چیلر
فناوری برودتی و تهویه مطبوع از ZIEHL-ABEGG - برای خرید فن ebm دمای پایدار برای هر زمان از روز ، در کل سال
هنگامی که در تابستان بیرون هوا بسیار گرم می شود ، شما هنوز هم باید دمای پایین لازم را در اتاق های ذخیره سازی و خنک سازی حفظ کنید. برای کمک به شما در دستیابی به این موفقیت ، از مبدلهای حرارتی آب سرد در بخش ساختمان استفاده می شود که در آن آب به عنوان مایع خنک کننده در یک سیستم مدار بسته خنک می شود و سپس در دمای پایین به فن آوری تبرید وارد می شود.


این نوع چیلرهای آبی یا واحدهای آب سرد معمولاً بر روی سقف ساختمان نصب می شوند و به میزان کافی جریان هوا برای خنک سازی مایع خنک کننده تا دمای مورد نیاز نیاز دارند. برای این منظور ، عمدتا از فنهای محوری با کنترل سرعت استفاده می شود. با این حال ، بدون بهینه سازی مربوطه در حین کار ، اینها انتشار قابل توجهی از صدا را ایجاد می کنند.

ZIEHL-ABEGG با فن محوری ZAplus جریان هوای مدرن را ایجاد و بهینه کرده است که برای کولرهای آبی و سیستم های چیلر نیز مناسب است. محفظه ZAplus جریان بهینه هوا را تضمین می کند و با پیشرفته ترین شبیه سازی جریان موسوم به CFD (دینامیک سیالات محاسباتی) ساخته شده است.

انعطاف پذیر ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست: فن محوری ZAplus
این محفظه با استفاده از فرایندهای قالب گیری تزریق پلاستیک  فن آلمانی  تولید می شود که اطمینان از تولید دقیق آن را تضمین می کند. از طرف مکش ، تأمین هوا برای عملکرد بهینه فن بسیار مهم است. این امر با تعامل کامل بین طراحی تیغه FE2owlet اثبات شده و نازل ZAplus حاصل می شود. از طرف فشار ، جریان هوا یک فن محوری به طور کلی شامل اجزای جریان چرخان زیاد است ، که تأثیر منفی بر عملکرد کارآمد و کم صدا دارد. به همین دلیل است که ZIEHL-ABEGG از پره های راهنما و یک دیفیوزر کوتاه در ZAplus استفاده می کند که بهبود قابل توجهی در داده های عملکرد و صوت ایجاد می کند. در صورت نیاز ، می توان با پخش کننده سطح بالا ، + ZAplus ، سرعت جریان هوا را بیشتر کرد.

ZAplus انعطاف پذیر و قدرتمند برای طیف وسیعی از برنامه ها ، از سیستم های چیلر گرفته تا تهویه انبار مناسب است. حداکثر پایداری را ارائه می دهد زیرا نازل و سیستم تعلیق به صورت یک تکه ساخته می شوند و می توانند به صورت انعطاف پذیر نصب شوند - در بالا و همچنین به صورت نیمه تخت ، تخت یا صفحه Q علاوه بر این ، ZAplus 100٪ سرعت قابل کنترل است.

با استفاده از فناوری AC ، ZAplus از قبل آماده مرحله بعدی ErP است و همچنین می تواند به عنوان RETRO-FIT برای مقاوم سازی ساده (به عنوان مثال سیستم چیلر موجود) مورد استفاده قرار گیرد.

این اضافات تقریباً مطمئناً ارزش آن را خواهد داشت. اگر کل هزینه های یک کارخانه از زمان تملک تا بهره برداری از آن در نظر گرفته شود ، عمدتاً هزینه های انجام شده در حین بهره برداری است که تأثیرگذار است. این می تواند بیش از 90٪ هزینه های محصول در طول عمر آن را تأمین کند. اگر به عنوان مثال فن های استاندارد یک چیلر آبی با فن های ZAplus در همان اندازه جایگزین شوند ، این امر منجر به کاهش قابل توجه و دائمی در مصرف برق می شود و بنابراین باعث کاهش دائمی انرژی و هزینه های عملیاتی می شود. علاوه بر این ، همه محصولات ما با موفقیت یک فرآیند تأیید و آزمایش گسترده را پشت سر گذاشته اند و بنابراین نه تنها با مقادیر عملکرد خود ، بلکه از نظر دوام و طول عمر نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.


ZAplus همچنین بهترین راه حل برای نوسازی های مرتبط با انرژی است
با تبدیل یا مقاوم سازی ، می توان سرعت جریان هوا را با همان فضای کف افزایش داد یا همان سرعت جریان هوا را مانند قبل بدست آورد ، اما می توان مصرف برق و انتشار صدا را به میزان قابل توجهی کاهش داد. در هر صورت ، به لطف RETRO-FIT فقط در چند مرحله می توان یک سیستم مانند کولر آبی را با ZAplu مقاوم سازی کرد. از آنجا که فن محوری در هر دو طرف دارای یک فلنج است ، می توان از آن برای هر دو جهت جریان هوا استفاده کرد و برای طیف وسیعی از دستگاه های انتهایی مختلف مناسب است.

برای نصب ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فن قدیمی را از بین ببرید و دایره سوراخ مورد نیاز را برش دهید. اگر برای از بین بردن واحد قدیمی مجبورید کل محفظه قدیمی را بردارید ، می توانید ZAplus را با یک صفحه حلقه ای دیواری مربع شکل بپوشانید تا نصب آسان تر شود. سپس ، فقط ZAplus را به محفظه پیچ کنید ، کابل های اتصال لازم را از  فن 80 تهویه طریق کانال کابل بکشید و آنها را به موتور وصل کنید. در صورت لزوم ، مشبک محافظ را سوار کنید و کار شما تمام است. این واقعاً می تواند همه کارها را انجام دهد - و یکی از بهترین هاست!


و راز کارایی ما ... تیغه بیونیک FE2owlet
جغدها شکارچیان کارآمد در هوا هستند. به همین دلیل است که ما از بال های آنها به عنوان الگوی فن محوری FE2owlet استفاده کرده و کانتور و ساختار آن را به تیغه فن منتقل کرده ایم. به عنوان مثال ، ما یک تیغه مخصوصاً کم صدا تولید کرده ایم که می تواند با سرعت جریان هوا کاملاً کنترل شده تا 52000 متر مکعب در ساعت و افزایش فشار استاتیک تا 418 Paa ، به صورت جهانی اجرا شود.

این فن محوری بیونیک از ZIEHL-ABEGG در دو نسخه AC یا ECblue با فناوری EC موجود است که کاملاً با فن با کنترلر یکپارچه سازگار است. FE2owlet برای وات سرد نیز مناسب است


https://www.ziehl-abegg.com/en-de/market-segments/chiller

چهارشنبه 9 تیر 1400
بؤلوملر :