تجهیزات آشپزخانه صنعتی موادی هستند که هتل ها ، رستوران ها ، کافه ها ، غذا ، مانند مشاغل مورد استفاده در آشپزخانه آنها. تجهیزات آشپزخانه که متناسب با نوع شغل ، فهرست و مقدار تولید قابل تنوع هستند باید به درستی تعیین و خریداری شوند.

موثرترین نقش در تعیین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی منوهای تولیدی است. چه نوع غذایی را به مشتری پیشنهاد می دهیم؟ میان وعده هایی که سرو می شود چه خواهد بود؟ ما می توانیم پاسخ چنین سوالاتی را تنظیم کنیم.

اگر به دنبال افتتاح یک رستوران à la carte هستید ، تنوع غذاهایی که می توانید سرو کنید تقریباً قطعی است. بسته به اندازه شرکت ، مشتری باید یک شبکه را بدست آورد. برای آشپزها ، اجاق های ترکیبی ضروری است. اجاق های ترکیبی از طیف وسیعی از مناطق پخت و پز برخوردار هستند زیرا هم بخارپز هستند و هم از طریق حرارت از بین می روند.

اگر می خواهید یک فروشگاه استیک باز کنید ، می توانید مقاله ما را در اینجا بخوانید ، تجهیرات آشپزخانه های صنعتی  شما باید کابینت خشک پیر بخرید که یکی از محصولات مورد پسند اخیر است. در حالی که این گوشت های خوشمزه را دارید ، اما یک وسیله نیز خواهید داشت که می تواند یک تزئین مهم برای رستوران شما باشد.

تجهیزات بر اساس نوع تجارت
عامل مهم دیگر در تعیین لوازم آشپزخانه صنعتی نوع تجارت است. یک هتل دارای لیست محصولات بسیار طولانی است زیرا انواع غذا را به میهمانان ارائه می دهد. بافرهای گرم در بالای تجهیزات هتل با بوفه آزاد قرار می گیرند. ظرف چفیه ، لامپهای نگهدارنده گرم و محصولات سمندر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکتهای کوچک فقط تجهیزات تولید خود را دارند. فر پیتزا مهمترین تجهیزات فروشگاه پیتزا فروشی است.

دوشنبه 13 بهمن 1399
بؤلوملر :