قرار دادن چمن مصنوعی در بین بتن ، سنگفرش ، چمن مصنوعی بین سنگ چسب می تواند زیبایی پروژه های طراحی را بزرگ کند. قرار دادن نوارهای چمن مصنوعی بین این نوع پوشش های سخت می تواند چالش برانگیز باشد. اگر برنامه نصب قبل از نصب برنامه ریزی نشده باشد ، نتیجه نهایی می تواند یک کابوس باشد.

من بسیاری از شرکتها را برای نصب "روبان چوبی" آموزش داده ام ، اما همچنین پیمانکاران نصب چمن مصنوعی بین سنگ را به دلیل عدم اطلاع از روش مناسب برای نصب نوارهای چمن مصنوعی ، کل پروژه را حذف کرده ام. قبل از انجام چنین پروژه ای ، باید روند آن را درک کنید. اگر این فرآیند به درستی برنامه ریزی و برآورد نشود ، ممکن است هزاران دلار ضرر کنید.

"اجازه ندهید عامل ضایعات به دشمن کیف پول شما تبدیل شود." از JW بپرسید

در این ماه از JW بپرسید ، من روش مناسب برای ترکیب نوارهای چمن مصنوعی در نمای سخت خود را به شما آموزش خواهم داد.


پیش برنامه ریزی

در اولین قدم برای مناقصه یک پروژه ترکیب نوارهای چمن مصنوعی در و بین hardscape ، شما باید به مشتری نحوه صحیح نصب پروژه خود را آموزش دهید. مشتری باید در مورد ضایعات و هزینه ای که برای نصب صحیح نوارهای چمن نصب می شود مطلع شود. من مطمئن هستم که مشتری از سایر شرکت های چمن مصنوعی برآوردهای متعددی دریافت می کند ، بنابراین توصیه می شود توضیح دهید که چرا پسماندها برای داشتن یک نصب موفق وجود دارد. در دراز مدت با استفاده از قسمت های بزرگ چمن و برش دادن قسمت های سخت به جای استفاده از قطعات و نوارها ، در هزینه های نیروی کار و تماس پشتیبانان صرفه جویی خواهید کرد.

هنگام ترکیب نوارهای چمن مصنوعی ، با پیمانکار hardscape شروع می شود. پیمانکارانی که بتن ، سنگفرش ، تراورتن ، سنگ مرمر یا سنگ سنگ فرش را قرار می دهند ، نمای سخت را بر روی یک بستر بتنی یا یک نمای بیرونی که در لبه بتنی ریخته شده قرار داده است ، قرار می دهند تا از لحاظ ساختاری منظره سخت را در محل خود نگه دارند. این لبه بتن ریزی شده خارجی باعث ایجاد مشکل در قرار دادن مقدار مناسب مواد زیرزمینی فشرده برای وارد کردن چمن بر روی آن می شود. این لبه بتنی بیرونی همچنین باعث ایجاد مشکل در تثبیت نوارهای چمن می شود. بهتر است قبل از نصب با پیمانکار hardscape ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید لبه hardscape از خط لبه میخ زنی شما عبور نمی کند. در این صورت شما باید اره را بریده یا سرریز بتن را بردارید ، یا نوارهای چمن را با بستهای بتنی سوراخ کرده و متصل کنید (مته بزنید و لنگر بزنید).


درجه بندی خاکهای زهکشی فشرده وارداتی

هنگام نصب نوارهای چمن مصنوعی از وجود زهکشی مناسب اطمینان حاصل کنید. نصب نوارهای چوبی در سطوح سخت یا مسطح که دارای زهکشی حداقل یا بدون زهکشی مثبت هستند می تواند منجر به جاری شدن سیل و جلب رضایت مشتری شود. هنگام قرار دادن پر کننده زهکشی وارد شده ، مطمئن شوید که از کیفیت خوبی برخوردار است که اجازه نفوذ آب را می دهد.

ارتفاع سطح زهکشی پس از فشرده سازی نباید بیش از 1/2 اینچ از سطح سخت سخت باشد. این امر از هرگونه خطرات سفر یا لک شدن انگشتان پا پس از سالها تردد پیاده روی جلوگیری می کند.

هنگام فشرده سازی فیلتر زهکشی وارد شده ، توصیه می کنم از یک دستکاری کننده برای فشرده سازی مناسب استفاده کنید. اگر زهکشی حداقل 80 درصد فشرده نشود ، نوارهای چمن به مرور زمان ته نشین می شوند و شما باید آن را برداشته و تعویض کرده و دوباره شروع کنید. هنگام فشرده سازی با دستکاری دست مراقب باشید تا به قسمت سخت آسیب نزنید و آسیبی نبینید. هنگامی که تراکم کامل شد مطمئن شوید که زهکشی وارداتی خشک و محکم است. این امر باعث می شود که روبان های چمن به طور مناسب محکم شوند.

هنگام نصب چمن مصنوعی توصیه می کنم از قسمت های بزرگ چمن به جای نوار استفاده کنید. بسته به اندازه پروژه ، در واقع می توانید با استفاده از مقاطع بزرگ به جای نوار درز و چسباندن بخش ها و قطعات به یکدیگر ، روزهای کار و مصالح خود را ذخیره کنید.


چیدمان

اگر دست به دست با پیمانکار سخت افزاری کار می کنید ، می توانید تیم فروش او را در مورد چیدمان نوارهای طراحی شده با افزایش 15 فوت آموزش دهید. این امر به شما امکان می دهد قطعات کوچکی را از زباله های غیر ضروری جدا کنید.

من توصیه می کنم که قسمت های چمن مصنوعی را در جایی که الیاف به سمت نقطه کانونی قرار دارند ، بگذارید. اگر این یک گزینه نیست ، هنگام قرار دادن پر کننده ، الیاف باید فیبریلاسیون عمودی داشته باشند تا "درخشش یا درخشش" وجود نداشته باشد.

هنگامی که بخش ها قرار می گیرند ، مطمئن شوید که سنج های هر قسمت در یک راستا قرار دارند تا در تراز بودن آنها تفاوتی ایجاد نشود.

قسمت ها را روی هارد اسکایپ قرار دهید و تراز کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت بنشینید. این اجازه می دهد تا چمن ته نشین شده و با فضای روبان مطابقت داشته باشد. برای تسریع در نشستن چمن بین منظره سخت ، توصیه می کنم قبل از محکم شدن روی چمن به آرامی قدم بزنید تا اجازه دهد چمن سازگار شود.

https://syntheticgrasswarehouse.com/installing-artificial-grass-between-pavers/

شنبه 6 شهریور 1400
بؤلوملر :