بسیاری از صاحبخانه ها در فرصتی برای نصب چمن های مصنوعی چمن می پرند ، نظافت چمن مصنوعی زیرا آنها حتی نیمی از مراقبت و نگهداری چمنزارهای چمن طبیعی را ندارند. نیازی به کوددهی ، چمن زنی ، هوادهی یا علف مصنوعی ندارید.


فقط به این دلیل که نیازهای نگهداری زیادی ندارد به این معنی نیست که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. عواملی از جمله بچه ها ، حیوانات خانگی ، حیات وحش یا حتی تعداد زیادی درخت و درختچه می توانند تعیین کنند که هر چند وقت یکبار باید تمیز کردن چمن مصنوعی خود را تمیز کنید. زندگی در یک منطقه مخصوص گرد و خاک یا بارانی نیز می تواند نیازهای نظافت و نگهداری چمن مصنوعی شما را تعیین کند.


داروهای خانگی مانند محلول سرکه و آب ، آب و صابون یا جوش شیرین منشاء بو و بوی نامطلوب را برطرف نمی کنند.


محلول ایمن تر تمیز کننده همه کاره ساده سبز به شما کمک می کند تا تمیز کردن چمن مصنوعی خود و سایر مناطق بیرونی را احیا کنید.


تعمیر و نگهداری مناسب چمن مصنوعی می تواند به حفظ سلامت آن در طولانی مدت کمک کند. هفته ای یکبار چمنزار خود را با آب معمولی شستشو دهید و حداقل یکبار در ماه با استفاده از دستورالعمل های زیر تمیز کنید.


وقتی در مورد یک سطح شک دارید ، همیشه ابتدا آزمایش نقطه ای را انجام دهید.

دستورالعمل های تمیز کردن چمن مصنوعی:
گرد و غبار ، خاک و برگها را از بین ببرید. از چنگک انعطاف پذیر چمن یا جارو با موهای سفت استفاده کنید.
محلول ساده سبز خود را آماده کنید. در یک سطل یا ظرف بزرگ ، 1½ فنجان تمیز کننده ساده همه منظوره سبز را با یک گالن آب مخلوط کنید.
خیس. شلنگ پایین منطقه.
سبز ساده را اعمال کنید از یک برس بلند عرشه برای اعمال محلول ساده سبز در بخش ها استفاده کنید.
آبکشی کنید. با شیلنگ باغچه خود را خوب بشویید. هر فوم را به لبه ها فشار دهید و آن را آبیاری کنید.
تکرار. سبز ساده خود را به قسمت بعدی بمالید و بشویید.
با هوا خشک می شود. قبل از استفاده مجدد از چنگک یا جارو برای تمیز کردن تیغه ها به حالت عمودی ، اجازه دهید تا کل سطح چمن خشک شود.


https://simplegreen.com/cleaning-tips/rooms/outdoors/artificial-turf/

شنبه 6 شهریور 1400
بؤلوملر :