شمع عمیق در مقابل فرش شمع کمشمع عمیق در خرید موکت پرز بلند مقابل فرش شمع پایینفرش کفپوش دنج و گرم را ارائه می دهد که می تواند دکوراسیون خانه شما را به هم وصل کند. فرش همچنین یک کف امن و راحت برای بازی کودکان شما ارائه می دهد.
شمع فرش به حلقه های پارچه ای در یک فرش اشاره دارد. فرش های توده کم دارای حلقه های تنگ از پارچه و الیاف کوتاهتر هستند ، در حالی که فرش های شمع عمیق ، که به فرش های توده بلند نیز معروف هستند ، الیاف بلندتر و بلندتری دارند. از این راهنما برای تعیین نوع فرش مناسب خانه خود استفاده کنید.
مشاهده گزینه های کفپوش از طریق اتاق
فرش کم شمع چیست؟فرش های توده کم دارای حلقه های تنگ پارچه و الیاف کوتاهتر هستند. الیاف کوتاهتر فرش های توده کم صاف و متراکم هستند و سطح صاف تری به فرش می دهند.
فرش کم شمع چیستشما باید در مناطقی از خانه که ترافیک سنگین دارد از فرش های کم توده استفاده کنید. صاحبان خانه این نوع فرش را بیشتر بخاطر عملکرد آن می خرند تا طراحی آن. فرش های شمع کم در هر اتاقی در خانه شما کارآمد خواهد بود زیرا:
تمیز کردن آسان: نگهداری از فرش های توده کم با گذشت زمان آسان تر است. اکثر فرش های با توده کم را می توان با جاروبرقی تمیز کرد و می تواند در برابر ترافیک سنگین پیاده روی کند. آنها مانند فرش های توده بلند روی آوار نمی ایستند.راحت: شما همچنین می توانید مبلمان را به راحتی روی فرش های با توده کم جابجا کنید. فرش های کم تار الیاف کوتاه تری دارند ، بنابراین مانند فرش های توده ای محکم روی مبلمان گیر نمی کنند. مبلمان سخت می تواند الیاف یک فرش توده بلند را خرد کند. در حالی که فرش های توده کم نیز می توانند دچار خراشیدگی شوند ، کمتر به چشم می آید.ارزان تر: فرش های شمع کم در هر فوت مربع نسبت به فرش های توده بلند هزینه کمتری دارند. فرش های الیاف کوتاهتر - مانند نایلون ، پلی استر و الفین - گزینه های مقرون به صرفه ای برای شمع کم هستند.فرش شمع کم از گرما ، راحتی و آرامش کمتری در مقایسه با فرش پرزدار برخوردار است. همچنین ممکن است به مرور زمان  قیمت موکت پرز بلند مسطح شود. اگر فرشی می خواهید که بتوانید پای خود را در آن فرو کنید ، باید یک فرش شمع عمیق را در نظر بگیرید.
فرش شمع عمیق یا فرش بلند چیست؟فرشهای شمع عمیق یا توده بلند دارای الیاف بلند و بلندی هستند. الیاف بالاتر اغلب بهترین عملکرد بلند مدت را ایجاد می کنند. این الیاف بلند به فرش ظاهر و بافت زیبایی می بخشد.
می توانید در مناطق کم تردد از فرش های پرچین استفاده کنید. فرش شمع عمیق دارای ظاهر لوکس است که زیبایی هر اتاق را افزایش می دهد. صاحبان خانه فرش های شمع عمیق را در خانه خود نصب می کنند زیرا این نوع فرش به شرح زیر است:
گرم و راحت: فرش پر از نوع فرشی است که می توانید برای استراحت در اتاق بگذارید. همچنین هنگام عبور از اتاق نشیمن یا اتاق خواب برای پای برهنه شما خوشایند است. فرش های توده بلند یک بالشتک اضافی برای راه رفتن و نشستن به شما اضافه می کنند.جذاب: فرش شمع عمیق تصاویری از نشستن روی زمین و گذراندن وقت با خانواده را تداعی می کند. وقتی به تصاویر نگاه می کنید ، تقریباً همان موقع متوجه فرش می شوید. فرش با توده کم تمایل دارد در پس زمینه محو شود.برای عایق بندی عالی است: از آنجا که الیاف بلندتر هستند ، می توانند گرما را بهتر از فرش کم توده نگه دارند. اگر مهمانان یا اعضای خانواده شما دوست دارند روی زمین بنشینند ، روی فرش شمع عمیق شما بیشتر محکم می شوند.به خاطر داشته باشید که تمیز کردن فرش شمع عمیق دشوار است. همچنین وقتی مبلمان را روی آنها قرار می دهید ، دچار خراشیدگی می شوند. اگر ترجیح می دهید فرشی داشته باشید که نگهداری آن آسان باشد ، فرشی با توده کم نصب کنید.


https://50floor.com/blog/deep-pile-vs-low-pile-carpet/#:~:text=Deep%20pile%2C%20or%20high%20pile,carpet%20in%20low%20traffic%20areas.

چهارشنبه 31 شهریور 1400
بؤلوملر :