29 آگوست 2019 سردبیر
توسط لارنس لیسک ، انرژی Excalibur

تغییرات اخیر در قانون به این معنی است که فن کندانسور زیلابگ،  HVAC و تجهیزات برودتی باید تجهیزات و در دسترس بودن فن های کندانسور جایگزین را بررسی کنند.

در چند ماه گذشته ، ما چندین سوال برای تهیه فن های محوری AC جایگزین برای چیلرهای خنک کننده با هوا از کاربران نهایی نداریم که قادر به تهیه فن های جایگزین مستقیم نیستند ، یا هزینه هایی که هزینه سنگین شده است. مخمصه آنها غیر معمول نیست و احتمالاً اوضاع بدتر می شود ، زیرا طرفداران زیادی دیگر تولید نمی شوند یا فقط در دوره های تولید کوتاه تولید می شوند.

از سال 2017 ، تمام موتورهای فن کندانسور جدید که در چیلرها و کندانسورهای جدید استفاده می شوند ، ملزم به رعایت مقررات کارایی موتور کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC) و دستورالعمل محصولات مرتبط با انرژی 2015 (ErP) هستند. این امر تولیدکنندگان را بر آن داشته است تا به طور کلی بازده فن ها را مورد بررسی قرار دهند و کل فن ، از جمله الکترونیک کنترل ، موتور ، دهانه زنگ و پروانه را در نظر بگیرند و حداقل بهره وری را برای فن ها تعریف کنند.

تولیدکنندگان تجهیزات جدید نمی توانند از محصولاتی استفاده کنند که مقررات مربوط به تجهیزات جدید را ندارند اما می توانند به فروش موتور یا فن هایی که از این مقررات برخوردار نیستند به عنوان لوازم یدکی برای تجهیزات موجود ادامه دهند.

تولید کنندگان فن و OEM با فروش قطعات تعویض با حاشیه های بسیار مضحک از بازار لوازم یدکی با هزینه کاربر نهایی بهره مند شده اند. علاوه بر این هزینه های بالا که به کاربر نهایی تحمیل می شود ، کاربر نهایی باید از تلاش برای تعمیر موتور خودداری کند ، زیرا چرخش عقب بیشتر کارایی را کاهش می دهد.


فناوری موتور EC به دلیل میدان مغناطیسی ثانویه ناشی  فن چیلر زیلابگ  از آهن ربا های دائمی و نه سیم پیچ های مس ، حدود 30٪ کارآمدتر از موتورهای AC است
برای بسیاری از مشتریان ، ما همه فن های AC موجود را حذف کرده و جدیدترین طراحی فن های IE4 Super Premium EC را جایگزین کرده ایم که دارای کنترل سرعت هستند و آنها را برای برنامه های HVAC عالی می کند.

با استفاده از کنترل سرعت در هر موتور ، این امکان را برای همه فن های موجود در هر مدار فراهم می کند تا با هم کار کنند ، سرعت را برای حفظ فشار تخلیه دقیق وابسته به تقاضای خنک کننده و دمای هوای محیط تنظیم می کنند.

وقتی دستورالعمل های CIBSE را در نظر می گیرید چرخه عمر تجهیزات HVAC 15-25 سال است و طرفداران AC معمولاً 5-8 سال دوام می آورند ، مقاوم سازی فن های EC را به گزینه ای مناسب برای حیات فن اواپراتور زیلابگ مجدد یک دارایی تبدیل می کند در حالی که بهره وری را افزایش می دهید و از جدیدترین استفاده می کنید فناوری بدون اختلال و هزینه کل جایگزینی.


http://www.enmanreg.org/ec_fans/

چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :