور وصل کنید. در صورت لزوم ، مشبک محافظ را سوار کنید و کار شما تمام است. این واقعاً می تواند همه کارها را انجام دهد - و یکی از بهترین هاست!


و راز کارایی ما ... تیغه بیونیک FE2owlet
جغدها شکارچیان کارآمد در هوا هستند. به همین دلیل است که ما از بال های آنها به عنوان الگوی فن محوری FE2owlet استفاده کرده و کانتور و ساختار آن را به تیغه فن منتقل کرده ایم. به عنوان مثال ، ما یک تیغه مخصوصاً کم صدا تولید کرده ایم که می تواند با سرعت جریان هوا کاملاً کنترل شده تا 52000 متر مکعب در ساعت و افزایش فشار استاتیک تا 418 Paa ، به صورت جهانی اجرا شود.

این فن محوری بیونیک از ZIEHL-ABEGG در دو نسخه AC یا ECblue با فناوری EC موجود است که کاملاً با فن با کنترلر یکپارچه سازگار است. FE2owlet برای وات سرد نیز مناسب است


https://www.ziehl-abegg.com/en-de/market-segments/chiller

آردینی اوخو
چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :

فن تهویه خارجی از کجا بخریم؟

0 گؤروش
یازار:‌

مدل EPF-AC-24 دارای یک مخزن آب 32 گالنی است که برای استفاده در  فن 80 چیلر  محیط های کاری در مناطق خطرناک دارای درجه بندی است. چیلر هوای قابل حمل ضد انفجار فن و فن آوری غبار خشک را برای خنک کردن مناطق کاری کلاس 1 ، بخش 2 که بدون دسترسی به تهویه مطبوع سنتی هستند ، ترکیب می کند. واحد خود نگهدارنده با ابعاد 66 30 30 46 46 اینچ شامل یک فن تیغه آلومینیومی ضد جرقه 24 اینچی و سیم و موتور محصور می باشد. فن با سرعت 26 مایل در ساعت به شما امکان می دهد فضاهای صنعتی و تجاری را به طور مثر خنک کند. LarsonElectronics_IN

الکترونیک لارسون
800-369-6671
www.larsonelectronics.com

مشترک شدن در فرآیند خنک سازی


نماد ایمیل
من می خواهم از شما بشنوم. به من بگویید که چگونه  فن تهویه خارجی می توانیم پیشرفت کنیم.

مدیر و مدیر عامل BNP رسانه ، Tagg هندرسون

مقالات مرتبط
چیلر هوای قابل حمل ضد انفجار برای مناطق خطرناک طراحی شده است
چیلر قابل حمل با خنک کننده هوا
پنکه مه شکن آویز ریز آویز صنعتی
چیلرهای قابل حمل با خنک کننده هوا به خط تولید اضافه می شوند
راهنماهای مرتبط
سیستم های حرارتی BV
لیند
برای ارسال نظر باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.
2 مقاله تکمیلی سمت چپ
لودر
قبلاً یک کاربر ثبت شده هستید؟ اکنون وارد شوید

مشترک شوید!
اشتراک های مجله الکترونیکی
خبرنامه های الکترونیکی
ثبتنام آنلاین
اشتراک خدمات مشتری
فیلم های بیشتر
مطالب حمایت شده

فن ایرفویل چند بال 900x550
حمایت شده توسط
چند بال
انتخاب مناسب فن برای موفقیت حیاتی است
انتخاب فن مناسب که عملکرد و بازدهی عالی داشته باشد پیچیده است. در این مقاله برخی از ملاحظات مهم برای کمک به مهندسان و برخی دیگر در به حداقل رساندن تأخیرها و بدست آوردن بهترین عملکرد عامل فروش ebmpapst  برای کاربردهای آنها بررسی شده است.

داستانهای محبوب
060921-GEA
بسته کمپرسور اسکرو کارایی کارخانه فرآوری لبنی را افزایش می دهد
062321-ناوتیلوس
مراکز داده از 70 درصد انرژی کمتری برای خنک سازی استفاده می کنند
060921-پیست
نوسازی پیست یخ شامل تعویض سیستم تبرید است
خبر_900
وبینار: کارایی درایو با سیستم های خنک کننده مرکزی
060921-IIR
تأثیر Cold Chain’s Carbon Footprint Refocent of IIR Report
100 تهیه کننده گوشت و مرغ برتر تأمین کننده ملی 2020


وبینار رایگان: بهره وری و انعطاف پذیری رانندگی در تسهیلات شما با سیستم های خنک کننده مرکزی ، 29 ژوئن در ساعت 2 بعد از ظهر EST

مناسبت ها
1 ژانویه 2030
اطلاعات حمایت مالی وبینار
برای اطلاع از حمایت مالی وبینار ، به سایت www.bnpevents.com/webinars مراجعه کنید یا به وب سایت webinars@bnpmedia.com ایمیل کنید.

مشاهده همه
ارسال یک رویداد
نظرسنجی
در یک تامین کننده تجهیزات خنک کننده فرآیند به دنبال چه هستید؟
بیایید درباره خرید صحبت کنیم: هنگام تعیین و خرید تجهیزات خنک کننده فرآیند صنعتی ، مهمترین تأمین کننده تجهیزات برای شما چیست؟

شهرت شرکت

خدمات مشتری

سهولت نگهداری

در زمان تحویل

قیمت

در دسترس بودن محصول

کمک فنی

عوامل دیگر
مشاهده نتایج بایگانی نظرسنجی
محصولات
انتقال حرارت برودتی ، چاپ دوم
انتقال حرارت برودتی ، چاپ دوم
مشاهده محصولات بیشتر
وبینار رایگان: بهره وری و انعطاف پذیری رانندگی در تسهیلات شما با سیستم های خنک کننده مرکزی ، 29 ژوئن در ساعت 2 بعد از ظهر EST

مجله خنک کننده فرآیند
جلد خنک کننده فرآیند ژوئن 2021
2021 ژوئن
ویرایش فرآیند خنک سازی ژوئن 2021 را بررسی کنید: استراتژی هایی برای تشخیص نشت آمونیاک ، اهمیت تمیز نگه داشتن برج خنک کننده و موارد دیگر!

مشاهده بیشتر ایجاد حساب
منابع
گروه تولیدی
اجاره لیست
رهنمودهای همکار
اختصاصی وب
محصول ماه
شرکا
گالری عکس سازندگان
نظرسنجی ها
نظرسنجی و نمونه
بیشتر می خواهم
متصل شوید
حریم خصوصی
سیاست حفظ حریم خصوصی
شرایط و ضوابط
اطلاعات شخصی من را نفروشید
درخواست حریم خصوصی
دسترسی
حق چاپ © 2021 کلیه حقوق محفوظ است BNP Media.

طراحی ، CMS ، میزبانی و توسعه وب :: انتشار الکترونیکی


https://www.process-cooling.com/articles/87913-portable-air-chiller-combines-fan-and-dry-mist

آردینی اوخو
چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :

فن چیلر و تعویض موتور

0 گؤروش
یازار:‌

29 آگوست 2019 سردبیر
توسط لارنس لیسک ، انرژی Excalibur

تغییرات اخیر در قانون به این معنی است که فن کندانسور زیلابگ،  HVAC و تجهیزات برودتی باید تجهیزات و در دسترس بودن فن های کندانسور جایگزین را بررسی کنند.

در چند ماه گذشته ، ما چندین سوال برای تهیه فن های محوری AC جایگزین برای چیلرهای خنک کننده با هوا از کاربران نهایی نداریم که قادر به تهیه فن های جایگزین مستقیم نیستند ، یا هزینه هایی که هزینه سنگین شده است. مخمصه آنها غیر معمول نیست و احتمالاً اوضاع بدتر می شود ، زیرا طرفداران زیادی دیگر تولید نمی شوند یا فقط در دوره های تولید کوتاه تولید می شوند.

از سال 2017 ، تمام موتورهای فن کندانسور جدید که در چیلرها و کندانسورهای جدید استفاده می شوند ، ملزم به رعایت مقررات کارایی موتور کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC) و دستورالعمل محصولات مرتبط با انرژی 2015 (ErP) هستند. این امر تولیدکنندگان را بر آن داشته است تا به طور کلی بازده فن ها را مورد بررسی قرار دهند و کل فن ، از جمله الکترونیک کنترل ، موتور ، دهانه زنگ و پروانه را در نظر بگیرند و حداقل بهره وری را برای فن ها تعریف کنند.

تولیدکنندگان تجهیزات جدید نمی توانند از محصولاتی استفاده کنند که مقررات مربوط به تجهیزات جدید را ندارند اما می توانند به فروش موتور یا فن هایی که از این مقررات برخوردار نیستند به عنوان لوازم یدکی برای تجهیزات موجود ادامه دهند.

تولید کنندگان فن و OEM با فروش قطعات تعویض با حاشیه های بسیار مضحک از بازار لوازم یدکی با هزینه کاربر نهایی بهره مند شده اند. علاوه بر این هزینه های بالا که به کاربر نهایی تحمیل می شود ، کاربر نهایی باید از تلاش برای تعمیر موتور خودداری کند ، زیرا چرخش عقب بیشتر کارایی را کاهش می دهد.


فناوری موتور EC به دلیل میدان مغناطیسی ثانویه ناشی  فن چیلر زیلابگ  از آهن ربا های دائمی و نه سیم پیچ های مس ، حدود 30٪ کارآمدتر از موتورهای AC است
برای بسیاری از مشتریان ، ما همه فن های AC موجود را حذف کرده و جدیدترین طراحی فن های IE4 Super Premium EC را جایگزین کرده ایم که دارای کنترل سرعت هستند و آنها را برای برنامه های HVAC عالی می کند.

با استفاده از کنترل سرعت در هر موتور ، این امکان را برای همه فن های موجود در هر مدار فراهم می کند تا با هم کار کنند ، سرعت را برای حفظ فشار تخلیه دقیق وابسته به تقاضای خنک کننده و دمای هوای محیط تنظیم می کنند.

وقتی دستورالعمل های CIBSE را در نظر می گیرید چرخه عمر تجهیزات HVAC 15-25 سال است و طرفداران AC معمولاً 5-8 سال دوام می آورند ، مقاوم سازی فن های EC را به گزینه ای مناسب برای حیات فن اواپراتور زیلابگ مجدد یک دارایی تبدیل می کند در حالی که بهره وری را افزایش می دهید و از جدیدترین استفاده می کنید فناوری بدون اختلال و هزینه کل جایگزینی.


http://www.enmanreg.org/ec_fans/

آردینی اوخو
چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :

دمنده یا فن برای استفاده در چیلرهای آب خنک کننده هوا

0 گؤروش
یازار:‌

دمنده یا فن برای استفاده در چیلرهای آب خنک کننده هوا
کلیه چیلرهای قابل حمل آب خنک کننده هوا از طریق 10 تن فن زیلابگ به فن های پروانه ای برای جابجایی کندانسور جریان هوا مورد نیاز مجهز هستند.

چیلرهای قابل حمل با خنک کننده هوا از 15-30 تن به دمنده های گریز از مرکز مجهز هستند.

تصویر

خازن هوا خنک کننده نوع فن پروانه (مدل 10 تنی نشان داده شده). کندانسور خنک کننده هوا از نوع دمنده سانتریفیوژ (مدل 30 تنی نشان داده شده است).
حرکت هوا
هر دو دستگاه فن و دمنده تقریباً 1000 CFM هوا به ازای هر تن ظرفیت خنک کننده نامی را جابجا می کنند. مهم است که فضای کافی در اطراف چیلر فراهم شود تا آزادانه بتواند این حجم هوا را حرکت دهد.
تأثیر کولرگازی
هر دو دستگاه فن و دمنده گرما را به محیط اطراف اضافه می کنند. تقریباً به ازای هر 1 تن ظرفیت خنک سازی متوسط ​​، 1.25 تن گرما اضافه می شود. چیلرهای با خنک کننده هوا بار خنک کننده قابل توجهی را به فضای تهویه مطبوع اضافه می کنند. اطمینان حاصل کنید که سیستم تهویه مطبوع بار اضافی ارائه شده توسط چیلر را تحمل می کند.
دمای هوا
هر دو دستگاه فن و دمنده برای شرایط محیط 95 درجه فارنهایت درجه فن رادیال زیلابگ می شوند. بالای 95 درجه فارنهایت ظرفیت از دست رفته رخ می دهد و چیلر ممکن است در کار با مشکل روبرو شود.
امکانات تولید خارج از کشور
واحدهایی که از فن برای حرکت هوا استفاده می کنند ، بدون افزودن سیستم کنترل کننده اضافی هوا ، نمی توانند به فضای غیر مطبوع یا خارج از منزل منتقل شوند. واحدهایی که از یک دمنده برای حرکت هوا استفاده می کنند می توانند به سیستم تهویه مطبوع یا خارج از آن منتقل شوند بدون اینکه یک سیستم تهویه هوا، فن اکسیال زیلابگ اضافی اضافه شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیلرهای قابل حمل آب قابل حمل سری Maximum با بخش فروش مزیت با شماره 317-887-0729 تماس بگیرید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :