به وب سایت رجیستری Guernsey خوش آمدید.
این سایت اطلاعاتی راجع به ثبت های مختلفی که ثبت شرکت در اروپا طبق قوانین گورنسی توسط اداره ثبت احداث می شود ، ارائه می دهد.

علاوه بر این ، این سایت مطابق با قانون شرکت ها (گرنزی) 2008 اعلامیه ها را منتشر می کند و یادداشت های راهنمای مربوط به اداره شرکت های محدود و مشارکت محدود ، بنیادها ، مشارکت با مسئولیت محدود ، ارسال مالی بودجه گرنزی ، ثبت نام حسابرس شناخته شده و استفاده از خدمات آنلاین را ارائه می دهد پورتال.

دفتر ثبت احوال گرنزی بسته است و شماره تلفن های ما بدون سرنشین باقی مانده است. در حال حاضر سرویس جمع آوری یا افت تحصیلی وجود نخواهد داشت.

کلیه اسناد باید از طریق ایمیل یا با استفاده از خدمات پستی ارسال شوند.

برای کسب اطلاعات ، مشتریان باید راهنمای آنلاین را در www.guernseyregistry.com بررسی کنند. هرگونه سeriesالی که با استفاده از وب سایت پاسخ داده نمی شود باید از طریق پست الکترونیکی به آدرس enquiries@guernseyregistry.com ارسال شود.

بروزرسانی GUERNSEY LOCKDOWN - ژانویه 2021
لطفاً توجه داشته باشید که با اثر فوری ، دفتر ثبت احوال گورنسی بسته ثبت شرکت در اروپا لگال آر ای ال است و همه کارمندان از راه دور کار می کنند. این بدان معناست که ممکن است تأخیر در پاسخگویی به شما و کاهش برخی از خدمات وجود داشته باشد.
در حال حاضر خط تلفن ما بدون سرنشین باقی مانده است. ما در حال تلاش برای یافتن راه حلی برای این مسئله هستیم اما در همین حال لطفاً به ایمیل enquiries@guernseyregistry.com ایمیل بزنید و در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

تمدید فعالیت های خیریه و NPO - لطفاً به بهترین شکل ممکن فرم ها را تکمیل کنید. اگر قادر به تکمیل بخش 3 (اطلاعات مالی) نیستید ، لطفاً این قسمت را خالی بگذارید. اگر می توانید برخی از اطلاعات بخش 3 را تکمیل کنید اما با پایان سال متفاوت تا 31 دسامبر 2020 لطفا این کار را انجام دهید و در فرم تاریخ های مربوطه یادداشت کنید.

از آنجا که دفتر ما بسته است ، تمام پست های ثبت نامی که در اداره پست برگزار می شود ، بنابراین اگر می توانید فرم های تمدید شده خیریه / NPO را برای ما ایمیل کنید ، لطفاً این کار را انجام دهید اگر نمی توانید از طریق ایمیل ارسال کنید ، لطفا فرم های تمدید شده را برای ما ارسال کنید و ما به محض دسترسی ثبت ها را پردازش و به روز می کنیم.

ما به دنبال رسما مهلت ثبت نام برای موسسات خیریه و تجدید فعالیت های NPO را به بیش از 31 ژانویه 2021 تمدید می کنیم ، بنابراین اگر نمی توانید این مهلت را تعیین کنید ، نگران نباشید زیرا سازمان ثبت احوال در این دوره قفل با همه فعالانه کار خواهد کرد.

سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :