مهمانی کنکرافت


Minecraft هنوز یک موضوع محبوب برای بچه های بزرگتر است  شمع جشن تولد که از انجام بازی لذت می برند. شما می توانید آن را با ایده های جالب مانند ایده هایی که در Spaceships & Laser Beams مشاهده کرده ایم ، انجام دهید یا لوازم خود را از Walmart یا Amazon خریداری کنید.

 

پرکاربرد ترین شمع جشن تولد

از جمله پرطرفدارترین شمع های تولد می توان به شمع تولد عاشقانه یا شمع قلب و شمع تولد عدد اشاره کرد. شمع تولد عددی در اندازه ها و جنس های مختلف مانند شمع عدد مخملی با رنگ بندی بسیار زیبا در بازار وجود دارد که به دلخواه خود می توانید انتخاب نمایید. شمع تولد جادویی یک مدل از شمع های خاص برای تولد است که می تواند جذابیت بی نظیری به فضای جشن بدهد.

 


پری دریایی


پری دریایی هنوز هم جشن های تولد را سلطنت می کند! آبشارهای  شمع تولد قلب جادویی با دکوراسیون و مواد غذایی اثری کاملاً مناسب است. به برخی از inspo نیاز دارید؟ برای برخی از ایده های شایان ستایش در زیر دریا ، از جمله دوستان Muddy Muddy Buddy ، به صفحه کیک صورتی بروید.


باب اسفنجی


جدیدترین فیلم Spongebob Squarepants Square امسال منتشر می شود! برای میزبانی یک مهمانی باب اسفنجی ، مانند این مکان مخصوص اقامت در مهماندار با بیشترین ، برای برخی Krabby Patties و زمان با شخصیتهای معروف خود به بخش Bikin Bottom بروید. مناسب برای مهمانی های تابستانی یا استخر ، تزئینات گرمسیری ، رنگ های روشن و برچسب زدن های خلاقانه می تواند مهمانی شما را شبیه به چیزی شبیه به Krusty Krab جلوه دهد.


احزاب مضمون فضا


چه کوچک شما در جنگ ستارگان بزرگ باشد و چه یک فضانورد تازه کار ، 2020 سال سال خارج از این مهمانی های جهانی است. برای بزرگداشت روز بزرگ ، با تزئینات کهکشانی ، فعالیت هایی با مضمون فضا و کلوچه ها و کیک های کیهانی آماده شوید.برای دریافت شمع رایگان اینجا کلیک کنید.

 

https://ai-kala.ir/شمع-جشن-تولد

 

 


آردینی اوخو
پنجشنبه 2 بهمن 1399
بؤلوملر :