کفپوش پارکت و لمینت از محبوب ترین انواع کفپوش است. به نظر می رسد تفاوت کفپوش و پارکت که آنها از جهات زیادی شبیه یکدیگر هستند ، به ویژه در ظاهر آنها: تقریباً غیرممکن است که کسی بین پارکت لمینت با کیفیت بالا در نمای چوبی و کفپوش پارکت در نگاه اول تمایز قائل شود. ما مهمترین تفاوتهای بین دو نوع کفپوش را در اینجا مقایسه می کنیم.

اولا ، البته ، نمی توان گفت که یک نوع کفپوش از دیگری بدتر است - هر دو نوع کف مزایای خاص خود را دارند ، و شاید حتی معایبی نیز داشته باشند. از این نظر ، تمرکز در اینجا بر این است که چگونه هر دو نوع کفپوش ساخته می شوند ، ساختار آنها برای نحوه استفاده از آنها چیست و کدام کفپوش برای شرایط زندگی فردی شما مناسب است ، به طوری که می توانید سالها از کفپوش جدید خود لذت ببرید. آمدن.


کفپوش پارکت: چوب واقعی و محیط
پارکت نوعی کفپوش از چوب واقعی است. لایه میانی HDF ، پشت و سطح آن همه از چوب ساخته شده است. کفپوش پارکت به دلیل ماهیت خود ، فضایی طبیعی و دنج را در هر اتاقی ایجاد می کند. و وقتی صحبت از گرم شدن زیر پا می شود ، کفپوش چوبی واقعی بی نظیر است. به عنوان کفپوش چوبی واقعی ، کفپوش پارکت علاوه بر تمیز کردن منظم باید به درستی نگهداری شود. این یکی از تفاوت های اصلی بین پارکت و پارکت لمینت است. اما این یک خبر خوب است: سطح پارکت های آماده مانند کفپوش پارکت MEISTER قبلاً به گونه ای تصفیه شده است که آن را برای استفاده مسکونی آماده می کند و نیازی به آب بندی اضافی ندارد. علاوه بر تمیز کردن معمولی (تمیز کردن معمولی اغلب برای از بین بردن آلودگی های کثیف کافی است) ، تخته ها باید یک بار در سال (برای کفپوش های پارکت با روغن طبیعی) دوباره روغن کاری شوند. سطوح لاک زده باید با یک محصول مراقبت مناسب درمان شوند. اینجا دقیقاً نحوه عملکرد این دستگاه را بیاموزید.

کفپوش پارکت از چوب ساخته شده است ، که یک ماده طبیعی است ، بنابراین در مقایسه با کفپوش لمینت یک معایب جزئی دیگر نیز دارد: نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ شود. بسته به نوع چوب ، ممکن است روشن تر ، تیره تر یا رنگ زرد به خود بگیرد. اگر پنجره های تمام قد دارید و نور خورشید به شدت به کف زمین برخورد می کند ، باید مطمئن شوید که از کفپوش چوبی خود با آویزان کردن پرده ها یا به جای آن کفپوش لمینت استفاده می کنید. لمینت نمره 8 را در مقیاس پشم آبی می گیرد. این یکی از بهترین نمرات برای ماندگاری رنگ است ، بنابراین کفپوش لمینت رنگ را در برابر نور خورشید تغییر نمی دهد ، که یکی از مزایای اصلی آن است.

بر خلاف کفپوش لمینت ، کفپوش پارکت را می توان با سنباده (حتی نسخه چند لایه) آن را سمباده زد ، به این معنی که طول عمر آن نسبت به کفپوش لمینت بیشتر است ، اما در ابتدا خرید آن گرانتر است. با این حال ، قیمت بالاتر به دلیل عمر مفید بالقوه آن جواب می دهد. اتفاقا ، کفپوش پارکت از MEISTER کفپوش بسیار پایداری است: ساختار پایدار لایه میانی HDF در کفپوش پارکت آماده به این معنی است که لایه سوم (لایه چوبی پوشش دهنده) فقط به ضخامت 2.5 میلی متر نیاز دارد. این استفاده از چوب با ارزش را به حداقل می رساند ، برای محیط زیست مفید است

آردینی اوخو
دوشنبه 1 شهریور 1400
بؤلوملر :