وقتی تصمیم به خرید ملک می گیرید ، می خواهید همه چیز به خرید ملک در مجارستان طور کامل اداره شود. ما در زمینه رسیدگی به خرید ملک شما راهنمایی کاملی ارائه می دهیم. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا شما را در این روش راهنمایی کنیم. همه امور توسط مجارستان (و بیشتر انگلیسی زبان) املاک و یا واسطه و البته وکلا اداره می شوند. این یک مزیت برای شما به عنوان خریدار محسوب می شود زیرا آنها شما را از طریق عقد قرارداد و همچنین انتقال برق ، اتصال آب و غیره راهنمایی می کنند. آنها راه را می دانند ، این وظیفه آنها است و خوشحال هستند که در خدمت شما هستند. همه با نام توضیح داده شده است. "Magyar Ház" به معنای مجارستانی "خانه مجارستانی" است.

به غیر از "خدمات آژانس کامل املاک" ما در هر منطقه دیگری به دنبال کمک هستید؟ ممکن است بتوانیم در جستجوی آن خانه خاص به شما کمک کنیم یا در صورتی که خانه خود را پیدا کرده اید به شما کمک کنیم. آرزوی شروع کار به یک وکیل نیاز دارید مایل به نوسازی یا نوسازی هستید ؟؟ برای خدمات به صفحه نگاه کنید ، یا برای ما نامه ارسال کنید تا بتوانیم کمک کنیم.

حساب در Forints مجارستان.
به دلیل ویروس کرونا ، در حال حاضر غیرممکن است که به مجارستان بیایید قیمت ملک در مجارستان  تا خانه مجارستانی خود را پیدا کرده و در نهایت خریداری کنید. بسیار تأسف آور است زیرا دوره Forint در حال حاضر بد نیست. هیچ کس نمی داند که قیمت بهتر خواهد شد یا خیر و هنگامی که برای خرید خانه رویایی خود به Forints نیاز دارید دوباره کاهش می یابد. خوشبختانه ، امکاناتی وجود دارد که اکنون GBP خود را به Forints تبدیل کرده و بعداً از آنها استفاده کنید. بیشتر بدانید؟ برای ما نامه یا تماس بگیرید ، یا از گپ استفاده کنید.

آیا می توانید در مجارستان خرید کنید؟
لطفاً مراحل خرید را بررسی کنید تا ببینید آیا مجوز خرید در مجارستان برای شما وجود دارد یا خیر. همه مجاز به خرید نیستند. همچنین خوب است بدانید که خانه مجارستان اقامت دائمی یا موارد دیگر را به شما نمی دهد. همچنین حق VISA نیست.

سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :