تورکی یازوم

تجیهزات آشپزخانه چاقوی استیک استیل

0 گؤروش
یازار:‌


1
انتخاب چاقوی استیک استیلت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی 5 اینچ Jumbo با دسته پلی پروپیلن مشکی - 12 / مورد
چاقوی استیک استیل ضد زنگ Jumbo 5 "با دسته پلی پروپیلن مشکی - 12 / مورد
به علاوه
 8.19 دلار / مورد

1
چاقوی استیک استیل ضد زنگ 4 1/2 اینچ با دسته چوب و نوک اشاره دار - 12 / مورد
چاقو استیک استیل ضد زنگ 4 1/2 "با دسته چوب و نوک اشاره دار - 12 / مورد
به علاوه
 3.49 دلار / مورد

1
انتخاب چاقوی استیک استیل 5 اینچ Jumbo با دسته چوب - 12 / مورد
چاقو استیک استیل ضد زنگ Jumbo 5 ”با دسته چوب - 12 / مورد
به علاوه
 9.29 دلار / مورد

1
چاقو استیک استیل 3/4 اینچ با دسته پلی پروپیلن مشکی و نوک اشاره دار - 12 / مورد
چاقو استیک فولاد ضد زنگ انتخاب 4 3/4 "با دسته پلی پروپیلن مشکی و نوک اشاره دار - 12 / مورد
به علاوه
 2.99 دلار / مورد

1
چاقو استیک استیل استیل 1/4 اینچ با دسته چوب - 12 / مورد
چاقو استیک استیل 4 1/4 "با دسته چوب - 12 / مورد
به علاوه
 3.79 دلار / مورد

1
مشخصات
طول 8 1/2 اینچ
طول تیغه 4 اینچ 3/4 اینچ
طول دسته 3 3/4 اینچ
طول کلی 8 1/2 اینچ
فولاد ضد زنگ تیغه
ماشین ظرفشویی ایمن بله
Edge Style دنده ای
رنگ دسته مشکی
دسته پلی پروپیلن را کنترل کنید
نوک چاقو گرد
فولاد ضد زنگ مواد
سبک مهر شده
چاقوهای استیک را تایپ کنید
جزئیات
تنظیمات میز خود را با این چاقوی استیک استیل ضد زنگ Choice 4 3/4 با دسته پلی پروپیلن مشکی کامل کنید. یک گزینه شیک و مقرون به صرفه برای رستوران ها و کافه های با حجم بالا ، این چاقوی استیک Choice دارای دسته پلاستیکی پلی پروپیلن سبک و ارگونومیک است. رنگ مشکی استاندارد این دسته است رنگ ظاهری کلاسیک و همچنین سادگی مطابقت با هر چیدمان میز را ارائه می دهد.

این چاقوی استیک دارای تیغه ای از جنس استنلس  تجهیزات آشپزخانه صنعتی  استیل 4 3/4 اینچ با لبه تیز و دندانه دار است که هنگام سرو کردن استیک ، مرغ ، گوشت خوک یا سایر موارد منو که گوشت کانون اصلی آنها است ، کار شما را تمام می کند. بشقاب نوک چاقو یک چهارم جلوی تیغه است که بیشترین برش و جداسازی را انجام می دهد. این نوک گرد تیغه برای برش ، برش و جدا کردن قسمت های گوشت نازک ایده آل است. این چاقو را انتخاب کنید تا ضمن تأمین نیازهای بودجه خود ، میهمانانی با یک ظروف جذاب و کاربردی.

تنظیمات میز خود را با این چاقوی استیک جامبو استیلتجهیزات آشپزخانه صنعتی   انتخابی 5 "با دسته پلی پروپیلن کامل کنید. یک گزینه شیک و مقرون به صرفه برای رستوران ها و کافه های با حجم بالا ، این چاقوی استیک Choice دارای دسته پلاستیکی سبک و ارگونومیک پلی پروپیلن است. رنگ مشکی استاندارد این دسته یک ظاهری کلاسیک و همچنین سادگی تطبیق با هر نوع تنظیم میز. علاوه بر این ، اندازه جامبو چاقو قدرت و ثبات بیشتری را فراهم می کند که هنگام غذا خوردن در برش های ضخیم یا مخصوصاً سخت گوشت مفید خواهد بود.

این چاقوی استیک دارای یک تیغه استنلس استیل 5 اینچی با لبه تیز و دندانه دار است که هنگام سرو کردن استیک ، مرغ ، گوشت خوک یا سایر موارد منو که گوشت کانون غذای آنها است ، کار شما را تمام می کند. نوک چاقو یک چهارم جلوی تیغه است که بیشترین برش و جداسازی را انجام می دهد. نوک گرد این تیغه برای برش ، برش دادن و جدا کردن قسمت های گوشت نازک ایده آل است. این چاقوی انتخاب را انتخاب کنید تا نیازهای بودجه خود را تأمین کنید در حالی که مهمانان خود را با یک ظروف جذاب و کاربردی.

ابعاد کلی:
طول: 9 3/4 "
طول دسته: 4 3/4 "
طول تیغه: 5 "

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به سایت تیام استیل مراجعه کنید

آردینی اوخو
پنجشنبه 14 اسفند 1399
بؤلوملر :

لوازم برودتی آشپزخانه

0 گؤروش
یازار:‌

نوآوری های ایجاد شده برای تحرک روز
لوازم آشپزخانه Whirlpool® سازماندهی و انعطاف پذیری را فراهم می کند.

تلفن هوشمند با صفحه My Oven در برنامه Whirlpool®
لوازم هوشمند هوشمند
با شام از هر کجا همراه باشید 1
با گرم کردن اجاق گاز از اتاق دیگر یا بررسی تایمر با یک دستگاه سازگار با صدا ، دستی در آماده سازی شام بگیرید.

بیشتر بدانید

سازمان هدفمند
فضاهایی مانند قفسه کشویی بی نهایت و جیب بشقاب شما را در یخچال خود برای وسایلی که خانواده بیشتر از همه استفاده می کنند ، فراهم می کند.

 

خرید یخچال و فریزر

 چندین وسیله آشپزخانه در یک آشپزخانه کاملاً مجهز نشان داده شده است.
به وسایل آشپزی ما اعتماد کنید تا شام را سریعتر آماده کنیم.
لوازم آشپزخانه
انعطاف پذیری زمان غذا
لوازم آشپزخانه مانند برد هوشمند ما با صفحه لمسی و ترکیب هود مایکروویو با مشخصات کم ، مطابق برنامه خانواده هستند - مهم نیست که چقدر شلوغ باشد.

آشپزی خرید کنید

ماشین ظرفشویی
آماده باشید برای آنچه خانواده شما با شماره 1 ماشین ظرفشویی آمریکایی شماره 2 جمع می کنند
ویژگی هایی مانند بزرگترین ظرفیت 3 رک با Extra Wash Action3 و بازوی اسپری TotalCoverage به شما کمک می کنند تا به هر ظرف غذا در زمان صرف غذا تناسب دهید.

 

ماشین ظرفشویی را خریداری کنید

ماشین ظرفشویی Whirlpool® با 3 رک با عملکرد اضافی شستشو به شما کمک می کند آنچه را که خانواده شما جمع می کند متناسب کنید.
وسایل آشپزخانه Whirlpool® در هر مرحله از وعده غذایی به شما کمک می کنند
این که چه یخچال را با لوازم مورد علاقه خود تهیه کنید ، چه پختن کلوچه برای یک میان وعده بعد از ظهر یا لذت بردن از یک وعده غذایی خانگی ، کوچکترین کارهای روزانه خانواده شما را نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید. به همین دلیل Whirlpool با تأمل و اندیشه لوازم آشپزخانه را طراحی کرد تا به شما کمک کند تا روز شما به راحتی پیش برود. از بین بسته های لوازم آشپزخانه ضد زنگ انتخاب کنید زیرا بیشترین اتاق را در خانه تغییر می دهید یا یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ظرف یا مایکروویو را که نیاز دارید ، پیدا می کنید تا قدم خود را از دست ندهید. از لحظه ای که مواد غذایی را به خانه منتقل می کنید و پس از آن پاکسازی می کنید ، لوازم آشپزخانه ما آنجا هستند تا کمی زندگی شما را راحت کنند. امروز مجموعه کامل ما را بخرید تا بسته لوازم خانگی متناسب با نیازهای خانواده خود را پیدا کنید.

 

تصاویر صفحه شبیه سازی شده است.
1. لوازم خانگی باید روی تنظیم از راه دور تنظیم شود. WiFi و برنامه مورد نیاز است. ویژگی های قابل تغییر جزئیات و اطلاعات حریم خصوصی در whirlpool.com/connect.
2. بر اساس میانگین 12 ماهه فروش واحد. TraQline 2019.
3. بر اساس حجم قابل استفاده. سبک های دسته با مدل متفاوت است.

آردینی اوخو
یکشنبه 10 اسفند 1399
بؤلوملر :

مهاجرت و تحصیل در مجارستان

0 گؤروش
یازار:‌

مجارستان ویزای ویزیتور طولانی مدت را برای مدت زمان  دنبال مهاجرت و تحصیل در مجارستان حداکثر یک سال ارائه می دهد. مراحل درخواست تا یک ماه طول می کشد. طبق گفته سفارت مجارستان ، "ویزای بازدید کننده" یا ویزای "D" به شما امکان می دهد وارد فرانسه شوید و بیش از سه ماه اقامت داشته باشید. دارندگان ویزای طولانی مدت با توجه به اعتبار ویزا و هدف اقامت مجاز به اقامت در فرانسه تا 12 ماه هستند. "

برای دریافت این ویزا باید در کنسولگری فرانسه نزدیک خود وقت تعیین کنید. نمی توانید وارد شوید - باید یک قرار ملاقات بگذارید.

در این قرار ، اسناد زیر را بیاورید:

یک فرم درخواست به طور کامل پر شده و امضا شده است
یک تصویر شناسه روی فرم درخواست چسبانده شده است
گذرنامه اصلی شما که باید کمتر از 10 سال قبل صادر شده باشد ، سه ماه پس از بازگشت معتبر است و حداقل دو صفحه خالی برای شما باقی مانده است
نامه ای که توسط یک دفتر اسناد رسمی تأیید شده و به شما قول می دهد که در کار مشغول نخواهید شد
نامه اشتغال به کار که بیانگر شغل و درآمد فعلی است
اثبات درآمد (به صورتحساب بانکی یا کپی از نمونه کارهای سرمایه گذاری خود نیاز دارید)
اثبات بیمه درمانی که شامل بیمه تخلیه است
اثبات محل اقامت در فرانسه. (کنسولگری فرانسه هرگز نامه های الکترونیکی من را پس نمی داد ، بنابراین من مطمئن نبودم که چگونه می توانید چنین چیزی را قبل از رسیدن به فرانسه داشته باشید. می توان از آدرس دوست خود استفاده کرد یا فاقد آن ، مکانی را "اجاره" داد (مکانی که می توانید بازپرداخت کنید) برای مصاحبه. کمی مبهم است.)
توجه: بیش از سه ماه قبل از تاریخ ورود نمی توانید برای این ویزا اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت سفارت فرانسه مراجعه کنید و به سفارتخانه ها و کنسولگری های محلی لینک دهید.

مجارستان
نمایی از رودخانه شهر استکهلم ، سوئد
سوئد همچنین ویزای توریستی اقامت طولانی مدت را برای مدت تحصیل در مجارستان حداکثر یک سال ارائه می دهد. روند کار آسان اما طولانی است - تا هشت ماه! این کاری نیست که در آخرین لحظه انجام شود (اگر اگر در حال حاضر در کشور هستید ، این روند فقط چند هفته طول می کشد). هنگام درخواست ویزا به دو نسخه از اسناد زیر احتیاج دارید:


آردینی اوخو
یکشنبه 10 اسفند 1399
بؤلوملر :

ایده هایی جذاب برای تزئین بادکنک جشن تولد

0 گؤروش
یازار:‌

ایده هایی جذاب برای تزئین بادکنک جشن تولد

بادکنک جشن تولد در انواع متنوع در بازار به فور وجود دارد و یکی از لوازم مهم تزئینی برای رنک و لعاب دادن فضا و مکان برگزاری جشن تولد محسوب می شود. از آنجایی که بادکنک ها دارای مدل های مختلف و رنگ های مختلفی هستند می توان از آن ها در مراسم های گوناگونی استفاده کرد.

در این مقاله ایده های جذابی را برای استفاده از بادکنک جشن تولد برای تزئین دکوراسیون مکان جشن تولد  معرفی می کنیم. به کارگیری این ایده ها فضای دکوراسیون جشن را جذاب و چشم نواز خواهد کرد و حس شادی را برای مهمانان به وجود می آورد.

آردینی اوخو
یکشنبه 10 اسفند 1399
بؤلوملر :

جشن تولد

0 گؤروش
یازار:‌

شاید شما هم جزو افرادی باشید که برای جشن تولد فقط بادکنک ها را باد میکنید و خیلی ساده به دیوار و سقف میچسبانید اما بهتر است بدانید روش های فوق العاده شیک و در عین حال ساده ای برای تزیین بادکنک ها وجود دارد. بادکنک آرایی شاید به نظر سخت بیاید اما اینطور نیست کافیست سلیقه و خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید به زیباترین شکل ممکن بادکنک آرایی کنید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 6 اسفند 1399
بؤلوملر :