تقریباً هر سال دو میلیون نفر از قلعه پراگ دیدن می کنند و این یکی از محبوب ترین جاذبه های وکیل مهاجرت تحصیلی به مجارستان جمهوری چک است. قلعه پراگ که توسط کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین مجموعه قلعه در جهان شناخته می شود ، ترکیبی خیره کننده از سبک های معماری گوتیک و رومانسک است.

در حالی که قدمت قلعه به قرن 9 برمی گردد ، برخی دیگر از سازه های داخل 70،000 متر مربع مجموعه قرن ها بعد ساخته شده اند. برخی از خیره کننده ترین ساختمانهای مجموعه قلعه پراگ شامل کلیسای جامع سنت ویتوس ، کلیسای مقدس جورج و خط طلایی قرن شانزدهم هستند. این خط از خانه های کوچک قرون وسطایی زمانی نگهبانان کاخ و طلافروشان را در خود جای داده بود و قرن ها بعد ، نویسنده فرانتس کافکا و برنده جایزه نوبل ، یاروسلاو سیفرت.

محوطه قلعه همچنین دفتر رئیس جمهور جمهوری چک و یک اتاق مخفی است که جواهرات تاج Bohemian را نگهداری می کند. گالری ملی دارای یک شعبه کوچک موزه در داخل قلعه است و همچنین یک موزه اسباب بازی نیز وجود دارد که روی اسباب بازی های چوبی تمرکز شده است.

محل اقامت: در پراگ کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در پراگ
7. دروازه براندنبورگ برلین ، آلمان
دروازه براندنبورگ
دروازه براندنبورگ
دروازه براندنبورگ به دستور فردریک ویلیام دوم پادشاه پروس در قرن هجدهم ساخته شده و به نماد برلین تبدیل شده است. این دروازه با ارتفاع 26 متر و طول بیش از 65 متر با یک کوادریگا یا ارابه ای که توسط چهار اسب کشیده شده تاج گذاری می شود.

این دروازه نام خود را مدیون شهر براندنبورگ یا در هاول است زیرا در همان جایی که جاده اتصال برلین و براندنبورگ آغاز می شود نشسته است. در طول دو قرن گذشته ، دروازه در بسیاری از وقایع تاریخی که آلمان را شکل داده است ، مرکز اصلی بوده است. این علامت به عنوان نماد نازی ها مورد استفاده قرار گرفت و با وجود خسارت سنگین در اثر انفجارها و تیراندازی ها از جنگ جهانی دوم زنده ماند.

سالها بعد ، دروازه به مرز غیررسمی بین برلین شرقی و غربی تا زمان احداث دیوار برلین تبدیل شد. و هنگامی که دیوار در سال 1989 سقوط کرد ، 100000 نفر برای جشن گرفتن در دروازه جمع شدند.

محل اقامت: در برلین کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در برلین
8. کانال های ونیز ، ایتالیا
گوندولاها روی کانال بزرگ ونیز
گوندولاها روی کانال بزرگ ونیز
"شهر شناور" جادویی ایتالیا دارای زیبایی ، عاشقانه و تاریخچه ای است که هر بازدید  شرایط تحصیل در مجارستان کننده ای را راضی خود می کند. بیش از 150 کانال از طریق ونیز عبور می کنند و 118 جزیره کوچک را از طریق 400 پل و تعدادی از گذرگاه ها به هم متصل می کنند.

جادوی ونیز به آب ختم نمی شود. کوچه ها و گذرگاههای جذاب ، حیاط های پنهان و نمونه های خیره کننده معماری گوتیک و رنسانس در حاشیه کانال ها قرار دارند. هنگام سفر در زیر پل ها و گوشه گوشه گراند کانال با تور گشت و گذار در گوندولا یا یک بخار ، اتوبوس آبی ونیز ، بیشتر آب معماری را می توان بهتر درک کرد.

گراند کانال ونیز ، راهرو اصلی ترافیک آب در این شهر ، توسط بسیاری از کاخ ها و کلیساها ، از جمله کاخ پلاستیکی گوتیک قرن پانزدهم و کاخ Ca 'Rezzonico به سبک روکوکو ، با نمای کاملاً مرمر سفید پوشیده شده است.

محل اقامت: در ونیز کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در ونیز
9. Matterhorn ، سوئیس
ماترهورن
ماترهورن
Matterhorn با ارتفاع 4478 متر یکی از بالاترین قله های اروپا است. این کوه خیره کننده دقیقاً بالای شهر زرمات سوئیس ، در مرز بین سوئیس و ایتالیا قرار دارد. Matterhorn که یک مقصد محبوب برای کوهنوردی در کوه های آلپ است ، بی نظیر است زیرا این کوه کوهی هرمی شکل است که از چهار طرف می توان از آن بالا رفت.

برای غیر کوهنوردان خارج از آنجا نیز می توان یک پیاده روی 10 روزه در اطراف کوه انجام داد. این یکی از زیباترین پیاده روی در کوه های آلپ ، عبور از دریاچه های یخبندان ، جنگل های آلپ و مراتع گلدار در نظر گرفته شده است.

مناطق اطراف Matterhorn و Zermatt در طول زمستان اسکی بازان و اسنوبورد بازان را به خود جلب می کند ، هتل های Zermatt و Breuil-Cervinia دارای آسانسورهای اسکی در بالای گذرگاه Theodul هستند. موزه Matterhorn نیز وجود دارد که تاریخ جذاب کوهنوردی را شرح می دهد و از طریق تور هلی کوپتر فرصتی برای مشاهده از نزدیک و شخصی قله های پوشیده از برف را فراهم می کند.

10. کانال های آمستردام ، هلند
کانال آمستردام
کانال آمستردام
آمستردام که به درستی به عنوان "ونیز شمال" شناخته می شود ، از طریق صدها شرایط سنی تحصیل در مجارستان کیلومتر گراچن (کانال) که در شهر جریان دارد تأمین می شود. این شهر دارای سه کانال اصلی است - Herengracht ، Prinsengracht و Keizergracht - و بیش از 1500 پل اتصال جزایر.

کانال Prinsengracht احتمالاً معروف ترین کانال در هلند است ، زیرا تعدادی ساختمان برجسته در امتداد سواحل آن واقع شده است. از جمله این خانه های آن فرانک است. بلندترین کلیسای آمستردام ، وسترکرک ؛ خانه Deutzen Hofje در قرن 17 و تعدادی دیگر از بناهای تاریخی چشمگیر.

کانال Singelgracht ، اگرچه یکی از بزرگترین کانال ها نیست ، اما به دلیل همسایگی با محله بسیار مجلل Jordaan شناخته شده است ،

یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر :