یا ، نحوه انتخاب شمع فرش مناسب برای خانه قیمت موکت خانواده خودسوالات متداول فرش شمع بالا در برابر توده کم - Pet My Carpet.فرش ها انواع مختلفی دارند. بیایید یاد بگیریم که آنها را از هم جدا کنیم.یکی از متداول ترین س questionsالاتی که در Pet My Carpet ، پس از س involالات مربوط به ضمانت فرش ، فرش های مصنوعی و نحوه تشخیص کیفیت فرش ، به آن اشاره می شود ، شامل تفاوت بین فرش های شمع پایین و بلند و همچنین اجتناب ناپذیر است. بهتر است (برای من ، خانواده ام ، بچه هایم ، چتربازی من ، سه گربه و چهار بازیابی طلایی ...)؟ ”در حالی که پاسخ های خانواده شما تا حدودی به نحوه چیدمان خانه شما و افرادی که در آن زندگی می کنند بستگی دارد ، بسیاری از اصول کلی فرش وجود دارد که در اکثر محیط ها ثابت است. بیایید دسته ای از سوالات شمع فرش را با هم حل کنیم.
فرش یا فرش توده بلند (یا توده کم) دقیقاً چیست؟مزایا و معایب فرش شمع بالا در برابر توده کم - Pet My Carpet.اگر بتوانید دست خود را در فرش فرو کنید ، احتمالاً با شمع متوسط ​​تا بلند سروکار دارید. ذخیره کنید!کلمه "شمع" به سادگی راهی برای توصیف حلقه های پارچه ای است که فرش را تشکیل می دهند. فرش مجموعه ای از الیاف (طبیعی یا مصنوعی) است و ارتفاع و شلی یا سفتی این الیاف (و همچنین نرمی ، رنگ و بافت کلی آنها) بر نحوه درک آنها هنگام قدم گذاشتن ، نشستن یا دروغ گفتن تأثیر می گذارد. بر روی آنها
فرش های توده بلند فرش هایی با الیاف بلندتر (بلندتر) و شل تر هستند. اگر تا به حال روی فرش فریزی یا پشمالو قدم گذاشته اید (سلام به بچه های دهه 70!) ، شما با یک فرش تخته بلند آشنا هستید. انواع دیگر وجود دارد ، اما یکی از محبوب ترین آنها است. در مقابل ، فرش های توده کم دارای الیاف کوتاهتر با حلقه های پارچه ای محکم تر ، مانند فرش بربر و ساکسونی هستند. اکثر فرشهای مسکونی و تجاری در ساختمانهای آپارتمانی ، خانهها و هتلها فرشهای کم توده هستند. در حالی که می توان آنها را از انواع الیاف تهیه کرد ، بیشتر مواقع فرش های پرچین را در گزینه های مصنوعی مانند نایلون ، پلی استر ، تری اکستا و الفین پیدا می کنید.
چرا ممکن است خانواده من به فرش یا فرش با توده بلند علاقه مند باشند؟سوالات متداول فرش شمع بالا در برابر توده کم - Pet My Carpet.اگر به دنبال راحتی هستید ، به دنبال فرش های تخته بلند هستید.فرش های توده بلند برای خانواده هایی که به فرش های راحت و گرم علاقه مند هستند انتخاب خوبی است. دنج و شیک است و مانند قدم زدن در دنیایی از خاطرات آرامش بخش است. اگر در مورد hygge - کلمه دانمارکی راحتی و دنج بودن - شنیده اید ، فرش های توده بلند را تجسم آن کلمه بدانید.
به طور مشابه ، اگر از خانواده ای برخوردار هستید که مردم از گذراندن اوقات خود در حالت نشسته ، دراز کشیده و یا در وسایل فرش مانند مبلمان لذت می برند ، با این نوع فرش ها راحتی بیشتری خواهید داشت. این امر به این دلیل است که راحتی خرید موکت فرش های توده بلند مردم را تشویق می کند تا زمان بیشتری را برای لمس و استفاده از آنها صرف کنند تا فرش های توده کم ، که تمایل دارند در ذهن اکثر مردم در پس زمینه محو شوند. از طرف دیگر ، یک فرش با توده بلند ، قطعه "فعال" تری از خانه است و آن را برای یک خانواده یا اتاق نشیمن مناسب می کند.
فراتر از دکوراسیون ، فرش های توده بلند نیز گزینه های خوبی برای خانواده هایی است که می خواهند فرش هایی با حالت کرکی و بدون پهن شدن در طول زمان باقی بمانند. علاوه بر این ، بسیاری از مردم به سادگی فرش های پر از مجلل را مجلل ، کامل و جذاب می دانند. آنها به خوبی در اتاق خواب ها کار می کنند که در آن آرامش و امنیت را نشان می دهند.
چرا ممکن است خانواده من فرش یا قالی کم توده را ترجیح دهند؟سوالات متداول فرش شمع بالا در برابر توده کم - Pet My Carpet.فرش های توده کم متداول هستند زیرا ارزان تر و راحت تر از شمع های بلند نگهداری می شوند.فرش های توده کم برای خانواده هایی که نگرانی های پزشکی (مانند تنفسی) یا مبتلایان به آلرژی دارند ، انتخاب های خوبی هستند. دلیل این امر این است که فرشها اساساً به عنوان فیلترهای هوای غول پیکر در خانه عمل می کنند و فرشهای کم تراکم آلرژنهای بسیار کمتری نسبت به انواع توده بلند به دام می اندازند ، این بدان معناست که شما نیازی به صرف زمان زیادی برای کار با فیلترهای هوا یا جاروبرقی ندارید. آلرژن ها از خانه شما خارج شوند همچنین به این معنی است که این فرشها هر بار که روی آنها قدم می زنید میلیون ها آلرژن ایجاد نمی کنند. جاروبرقی های کم شمع نیز برای جاروبرقی های روباتیک بسیار راحت تر هستند (به عنوان مثال ، Roomba 980 یا 960). جاروبرقی های روباتیک ، بدون استثنا ، بسیار بیشتر با فرش های با توده متوسط ​​و بلند مبارزه می کنند تا با توده های کم و کف برهنه. جاروبرقی های بی سیم نیز در فرش های شمع کم بسیار بهتر از هر شمع دیگر عمل می کند. این امر حتی در صورت خرج کردن وسایل دستی پیشرفته مانند V8 Absolute یا Animal نیز صدق می کند.
مزایا و معایب فرش شمع کم در برابر توده بلنداگر می خواهید یک جارو شارژی مانند Dyson V8 Absolute داشته باشید ، می خواهید به کفهای برهنه و فرش های کم تنگ بچسبید.به دنبال ایده صرف زمان کمتر برای جاروبرقی ، زمان کمتری را برای تمیز کردن فرش های کم تخت صرف خواهید کرد. در نتیجه ، اگر خانواده ای هستید که دوست ندارید زمان زیادی را صرف نظافت منزل کنید ، عنصر پایین نگهداری فرش های کم تراکم ممکن است به معنای واقعی کلمه ساعاتی از زمان را در هفته یا ماه از برنامه های تمیز کردن شما خلاص کند. این به این دلیل است که فرش های کم توده کمتر لکه ها را به دام می اندازند و بیشتر احتمال دارد که آنها را آزاد کنند

https://www.petmycarpet.com/low-vs-high-pile-carpet-which-is-better-how-choose-right-rug-pile-for-your-family-home/

چهارشنبه 31 شهریور 1400
بؤلوملر :