اتریش - بررسی اجمالی بازار ، شاخص های اصلی ثبت شرکت در اتحادیه اروپا اقتصادی و آمار تجارت را بررسی می کند ، کدام کشورها در بازار غالب هستند ، سهم بازار ایالات متحده ، وضعیت سیاسی در صورت لزوم ، مهمترین دلایلی که شرکتهای آمریکایی باید صادرات به این کشور را بررسی کنند و سایر مواردی که تجارت را تحت تأثیر قرار می دهد ، به عنوان مثال ، تروریسم ، کاهش ارزش پول ، توافق نامه های تجاری.
آخرین انتشار: 7/9/2019
این راهنمای تجاری کشور (CCG) نگاهی جامع به محیط تجاری اتریش ، شامل تجزیه و تحلیل عوامل اقتصادی ، سیاسی و تنظیم کننده بازار را ارائه می دهد. CCG سالانه توسط یک تیم بین آژانس در سفارت ایالات متحده اتریش ارائه می شود ، CCG به عنوان ابزاری برای شرکت های آمریکایی علاقه مند به تجارت در اتریش در نظر گرفته شده است.
حقایق کلیدی (2018):

جمعیت 8.8 میلیون نفر
زبان آلمانی
تولید ناخالص داخلی (سرانه) 456 میلیارد دلار (51،700 دلار)
رشد تولید ناخالص داخلی 2.7٪ (1.7٪ پیش بینی شده برای سال 2019)
تورم (CPI) 2٪ (1.7٪ پیش بینی شده برای سال 2019)
تورم (HICP) 2.1٪
بیکاری 4.9٪
یورو ارز
از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است

منبع: آمار اتریش

نقاط قوت
اتریش با وجود کوچک بودن ، یک بازار ثروتمند با 27 امین تولید  مزایای ثبت شرکت در اروپا ناخالص داخلی بزرگ و چهاردهمین بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان است. اقتصاد آن متنوع و بسیار بین المللی است. تولید 26٪ تولید ناخالص داخلی اتریش را تشکیل می دهد و بیش از 60٪ محصول تولیدی صادر می شود. نرخ بیکاری متوسط ​​است و ثبات اجتماعی قوی است. از سال 2013 تا 2017 ، تولید ناخالص داخلی اتریش به طور مداوم رشد می کند ، اما از آنجایی که به دنبال روند جهانی تا حدودی نرم شده است ، نرخ رشد 1.7 درصدی برای سال 2019 پیش بینی شده است.

اتریش و ایالات متحده روابط اقتصادی و تجاری قوی دارند. ایالات متحده دومین بازار صادراتی اتریش و سومین شریک تجاری جهانی مهم است. بیش از 300 شرکت آمریکایی زیرمجموعه های خود را در اتریش اداره می کنند ، بسیاری از آنها در گذشته به اتریش به عنوان قطب منطقه ای اروپای مرکزی جذب می شدند و امروز بیشتر در بازار اتریش متمرکز شده اند ، برخی از آنها همچنین از اتریش به عنوان پایگاه تولید و راه حل های تخصصی جهانی استفاده می کنند. نظرسنجی سالانه بازرگانی تجارت اتریش (www.amcham.at) از اعضای شرکت آمریکایی نشان می دهد که مهمترین عوامل موقعیت تجاری در اتریش به طور مداوم است: 1) وجود نیروی متخصص ، 2) کیفیت زندگی و امنیت بالا ، و 3) زیرساخت های عالی (حمل و نقل ، مخابرات ، انرژی). وین به طور مداوم در رتبه بندی بین المللی در بین نمرات کیفیت زندگی قرار دارد. اتریش کشوری امن است که در آن دموکراسی و حاکمیت قانون کاملاً برقرار است. رتبه بندی تجارت جهانی اتریش نیز در میان بهترین ها در سراسر جهان قرار دارد ، با گزارش انجام تجارت جهانی بانک جهانی ، اتریش را در 26 کشور از مراحل ثبت شرکت در اروپا کشور قرار داده و سازمان بین المللی شفافیت اتریش را در 14 کشور از بین 175 کشور در رتبه نخست قرار داده است.


https://www.export.gov/article?series=a0pt0000000PAtDAAW&type=Country_Commercial__kav

شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر :