به هر حال ، این کشور 26 کشور را شامل می شود و اقامت مجارستان بازدید از بسیاری از مقصدها در 90 روز می تواند کمی عجولانه باشد (شما به طور متوسط ​​3.4 روز در هر کشور خواهید داشت).

اگر می خواهید برای مسافرت ، زندگی ، یادگیری یک زبان یا عاشق شدن بیشتر بمانید ، گزینه "حرکت در اطراف" که در بالا پیشنهاد شد ، به درد شما نمی خورد. شما به چیز دیگری احتیاج دارید. خوشبختانه ، چند روش برای این کار وجود دارد - و من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت کلمه "چند" تأکید کنم.

اقامت بیش از 90 روز در منطقه شینگن آسان نیست.

اول ، بیایید قانون را درک کنیم ...

قانون شینگن می گوید شما نمی توانید بیش از 90 روز در گرفتن اقامت مجارستان  بمانید. اگر این کار را انجام دهید ، مشمول جریمه نقدی و اخراج می شوید. نحوه اجرای این قانون اما از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. اگر چند روز یا حتی یک هفته بیش از حد اقامت کنید ، احتمالاً خوب خواهید بود. اگر بیش از این بیشتر طول بکشید ، ممکن است با مشکل روبرو شوید.

بعضی از کشورها با زیاد ماندن بازدیدکنندگان درگیر کار نمی شوند. به عنوان مثال ، آلمان ، هلند ، لهستان ، سوئیس و کشورهای اسکاندیناوی همه در ورود و خروج بسیار سختگیرانه عمل می کنند. اگر بیش از یک هفته از بازدید توریستی خود بگذرد ، احتمال زیادی وجود دارد که شما را کنار بکشد. دو استرالیایی که من می دانم به دلیل بیش از حد دو هفته در ویزای خود در خارج از سوئیس بازداشت شدند. آنها فقط با یک اخطار مجاز به رفتن بودند اما پروازهای خود را از دست داده و مجبور به رزرو پروازهای جدید شدند.

دوشنبه 18 اسفند 1399
بؤلوملر :