افراد می توانند در هر مرحله از زندگی ، نه فقط در هنگام تولد یا به عنوان یک فرد مسن  قیمت سمعک زیمنس سیگنیا  ، دچار کم شنوایی شوند. براساس موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی ، تقریباً یک پنجم بزرگسالان در ایالات متحده به نوعی دچار کم شنوایی هستند.

اگر به دنبال جدیدترین سمعک های زیمنس هستید ، در این مقاله به بررسی تغییرات تولید کننده ، شهرت و پیشنهادات برند می پردازیم و نحوه خرید سمعک ساخته شده با فناوری زیمنس را توضیح خواهیم داد.

زیمنس چیست؟
Siemens Hearing Instruments یا Solutions Audiology Solutions ، یک تولید کننده سمعک بود - یا بهتر بگوییم یکی از آنها بود. از یک خرید 2015 ، زیمنس فروش سمعک های خود را با نام Sivantos آغاز کرد.

آیا زیمنس و سیگنیا یک مارک هستند؟
در سال 2016 ، سیوانتوس ، شرکتی که زیمنس دستگاه شنوایی را خریداری کرد ، یک خط سمعک کاملاً جدید به نام Signia معرفی کرد. دستگاه های شنوایی تازه تولید شده از سیوانتوس با نام Signia مارک گذاری می شوند.

با وجود مارک تجاری جدید ، دستگاه های شنوایی Signia از فناوری استفاده می کنند سمعک فوق هوشمند زیمنس که قبلا توسط زیمنس ساخته شده بود. اما هنگام خرید سمعک ، آنها را از Signia خریداری می کنید.

جوانب مثبت و منفی زیمنس / سیگنیا
در اینجا خلاصه ای از مزایا و معایب سمعک های Signia آورده شده است.

سمعک های زیمنس و سیگنیا چقدر هزینه دارند؟
قیمت گذاری بسته به متخصص شنوایی و محل زندگی شما متفاوت است. سمعک های با کیفیت بالا ، مانند آنهایی که از Signia تهیه می شوند ، می توانند براساس خدمات همراه یا خود دستگاه ها قیمت گذاری شوند.

Signia یک عملکرد جستجو دارد که به شما امکان می دهد خرده فروشی را پیدا کنید که دستگاه شنوایی آنها را ذخیره کند. خرده فروشان باید یک دوره آزمایشی رایگان برای سمعک های موجود ارائه دهند.

سینیا برای سمعک های خود بودجه ای را ارائه نمی دهد.

هنگام خرید دستگاه شنوایی سیگنیا ، 1 سال ضمانت ارائه می شود. همچنین گزینه ای برای خرید ضمانت نامه طولانی وجود دارد.

سمعک های سیگنیا با یک برنامه همراه ارائه می شوند که استفاده از آن رایگان است (اطلاعات بیشتر در مورد زیر).

آیا می توانید از بیمه استفاده کنید؟
اکثر سمعک های نسخه ای ، مانند آنهایی که از سیگنیا تهیه می شوند ، کاملاً تحت پوشش بیمه پزشکی نیستند.

با این حال ، Signia سمعک را از طریق وزارت امور سربازان قدیمی در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد.

سمعک: محصولات زیمنس و سیگنیا
Signia سمعک بزرگسالان ساخته شده با فناوری زیمنس را نمایندگی سمعک زیمنس در اهواز  به فروش می رساند. این شرکت انواع مختلفی از مدل ها را ارائه می دهد ، از جمله:

پشت گوش (BTE)
کاملاً درون کانال (CIC)
درون کانال (ITC)
در گوش (ITE)
گیرنده در کانال (RIC)
مجموعه سمعک های Signia به چندین خط تولید تقسیم شده است.

سیگنیا فعال
مناسب برای: کم شنوایی خفیف تا شدید
این سمعک ITC دارای بلوتوث است و دارای یک دستیار دیجیتال AI است که به طور خودکار تنظیمات شما را فرا می گیرد و دستگاه را با توجه به محیط های مختلف تنظیم می کند.

استایلتو X
مناسب برای: کم شنوایی خفیف تا متوسط
این سمعک قابل شارژ RIC همچنین بلوتوث را فعال کرده و دارای یک کیف شارژ مناسب است.

Silk X
مناسب برای: افرادی که سمعک محتاطانه می خواهند
این سمعک CIC از سیلیکون نرم برای راحتی راحت و پنهان از دید ساخته شده است. دستگاه های Silk X به جای تناسب سفارشی ، در اندازه های مختلف آستین ارائه می شوند.

خالص
مناسب برای: افرادی که هر سطح کم شنوایی دارند
هر یک از دستگاه های شنیداری RIC در خط Pure در 10 رنگ مختلف موجود است. همه دستگاه های موجود در مجموعه با برنامه تلفن های هوشمند Signia کار می کنند.

حرکت X
مناسب برای: افرادی که هر سطح کم شنوایی دارند
این سمعک های BTE دارای بلوتوث هستند و از ویژگی منحصر به فردی به نام پیشرفت صدای خود استفاده می کنند که به شما کمک می کند صدای شما طبیعی تر از گوش شما باشد شما همچنین می توانید این سفارشی نصب شده را دریافت کنید.

چهارشنبه 19 خرداد 1400
بؤلوملر :