مجارستان ویزای ویزیتور طولانی مدت را برای مدت زمان  دنبال مهاجرت و تحصیل در مجارستان حداکثر یک سال ارائه می دهد. مراحل درخواست تا یک ماه طول می کشد. طبق گفته سفارت مجارستان ، "ویزای بازدید کننده" یا ویزای "D" به شما امکان می دهد وارد فرانسه شوید و بیش از سه ماه اقامت داشته باشید. دارندگان ویزای طولانی مدت با توجه به اعتبار ویزا و هدف اقامت مجاز به اقامت در فرانسه تا 12 ماه هستند. "

برای دریافت این ویزا باید در کنسولگری فرانسه نزدیک خود وقت تعیین کنید. نمی توانید وارد شوید - باید یک قرار ملاقات بگذارید.

در این قرار ، اسناد زیر را بیاورید:

یک فرم درخواست به طور کامل پر شده و امضا شده است
یک تصویر شناسه روی فرم درخواست چسبانده شده است
گذرنامه اصلی شما که باید کمتر از 10 سال قبل صادر شده باشد ، سه ماه پس از بازگشت معتبر است و حداقل دو صفحه خالی برای شما باقی مانده است
نامه ای که توسط یک دفتر اسناد رسمی تأیید شده و به شما قول می دهد که در کار مشغول نخواهید شد
نامه اشتغال به کار که بیانگر شغل و درآمد فعلی است
اثبات درآمد (به صورتحساب بانکی یا کپی از نمونه کارهای سرمایه گذاری خود نیاز دارید)
اثبات بیمه درمانی که شامل بیمه تخلیه است
اثبات محل اقامت در فرانسه. (کنسولگری فرانسه هرگز نامه های الکترونیکی من را پس نمی داد ، بنابراین من مطمئن نبودم که چگونه می توانید چنین چیزی را قبل از رسیدن به فرانسه داشته باشید. می توان از آدرس دوست خود استفاده کرد یا فاقد آن ، مکانی را "اجاره" داد (مکانی که می توانید بازپرداخت کنید) برای مصاحبه. کمی مبهم است.)
توجه: بیش از سه ماه قبل از تاریخ ورود نمی توانید برای این ویزا اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت سفارت فرانسه مراجعه کنید و به سفارتخانه ها و کنسولگری های محلی لینک دهید.

مجارستان
نمایی از رودخانه شهر استکهلم ، سوئد
سوئد همچنین ویزای توریستی اقامت طولانی مدت را برای مدت تحصیل در مجارستان حداکثر یک سال ارائه می دهد. روند کار آسان اما طولانی است - تا هشت ماه! این کاری نیست که در آخرین لحظه انجام شود (اگر اگر در حال حاضر در کشور هستید ، این روند فقط چند هفته طول می کشد). هنگام درخواست ویزا به دو نسخه از اسناد زیر احتیاج دارید:


یکشنبه 10 اسفند 1399
بؤلوملر :