دمنده یا فن برای استفاده در چیلرهای آب خنک کننده هوا
کلیه چیلرهای قابل حمل آب خنک کننده هوا از طریق 10 تن فن زیلابگ به فن های پروانه ای برای جابجایی کندانسور جریان هوا مورد نیاز مجهز هستند.

چیلرهای قابل حمل با خنک کننده هوا از 15-30 تن به دمنده های گریز از مرکز مجهز هستند.

تصویر

خازن هوا خنک کننده نوع فن پروانه (مدل 10 تنی نشان داده شده). کندانسور خنک کننده هوا از نوع دمنده سانتریفیوژ (مدل 30 تنی نشان داده شده است).
حرکت هوا
هر دو دستگاه فن و دمنده تقریباً 1000 CFM هوا به ازای هر تن ظرفیت خنک کننده نامی را جابجا می کنند. مهم است که فضای کافی در اطراف چیلر فراهم شود تا آزادانه بتواند این حجم هوا را حرکت دهد.
تأثیر کولرگازی
هر دو دستگاه فن و دمنده گرما را به محیط اطراف اضافه می کنند. تقریباً به ازای هر 1 تن ظرفیت خنک سازی متوسط ​​، 1.25 تن گرما اضافه می شود. چیلرهای با خنک کننده هوا بار خنک کننده قابل توجهی را به فضای تهویه مطبوع اضافه می کنند. اطمینان حاصل کنید که سیستم تهویه مطبوع بار اضافی ارائه شده توسط چیلر را تحمل می کند.
دمای هوا
هر دو دستگاه فن و دمنده برای شرایط محیط 95 درجه فارنهایت درجه فن رادیال زیلابگ می شوند. بالای 95 درجه فارنهایت ظرفیت از دست رفته رخ می دهد و چیلر ممکن است در کار با مشکل روبرو شود.
امکانات تولید خارج از کشور
واحدهایی که از فن برای حرکت هوا استفاده می کنند ، بدون افزودن سیستم کنترل کننده اضافی هوا ، نمی توانند به فضای غیر مطبوع یا خارج از منزل منتقل شوند. واحدهایی که از یک دمنده برای حرکت هوا استفاده می کنند می توانند به سیستم تهویه مطبوع یا خارج از آن منتقل شوند بدون اینکه یک سیستم تهویه هوا، فن اکسیال زیلابگ اضافی اضافه شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیلرهای قابل حمل آب قابل حمل سری Maximum با بخش فروش مزیت با شماره 317-887-0729 تماس بگیرید.

چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :