توسط تیم Painters USA - آخرین به روز رسانی در آوریل 20 ، 2021
کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی یک گزینه محبوب برای کفپوش های صنعتی است. آنها از نظر زیبایی محکم هستند ،کفپوش اپوکسی در گزینه های زیادی مانند پوشش های ضد لغزش و موارد دیگر وجود دارند. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کفپوش اپوکسی برای نیازهای کسب و کار شما مناسب است ، جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید.

اما ابتدا باید بدانید که کفپوش اپوکسی چیست

کفپوش اپوکسی چیست؟
کفپوش اپوکسی که به کفپوش رزینی یا کفپوش پلیمری نیز معروف است ، مخلوطی دو قسمتی است که از رزین و سخت کننده تشکیل شده است. اپوکسی روی بتن ، چوب ، VCT ، کاشی یا بسیاری دیگر از کفهای معمولی صنعتی و تجاری قرار می گیرد. واکنش شیمیایی با بستر پیوند ایجاد می کند و یک پلاستیک سخت ایجاد می کند. بعلاوه ، سریع درمان می شود تا شرکت شما بتواند به سرعت به تجارت بازگردد.

مزایای کفپوش اپوکسی
بسیاری از شرکت ها به دلیل سهولت و استحکام کفپوش اپوکسی را انتخاب کردند. کفپوش اپوکسی راه حل مناسبی برای کفهایی است که باید در برابر درجه حرارت شدید ، ترافیک پا و ماشین ، مواد شیمیایی ، روغن و سایر مایعات بدون لایه برداری و خوردگی در طول سالها استفاده مداوم مقاومت کنند. فرآوری مواد غذایی ، لوازم الکترونیکی ، دارویی ، گوشت و طیور ، کارخانه های تقطیر ، لبنیات ، صنایع و تولید تنها برخی از صنایعی هستند که کفپوش اپوکسی راه حل مناسبی برای آنها است.

سطحی بدون درز و به راحتی تمیز می شود
از آنجا که اپوکسی ریخته می شود ، درزها ، اتصالات یا برجستگی هایی مانند کاشی یا انواع دیگر کف وجود ندارد. این امر اپوکسی را به گزینه ای مناسب برای کفپوش بهداشتی تبدیل می کند و ترک ها و شکاف های خاک و باکتری ها را در حین تمیز کردن مخفی می کند. یک افزودنی ضد میکروبی می تواند بهداشت را برای گیاهان غذایی یا مراکز بهداشتی به سطح دیگری برساند. همچنین سطح صاف آن باعث می شود تا غرفه داران یا لیفتراک های بیمارستانی بدون لرزش و مقاومت در برابر ضربه های درز کف راحت تر غلت بزنند.

مقاوم در برابر لکه و آب
کفپوش اپوکسی به خوبی در برابر لکه و آب مقاوم است. اپوکسی بر خلاف چوب ، لمینت یا سایر انواع کفپوش ، در اثر آسیب آب دچار تاب خوردگی و لکه آب نمی شود. هنگام ریختن اجتناب ناپذیر ، تمیز کردن بسیار آسان است و لکه ها نادر هستند.

دوام
وقتی صحبت از کف می شود ، اپوکسی سخت ترین است! ترکیبات شیمیایی کفپوش اپوکسی سه بعدی یک کف مقاوم در برابر ضربه ایجاد می کنند که برای رسیدگی به ضربه ، گرما ، ماشین آلات سنگین و موارد دیگر بدون نگرانی در مورد ترک خوردگی و ساییدگی مناسب است. کفپوش همچنین از دوام کافی برخوردار است تا در برابر نشت مواد شیمیایی برای استفاده در کارخانه های شیمیایی مقاومت کند.

ظاهر
کفپوش اپوکسی با ظاهری صاف ، براق و بدون درز ، گزینه ای جذاب برای بسیاری از ساختمانهای مختلف است. کفپوش اپوکسی رنگهای بسیار زیبایی را ارائه می دهد که برای لابی هتل ها یا مجموعه های ورزشی مناسب است.

مقرون به صرفه بودن
یکی دیگر از مزایای کفپوش اپوکسی ، مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه هر فوت مربع به طور قابل توجهی کمتر از سایر انواع کفپوش است. معامله واقعی این است که بدانید کفپوش برای سالهای طولانی نیازی به تعویض ندارد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد.

استحکام - قدرت
هنگام ارزیابی مقاومت خمشی ، اکثر کفپوش های اپوکسی بیش از 3 برابر قوی تر از بتن هستند که معمولاً کمتر از 3000 psi است. کفپوش اپوکسی برای مقاومت در برابر ماشین آلات سنگین ، تردد زیاد و دمای شدید مانند آنچه در فرآوری مواد غذایی یافت می شود ایجاد شده است. هیچ چیزی قوی تر از کفپوش اپوکسی نیست!

ایمنی
اولویت شماره یک هر شرکت باید ایمنی باشد. می توان روکش ضد لغزش را نصب کرد تا نیازی به نگرانی در مورد لغزش و تصادف با کفپوش اپوکسی نباشد. این یک معیار ایمنی عالی برای مناطقی است که تردد در آنها زیاد است. کفپوش های اپوکسی نیز بسیار قابل مشاهده هستند ، بدون هیچ گونه ترک یا برجستگی پنهانی که باعث تصادف می شود.

سازگار با محیط زیست
فرسایش یا پوسته پوسته شدن کفپوش اپوکسی برای آلودگی محیط زیست هیچ خطری ندارد. علاوه بر این ، نصب و راه اندازی پسماند کمتری نسبت به سایر انواع کفپوش ها بر جای می گذارد. از آنجا که متخلخل نیست ، مواد شیمیایی تمیز کننده سخت مورد نیاز نیست. همه این عوامل کفپوش اپوکسی را به گزینه ای سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

نگهداری آسان
کفپوش اپوکسی یکی از آسان ترین انواع کف برای نگهداری است. این تراشه یا ترک خوردگی ندارد و بدون منفذ است و سالها دوام می آورد.

همین امروز کف اپوکسی خود را تهیه کنید!
درخواست برآورد
چالش های کفپوش اپوکسی
در حالی که مزایای زیادی برای انتخاب کفپوش اپوکسی وجود دارد ، خوب است همه چالش هایی که ممکن است ایجاد شود را بشناسید. مسلماً مزایا بر معایب آن بیشتر است ، اما همچنان این موارد را در نظر بگیرید.

لغزنده
به دلیل سطح صاف و یکدست ، کفپوش اپوکسی هنگام خیس شدن می تواند لغزنده باشد. توصیه می شود که یک پوشش ضد لغزش اضافه کنید ، که از افتادن جلوگیری می کند.

در حین خشک شدن بو دهید
کفپوش های اپوکسی استاندارد هنگام خشک شدن می توانند بوی شیمیایی داشته باشند. بخارات کف اپوکسی در صورت قرار گرفتن در معرض آنها می تواند خطرناک باشد. با این حال ، اگر زمان مناسبی را برای درمان به کفپوش بدهید ، گاز کشی به اندازه بسیاری از انواع کفپوش ها دوام نمی آورد.

چند روز طول می کشد تا خشک شود
خشک شدن کفپوش های اپوکسی نسبت به انواع دیگر کفپوش ها بیشتر طول می کشد. اپوکسی های سریع تری نسبت به معمولی 24-72 ساعت وجود دارد ، بنابراین می توانید سریع عمل کنید

یکشنبه 31 مرداد 1400
بؤلوملر :