Pinterest
فیس بوک
توییتر
پست الکترونیک

کفپوش لمینت را 02:33 نصب کنید
 
مرحله 1

حذف زبان
قبل از شروع نصب ، هر تخته را بررسی کنید. برای اولین ردیف در امتداد دیوارهای مستقیم ،آموزش نصب پارکت لمینت  زبان را در تمام مفاصل جانبی بلند و سمت کوتاه اولین تخته را با استفاده از اره رومیزی بردارید.

گام 2


ردیابی و برش
برای دیوارهای ناهموار ، کانتور را با یک قطب نما در طرف زبان تخته بکشید و با یک اره مویی برش دهید.

مرحله 3

جمع آوری ردیف اول
ردیف اول را با زبان کنار دیوار از دیوار جمع کنید. زبان انتهایی را در شیار انتهایی وارد کرده و به سمت پایین بچرخانید تا جمع شود. تخته ها را در یک راستا و مفاصل را بسته نگه دارید.

مرحله 4

فضایی برای توسعه فراهم کنید
با استفاده از جدا کننده های چوبی ، فضایی 3/8 اینچی برای گسترش در هر طرف فراهم کنید. توجه: دو فاصله بین ضخامت و ضخامت 3/8 اینچ است.

مرحله 5


برش برای ردیف های جدید
قطعه اول را حداقل با طول 8 اینچ با استفاده از اره رومیزی برش دهید. ردیف های جدید را با استفاده از قطعاتی که از ردیف قبلی کوتاه شده اند ، شروع کنید و حداقل یک افست انتهایی 12 اینچی را تضمین کنید.

مرحله 6



جمع آوری ردیف دوم
زبان تخته ردیف دوم را در شیار تخته ردیف اول با زاویه کمی وارد کنید تا لبه های لمینت به هم برسند. سپس ، تا زمانی که مفاصل قفل شوند بچرخانید (تصویر 1). برای تخته بعدی ، ابتدا انتهای کوتاه تخته را بپیوندید (تصویر 2). هنگامی که تخته به پایین چرخانده می شود ، شکافی در مفاصل طرف بلند مشاهده خواهید کرد. لبه خارجی تخته را تقریباً 1 اینچ به سمت بالا بلند کنید. این زاویه را هنگام فشار دادن تخته به داخل نگه دارید تا لبه های لمینت به هم برسند. به سمت پایین روی تخته بچرخانید تا مفصل قفل شود (تصویر 3). مراحل قبلی را برای تکمیل نصب تکرار کنید.

نکته حرفه ای
برای ثابت نگه داشتن تخته های نصب شده در حین نصب ، جعبه تخته ها را در انتهای ردیفی که نصب می کنید یکدست قرار دهید.

مرحله 7


این روش جایگزین را امتحان کنید
زبانها را در شیارهای طرفهای بلند و کوتاه تخته ها تراز کنید. ابتدا قسمت بلند را با قرار دادن یک بلوک ضربه زنی نزدیک به 8 اینچ از هر دو طرف نصب کنید. به آرامی روی قسمت بلند ضربه بزنید تا محل اتصال محکم بسته شود (تصویر 1). در مرحله بعد ، با استفاده از بلوک ضربه زدن ، انتها را در موقعیت قفل شده ضربه بزنید (تصویر 2).

نکته حرفه ای
استفاده از نیروی بیش از حد ممکن است به مفصل آسیب برساند.

مرحله 8

شکاف را بررسی کنید
از یک نوار اندازه گیری برای اطمینان از وجود فاصله 3/8 اینچی (پس از بستن مفصل) از دیوار استفاده کنید تا امکان انبساط ایجاد شود.

مرحله 9

Last Row را نصب کنید
تخته ای را که به ردیف دوم تا آخر متصل می کنید تراز کنید. با استفاده از یک تخته تمام عرض به عنوان فاصله دهنده ، خط دیوار را ترسیم کرده و تخته را به اندازه برش دهید. زبان جانبی بلند را داخل شیار نصب کنید و انتهای مفصل را تراز کنید. به طور مساوی در طول تخته کار کنید و با استفاده از کش و چکش لاستیکی به آرامی روی مفصل بسته شده ضربه بزنید. پس از ضربه زدن به مفصل جانبی بلند بسته ، با استفاده از بلوک ضربه زدن یا کشیدن نوار ، روی قسمت کوتاه بسته شده ضربه بزنید. همه فاصله گیرها را بردارید.

مرحله 10

سیلانت بزنید
یک سیلانت سیلیکونی قابل انعطاف و صددرصد روی کل محیط بمالید تا یک آب بندی محکم ایجاد شود.


بعدی

نصب کفپوش لمینت
دستورالعمل های گام به گام نحوه چیدن کفپوش لمینت در یک آخر هفته را دریافت کنید.
توصیه می کنیم

نحوه نصب فرش دیوار به دیوار خودتان 17 مرحله

نحوه نصب کاشی در حمام در 12 مرحله

نحوه کاشی کردن یک طبقه 12 مرحله

نحوه نصب کاشی کف 9 مرحله

نحوه طبقه بندی 5 مرحله

نحوه نصب کفپوش وینیل 14 مرحله

یکشنبه 31 مرداد 1400
بؤلوملر :